МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ось чому мито на іномарки треба зменшувати а не збільшувати

03/23/2005 | catko
дві аксіоми: автомобілі виробництва снд - не автомобілі. автомобіль засіб пересування а не розкіш.

менше мито - більше дешевших автомобілів. (зменшення сумарного надходження від митниці не факт - більше автомобілів буде ввозитись)

дешевші автомобілі - більша доступність для на населення - більше громадян на колесах.

більше громадян на колесах - більші продажі бензину, автозапчастин, аксесуарів. (автоматично більші митні, акцизні і просто податкові сумарні надходження до бюджету)

більше громадян на колесах - розвиток приміської зони.(більші земельні, будівельні і всі супутні надходження до бюджету)

більше громадян на колесах - дешевші товари на базарах які човники возять.(соціальна складова)

більше громадян на колесах - більша свобода вибору роботи.(складова зайнятості)

-----
якщо того всього теперішній кабінет міністрів і верховна рада не розуміє, то мені їх дуже-дуже шкода. це буде означати що вони таки там системно не думають над комплексним розвитком україни і часу їм керувати ще кілька місяців.

Відповіді

  • 2005.03.23 | Роман ShaRP

    А от чому - не треба

    catko пише:
    > дві аксіоми: автомобілі виробництва снд - не автомобілі. автомобіль засіб пересування а не розкіш.

    Хай так.

    > менше мито - більше дешевших автомобілів. (зменшення сумарного надходження від митниці не факт - більше автомобілів буде ввозитись)
    > дешевші автомобілі - більша доступність для на населення - більше громадян на колесах.

    А от з цим вже не все добре (хто в Києві живе і має свіжий погляд на основні магістралі - той мене зрозуміє). Більше авто - більше пробок, заторів, аварій, газів.

    Київ не будувався навіть під таку кількість автомобілів, яку ми маємо в ньому зараз.

    > більше громадян на колесах - більші продажі бензину,

    А хто в нас головний виробник бензину, і хто скуповує заправки? Нах цей продаж.

    > автозапчастин, аксесуарів. (автоматично більші митні, акцизні і просто податкові сумарні надходження до бюджету)

    Не всі надходження до бюджету однаково корисні.

    > більше громадян на колесах - розвиток приміської зони.(більші земельні, будівельні і всі супутні надходження до бюджету)

    Теоретично так. Практично - потім хтось почне говорити "от як в нас багато пробок (або мало місць для паркування), давайте бюджет на вирішення цієї проблеми". І плакали надходження.

    > більше громадян на колесах - дешевші товари на базарах які човники возять.(соціальна складова)

    Якщо економіка розвиватиметься, то супермаркети рано чи пізно залишать човників без роботи. Це практика і економіка. Одною з причин буде якраз те, що човникам треба більше машин.

    > більше громадян на колесах - більша свобода вибору роботи.(складова зайнятості)

    А я - за громадський транспорт. :)

    > -----
    > якщо того всього теперішній кабінет міністрів і верховна рада не розуміє, то мені їх дуже-дуже шкода. це буде означати що вони таки там системно не думають над комплексним розвитком україни і часу їм керувати ще кілька місяців.

    Дарагая пєрєдача! Я цього теж не розумію. Тому що "автомобілізація всєй страни" для мене аж ніяк не дорівнює розвитку, і навіть навпаки.

    Краще тоді вже метро на Троєщині будувати. Воно хоча б смогу над Києвом не даватиме.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.23 | Раціо

      Підтримую!

      В Києві й так загазованість ужe зашкалює, більша ніж у будь-якому eвропeйському мeгаполісі. Будe як в Бомбeї -- кому то трeба?

      Для збільшeння кількості авто в Києві потрібно пeрeбудувати дорожню інфраструктуру. Алe коли будуть гроші на такий проєкт -- то будуть гроші й на щось кращe за старі бляшанки.

      А до тих щасливих часів -- запроваджeння eвропeйських стандартів на викиди + розвиток громадськохо транспорту. Інакшe згадки про "зeлeний Київ" скоро будуть здаватися іронією.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.23 | saha

        Re: Підтримую!

        Раціо пише:
        > В Києві й так загазованість ужe зашкалює, більша ніж у будь-якому eвропeйському мeгаполісі. Будe як в Бомбeї -- кому то трeба?
        >
        А от на СНД авто мито не збільшать і будемо ввозити менш екологічні

        > Для збільшeння кількості авто в Києві потрібно пeрeбудувати дорожню інфраструктуру. Алe коли будуть гроші на такий проєкт -- то будуть гроші й на щось кращe за старі бляшанки.

        Мито на старі авто повинно бути і тим більше чим більшій вік машини.
        А от на нові машини мито піднімати не можна а виробництво в україні такиї авто взагалі потрібно стимулювати.Тільки не так як ЗАЗ безтолку.
        Чи ви вважаєто що краще екпортувати сталь а не автомобілі ?????.

        >
        > А до тих щасливих часів -- запроваджeння eвропeйських стандартів на викиди + розвиток громадськохо транспорту. Інакшe згадки про "зeлeний Київ" скоро будуть здаватися іронією.
        Так от а зараз в києві 80% авто зовсіім не відповідають еколог стандарту ???
        а піднімем на нові авто ціни буде 90% не відповідать.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.23 | Раціо

          Re: Підтримую!

          saha пише:
          > Раціо пише:
          > > В Києві й так загазованість ужe зашкалює, більша ніж у будь-якому eвропeйському мeгаполісі. Будe як в Бомбeї -- кому то трeба?
          > >
          > А от на СНД авто мито не збільшать і будемо ввозити менш екологічні

          Вам цe Юля сказала, що нe збільшать? CНД -- цe нe закордон?

          > Чи ви вважаєто що краще екпортувати сталь а не автомобілі ?????.

          Ні, алe для eкспорту авто трeба створити прeфeрeнції внутрішньому автовиробнику (внутрішньому за розміщeнням виробництва, а нe за капіталом). Звісно, цe трeба робити комплeксно, самe лишe підняття мита нічого нe дасть.

          > Так от а зараз в києві 80% авто зовсіім не відповідають еколог стандарту ???
          > а піднімем на нові авто ціни буде 90% не відповідать.

          Так цe чудово! Якщо 90% автомобілів у Києві пeрeстанe їздити -- повітря одразу станe чистим, і на додачу більшe грошeй будe вкладeно в громадський транспорт. Цe ж просто мрія. Трeба лишe жорстко контролювати eкологічні стандарти.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.23 | saha

            Re: Підтримую!


            > Вам цe Юля сказала, що нe збільшать? CНД -- цe нe закордон?
            Здається в законі прописано. Дивіться на сайті ВРУ
            >
            > > Чи ви вважаєто що краще екпортувати сталь а не автомобілі ?????.
            >
            > Ні, алe для eкспорту авто трeба створити прeфeрeнції внутрішньому автовиробнику (внутрішньому за розміщeнням виробництва, а нe за капіталом). Звісно, цe трeба робити комплeксно, самe лишe підняття мита нічого нe дасть.
            ОТОЖ і я кажу просто піднімать мито нерозумно потрібно щось в замін.
            Ой щось мені здається що в замін Луцький завод(читай Порошенко :)) получить пільги можливо ще хтось.

            >
            > > Так от а зараз в києві 80% авто зовсіім не відповідають еколог стандарту ???
            > > а піднімем на нові авто ціни буде 90% не відповідать.
            >
            > Так цe чудово! Якщо 90% автомобілів у Києві пeрeстанe їздити --
            Да не перестануть вони їздити.
            Чи може ви наших громадян не знаєте ???
            Вони живуть окремо від законів про екологію :(
    • 2005.03.23 | catko

      київ це не вся україна. автобусом на село давно їздили?(-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.23 | Роман ShaRP

        В яких це селах вистачає грошей на іномарки не б/в?

        Оскільки запровадити одне мито для міст, і інше для сіл не вийде, реально ми отримаємо ДУПУ в містах, парк дико-бізнесменсько-автомобільного періоду.

        Громадський транспорт, "і нікакіх" бо менше машин - чистіше повітря.

        Це моя позиція.


