МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Омельченко руйнує трамвайні колії на Лівий берег

06/10/2004 | Майдан-ІНФОРМ
8 червня о 15:00 було РАПТОВО прийнято розпорядження київського міського голови Олександра Омельченка про демонтаж трамвайних колій на мосту Патона (трамвайні маршрути №№21, 27,31 з Подолу на Лівий берег). Демонтаж мав розпочатися 9 червня о 20:00.

Це рішення приймалося В ТАЄМНИЦІ від пасажирів. Кияни не були проінформовані про плановані радикальні зміни схеми руху міського транспорту, що є прямим порушенням пункту 16 “Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом – Постанова Кабінету міністрів України від 22 квітня 1997 року за №386”. На противагу всім обіцянкам міської влади, трамвай НЕ БУДЕ замінено тролейбусом.

Комітет “Кияни – за громадський транспорт” висловлює свій протест такій поведінці міської влади. Рішення подібного масштабу не можуть прийматися без обговорення з мешканцями міста, не кажучи вже про те, що воно навіть не анонсувалося у ЗМІ. Немає об’яв про закриття трамвайних маршрутів ані в салонах трамваїв, ані на зупинках.

Ця інформація підтверджується за телефонами комунального підприємства “Київпастранс”: 089, 234 9347, 230 5757, 416 2189.

Комітет “Кияни – за громадський транспорт”
8 067 235 4174
barashkov@komitet.kiev.ua

Чинуши знищують екологію Києва. Чинуши руйнують його обличчя.

Скажіть чиновникам, що ви думаєте з цього приводу:
Приймальня Олександра Омельченка – 254 1450, 226 2230;
Приймальня Валерія Кир’яна (начальника Управління транспорту) – 235 1002, 254 1836;
Управління транспорту Дніпровського району – 552 3101;
Головне управління транспорту – 234 9347
Служба руху “Київпастрансу” – 254 6516, 254 6518 (Начальник – Зьомін Анатолій Никифорович).

КИЯНИ, ЦЕ МІСТО – НАШЕ, А НЕ ОМЕЛЬЧЕНКА!

Відповіді

  • 2004.06.11 | Vadym Gladchuk

    Re: Омельченко руйнує трамвайні колії на Лівий берег

    Як на мене я б так саме зробив на мосту Патона. Немає іншого виходу - треба негайно роширяти проїзджу частину. А то чутки від "Браства" про катастрофу на мосту Патона можуть стати реальністю. :(
    Негайно треба будувати тунелі та нові мости. Максимально розширяти проїзджу частину. Зокрема необхідно зайнятися розширенням окружної.

    В той же час треба негайно запускати по місту екологічно чистий траспорт - тролейбуси. Варто було б економічно зацікавити у розвитку електротранспорту саме приватних перевізників.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.11 | LL.M.

      Вже давним давно у всьому світі є екологічні автобуси,

      що працюють на природному газі. Дуже чисті та екологічно безпечні. І не треба ніяких тролейбусів.

      А трамваї в Києві у сьогоднішньому вигляді це сором. Як в принципі і не тільки трамваї.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.11 | Vyacheslav

        Re: Вже давним давно у всьому світі є екологічні автобуси...

        LL.M. пише:
        > що працюють на природному газі. Дуже чисті та екологічно безпечні. > І не треба ніяких тролейбусів.
        >

        ...і тому зараз кожен рік відкривається по кілька нових трамвайних систем. Наприклад в Афінах до Олімпіади - через 50 років після того як трамвай було закрито. Чи в Парижі, де трамвай відновлюється через 70 років після закриття.

        > А трамваї в Києві у сьогоднішньому вигляді це сором. Як в принципі > і не тільки трамваї.

        Якщо трамваї не ремонтувати і не купувати 10 років - то дійсно буде сором.
    • 2004.06.11 | Ukflxer має бути ігнорований!

      Ну як ще до нього ставитися!

      Річ не в ширині траси, а в тому, що це робиться без відома киян.

      Тролейбус насправді дуже шкідливий вид транспорту, тому що він займає цілу полосу, особливо на зупинках, і створює пробки. Проїдьте від Лук'янівки до Майдану по Артема. Трамвай, винесений на узбіччя - ідеальний і швидкий вид транспорту. І гарний. Може, на мості й варто зняти, але ці плани зняття колій на Оболоні чи на Набережній - повна маячня.

