Останні новини

Сервільність чи паскудство?

Газета «Високий Замок» заявляє про те, що видання стало жертвою маніпулятивної політтехнології, яку застосувало інтернет-видання «Обозреватель». Про це йдеться у заяві за підписом головного редактора газети Наталії Балюк.

Львівське видання вважає, що передрук інтерв’ю із захисником Юлії Тимошенко Сергієм Власенком був здійснений «Обозревателем» із доповненнями, яких у першоджерелі не було. Журналісти стверджують, що деякі відповіді опозиціонера були видумані.

«31 січня “Обозреватель” передрукував  з нашої газети від 24 січня із захисником лідера опозиції під назвою “Сергій Власенко: “Усі бізнес-активи  Щербаня отримали донецькі”. При цьому портал безцеремонно “нафарширував” його видуманими, до того ж безграмотними вставками, яких в нашій публікації не було», – йдеться у заяві.

Як стверджує видання, у інтерв’ю «Обозревателя» ідеться про речі, які Власенко не говорив, і не міг говорити «Високому замку». У заяві перераховано, які саме висловлювання були приписані опозиціонеру: «Приписані Власенку фрази: “Всі судді країни корумповані”, “чесного суду в Україні немає, так само, як і порядних суддів”, “абсолютно всі лікарі повністю підконтрольні Банковій. В Україні неможливо знайти жодного порядного лікаря” налаштовують проти нього, а також проти опозиції усіх суддів і лікарів.  Приписали Власенкові і такі слова про Портнова: “мотивом такого особливого ставлення Андрія Портнова до мене є його заздрість, адже він знає, що по юридичній кваліфікації я його на голову вище. Та йому не дають спокою мої лаври найкращого юриста в країні, тому він намагається знищити мене”. Дописали і таку фразу: “я в будь-якій ситуації буду продовжувати боротьбу, навіть ціною власного життя”».

Видання «Високий замок» вважає, що таке спотворене інтерв’ю створює у читача хибне враження, дезорієнтує його. «Ця компіляція компрометує екс-прем’єра, її захисника, загалом опозицію. Як і “Високий Замок”. Видумані “Обозревателем” “цитати від Власенка” зіштовхують політиків,  виставляють захисника Тимошенка некомпетентним юристом, зображують його кар’єристом, пліткарем, заздрісником, хвальком, епатажним демагогом», – йдеться у заяві львівських журналістів..

За інформацією «Високого Замку», редакція вимагала у «Обозревателя» негайного спростування і зняття брехливої публікації і вибачення: «У приймальній видання зробили вигляд, що не знають, про що йдеться. З шеф-редактором з’єднувати відмовилися. Щоправда, обіцяли передзвонити. Але так і не  пере телефонували».

Редакція газети «Високий Замок» вважає інцидент цинічним маніпулюванням думкою читачів і грубим порушенням стандартів журналістики, яке повинно отримати оцінку всієї журналістьскох спільноти. «Вважаємо дії сайту “Обозреватель” порушенням будь-яких засад і стандартів журналістики. Проти таких методів має повстати уся журналістська братія, бо такі “колеги” компрометують увесь журналістський цех. По суті, “Обозреватель” вчинив злочин, бо те, що він зробив – це шахрайство, фальсифікація, обман читача. Такі речі є неприпустимим», – переконані у «Високому замку».

Як повідомляла «Телекритика», вчора, 31 січня, прес-служба «Батьківщини» заявила, що «Обозреватель» при передруці сфальшував інтерв’ю депутата та захисника Юлії Тимошенко Сергія Власенка, яке той дав львівській газеті «Високий Замок».

«Телекритика»

More in Новини, Події, Суспільство, Протест
“Михайло Гаврилко: і стеком, і шаблею”
“Шевченківську премію – Романові Ковалю”

...

Close