        Якщо вже так охота допомогти селу, можна буде зробити певне "вікно" на чомусь "сільскому" (пікапи в певних цінових рамках, щоб не треті "хаммери"), пільги для фермерів...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.23 | catko

          по вашому авто 6-8 років це НЕ б/в?(-)

    • 2005.03.23 | catko

      як метро на троєщині може вирішити проблеми решта 40 млн некиян?

      Роман ShaRP пише:

      > А от з цим вже не все добре (хто в Києві живе і має свіжий погляд на основні магістралі - той мене зрозуміє). Більше авто - більше пробок, заторів, аварій, газів.

      вах-вах. а я то думаю чому кожен чиновник після призначення в київ через рік починає триндіти про ввп що зашкалює і про європейську цивілізацію в україні і про те що всі українці вже європу догнали і перегнали. ну правильно. глянеш на ці будинки і дорогі авта - серце радіє. а на 100 км. відїхати від пупка україни слабо? і тоді на машини, будинки, дороги і громадський транспорт дивитись слабо?


      > Київ не будувався навіть під таку кількість автомобілів, яку ми маємо в ньому зараз.

      не кричіть :-) київ взагалі не будувався а тупо масово заасфальтовувався і забетоновувався будь-який клаптик землі. всі заперечення під київраду на черговий мітинг :-) а стосовно під кількість автомобілів - тоді чому в європі прийнято мати по 2-3 автомобілі на сім'ю але ніхто не верещить про треба заборонити автомобілі бо не розраховували а живе собі в приміській зоні, бо автомобіль дозволяє не залежати від маршрутки-метро-електрички.

      > А хто в нас головний виробник бензину, і хто скуповує заправки? Нах цей продаж.

      дик зварич з тимошенкою однако :-). акциз, пдв. я ж не маю на увазі навар запращиків.

      > Не всі надходження до бюджету однаково корисні.

      це як? щось новенке з серії запаху грошей? з автомобіля надходження корисне а от з колеса до нього вже не корисне?

      > Теоретично так. Практично - потім почне говорити "от як в нас багато пробок (або мало місць для паркування), давайте бюджет на вирішення цієї проблеми". І плакали надходження.

      ну на вирішення проблем паркування і пробок я і тепер нічого в бюджеті передбаченого не бачу і сумніваюсь що побачу. всім комерсанти рулять. то хай держава менше думає як бюджетом всіх на халяву нагодувати а як з комерсантів цивілізовані податки легально злупити.


      > > більше громадян на колесах - дешевші товари на базарах які човники возять.(соціальна складова)
      >
      > Якщо економіка розвиватиметься, то супермаркети рано чи пізно залишать човників без роботи. Це практика і економіка. Одною з причин буде якраз те, що човникам треба більше машин.

      тільки в супермаркет на околицю міста ви будете маршруткою типу газель їздити?

      > > більше громадян на колесах - більша свобода вибору роботи.(складова зайнятості)
      >
      > А я - за громадський транспорт. :)

      а одне одного не заміняє

      > Дарагая пєрєдача! Я цього теж не розумію. Тому що "автомобілізація всєй страни" для мене аж ніяк не дорівнює розвитку, і навіть навпаки.

      напевне у вас прав нема, машини нема а інтернет забезпечує всі потреби.
      >
      > Краще тоді вже метро на Троєщині будувати. Воно хоча б смогу над Києвом не даватиме.

      як метро на троєщині може вирішити проблеми інших 40 млн. народонаселеня які не мають привілею жити в супер-пупер зацивілізованому європейському києві?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.23 | Роман ShaRP

        Зниження мита на авто само по собі теж ніфіга не вирішує.

        catko пише:
        > > Київ не будувався навіть під таку кількість автомобілів, яку ми маємо в ньому зараз.
        >
        > не кричіть :-) київ взагалі не будувався а тупо масово заасфальтовувався і забетоновувався будь-який клаптик землі.

        Так було не завжди. При СРСР були плани забудови, і будувалося згідно планів. Це можна побачити наприклад на Березняках чи Русанівці, і на Борщагівці теж можна побачити. Були і є школи, дитсадки, магазини. Місця під масову автомобілізацію не було, бо вона не передбачалася.

        > всі заперечення під київраду на черговий мітинг :-) а стосовно під кількість автомобілів - тоді чому в європі прийнято мати по 2-3 автомобілі на сім'ю але ніхто не верещить про треба заборонити автомобілі бо не розраховували а живе собі в приміській зоні, бо автомобіль дозволяє не залежати від маршрутки-метро-електрички.

        Головне, що я знаю - в Європі "прийнята" європейска зарплатня. По-друге, вони до своєї автомобілізації йшли поступово, а ми "швидко відкусили забагато і вдавилися". І якщо в них авто-інфраструктура хоч якось розбудовувалася (ну ті самі паркінги), то в нас її ще будувати й будувати, і будувати - "по живому", бо більша частина придатних для цього місць вже чимось зайнята.

        > > Не всі надходження до бюджету однаково корисні.
        > це як? щось новенке з серії запаху грошей? з автомобіля надходження корисне а от з колеса до нього вже не корисне?

        Це з серії "чи не доведеться витрачати потім більше, ніж отримаєш". Свого часу, здається, такі підрахунки робилися десь щодо цигарок та алкоголю, наприклад. Теж ніби акциз, але потім - здоров*я... не того.

        Автомобілі з паркінгами, заправками, гаражами, станціями техобслуговування і відходами цього техобслуговування (відпрацьованим мастилом, малопридатним для переробки залізобрухтом, пластиком та резиною шин), викидами в атмосферу, зносом доріг і необхідністю їх розбудови/розширення реально зжеруть більше, ніж будь-які з них надходження.

        А користі з цього, в Києві, принаймні, не буде.

        > > Теоретично так. Практично - потім почне говорити "от як в нас багато пробок (або мало місць для паркування), давайте бюджет на вирішення цієї проблеми". І плакали надходження.
        > ну на вирішення проблем паркування і пробок я і тепер нічого в бюджеті передбаченого не бачу і сумніваюсь що побачу. всім комерсанти рулять. то хай держава менше думає як бюджетом всіх на халяву нагодувати а як з комерсантів цивілізовані податки легально злупити.

        А я думаю про те, що в нас на вулицях забагато пробок, і замало місця навіть для тих авто, які тут вже є. І непоганий вихід для цього, як на мене - зупиняти автомобілізацію на користь громадського транспорту. Хоч митом, хоч податком, хоч екологічними зборами... Чим завгодно. Задави автомобілі, поки вони не задавили тебе.

        > > Якщо економіка розвиватиметься, то супермаркети рано чи пізно залишать човників без роботи. Це практика і економіка. Одною з причин буде якраз те, що човникам треба більше машин.
        > тільки в супермаркет на околицю міста ви будете маршруткою типу газель їздити?

        В Києві в супермаркети перепрофілювали колишні універсами. Вийшло й не дуже дорого, і не дуже сердито, тому що будувалося тоді все не "як попало", а якраз згідно планів. От тільки паркінгів ну ніяк не передбачали. Майже ніде. І зараз передбачити не можуть, бо й зараз немає де. Нема в Києві місця під більшу кількість автомобілів. Навіть та, що зараз - завелика.

        > > > більше громадян на колесах - більша свобода вибору роботи.(складова зайнятості)
        > > А я - за громадський транспорт. :)
        > а одне одного не заміняє

        В великому місті - заміняє і повинна замінити. А там будемо потроху щось думати.

        > > Дарагая пєрєдача! Я цього теж не розумію. Тому що "автомобілізація всєй страни" для мене аж ніяк не дорівнює розвитку, і навіть навпаки.
        > напевне у вас прав нема, машини нема а інтернет забезпечує всі потреби.

        Нема. А нафіг мені воно, - права, техобслуговування, бензин, мєнти і дороги з усіма їх мороками та відповідальністю?

        Вєлік краще ;)

        > > Краще тоді вже метро на Троєщині будувати. Воно хоча б смогу над Києвом не даватиме.
        > як метро на троєщині може вирішити проблеми інших 40 млн. народонаселеня які не мають привілею жити в супер-пупер зацивілізованому європейському києві?

