МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Литвин на "Свободі" визнав

01/28/2002 | Горицвіт
що він переписав чужу статтю. Але зазначив, що там, в журналі, стаття була без підпису. "Мене звинувачують мало не в фашизмі, але ж це не мої ідеї, а передова думка американської науки" (цитую не дослівно).

На "Свободі" зараз іде обговорення: пані Шара, Скуратівський і Максим Розумний.

Відповіді

  • 2002.01.28 | LEN-2

    Lytvyn v givni po sami vuxa,

    ale stattju "svoju" vin mabut' dijsno ne chytav.
    Proxfesory i chlen korrespondenty ne opuskajut'sja do rivnja
    chytannja vlasnyx statei, jaki dlja nyx pyshut' pidlegli.
    Pravda sudjachy z us'ogo pidlegli ne kraschi za samogo
    Lytvyna.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.28 | LEN-2

      + tsytata iz intervju

      http://pravda.com.ua/?20128-6-new

      Це звичайно, тут вийшла похибка [з передруком статт?], хоча
      вона була ? задумана. Але нема? поганого без добра. ?, на
      м?й погляд, вийшов ?нтересний ефект. Мене звинуватили майже
      в фашизм?. Не знаючи, що звинувачують останн? слово
      американсько? науки, про американську демократ?ю.

      Absoljutne nerozuminnja u pana prohfesora chlen-korrespondenta, scho je nauka i scho je demokratija. Nauka same i poljagaje u zjasuvanni
      istyny, a jaka vzhe vona je, tse sprava drugorjadna.

      Platon meni drug, ale istyna dorozcha. (c) Aristotel

      U Lytvyna zh vyxodyt', scho je amerykans'ka nauka, jaka znaje
      vidpovidi na vsi pytannja.

      Dlja mene amerykans'kyi prohfesor dorozhchyi za istynu. (c) Lytvyn

      Ja nijak ne mig vtoropat' dlja chogo nasha politychna shpana
      na sebe vsjaki naukovi zvannja navishuje. Vin mabut' dumaje
      scho dumka proxfesora avtomatychno popadaje v rozrjad istyny
      dlia tyx, u kogo takogo zvannja nemaje.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.01.28 | Augusto

        Може він "веселкової" маріхуани обкурився?

        І марить себе в Гамериці? Так в Гамериці є громадянське суспільство, класичне таке, яке і спробував захищати Каротерс, а в Україні нема класичного, але де такому намаріхуаненому це зрозуміти!

        П.М. А може це ще гірше? Типа: п'яний - проспиться, а ось дурень...
      • 2002.01.28 | Адвокат ...

        Тю на Вас, та й годі!

        LEN-2 писав(ла):

        ...

        > Dlja mene amerykans'kyi prohfesor dorozhchyi za istynu. (c) Lytvyn
        >
        > Ja nijak ne mig vtoropat' dlja chogo nasha politychna shpana
        > na sebe vsjaki naukovi zvannja navishuje. Vin mabut' dumaje
        > scho dumka proxfesora avtomatychno popadaje v rozrjad istyny
        > dlia tyx, u kogo takogo zvannja nemaje.

        Та то в них у всих, комуно- фашистів, немов родиме п'ятно,-- від Бухаріна до Ґебельса. :): А тепер,-- ще й,-- Литвин!
  • 2002.01.28 | Адвокат ...

    Репліка.

    Литвин с***див "шмат передової думки", а "ЗаЄду" вже налаштувалася с***дити все, що ще лишилося в Україні. "І нє смєть нас обвінять в фашізмє!"
  • 2002.01.28 | Augusto

    "Сільска дитина" ставить свічку "за упокой" громадянського сусп

    Справа в тому, що там я переказував статтю з американського журналу трирічної давнини. Автора не було вказано. Тут я би не хотів вказувати, чому так трапилося. Але якби під цією статтею стояв підпис її автора, то я думаю, що такої критики різкої, яка переходить межу критики, а нагадує обливання брудом – не було.

    Це вже свідчить про подвійність стандартів наших політологів або тих, хто займається цією проблемою фахово, спеціально. Я хотів би сказати, щоб вони заспокоїлися. Тут, звичайно, не було подвійних тем.(:):)

    Це звичайно, тут вийшла похибка [з передруком статті], хоча вона була і задумана. Але немає поганого без добра. І, на мій погляд, вийшов інтересний ефект. Мене звинуватили майже в фашизмі. Не знаючи, що звинувачують останнє слово американської науки, про американську демократію.(:):)

    - Чи є в Україні громадянське суспільство, на ваш погляд?

    - Я молюсь на ідеали громадянського суспільства. Але я людина сільська, і, як людина сільська, я на будь-які речі дивлюсь прагматично. І я бачу, що собою уявляють зародки громадянського суспільства у нас. І я бачу не тільки добрі зародки, а й ті, від яких нам потрібно і треба рішуче відмовлятися.(:):)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.28 | Горицвіт

      ето полний капєц

      Пішла пропаганда "сільської простоти".
      Так недалеко до ненависті до "умніків".

      Я забув, як називалося есе У.Еко про фашизм, нацизм і тому подібний комунізм, де він називає спільне в цих рухах.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".