Представити війну за свободу “заробітками олігархів на крові” – старий трюк Кремля

Черчиль писав, що дуже важливим чинником поразки союзників в Європі на початку війни (з виходом Франції з війни) був успіх комуністичної (тобто московської) пропаганди у Франції (через тамтешніх комуністів, тобто по суті філіалу Кремля на місці) про те, що цю війну ведуть олігархи (тоді це звалося капіталісти та імперіалісти), щоб заробляти свої мільйони, а простому трудовому народу ця війна не потрібна, нема чого йому гинути за бариг ну і далі за текстом Самопомочі, Демальянсу тощо.

Черчиль вважає, що це призвело до деморалізації суспільства та армії, так що французи були набагато менш готові до війни тоді, коли вони вступила в активну фазу (травень 1940), ніж коли вона формально почалася (вересень 1939).

Сучасні російські солдати інформаційної війни проти України не відрізняються потужним креативом – сьогоднішні агітки просто змальовують з агіток, які їхні прадіди використовували проти наших 100 років тому. Ну і правильно – навіщо оригінальничати, коли є перевірена методика, яка для нас чудово працює.

До порівняння:
100 років тому


і сьогодні

Характерна особливість цих агіток – чомусь, підкреслюючи спільність інтересів “простих людей” з нашого і протилежного боків фронту, скидати спільними зусиллями завжди пропонують наш (не їхній) уряд.

Chacha Shushuridze

More in Infowar, Війна, Інформаційна безпека, Національна безпека, Політика, Суспільство, Військо, Культура, Наша історія, Статті
Unbirthday або ж деньненародження УНДР. Харків, 22 лютого 2014

Ми ще не знали, ми ще нічого не знали, ні про Крим, ні про війну, ні про "рускую вєсну". Ми...

Close