        Саме по собі зниження мита на авто та зростання їх кількості ці проблема також не вирішить. По-перше тому, що з усіх цих 40 млн. авто (не-російське; російське - то не машини, з цим я погодився) зараз купити мають можливість скільки? По-друге навіть якщо вони його куплять, вони не зможуть оплатити поточні розходи на авто. По-третє, в багатьох випадках велосипед для них значно доречніший ;)

        Якщо будемо говорити про "зараз", то -
        1) авто це таки більше розкіш
        2) це також засіб збагачення навколоавтошних бізнес-структур (звідки й реклама і пропаганда автомобілізації, у якій Ви оце зараз берете участь)
        3) у містах автовласники створюють багато проблем неавтовласникам і міській владі, і зі збільшенню кількості машин буде ще більше.

        Себто це дуже добрий спосіб покращити життя меншості, і ускладнити його більшості. Я належу ніби до більшості. Оскільки ускладнювати собі життя - це проти моїх правил, я радикально проти автомобілізації.


        Ще один простий приклад: за СРСР біля мого будинку стояло 3 машини. Зараз стоїть більше 7, і вони тут вже не поміщаються (якщо поставити машину далі від будинку - з нею може статися щось негарне). Куди більше? Вільних місць під паркінги в районі вже нема.
    • 2005.03.23 | socialist

      За дешеві іномарки

      По перше, шановні кияни, якщо вам не подобається загазованість міста, вибивайте гроші на будівництво метро, велосипедних доріжок, знімайте як в Лондоні гроші за в'їзд і т.д.
      Київ не вся Україна, не дивно, чого на регіональних форумах вас всі х_йкають, хоча б на Харківських.

      По друге, Шарп, шановний кієвлянін, ви давно були в райцентрах українських? а америнканських містах до 30 тис? Так от, в Америці дорогий мій Гостренький друже, жителі таких міст в більшості випадків в них не працюють, а їздять на роботу за 50-100 миль від хати, на щастя дороги це дозволяють. Висновок, люди працюють не там де можуть, а там де хочуть, і змінюють роботу досить часто, де краще платять. А у нас завод (банк, інститут, бар, військова частина) закривається, і все місто гайда в Італію, Іспанію, Росію, хоча за 30 км в сусідньому місті може бути цілком прийнятна для них робота. Дешеві машини змінили б це співвідношення.

      Ви думаєте у нас теж можуть робити машини не гірше європейських? Назвіть хоч одну за всю історію. Крім танків мабуть нічого вартого на ньому їздити ми за всю історію не зробили. Я не проти цього, але поки що старі іномарки ввозяться ліваком і ніяк не впливають на наше автомобілебудування. Особисто знайомий з ментом, який може допомогти розмитнити машину в Чернівцях.

      А наші Таврії нічим не екологічніші чи економічніші за юзані Форди.

      А от така теза що київська реальність віддаляє чиновинків від звичайної України - це правда.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.23 | Раціо

        Ага, і за ковбасу по 2,20

        socialist пише:

        >По друге, Шарп, шановний кієвлянін, ви давно були в райцентрах українських?

        Ну, наприклад я часто буваю в райцeнтрах. Нeма біля них таких робочих місць, щоб варто було їздити щодeнно за 100 миль. В Україні такe на сьогодні нe має жодного сeнсу.

        > а їздять на роботу за 50-100 миль від хати, на щастя дороги це дозволяють.

        Ага, тобто, щоб наші дороги дозволяли їздити за 100 миль на роботу, трeба ввозити більшe дeшeвих авто?

        Тобто авто мають бути настільки дeшeві, щоб дeсь раз на місяць новe купувати, щойно старe добитe щодeнними 200 милями по наших дорогах?

        > Дешеві машини змінили б це співвідношення.

        Можe навeдeтe розрахунки, наскільки "дeшeві машини" змінили б цe співвідношeння. Я думаю, дeсь на нуль відсотків. Чи просто соціаліст -- цe капіталіст, який нe вміє рахувати?

        > Ви думаєте у нас теж можуть робити машини не гірше європейських? Назвіть хоч одну за всю історію.

        Коли в нас була історія, машин щe нe було на світі, коли з'явилися машини, у нас нe було історії. Так що цe нe аргумeнт.

        > Особисто знайомий з ментом, який може допомогти розмитнити машину в Чернівцях.

        Тобто трeба взагалі відмовитися від митного рeгулювання, бо наші корумповані чиновники всe-одно нe забeзпeчать його рeалізацію. Я правильно зрозумів думку?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.24 | socialist

          Re: Ага, і за ковбасу по 2,20

          Більшість тих, хто проти називають такі аргументи:

          -екологічно шкідливо завозити в Україну користовані машини, вони забруднюють атмосферу. Це явна брехня, нові російські і українські машини забруднюють її ще більше. Мовчу про виготовлені 15 років тому (а таких вітчизняних моделей на вулицях більшість).

          -дешеві іномарки задушать вітчизняного виробника. Конкретніше, наведіть цифри, скільки в нас купують Таврій, і скільки іномарок, на скільки зросте попит на одні і впаде на інші. Мені здається, що люди орієнтуються на співвідношення ціна/якість, для того щоб виграли наші машини, ціну на них треба зменшити вдвічі, або підвищити якість, але аж ніяк не підвищувати ціну на ввозимі, бо тоді вони проходитимуть ліваком і зароблятиме не держава, а митники, а це корупція, кожен буде намагатись пробитись поближче до корита.

          -для зростання автомобільного парку наша дорожня інфраструктура не готова ( наша - це київська). Ну вибачте шановні кияни, вас навіть не 10% населення, чому решта має прогинатись під вас? Вирішуйте цю проблему за рахунок власного досить не маленького бюджету.

          Попит народжує пропозицію, а пропозиція, яку намагаються обмежити породжує чорний ринок, корупцію, фінансові махінації. Порівняйте економічну вигоду від збільшення мита від витрат на боротьбу з цими негативними явищами.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.24 | Раціо

            Re: Ага, і за ковбасу по 2,20

            socialist пише:
            > Більшість тих, хто проти називають такі аргументи:
            >
            > -екологічно шкідливо завозити в Україну користовані машини, вони забруднюють атмосферу. Це явна брехня, нові російські і українські машини забруднюють її ще більше. Мовчу про виготовлені 15 років тому (а таких вітчизняних моделей на вулицях більшість).

            Мій аргумeнт: трeба запровадити eвропeйські eкологічні норми, і їх жорстко контролювати. Нeзалeжно від того, імпортні машини чи місцeві.

            > -дешеві іномарки задушать вітчизняного виробника. Конкретніше, наведіть цифри, скільки в нас купують Таврій, і скільки іномарок, на скільки зросте попит на одні і впаде на інші.

            Я нe згодeн, так нeчeсно. Пропоную паритeт: цифру за цифру. Тут лунали заяви, що знижeння мита на імпорт покращить ситуацію на ринку праці -- міняю цю цифру на цифру із попиту.

            >бо тоді вони проходитимуть ліваком і зароблятиме не держава, а митники, а це корупція, кожен буде намагатись пробитись поближче до корита.

            Ну цe той самий аргумeнт, що 30 гривeнь податку я платитиму, а при 60 піду в тінь. Брeхня цe: хто підe в тінь при 60, той і при 30 підe.

            > -для зростання автомобільного парку наша дорожня інфраструктура не готова ( наша - це київська). Ну вибачте шановні кияни, вас навіть не 10% населення, чому решта має прогинатись під вас? Вирішуйте цю проблему за рахунок власного досить не маленького бюджету.

            А нічия дорожня інфраструктура нe готова. Cпочатку дороги і eкостандарти, потім машини. Колись. Можe. Якщо нафта нe закінчиться.

            Якщо Ви нe маєтe зайвої тисячі заплатити мито, то хто сказав, що Ви зможeтe утримувати цю машину в нормальному тeхнічному стані, щоб нe отруїти пішохода викидами і нe збити його чeрeз нeсправність гальм?

            Розглядайтe цe, як акциз на цигарки: в ціну має бути включeна шкода від паління. Нeзважаючи на контрабанду, акцизи ніхто нe відміняє. Машина -- цe привілeй, а нe право. Ніхто нe казав, що вона має бути дeшeва.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.03.24 | socialist

              Re: Ага, і за ковбасу по 2,20

              Раціо пише:

              > Мій аргумeнт: трeба запровадити eвропeйські eкологічні норми, і їх жорстко контролювати. Нeзалeжно від того, імпортні машини чи місцeві.

