Олег Ущенко: Ламати – не будувати

Багато людей помилково вважають, що в боротьбі головне – щось знищити. То неприпустима помилка, бо так вважали мінімум два століття тому. І не при нинішніх інформаційних технологіях. Насправді це мрія раба, який ніколи не мав нічого доброго свого. Бо в боротьбі головне – побудувати/створити/запровадити щось краще. І тоді те, що ви хочете знищити, втрачає свою актуальність, значимість, переваги. Тут де-котрі несвідомі люди перепощують заклики ігнорувати “Інтер” і “плюси”… І хоча я не раз повторював, що ігнорування товарів і послуг візаві – найфективніша форма спротиву, але у випадку з ТБ – то бавлення в гонорове лузерство. По-перше, якщо до пересічних людей поволі доходить, що пора ігнорувати товари і послуги опонентів, то зі ЗМІ ця справа просуватиметься ще тугіше, адже там халявні розваги. Чи треба дурно здіймати пил? Телевізійний простір в Україні – термін умовний. Він є, але в основному переповнений продуктами з сусідньої країни. Та ще і не першої свіжості, бо купують, що дешевше. (Прошу зараз не нападати на москалів, бо там давно все по-дорослому. У них ініціатор провального шоу не біжить до власника телеканалу випрошувати гроші на наступне шоу, а забирає з робочого кабінету манатки. Там домінує відповідальність. А відповідальність є фундаментом якості. Можна до посиніння називати рускі канали зомбоящиками чи гамном, але їх передачі дивляться. Я не маю на увазі новини – не нервуйтеся.) Український телепростір має дві характеристики – офіційну і неофіційну. Офіційна – всі ті рейтинги, які малюють для рекламодавців. Про них можна говорити багато, але іншим разом. За неофіційною, типова аудиторія українських телеканалів – безробітні, домогосподарки, мешканці сіл і трохи молоді… Як бачите, ЗМІ, з якими зібралися воювати, давно не є предметом фетишу соціально активних прошарків населення. Вже є сім’ї, де не має антенного кабелю – все переляглядають в мережі… Слід задуматися, як створити свій флагманський канал. Цікавий, професійний, не зашорений, динамічний, який би хотіла дивитися не тільки аудиторія з зацікавлених, на чому зараз вигрібають кілька маргинальних каналів, які осідлали дармового піарного коника з поганялом “Протестний електорат”, але і представники пересічної аудиторії. Оце називається справжньою боротьбою… Не хочу аби СЕО і манаґери каналів на мене образилися. Я пишу не зі зла. І ці ТБ мене не цікавлять. Дай Бог реалізувати задумане. Повірте, нічого особистого. Тому навіть згаданим на початку каналам щиро бажаю якісної оптимізації… Зараз повторюся. Закликати до бойкоту якихось ЗМІ – тупиковий напрямок суспільної активності. Енергія, кошти і людські ресурси мають витрачатися на творення своїх ЗМІ, фільмів, передач. Зараз цікаво стартанули “Громадське телебачення” і “Спільнобачення”. На підході ще кілька проектів. Давайте думати, як їх покращити. На те, що не подобається, краще просто не звертати уваги. Наприклад, якщо вам не подобається квартира сусіда, ви ж не побіжите її валити. Може хтось і побіжить, але тільки з дурнів. А розумні тим часом будуть думати, як зробити, щоби їх квартири були кращими.

Контроль якості інформації на сайті Майдан

Всі новини, статті та записки мають відповідати Інформаційній Політиці Майдану. Якщо ви бачите невідповідність - будь ласка повідомте нам на news@maidan.org.ua і вкажіть гіперлінк (URL) матеріалу. Приклад спростування інформації тут