Tickets.ua – сервіс онлайн зливу клієнтів в ФСБ

1375184158Або до чого доводить роздратування російськомовним інтерфейсом старого сисадміна.

Вже півтора роки я купую квитки через сервіс tickets.ua і до півгодини тому була майже повністю задоволена сервісом, крім того, що мені весь час доводиться переключати мову сайту за вмовчанням з російської. Я програміст з 1982 року і знаю, що встановити програмно мову показу сайту на основі мови браусера за вмовчанням простіше, ніж відповідати на подібні закиди клієнтів на форумі підтримки. (В мене російської мови взагалі немає на комп’ютері і в жодному браусері її не стоїть ніде не те, що за вмовчанням, а взагалі).

Як виявляється, клієнти на те давно скаржаться, що можна побачити на тому самому форумі, тут наприклад http://ticketsua.reformal.ru/proj/?ia=730040

Так так, сервіс підтримки зворотнього зв’язку на популярному сайті продажу квитків в Україні, який рекламується у всіх відомих мені аеропортах країни, розташований на форумі в зоні РУ. І це, як виявилося, навіть не саме цікаве.

Цей БЕЗПЛАТНИЙ сервіс http://reformal.ru існує з 2008 року, невідомо кому належить і невідомо ким адмініструється, для того, щоби повідомити про помилку там, треба зареєструватися і передати свої реєстраційні дані НЕВІДОМО КОМУ. Народ в нас переважно ніколи не дивиться, куди саме він тицяє і дуже часто передає дані прямо в ФСБ.

Якщо в вас, шановний читачу, є хоч якісь сумніви в тому, що цей сервіс афілійований з ФСБ, то гляньте на цей сайт, який працює через сервіс http://reformal.ru 

Screenshot (102)Прямая линия с Владимиром Путиным

http://zadat-vopros-putinu.ru/

Для тих, хто все ще сумнівається, цей сайт стоїть першим в переліку проектів анонімного шарового сервісу http://reformal.ru/search/

Для тих, хто не слухав останні два роки мої лекції про інформаційну безпеку (це перша – лютий 2014 року), не знає, що всі дані в зоні РУ за вмовчанням передаються ФСБ згідно федерального закону, і не знає, що ФСБ давно вже аналізує подібні дані і використовує проти осіб, які їм потрібні, ну так тепер ви це знаєте. І ще знайте, що ви ніколи не знаєте, хто і коли їм буде потрібний. Прийде ще час і для вас. Можливо. Я то давно ворог їхнього государства.

Написала я електронного листа в сервіс підтримки tickets.ua з копією в СБУ. “Жду ответа, как соловей лета”.

Я автор першої в світі публікації про початок гарячої фази інформаційної війни проти України (гугліть, шукайте, перевіряйте)

Це – війна проти України. Поки що – інформаційна. (05-12-2013)

Коли я оприлюдниила ту статтю, купа людей крутили біля скроні і задавали питання “звідки ти це взяла?” Приблизно з квітня 2014 року мене перестали про це питати, і тепер 5 (може й більше, я напевно знаю про 5) університетів України використовують мої лекції по інформаційній безпеці в своїх курсах.

Вся наведена вище аналітична розвідка про російський сервіс, цілком очевидно використовуваний для зняття даних з усіх російськомовних лохів, які клюнули на шару, для потреб ФСБ, в мене зайняла 5 хвилин включно з скріншотами, які я наводжу для історії.

А ще в 1993 році написала, нажаль, все ще актуальну статтю про те, чому шара це погано!   Крута кампанія tickets.ua користується для форуму підтримки шаровий, та ще й російський сервіс.

А все починалося з невдоволення російською мовою інтерфейсу… І хто ж тепер зрозуміє, то просто дурість, чи щось страшніше? Крітерій оцінки один – як швидко вони приберуть цю ганьбіщу! Відлік 22:42 12 лютого 2016 року (лист полетів до адресата, пройшла вже майже година).

