Останні новини

Святослав Караванський: Чи зробить Європа помилку? Частина друга

(Продовження. Початок тут)

Політичні обставини в Україні

Дещо про урядову коаліцію

Об’єднані в урядовій коаліції політичні сили  – це колишня колоніяльна адміністрація України в імперії зла –СССР. 95% учасників коаліції в минулому – члени Комуністичної партії Совєтського Союзу. Бувши заскочені розвалом СССР, ці сили у перші роки незалеґности України маскувалися, не виявляючи відверто свого ворожого ставлення до молодої держави. Маючи контакти із секретними службами колишнжої метрополії, вони плекали надію на повернення колишнього раю і відродження минулого. Ставши до керма України, ці сили показали своє справжнє антиукраїнське лице.

Наступ коаліції на українську незалежність

План ліквідації незалежного розвитку українського народу передбачає надання російській мові статусу державної. Президент Янукович, обіцяючи силам минулого таку можливість, розуміє, що виконати свою обіцянку можна лише фальсифікуючи вибори, бо демократично обрана Верховна Рада не ухвалить цього відверто антинезалежницького закону.

Російську мову поширено в Україні шляхом заборон,  утисків та державному сприянню в усіх відтинках суспільного життя, що є незаперечним доказом її недемократичного примусового засвоєння населенням у приєднаній силою до імперії країні. Це гріх не російської мови, яка є однією із світових найрозвинених мов, а злочинної практики імперської влади. І надання цій мові державного статусу в незалежній Україні є відродженням мовних обставин в Україні часів колоніяльного рабства. Тому вимога коаліції є відверто антидержавна, антиукраїнська вимога. Потребуючи для свого здійснення фальсифікації народнього волевиявлення, ця вимого суперечить засадам свободи й демокрарії, які є невід’ємною прикметою сучасного цивілізованого життя, прикметою, яка об’єднує народи Европи в єдину державу.

Підготовка відродження колоніяльного порядку в Україні

Передбачаючи завдати смертельного удару українській незалежності своєю мовною вимогою, урядова коаліція заразом веде наступ на всі національно-демократичні сили України. Президент Янукович призначив відвертого українофоба на пост міністра освіти й науки. Цей міністер веде відверту антиукраїнську політику в галузі освіти, скорочуючи сферу вжитку української мови в освітніх закладах, розпалюючи національну ворожнечу, відроджуючи сталінські норми в галузі освіти, відверто висловлюючи антиукраїнські, проімперські ідеї. Заразом міністер освіти скасовує незалежність університетів, відкидає европейські стандарти при оцінці знань студентів, наслідує практику імперії, де освітні заклади зомбували населення, перекручуючи історію про злочини імперії в Україні, зокрема заперечуючи Голодомор.

Судову систему за часів Президента Януковича обернуто на знаряддя репресивної політики проти національно-демократичних організацій та їхніх лідерів.

Служба Безпеку України відверто копіює практику совєтського КҐБ.

Депутати від Партії Регіонів запропонували відверто антиукраїнський закон про мови, де передбачено визнати у 13-ох (більше ніж половині!) областях України російську мову регіональною.

Президент Янукович підтримує розпалювання міжнаціональної ворожнечі, спрямованої проти титульної нації, підписавши закон про червоні прапори, ухвалений спершу московською Думою.

Про переслідування українського бізнесу вже була мова у Частині першій.

Політична спрямованість адміністрації Януковича

Урядова коаліція відроджує політику імперіялістичної Росії щодо поневолених націй. Ця політика, як відомо, зазнала у ХХ столітті двох нокаутів.

  1. Револяція 1917 р. в Росії повалила царське самодержавство.
  2. Розвал СССР 1991 р. і унезалежнення поневолених народів.

Ці дві історичні події свідчать, що політику імперій, спрямовану на пригноблення та упослідження поневолених народів, приречено на фіяско. Удаватись до приреченої історією політики у ХХІ віці, аж ніяк не відповідає розвитку світової цивілізації. Ця політика неодмінно приводить до соціяльних та національних вибухів і суперечить самій природі людства.

