Соціальна реклама як спосіб боротьби з дискримінацією

1504543_601019509982241_774846201_nУ четвер, 27 березня 2014 року, в рамках Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA розпочне роботу ANTIDI-club*, у рамках якого учасники та учасниці зможуть ознайомитися з найкращими світовими прикладами соціальної реклами в сфері протидії дискримінації та спробувати розробити власний продукт.

Правозахисники, шукаючи підтримки своєї діяльності, засипають усіх безліччю документів. Заяви, звернення, петиції чи не щодня з’являються в сучасному інформаційному просторі та часто залишаються непоміченими тими, кому адресувалися. То чи існує ефективний інструмент, який допоможе звернути увагу на свою діяльність?

Фахівці кажуть, що таким інструментом є соціальна реклама. Адже 30-секундний ролик може бути ефективнішим за три сторінки тексту. Одне фото скаже більше, ніж низка публікацій на сайті.

В заході візьмуть участь:
Назарій Боярський, співголова Коаліції з протидії дискримінації в Україні;
Ліана Мороз, менеджерка Програмної ініціативи «Права людини і правосуддя» Міжнародного фонду “Відродження”;
Тетяна Печончик, голова Центру інформації про права людини;
Костянтин Кузнєцов, Офіційний представник Міжнародного Фестивалю Креативності Cannes Lions, представник рекламного агентства “DIALLA”.

Модераторка – Марина Говорухіна, Центр інформації про права людини.

Час та місце проведення: 17.00-18.30, Баварський дім пива, вул. Еспланадна, 34/2

Реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА! За тел. 050 612 00 20 або nerd.marina@gmail.com

Організатор клубу: Коаліція з протидії дискримінації в Україні, Центр інформації про права людини за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

*ANTIDI-club – ініціатива Коаліції з протидії дискримінації в Україні, в рамках якої учасники та учасниці мають змогу поспілкуватися з фахівцями в різних сферах бізнесу та НДО, обмінюватись досвідом та вчитися новим інструментам протидії дискримінації. І все це в неформальній атмосфері.

Подія у Фейсбуці – ТУТ