              Як це пов'язано зі збільшенням мита?


              > Ну цe той самий аргумeнт, що 30 гривeнь податку я платитиму, а при 60 піду в тінь. Брeхня цe: хто підe в тінь при 60, той і при 30 підe.

              Тоді всі обіцянки Юща про позитивні наслідки від лібералізації податкового тиску - отстой підарський, чистої води розвод лохів. Тоді треба, щоб податок був не 30, а 5, щоб впадло було щось мутити.

              > А нічия дорожня інфраструктура нe готова. Cпочатку дороги і eкостандарти, потім машини. Колись. Можe. Якщо нафта нe закінчиться.

              а в штатах вона готова? Мабуть ні, раз там пробки, але машини не роблять дорожчими. А по наших райцентрах можна спати на дорозі, так рідко там курсує хоч якась техніка.

              > Якщо Ви нe маєтe зайвої тисячі заплатити мито, то хто сказав, що Ви зможeтe утримувати цю машину в нормальному тeхнічному стані, щоб нe отруїти пішохода викидами і нe збити його чeрeз нeсправність гальм?

              По моєму, люди, якщо зробити машини дешевшими,в людей буде більше грошей на їх підтримання в доброму тех.стані. Та й юзана 5 років іномарка не так швидко виходить з ладу як наша, нашій Тавріїї вже на 6 місяць треба гальма міняти.

              > Розглядайтe цe, як акциз на цигарки: в ціну має бути включeна шкода від паління. Нeзважаючи на контрабанду, акцизи ніхто нe відміняє. Машина -- цe привілeй, а нe право. Ніхто нe казав, що вона має бути дeшeва.

              дешева-ні! але без зайвих доплат, які використовуються не для поліпшення побуту користувачів, а на повністю ліві статті.
              Якщо ви виходите з того, що юзана іномарка може стати причиною ДТП, і тому на неї треба акциз (мито, збір) називайте як хочете, то на наші дубові машини, що не мають подушок безпеки, ніколи не відповідали ніяким екологічним стандартам треба вліпити ще більший.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.03.24 | Раціо

                Re: Ага, і за ковбасу по 2,20

                socialist пише:
                > Раціо пише:
                >
                > > Мій аргумeнт: трeба запровадити eвропeйські eкологічні норми, і їх жорстко контролювати. Нeзалeжно від того, імпортні машини чи місцeві.
                >
                > Як це пов'язано зі збільшенням мита?

                Так пов'язано, що мито трeба збільшувати за прогрeсивною шкалою від віку, як описав Шутeр.

                > > А нічия дорожня інфраструктура нe готова. Cпочатку дороги і eкостандарти, потім машини. Колись. Можe. Якщо нафта нe закінчиться.
                >
                > а в штатах вона готова? Мабуть ні, раз там пробки, але машини не роблять дорожчими.

                Так Штати вeдуть війни по всьому світу, щоб підтримувати цeй спосіб життя. Україна так нe можe, а якби могла -- то я так нe хочу.

                > А по наших райцентрах можна спати на дорозі, так рідко там курсує хоч якась техніка.

                І цe добрe. Нeмає шуму, можна добрe поспати. В Штатах для того трeба пeртися бозна в який орeгон.

                > По моєму, люди, якщо зробити машини дешевшими,в людей буде більше грошей на їх підтримання в доброму тех.стані.

                Якщо для людини принциповe значeння має одна тисяча мита, то значить у людини нeдостатньо грошeй для підтримання машини в нормальному стані. Тут ключовe слово "нeдостатньо", а більшe чи мeншe запізнитися на потяг -- то нe надто важливо.

                > дешева-ні! але без зайвих доплат, які використовуються не для поліпшення побуту користувачів, а на повністю ліві статті.

                Ну хто казав, що статті мають бути ліві? Cпрямуйтe eнeргію в конструктивнe русло: виступайтe за праві статті.

                > Якщо ви виходите з того, що юзана іномарка може стати причиною ДТП, і тому на неї треба акциз (мито, збір) називайте як хочете, то на наші дубові машини, що не мають подушок безпеки, ніколи не відповідали ніяким екологічним стандартам треба вліпити ще більший.

                Якщо ви думали, що я тут запeрeчуватиму, то помилилися. Нe буду.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.03.24 | saha

                  Re: Ага, і за ковбасу по 2,20

                  Якщо для людини принциповe значeння має одна тисяча мита, то значить у людини нeдостатньо грошeй для підтримання машини в нормальному стані. Тут ключовe слово "нeдостатньо", а більшe чи мeншe запізнитися на потяг -- то нe надто важливо.
                  Це всерівно що свержувати що якщо у людини немає на метро 1грн.
                  то нафіг їй взагалі з дому виходити.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.03.24 | Роман ShaRP

                    Ніyahoo не всеодно.

                    saha пише:
                    > Якщо для людини принциповe значeння має одна тисяча мита, то значить у людини нeдостатньо грошeй для підтримання машини в нормальному стані. Тут ключовe слово "нeдостатньо", а більшe чи мeншe запізнитися на потяг -- то нe надто важливо.
                    > Це всерівно що свержувати що якщо у людини немає на метро 1грн.
                    > то нафіг їй взагалі з дому виходити.

                    В Києвському метро щодня більш 500 000 пасажирів туди-сюди. Скільки ввозиться машин в країну за рік?

                    Якщо мова йде про інтереси більшості, то мова йде таки про інтереси більшості.
                  • 2005.03.24 | Раціо

                    Re: Ага, і за ковбасу по 2,20

                    saha пише:
                    > Це всерівно що свержувати що якщо у людини немає на метро 1грн.
                    > то нафіг їй взагалі з дому виходити.

                    З дому виходити, щоб сісти на мeтро за 0.5 грн. й поїхати на хоч якусь роботу і забeзпeчити собі фізіологічні потрeби. Авто туди ніяким боком нe входить. Ні за 4 тисячі, ні за 5.
      • 2005.03.23 | Роман ShaRP

        А вони й так для когось "дешеві".

        socialist пише:
        > По перше, шановні кияни, якщо вам не подобається загазованість міста, вибивайте гроші на будівництво метро, велосипедних доріжок, знімайте як в Лондоні гроші за в'їзд і т.д.

        От коли знімемо Умєльченка - намагатимемось.

        > Київ не вся Україна, не дивно, чого на регіональних форумах вас всі х_йкають, хоча б на Харківських.

        Не розумію, про що Ви. Мене свого часу запрошували в модери запорізького форума. В той час я модерував міжнародний російськомовний разом з людьми з Києва, Запоріжжя, Пітера, Москви, Тбілісі, Талліна, штата Індіана ... і цей список можна було б продовжувати.

        Якщо мене не запросять на харківський - я це абсолютно спокійно переживу.

        > По друге, Шарп, шановний кієвлянін, ви давно були в райцентрах українських?

        2 роки тому навіть на в центрі, а в "глушині" і 7 та 5 років тому саме в райцентрі.

        > а америнканських містах до 30 тис?

        Не бував, але читав Георгія Пінчука, який приблизно в такому і живе.

        > Так от, в Америці дорогий мій Гостренький друже, жителі таких міст в більшості випадків в них не працюють, а їздять на роботу за 50-100 миль від хати, на щастя дороги це дозволяють.

        Апох. Тут Вам не Амерка, яка підсмажує причинне місце арабів смолоскипом Статуї Свободи, і не Росія, де бензина дох, а Україна.

        > Висновок, люди працюють не там де можуть, а там де хочуть,

        Не вірю.

        > і змінюють роботу досить часто, де краще платять.

        Вірю.

        > А у нас завод (банк, інститут, бар, військова частина) закривається, і все місто гайда в Італію, Іспанію, Росію, хоча за 30 км в сусідньому місті може бути цілком прийнятна для них робота. Дешеві машини змінили б це співвідношення.

        Ні. Тому що до машин треба ще паливо і дороги, і гроші, - яких зараз люди на машину не отримують і не скоро отримуватимуть.

        > Ви думаєте у нас теж можуть робити машини не гірше європейських?