Наталія Зубар, голова правління ІЦ “Майдан Моніторинг”

Якщо ви ще знаєте українські комерційні кампанії, які користуються для обслуговування клієнтів сайтами в зоні РУ, пишіть мені на pani@maidan.org.ua Дякую!

Screenshot (99)
Вийти на форум можна, якщо натиснути “НАШЛИ ОШИБКУ” з правої сторони сторінки.
Screenshot (103)
Так виглядає форум підтримки. І ним користуються клієнти.
Screenshot (105)
Так виглядає спілкуваня клієнта з технічною підтримкою.
Screenshot (100)
Цей шаровий сервіс обслуговує сеанси народного зв’язку з государем в РФ. І для підтримки клієнтів ВКонтакте.
Screenshot (101)
Саме такий сайт буде користуватися непідконтрольними сервісами. Хто в це вірить – підніміть руки!
About Nataliya Zubar 2351 Articles
Nataliya Zubar, Maidan Monitoring Information Center, Chair

5 Comments

  1. Ох і пурга, а не стаття… Вам навiдь не потрібно реєструватися на reformal щоб залишити там повідомлення, це не кажучі про те, що ніхто не вимагає вказувати повні персональні дані, і тим паче tickets.ua не передає ніяких персональних даних до reformal.

    • Да ну, і як же там можна залишити повідомлення БЕЗ реєстрації на реформал? Підкажіть темній, буду вдячна.

      • Ах, добре, треба e-mail вводити, а це дуже секретна iнформацiя. Так, Наталія Зубар, голова правління громадської організації ІЦ “Майдан Моніторинг”, з e-mail pani@maidan.org.ua? Можна навiть телефон, Twitter, LinkedIn ваш знайти у google – http://www.slideshare.net/natalkazubar/ss-52685404

        Я веду до того, що, ми набагато бiльше iнформацiї про себе залишаємо просто у публiчному доступi. Щоб себе хоч якось анонiмувати в iнтернетi, треба прикладати чимало зусиль i якийсь сайт, де ви можете выкористовувати навiть одноразовий адрес електронної пошти нiчого суттєвого “злити” не може.

        Сотнi, а може навiть тисячi сайтiв у тому числi ПриватБанк, Comfy, Ешко, використовують http://www.siteheart.ru/. Та i не тiльки tickets.ua використовує reformal, а то виглядає так, що вам хтось замовив текст проти tickets.ua. Я гадаю, що якщо б ви знайшли аналог reformal в українському сегментi, або якщо вам бiльше довподоби userecho.com (засновники – слав`яни, але офic в США), та просто запропонували використовувати iнший сервiс, то розробники б розглянули питання, а так – якась нiсенiтниця.

        • Ви б глянули на мої презентації хоча б, щоб зрозуміти, з ким ви сперечаєтеся. Особливо раджу слайди “не передавайте дані”. Щоб зрозуміти, про які дані йдеться.
          Я залишаю свої контакти на інтернеті свідомо і добровільно. З 1994 року. Я взагалі страшна людина, і публічна, читайте, все доступно.
          Клієнтів tickets.ua ніхто не попереджає про перехід на інший сайт, і про цей перехід не йдеться в угоді публічної оферти на сайті. Якщо є дебіли, які добровільно передають дані в ФСБ, то ради бога, хто їм лікар, але про це треба попереджати. Бізнес етика.
          Мені в листі вони відповіли, що клієнти виявляється йдуть на той форум “свідомо”. Ага щас.
          Ви ще скажіть, що мені замовили чорнуху проти прекрасної комерційної кампанії, яка користується шаровим сервісом для обслуговування клієнтів. Що вони великі бабки платять.
          Стосовно прриватбанку, то якщо ви праві, то завтра я буду розмовляти з менеджментом про це. Зараз просто і перевірю.
          Дякую

        • Зв’язалася з Приватбанком, завтра матиму грунтовну розмову.
          siteheart.com – це комерційний продукт, який має власника (хоч трохи підозріло виглядає, але то таке) і ні разу не шаровий продукт

Comments are closed.