Останні новини

Концесія чи продаж “Борисполя” це зрада національних інтересів і ляпас усім українцям

Прийшло на пошту Майдану.

Звернення до міністра інфраструктури Володимира Козака

Шановний пане міністре!

Ми, діючі та колишні працівники аеропорту “Бориспіль” закликаємо Вас зберегти у державній власності “головні повітряні ворота” країни. Ми з тривогою сприймаємо ідею передачі Міжнародного аеропорту “Бориспіль” в концесію приватним фірмам, яку намагався реалізувати Ваш попередник Борис Колесников.

Переконані, що це ніщо інше як корупційне привласнення державного підприємства офшорними фірмами. В українських реаліях, концесія – це прихована схема приватизації. Про це свідчить так звана “передпродажна підготовка”.

На підприємстві вже почалася перша хвиля звільнень, під яку потрапили понад 100 працівників департаменту пасажирського обслуговування терміналу «С». Ми переконані, що це лише початок – невдовзі почнуться масові звільнення.

Тим, хто погодиться написати заяву одразу обіцяють виплатити кількамісячну зарплату. Або ж, наприклад, пропонують “бартер” – звільнення матері чи батька в обмін на збереження посади сину чи доньці. На вакантні посади набирають студентів з розрахунку, що вони не зможуть заперечити проти будь-якої реорганізації аеропорту.

Концесія чи продаж “Борисполя” це зрада національних інтересів і ляпас усім українцям. Адже саме за їхні кошти відбулася реконструкція летовища. Під час підготовки до футбольного Єврочемпіонату на модернізацію аеропорту з державного бюджету було витрачено більше 5 мільярдів гривень. І ці кошти повинні працювати на громадян, які фінансували це будівництво, а не на якусь офшорну компанію.

В минулому році аеропорт заробив 586 мільйонів гривень, а за умовами концесії власник аеропорту має віддавати до бюджету лише 150 мільйонів. 300 мільйонів гривень йтимуть не в бюджет країни чи міста Бориспіль, а на приватні рахунки.

Ми не можемо зрозуміти логіку чиновників та попереднього міністра Бориса Колесникова які пропонують віддати летовище у приватні руки. Аргументи на користь концесії не витримують жодної критики.

Ми маємо реальні підстави боятися знищення соціальної сфери всього району. Жоден іноземець не дбатиме про розвиток регіону і не захоче підтримувати дитячі садочки та школи. Для них це ніщо ніше як “баласт”.

Шановний пане міністре, якщо Ви ігноруватимите думку працівників аеропорту та громади міста Бориспіль, то ми змушені будемо вдатися до радикальних заходів. протесту. Ми сподіваємося на важу державницьку мудрість і патріотизм.

Ініціативна група по захисту Міжнародного аеропорту «Бориспіль»

 Телефон прес-служби 0677890657 (Костянтин)

More in Влада, Новини, Економіка
НМПУ лого
ТРК «Україна» виплатить 42505 гривень відшкодування незаконно звільненій журналістці

Член Незалежної медіа-профспілки журналістка Ольга Вдовенко виграла у Харкові суд у ТРК «Україна». Канал мусить виплатити їй 37505 гривень заробітної...

Close