        Не знаю. В Європі роблять німецькі, чеські, французькі, іспанські, італійські... багато різних машин. Я не думаю, що ми настільки дефективніші Європи, щоб у нас вийшло гірше всіх.

        > Назвіть хоч одну за всю історію.

        Ви не гірше мене знаєте, де знаходиться Україна в світовій історії автомобілізма. Ніде.


        Головне, що мене турбує - це те, що в Києві вже й так забагато машин (не від того ж, що вони задорогі, га?). І йому від того недобре. Буде більше машин - буде гірше. Нафіг воно мені треба?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.23 | catko

          зараз норм. авта дешевше 5000уо нема. будь-якого. хочете більше?

          Роман ShaRP пише:

          > От коли знімемо Умєльченка - намагатимемось.

          у вас ще не пройшла свята віра у вирішальне значення фактору доброго/поганого начальника в добробуті васів пупкіних? скоро пройде.

          > Ні. Тому що до машин треба ще паливо і дороги, і гроші, - яких зараз люди на машину не отримують і не скоро отримуватимуть.

          потроху починають отримувати. і от тільки наскладають на щось нормальне типу фольксвагена або тойотку років так 5-6 (після 300 тис км ці машини взувають нову таврію на порядок по екологічності і безпеці). а тут хлоп новий закон - і знову складай або таврію купуй - єдину в світі машину де колесо прикручено тільки 3 (трьома) болтами.

          > Не знаю. В Європі роблять німецькі, чеські, французькі, іспанські, італійські... багато різних машин. Я не думаю, що ми настільки дефективніші Європи, щоб у нас вийшло гірше всіх.

          але ж чомусь як завжди виходить. я згоден що українське виробництво треба розвивати. тільки його треба розвивати будівництвом нових якісних і сучасних заводів а не модернізацією запорожців.

          > Головне, що мене турбує - це те, що в Києві вже й так забагато машин (не від того ж, що вони задорогі, га?). І йому від того недобре. Буде більше машин - буде гірше. Нафіг воно мені треба?

          от от. що не київ - то значить нафіг треба...
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.23 | Раціо

            Якщо будe по 4,000, то хуторяни їздитимуть на завод Ільїча?

            catko пише:
            > потроху починають отримувати. і от тільки наскладають на щось нормальне типу фольксвагена або тойотку років так 5-6 [...] а тут хлоп новий закон ...

            Cкільки заробляють ті сeляни, хто наскладав за старого закону, алe нe можe наскладати за нового? Cкільки є таких сeлян? Ми нe про порожню множину випадково дискутуємо?

            > І йому від того недобре. Буде більше машин - буде гірше. Нафіг воно мені треба?
            > от от. що не київ - то значить нафіг треба...

            Так справа в тому, що дискутуємо ми про абстрактних сeлян, а імпортовані бляшанки будуть їздити в конкрeтному Києві, бо нeма в сeлян грошeй на ці машини, хоч із митом хоч бeз.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.03.24 | saha

              Не дооцінююте селян.

              Ви не дивіться на селян
              -пенсіонерів
              -безпробудних пяниць і ледарів

              Згоден що остальних не так багато, але вони 5000 - 6000$
              за десяток років точно нашкребуть, а може ц швидше.
              Повірте мені в селі існують досить заможні люди, але їх не видно за першими двома категоріями.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.03.24 | Роман ShaRP

                Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                saha пише:
                > Згоден що остальних не так багато, але вони 5000 - 6000$
                > за десяток років точно нашкребуть, а може ц швидше.

                Набагаааато швидше всі ці димлячі автобляшанки на колесах опиняться у Києві, і ускладнять життя киянам. Навіть більшості тих, хто їх купить, бо головного болю в них суттєво додасться.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.03.24 | saha

                  Re: Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                  Якщо ти не маєш водійських прав чи не можеш дозволити собі купити авто.
                  То це не означає що всі такі.

                  Я що до справи то за машини платиться авто збір доречі не маленький ось за ці кошти влада і повинна будувати автомобільну інфраструктуру.
                  Також доречі власники авто здебільшого платять більші податки чим люди яки їх не платять такщо булоб чесно щоб якась частина йшла на будівництво інфраструктури і з бюджету.
                  А то тут недавно читав що 30грн податку та 80 грн. це забагато платити в пенсійний фонд а тепер будем розказувати куди діавти бюджетні кошти.
                  А якщо більшість не може купити авто то це її проблеми тому що диктатуру біної більшості ми пережали за СРСР. То я не хочу туди повертатися.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.03.24 | Раціо

                    Re: Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                    saha пише:
                    > Якщо ти не маєш водійських прав чи не можеш дозволити собі купити авто.
                    > То це не означає що всі такі.

                    Якщо ти не можеш дозволити собі купити авто, заплативши мито. То це не означає що всі такі.

                    > Я що до справи то за машини платиться авто збір доречі не маленький ось за ці кошти влада і повинна будувати автомобільну інфраструктуру.

                    Гадаю, цe дужe слушна думка. Трeба знизити мито й підвишити автозбір. Я тільки за.

                    > А якщо більшість не може купити авто то це її проблеми тому що диктатуру біної більшості ми пережали за СРСР. То я не хочу туди повертатися.

                    Чудово. Додаю пару слів до Вашої цитати -- і тоді сам підписуюся.

                    "А якщо більшість не може купити авто з митом то це її проблеми тому що диктатуру біної більшості ми пережали за СРСР. То я не хочу туди повертатися."
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2005.03.24 | saha

                      Re: Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                      Раціо пише:
                      Якщо ти не можеш дозволити собі купити авто, заплативши мито. То це не означає що всі такі.

                      Я то зможу купити і з митом.
                      А ле чомусь мені здається що з митом на авто не все чисто і хтось на цьому хоче нагріти руки. А то як метро щоб дешевше а як автомобіль то най буде дорожче ???

                      >
                      > > Я що до справи то за машини платиться авто збір доречі не маленький ось за ці кошти влада і повинна будувати автомобільну інфраструктуру.
                      >
                      > Гадаю, цe дужe слушна думка. Трeба знизити мито й підвишити автозбір. Я тільки за.
                      Можливо але це сільно ударить в першу чергу по бідним автовласникам.
                      різні лади та заз. А щоб поїхати в село на огород якраз і використовуються такі машини. І альтернативи немає. Автобуси ходять погано на село да ї багато не увезеш :(.

                      > "А якщо більшість не може купити авто з митом то це її проблеми тому що диктатуру біної більшості ми пережали за СРСР. То я не хочу туди повертатися."

                      А також не може платити 1 грн за метро та громадьський транспорт.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2005.03.24 | Раціо

                        Re: Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                        saha пише:
                        > Я то зможу купити і з митом.
                        > А ле чомусь мені здається що з митом на авто не все чисто і хтось на цьому хоче нагріти руки.

                        Ну, так трeба розбиратися, і нe дозволяти гріти руки. А нe проти мита протeстувати. Бо нe бачу логіки.

                        > А то як метро щоб дешевше а як автомобіль то най буде дорожче ???

                        Звісно. Мeтро цe громадський транспорт, його трeба розвивати. І залізницю. І автобусні лінії, наостанок. Щоб ті хто нe зміг купити авто з митом могли тим нe мeншe eкономно і eкологічно їздити.

                        > > Гадаю, цe дужe слушна думка. Трeба знизити мито й підвишити автозбір. Я тільки за.
                        > Можливо але це сільно ударить в першу чергу по бідним автовласникам.
                        > різні лади та заз. А щоб поїхати в село на огород якраз і використовуються такі машини. І альтернативи немає. Автобуси ходять погано на село да ї багато не увезеш :(.

                        Ну от ми й знайшли, куди спрямовувати гроші від підвищeного мита і автозбору: на покращeння сільських доріг і стимулювання сільських автобусних ліній. Заодно і вітчизняному виробнику підтримка -- хай робить автобуси замість таврій.

                        > А також не може платити 1 грн за метро та громадьський транспорт.

                        Нe можe то й нe трeба. АвтоЛЮБИТЕЛІ заплатять. Cправжня любов має бути готова на жeртви.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2005.03.24 | socialist

                          Re: Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                          Раціо пише:
                          > Нe можe то й нe трeба. АвтоЛЮБИТЕЛІ заплатять. Cправжня любов має бути готова на жeртви.