Тому, викликає подив, що просталінські сили України прагнуть мати рівноправне членство в сім’ї европейських народів з таким відсталим, зсудженим історією імперським багажем.

Історична місія Европейського Союзу

Европейський Союз – це новітнє державне утворення, що об’єднало ароди, змушувані досі своїми лідерами до постійних кровопролитних війн. ЕС – це перший в історії світу успішний проект мирного облаштування і співжиття народів, приклад державотворення майбутнього. Цій доленосній для історії структурі належить місія зохочувати народи Европи та, зрештою, і світу приєднуватися до цінностей, завдяки яким стало можливе мирне співіснування народів і прогрес цивілізації.

Тому ЕС не може відкидати прагнення не дуже демократичних держав стати членами ЕС. Це шанс для ЕС підтримати й удосконалити слабкі паростки демократичних цінностей цих держав. Щоб не помилитися у доборі майбутніх членів, ЕС мусить ставити таким державам певні попередні умови, без дотримання яких членство в ЕС неможливе.

Україна, якраз і є такою не зовсім демократижною державою з рядом проімперських та прото-талітарних рецидивів, несумісних із членством в ЕС, які треба ліквідувати перед вступом до ЕС.

Умови для України перед вступом до ЕС щодо ліквідації проімперських рецедивів

№ 1. Головний проімперський рецидив, підтримувааний урядовою коаліцією України надання російській мові державного статусу. Ця вимога об’єднує в урядвій коаліції поруч із прогресивними елементами, адептів проімперських, антидемократичних цінностей. Ці адепти далекі від ідей дружби европейських народів, від засад демократії, від поваги до людських прав та верховенства права. Реалізація їхньої вимоги в Україні неможлива без фальсифікації наступних парламентських виборів, а також без можливих соціяльних струсів у майбутньому.

Тому сучасна урядова коаліція мусить відмовитися від цієї вимоги до приєднання України до Угоди про Зону Вільної Торгівлі з ЕС. Це забезпечить Европі безпроблемного учасника Угоди в майбутньому.

№ 2. Звільнити з керівних постів держави діячів, які, сповідуючи проімперські ідеї, розпалюють національну ворожнечу в Україні.

№ 3. Ініціювати створення міждержавної комісії з участю науковців ЕС, США та Канади для вивчення обставин сталінського геноциду України – Голодомору.

№ 4. Оголосити всенародній референдум про визнання героями України С. Бандеру та P.Шухевича.

Умови для України перед вступом до ЕС щодо ліквідації прототалітарних рецедивів

№ 1. Звільнити всіх членів уряду Ю. Тимошенко і передати порушені проти них справи на разгляд Суду Европейського Союзу.

№ 2. Спинити обернення СБУ на копію сталінського КҐБ.

№ 3. Відмовитися від будь-якого тиску на органи преси та рецидиви цензури.

№ 4. Подати на розгляд Венеціянської Комісії ЕС до грудня ц.р. майбутній виборчий закон.

№ 5. Взяти до уваги всі зауваження Венеціянської Комісії  і виправлений закон про вибори подати вдруге на розгляд Венеціянської Комісії не пізніше квітня 2012 р.

№ 6. Запросити 125 спостерігачів від ЕС на наступні вибори до Верховної Ради України, з тим, щоб кожна область мала п’ятох спостерігачів.

№ 7. Для забезпечення рівних прав усім вировизнанням України, подбати про внесення до Конституції пункту про два варіянти складання присяги президентами:

а. Установити ротацію віровизнань для прийгяття присяги присяги від президентів;

б. Складати присягу президентами голові Конституційного Суду України.

Щоб не помилитися в новому члені, ЕС має наполягти на прийнятті Україною цих умов.

Кілька слів для ЕС

Затим, що наведені умови передбачають спостереження за виборами 2012 р., відкласти питання приєднання України до УЗВТ до листиопада 2012 р.

Щоб не повторити безвідповідального ставлення до нагляду за виборами, яке допустили спостерігачі ЕС за місцевими виборами 2010 р., приділити добору спостерігачів належну увагу.

More in Національна безпека, Політика, Статті
Інвестиції чи інтервенція

...

Close