Павленко: “Укрзалізниця” не хоче морочити собі голову

Залізниця катастрофічно втрачає пасажирів, але замість того, щоб боротися за них, вона навпаки скорочує маршрути.

Таку заяву зробив ІА «RegioNews» політолог АЦ “СоцІнтел” Руслан Павленко, коментуючи ситуацію зі скасуванням Укрзалізницею збиткових поїздів і зменшенням частоти їх руху.
«Залізниця катастрофічно втрачає пасажирів, але замість того, щоб боротися за них, вона навпаки скорочує маршрути. Це дає ефект замкнутого кола – мало пасажирів – мало поїздів – чим менше поїздів, тим складніше їхати, чим складніше добиратися, тим менше пасажирів. Так можна взагалі скоротити витрати до нуля. Приміські маршрути окуповані маршрутними мікроавтобусами, а електропоїзди відчувають великі труднощі з наповнюваністю пасажирами», – заявив експерт.
«Зрозуміло, що Укрзалізниця любить заробляти на вантажоперевезеннях, особливо транзит, але у поїздів і електричок є і важливе соціальне навантаження», – упевнений політолог.
«На мою думку, замість того, щоб сконцентруватися на якості послуг, і максимально використовувати плюси цього виду транспорту, керівництво «железки» просто не хоче морочити собі голову. Але так далеко не заїдеш», – підсумував Руслан Павленко.

RegioNews

Контроль якості інформації на сайті Майдан

Всі новини, статті та записки мають відповідати Інформаційній Політиці Майдану. Якщо ви бачите невідповідність - будь ласка повідомте нам на news@maidan.org.ua і вкажіть гіперлінк (URL) матеріалу. Приклад спростування інформації тут