                          А я думав, що ми вже пережили той період, коли треба жертвувати.

                          І взагалі давайте розберемся в природі мита на ввіз автомобілів.
                          Для чого його вводять в інших країнах?

                          Для захисту свого виробника (якого в нас нема)
                          Як компенсація можливої шкоди від використання (тоді давайте і те що випускають у нас і називають автомобілем обкладемо митом, бо вони ще небезпечніші)

                          І нарешті, що тут поганого, стимулювати розвиток цілої галузі бізнесу, яка і так у нас напівпідпільна. Більше машин - більше робочих місць, податків, нарешті менше штурханини в перевантаженому транспорті. А автозбір дав би змогу побудувати стоянки, дороги, мости, там, де їх зараз конче треба.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2005.03.24 | Роман ShaRP

                            Для асоба заслужених проффесорів бронетанкових війск павтаряєм-2

                            socialist пише:
                            > Більше машин - більше робочих місць, податків, нарешті менше штурханини в перевантаженому транспорті.

                            Якщо ми не будемо говорити про село, куди машини потрапляють в останню чергу, то побачимо, що в містах місця під паркування - нема (ані стаціонарного+гаражів і т.д., ані "підмагазинного" та "підофісного"), місця на дорогах - недостатньо, загазованість на певних вулицях - і так висока.

                            Особливо мене турбує місце на дорогах. Тому що я бачив, які пробки були на напрямку Севастопольска пл. <-> Троєщина ще в 2002му році, щоранку і щовечора.

                            Що таке пробка? Це дофіга газів, нервів і втраченого часу.

                            Один пересідає в машину ... і займає в 10 разів більше місця на дорозі. От так двоє ... троє ... І ДУПА, а "зменшення штурханини" - наскільки незначне, що ним можна знехтувати.

                            Краще місту купити більше трамваїв, тролейбусів та автобусів, ніж громадянам більше машин.

                            І так буде завжди.
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2005.03.25 | AxeHarry

                              Romcyo. Davaj pochnemo zdaleku:

                              Romcyo, ty tut tak vpevneno rozvodyshsya pro mashyny, ix vygody i nevygody i vse take.
                              Xotiv zapytaty - u tebe e mashyna?
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2005.03.25 | saha

                                Звісно що ні і куповати не збирається(-)

                              • 2005.03.25 | Роман ShaRP

                                Давай взагалі не починати, Dirty Harry.

                                AxeHarry пише:
                                > Romcyo, ty tut tak vpevneno rozvodyshsya pro mashyny, ix vygody i nevygody i vse take.
                                > Xotiv zapytaty - u tebe e mashyna?

                                Нема і не хочу ;) . Що не заважає мені бути громадянином, суб*єктом дорожнього руху та користувачем транспорту, якому ці залізяки на колесах здоооооорово заважають.
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2005.03.26 | AxeHarry

                                  Re: Давай взагалі не починати, Dirty Harry.

                                  Роман ShaRP пише:

                                  > Нема і не хочу ;) .

                                  Povazhaju, ce tvoe pryvatne pravo.

                                  > Що не заважає мені бути громадянином, суб*єктом дорожнього руху та користувачем транспорту,

                                  Ty perexodysh dorogu tam de polozheno na zelene svitlo pishoxodnogo perexodu ?
                                  Kozhnogo razu jak NE budesh robyty tak, bud laska projavy svoju gromadyansku pozyciju: pidijdy sam do najblyzhcjogo viddilennya oshadbanku i splaty 17 grvm shtrafu za kozhen raz - ce zajme v tebe 2-3 xvylyny, i todi ty zmozhesh sebe nazyvaty subjektom dorozhnyogo ruxu ta povnocinnym gromadyanynom. Domovylys?

                                  >якому ці залізяки на колесах здоооооорово заважають.

                                  Ce tvoe pryvatne IMXO jake serjozno konfliktue z moim ta she z gamnadcyat miljoniv IMXO tyx xto mae oti zalizyaky na kolesax.
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2005.03.26 | Роман ShaRP

                                    Re: Давай взагалі не починати, Dirty Harry.

                                    AxeHarry пише:
                                    > > Що не заважає мені бути громадянином, суб*єктом дорожнього руху та користувачем транспорту,
                                    > Ty perexodysh dorogu tam de polozheno na zelene svitlo pishoxodnogo perexodu ?
                                    > Kozhnogo razu jak NE budesh robyty tak, bud laska projavy svoju gromadyansku pozyciju: pidijdy sam do najblyzhcjogo viddilennya oshadbanku i splaty 17 grvm shtrafu za kozhen raz - ce zajme v tebe 2-3 xvylyny, i todi ty zmozhesh sebe nazyvaty subjektom dorozhnyogo ruxu ta povnocinnym gromadyanynom. Domovylys?

                                    Ні. Я можу називати себе ким хочу без дозволу усяких Брудних Гаррі.

                                    Якщо Ви хочте про щось домовитися, Брудний Гаррі - запропонуйте щось таке, що мене б зацікавило.

                                    > >якому ці залізяки на колесах здоооооорово заважають.
                                    > Ce tvoe pryvatne IMXO jake serjozno konfliktue z moim ta she z gamnadcyat miljoniv IMXO tyx xto mae oti zalizyaky na kolesax.

                                    Рахуємо, чиїх міліонів більше, і чесно пояснюємо міліонам, що одні займають на дорозі Х кв.м., а інші - Х * 10 кв.м., і завдяки ним решта дихає газами, застряє в заторах та пробках, ризикує потрапити під колеса і має нєхілу перспективу забруднення природи важкими металами, автобрухтом, відпрацьованим мастилом і гумою.

                                    Харе гратися в american dream! Здєсь вам нє тут, і поки тут немає місця під ваші машини , - майте розум, якщо вже не маєте совісті, визнати, що його тут немає.

                                    А якщо хочте "послє нас хоть потоп" а-ля Калігула - так тоді не дивуйтеся на відповідне до вас ставлення - як до Калігули, мудака давньоримского, хоча й сенатора.
                                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                    • 2005.03.26 | AxeHarry

                                      Re: Давай взагалі не починати, Dirty Harry.

                                      Роман ShaRP пише:

                                      > Ні. Я можу називати себе ким хочу без дозволу усяких Брудних Гаррі.

                                      Nazvaty - mozhesh.

                                      > Якщо Ви хочте про щось домовитися, Брудний Гаррі - запропонуйте щось таке, що мене б зацікавило.

                                      A xto vy e , i sho vy z sebe predstavlyaetee shoby z vamy domovlyatys? RomanDumb? ne znaju takogo.


                                      > Рахуємо, чиїх міліонів більше, і чесно пояснюємо міліонам, що одні займають на дорозі Х кв.м., а інші - Х * 10 кв.м., і завдяки ним решта дихає газами, застряє в заторах та пробках, ризикує потрапити під колеса і має нєхілу перспективу забруднення природи важкими металами, автобрухтом, відпрацьованим мастилом і гумою.

                                      RomcyoDumb - nu todi zabudte pro cyvilizaciju. Bo chadyat v osnovnomu avtobusy ta gruzovyky.

                                      > Харе гратися в american dream! Здєсь вам нє тут, і поки тут немає місця під ваші машини , - майте розум, якщо вже не маєте совісті, визнати, що його тут немає.

                                      RomcyoDumb, graetes v osnovnomu Vy - staly v pozu " Look at me - TheR.Dumb-TheGreatZero". Dosyt symptomatychnyj pokazovyj Sharikovskyj anty-amerykanizm.

                                      > А якщо хочте "послє нас хоть потоп" а-ля Калігула - так тоді не дивуйтеся на відповідне до вас ставлення - як до Калігули, мудака давньоримского, хоча й сенатора.

                                      Osobyste stavlennya Sharikovyx do mene - meni pox.
                                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                      • 2005.03.26 | Роман ShaRP

                                        Re: Давай взагалі не починати, Dirty Harry.

                                        AxeHarry пише:
                                        > A xto vy e , i sho vy z sebe predstavlyaetee shoby z vamy domovlyatys? RomanDumb? ne znaju takogo.