      Блін, тут ІМХО, ця типу Молодь за типу майбутнє мала б підтримати комітет. Мені здається, Гладчук боїться конкуренції у своїй боротьбі з Омельченком. Оцінки ці галімі його, коментарі... :)


      Тому напослєдок класичне:

      http://www.facts.kiev.ua/March2001/1303/02.htm

      Что же касается молодых участников антипрезидентских акций в Киеве, то их, по информации Всеукраинского молодежного объединения "Молодежь -- надежда Украины", в ряды оппозиционеров привлекли... пять миллионов долларов, выделенных якобы на акцию "Украина без Кучмы". В заявлении организации, переданном "ФАКТАМ", говорится, что члены ВМО "Молодежь -- надежда Украины" были свидетелями, как присоединявшихся к акции распределяли по "политическим симпатиям": если ты крепкий парень и когда-то занимался спортом, то твое место в УНА-УНСО, а если этими качествами не обладаешь -- можешь заночевать в палатках партии "Батькiвщина" за 50 грн. в сутки. Кстати, такие расценки, по данным ВМО, действовали на последнем этапе антипрезидентской акции, а до Нового года платили больше -- 100 грн. в сутки. За участие же в приветствии Юлии Тимошенко возле Лукьяновского СИЗО 8 марта руководители партии "Батькiвщина" обещали студентам по 10 грн. и три гвоздики.

      В сообщении организации "Молодежь -- надежда Украины" говорится также, что все последние события в нашей стране -- не что иное, как "информационная война за электорат и финансы Запада". "Тех денег, которые выделены структурами, близкими к экс-вице-премьеру Ю.Тимошенко, на борьбу с "авторитарным режимом" (а это, по информации, полученной ВМО "Молодежь -- надежда Украины" из конфиденциальных источников, 70 млн. долларов) хватит максимум до конца весны. А дальше? Поэтому оппозиция сознательно идет на обострение конфликтов и провоцирует в обществе революционную ситуацию".

      Инф. "ФАКТОВ"
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.11 | Vadym Gladchuk

        Re: Ну як ще до нього ставитися!

        Вже надоїв :)
    • 2004.06.11 | КП8416

      Трамваї задовбали.

      Коли познімати рейки, проїзна частина багатьох вулиць збільшиться мінімум на 1/3. Вони так ускладнюють рух! До того ж збиткові, мабуть, бо їздять у них, здається, самі бомжі та вкрай незаможні, і квитків не купують. Трамваї мають бути тільки в певних місцях, і то швидкісні, кілька довгих ліній на місто, як у Великобритані, чи в Стамбулі - тихохідні, швидкі, місткі, по 3-4 вагони, з турнікетами. А чеські іржаві бляшанки пора на брухт. От історичні трамваї варто було б зберегти (наприклад, вузенькі у Львові, Вінниці). Для туристів.
  • 2004.06.11 | Vadym Gladchuk

    За цим комітетом стоїть Київська ОДА?!

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.11 | Vyacheslav

      Не стоїть

      Хоча як на мене - Омельченко від Засухи не дуже відрізняється - хіба що більшими грошима орудує.
  • 2004.06.11 | Sardanapal

    Re: Омельченко руйнує трамвайні колії на Лівий берег

    В Самарканде хорошо там трамвай не нужен там ишак есть ( 12 стульев )... видно в Киеве ишаков тоже стало чересчур.
  • 2004.06.11 | Українець, громадянин України

    Re: Омельченко руйнує трамвайні колії на Лівий берег

    Те що демонтувати трамвайні колії і розширювати дорогу давно пора - це факт, бо мости й без того перевантажені автотранспортом. Також потрібен новий міст і не один. Бо далі буде гірше. А уявіть собі ситуацію, коли один з мостів буде повністю закрито (мало що може трапитись)...
    До речі, через дорожні роботи на мосту вже другий день машини повзуть ледь не годину від Ленінградстької площі до моста.
    А що стосується оголошень - це вже інше питання. І а автобус мали б пустити замість трамваю. І проїздні на нього мають діяти "трамвайні" до кінця червня.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.11 | КП8416

      Мости потрібні. З розумом.

      А Омєля що будує з Подолу на Воскресенку? міст+метро. Скільки там народу на Воскресенці? Жменя. А троєщинцям всеодно доведеться добиратися з пересадками. Чому не будує зразу на Троєщину? Щоб бабки зідрать з цього (Подільсько-Воскресенського) моста, а потім ще й з нового, Оболонсько-Троєщинського чи як там його назвуть. Адже перший не виправдає надій. От побачите.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".