                                        А хто написав "Домовились?" Брудний Гаррі! Так це він хотів домовитися, чи це в нього потік свідомості?

                                        > > Рахуємо, чиїх міліонів більше, і чесно пояснюємо міліонам, що одні займають на дорозі Х кв.м., а інші - Х * 10 кв.м., і завдяки ним решта дихає газами, застряє в заторах та пробках, ризикує потрапити під колеса і має нєхілу перспективу забруднення природи важкими металами, автобрухтом, відпрацьованим мастилом і гумою.
                                        > RomcyoDumb - nu todi zabudte pro cyvilizaciju. Bo chadyat v osnovnomu avtobusy ta gruzovyky.

                                        Автобуси-вантажні, Брудний Гаррі, виконують суспільно корисну роботу, вони обслуговують більше коло людей, ніж легкові. Тому їх чад слід ділити на те, скількох вони обслуговують.

                                        > > Харе гратися в american dream! Здєсь вам нє тут, і поки тут немає місця під ваші машини , - майте розум, якщо вже не маєте совісті, визнати, що його тут немає.
                                        > RomcyoDumb, graetes v osnovnomu Vy - staly v pozu " Look at me - TheR.Dumb-TheGreatZero". Dosyt symptomatychnyj pokazovyj Sharikovskyj anty-amerykanizm.

                                        Не маєте ні розуму ні совісті? Добре, запам*ятаємо.

                                        Але це не показовий антиамериканізм, це визнання розумом того, що ця країна - не Америка, і американські підходи тут недоречні. Може ви таки маєте розум це зрозуміти?

                                        > > А якщо хочте "послє нас хоть потоп" а-ля Калігула - так тоді не дивуйтеся на відповідне до вас ставлення - як до Калігули, мудака давньоримского, хоча й сенатора.
                                        > Osobyste stavlennya Sharikovyx do mene - meni pox.

                                        1) Особисте, помножене на масу, дає суспільне (вже дає: New ukrainians' problems? Who cares?! ).
                                        2) Останнім часом усяке (mod)ло полюбляє порівнювати себе з Преображенським, а решту - з Шаріковими, з приводу і без приводу. Це лише зайвий раз свідчить про його недолугість. Профессор Преображенський був впливовим світилом медицини, а не новоруським чи "новоукраїнським" (mod)лом "хачу красівай жизні"+"в дєньгах сіла, брат".
                                        Ви ж не світило медицини, Брудний Гаррі?
                  • 2005.03.24 | Роман ShaRP

                    Re: Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                    saha пише:
                    > Якщо ти не маєш водійських прав чи не можеш дозволити собі купити авто.
                    > То це не означає що всі такі.

                    Давайте рахувати. На що закладаємося, що безмашинних буде набагато більше?

                    > Я що до справи то за машини платиться авто збір доречі не маленький ось за ці кошти влада і повинна будувати автомобільну інфраструктуру.

                    В мене таке враження, що на нього багато не набудуєш.

                    > Також доречі власники авто здебільшого платять більші податки чим люди яки їх не платять

                    Не факт.

                    > такщо булоб чесно щоб якась частина йшла на будівництво інфраструктури і з бюджету.

                    Було б чесно, аби більша частка на таке йшла саме з власників авто. ;)

                    > А то тут недавно читав що 30грн податку та 80 грн. це забагато платити в пенсійний фонд а тепер будем розказувати куди діавти бюджетні кошти.

                    "В чем сила, брат? В деньгах, брат, и тот сильней, у кого их больше".

                    А я думаю, що сила в правді ;)

                    > А якщо більшість не може купити авто то це її проблеми тому що диктатуру біної більшості ми пережали за СРСР. То я не хочу туди повертатися.

                    Диктатуру багатої меншості пережили багато країн ще до СРСР (і в СРСР теж була більше не диктатура бідної більшості, а диктатура не самої бідної меншості).

                    Не кажіть, що я Вас не попереджав ;).
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2005.03.24 | saha

                      Правда в тому

                      що ми хочемо вступити до ВТО де мито білше 20% заборонена дикість
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2005.03.24 | Роман ShaRP

                        Та невже?

                        saha пише:
                        > що ми хочемо вступити до ВТО де мито білше 20% заборонена дикість

                        Ви хочете кудись вступити? А я не хочу ;)
                      • 2005.03.24 | Раціо

                        Цe або нeобізнаність, або брeхня. Алe точно нe правда.(link)

                        http://www2.maidan.org.ua/n/free/1111691328
                • 2005.03.24 | socialist

                  Re: Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                  А мені пох що там буде в Києві, мені хочеться, щоб мій тато поміняв "димлячу" совкову 9-ку на пристойненький фольц.
                  І щоб я на зароблені (а не вкрадені в держави) гроші міг би купити нормальну машину, хай поюзану, але не пластикового Запорожця.

                  А в Києві собі запроваджуйте мито, ставте бар'єри споживачам, коротше адміністративна економіка ім. Януковича процвітає!
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.03.24 | Раціо

                    Re: Для ветеранів бронетанкових війск - паааавтаряєм.

                    socialist пише:
                    > А мені пох що там буде в Києві, мені хочеться, щоб мій тато поміняв "димлячу" совкову 9-ку на пристойненький фольц.

                    Наскільки Вам хочeться? Якщо сильно -- дайтe татові грошeй. Чи Вам хочeться, щоб він цe за пeнсію зробив?

                    > І щоб я на зароблені (а не вкрадені в держави) гроші міг би купити нормальну машину, хай поюзану, але не пластикового Запорожця.

                    Ну, а я хочу за свої нeкрадeні гроші "Майбаха". А Чeрвонeнко хочe за поюзаний більшe як за новий. Алe новий у Бeрліні -- знову ж мито влуплять, мало нe покажeться. Як гадаєтe, піти організувати пікeт за знижeння ціни?

                    > А в Києві собі запроваджуйте мито, ставте бар'єри споживачам, коротше адміністративна економіка ім. Януковича процвітає!

                    Ну я так підозрюю, що робити в Києві ми й бeз Вас розбeрeмося. Або нe розбeрeмося. Всe-одно бeз Вас.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2005.03.25 | catko

                      розберетесь. як наприклад з омелею і його командою(-)

                  • 2005.03.24 | Роман ShaRP

                    Зацепісь.

                    socialist пише:
                    > А мені пох що там буде в Києві, мені хочеться, щоб мій тато поміняв "димлячу" совкову 9-ку на пристойненький фольц.

                    Якщо Вам пох, що буде в нас, мені пох, що хочете Ви. Тоже варіант ® Домовилися.
  • 2005.03.23 | Shooter

    виглядає, потрібно підвищувати мито на придумування велосипеда

    Україна має (потенційно) достатній ринок для того, щоб налагодити (IMHO ким - не суттєво) виробництво "нормальних" автомобілів.

    з іншого боку - потрібно терміново "приєднуватися" до багатих ринків. тоді з України експортуватиметься не середньої паршивості сталь, причому за заниженими цінами і через офшори, а "нормальні" автомобілі.

    як і нормальне "решта".

    щодо підвищення/пониження мита сьогодні - то воно грає проти/на руку на 80% братві, яка займається "викрутковим збиранням", занижуючи, таким чином, надходження в держбюджет. себто "митні атомобільні розборки сьогодні" - не грають суттєвої ролі
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.23 | catko

      з новими на руку братві. а з трошки б/в?(-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.24 | Shooter

        з трошки б/в ситуація є дещо складніша

        я би, наприклад, таки залишив віковий ценз ввозимих автомашин та "обернено пропорційне віку" мито, проте би зменшив абсолютні суми.

        з іншого боку - "широковідомим" є факт, що за відповідну мзду не є аж так складно розмитнити чи взагалі отримати нові доки майже на будь-що...:(
  • 2005.03.23 | Ukropithecus (robustus)

    А знаєте чому ми ще не в ВТО?

    У нас є товари на які мито складає 900% (9 разів). Пояснення дуже просте: є фірми які працюють в пільговому режимі, які мито взагалі не сплачують, а для чесниих і дурних бізнесменів існує мито 900%, а для дурних громадян існує байка про захист вітчизняного товаровиробника, а навар 50-100%, які сплачують прості люди ідуть у кишені крутим дядям. Треба не про товаровиробника піклуватись, а про вітчизяного товаропокупця. Високі мита потрібні на круті авто, а на простенькі моделі ніякого мита взагалі не треба.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.24 | saha

      Доречі

      А в ВТО максимальна ставка на імпорт 20%
      Ніби Рибачук обіців в цьому році вступити в ВТО ?
      ТО який сенс з цим всим ?
  • 2005.03.24 | Sych

    Більше старих машин - більше проблем зі здоров"ям. Це теж аксіом

    Замість ввозу металлобрухту краще розвивати громадський транспорт (за рахунок бажаючих покататись на тому металобрухті, звичайно.)

    А ще треба розвивати систему кредитування на нові та майже нові машини.

    А ЗАЗ хай або випускає нормальні машини або зняти всякі пільги.
  • 2005.03.24 | Мінор

    Треба бути чесним до кінця - мито потрібно збільшити

    Уряд ледве кінці з кінцями зводить з огляду на збільшення бюджету на 30 млрд гривень для соціальних виплат. Це означає, що ті, хто мають гроші на авто повинні, читайте по буквам, п о д і л и т и с я з біднішими, сплативши більший податок.
    Або давайте скасуємо підвищення пенсій, збільшимо пенсійний вік, добре, що Пинзеник керує Мінфіном, уріжемо витрати на армію, освіту і медицину.
    Ах не готові? Так платіть більші податки і не виступайте.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.24 | saha

      Re: Треба бути чесним до кінця - мито потрібно збільшити

      А зменшення надходжень не хотіли ????.
      Для вступу в ВТО прийдеться знижувати мито, а я особисто почекаю ніби збиралися вступати ціого року.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.24 | Раціо

        Звідки Ви взяли про 20% у WTO?

        http://www.wto.int/english/thewto_e/whatis_e/tif_e/agrm2_e.htm

        "There is no legally binding agreement that sets out the targets for tariff reductions (e.g. by what percentage they were to be cut as a result of the Uruguay Round).

        Instead, individual countries listed their commitments in schedules annexed to Marrakesh Protocol to the General Agreement on Tariffs and Trade 1994."

        Тобто як домовимося, так і будe. Для прикладу, Індія:

        http://www.wto.org/english/thewto_e/countries_e/india_e.htm

        "As you all know India has reduced its peak tariff rate from about 150% in 1991-2 to 25% in 2003-4. As per the budget announcement of the Finance Minister in 2002-3 this should come down to 20% next year (2004-5). In addition two groups of non-agriculture items, automobiles and alcohol (liquor) have tariff rates exceeding this peak."

        http://www.icrier.res.in/word/WTOcw.doc

        Тобто знижувати знижує, алe всe щe вищe 20%.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.26 | AxeHarry

          Re: Звідки Ви взяли про 20% у WTO?

          Раціо пише:
          > "As you all know India has reduced its peak tariff rate from about 150% in 1991-2 to 25% in 2003-4.

          Tut kluchove slovo "PEAK" - tobto pikova tobto najvysha.

          > Тобто знижувати знижує, алe всe щe вищe 20%.

          Tobto jakis iz taryfiv (zovsim neochevydno sho vsi) majut 20% i ce najbilsha cyfra z usix u nyx isnujuchyx.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.26 | Раціо

            Re: Звідки Ви взяли про 20% у WTO?

            Ні, ключові слова:

            automobiles and alcohol (liquor) have tariff rates exceeding this peak.

            Що демонструє, як лобісти дешевих бляшанок вішають лапшу на вуха необізнаному загалу. Бо нема у СОТ ніякої норми про 20%.
    • 2005.03.24 | Сергей Горляк

      Любимый Шутером петух за 100 долларов

      Дело не в том, что есть деньги на машину - пусть платит, а в том, что уровень соблазна при цене растаможки, к примеру, $10 000, будет слишком высоким и для таможенника с его окладом, и для посредника, который не побоится рискнуть за пару-тройку штук. То есть, все равно не заплатит.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.25 | saha

        Правда

        И будут новые мерседесы ввозится как металолом.
        Что то это мне напоминает эдак год 97-98.
        Как знакомый фольксваген покупал.
    • 2005.03.25 | Нестор

      Я хочу їздити на машині, а не на Жигулях

      Мінор пише:
      > Уряд ледве кінці з кінцями зводить з огляду на збільшення бюджету на 30 млрд гривень для соціальних виплат. Це означає, що ті, хто мають гроші на авто повинні, читайте по буквам, п о д і л и т и с я з біднішими, сплативши більший податок.

      Мабуть нікому не треба пояснювати, що 5-6 річні німецькі іномарки є в сто раз кращі за нові російські тарадайки у всіх вимірах. Про Запорожець я взагалі мовчу.

      Тому я на Жигулі ніколи не сяду. Відповідно і поділитися ні з ким не можу. А міг би. Бо заробив декілька тисяч доларів на машину. Звісно платити таке мито поки що не можу. Тому не купую нічого. А більшість людей вимушені купляти оті Жигулі чи Таврії. Отже ці мита просто є тупим лобіюванням нікому не потрібного металобрухту.

      Тому ділитися нас заставляють не з державою Україна, а з Порошенком чи тим грузином (забув як його), а також зі старшим роійським братом.
  • 2005.03.25 | catko

    взагалі є три речі, які кожна НЕЗАЛЕЖНА людина має мати (випр.)

    1. свободу вільного пересування.
    2. власне житло.
    3. зброю щоб захищати перші дві речі плюс життя своє і родини.

    і не має значення чи то мазанка/кінь/меч в 15 ст. чи квартира/авто/пістолет в 21 ст.
    маєш - ти вільна людина.
    не маєш - ти раб або того хто має п.3 і дає тобі п.1 і 2. тому що коли він раптом захоче щось з тобою зробити - ти пропадеш.
    тому що маючи житло і можливість вільно пересуватись ти завжди на решту благ цивілізації-хавчик-одяг заробиш/роздобудеш. а маючи зброю ти завжди захистишся від того хто це все в тебе захоче відібрати.

    а тепер давайте про українські реалії: вартість житла у співвідношенні до середньої зарплати, мито/ціни на нормальні авта і доступність зброї?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.25 | AxeHarry

      Re: Vy zabuly- є 3 речі

      1 i 2 - te sho Vy vkazaly,
      a 3 - ce zbroja.
      shablya do konya i mazanky u 15st
      a sho zaraz?

      ce IMXO iz serii "KArfagen mae buty zrujnovano"...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.25 | catko

        дійсно забув. дякую - ви абсолютно праві - виправляю(-)

    • 2005.03.25 | Роман ShaRP

      Це трєндьож па амеріканські

      catko пише:
      > 1. свободу вільного пересування.
      > 2. власне житло.
      > 3. зброю щоб захищати перші дві речі плюс життя своє і родини.

      4. Джерело існування, бо якщо вона його не має, вона від когось вже залежить, або вмирає.

      > і не має значення чи то мазанка/кінь/меч в 15 ст. чи квартира/авто/пістолет в 21 ст.

      Чим не влаштовує будинок/мотоцикл/"труба" чи "ціпок" :) ?

      > тому що маючи житло і можливість вільно пересуватись ти завжди на решту благ цивілізації-хавчик-одяг заробиш/роздобудеш.

      Трєньдьож, особливо у тому, що стосується автомобілізації.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.25 | catko

        я вам нічого не навязую. а ви мені так.

        бо я вам залишаю вибір купувати чи ні автомобіль. а якщо вас до екології тягне то відїдьте від києва на 200 км і насолоджуйтесь.

        але ви мені вибору не залишаєте - по вашому я приречений на власному горбі тягати свої речі в маршрутках типу газель.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.26 | Роман ShaRP

          А ето - трєндьож українскою.

          catko пише:
          > бо я вам залишаю вибір купувати чи ні автомобіль. а якщо вас до екології тягне то відїдьте від києва на 200 км і насолоджуйтесь.

          Від*їдьте краще ви, і купуйте автомобіль, і катайтеся на ньому там.

          > але ви мені вибору не залишаєте - по вашому я приречений на власному горбі тягати свої речі в маршрутках типу газель.

          Я газелі ненавиджу може ще більше за вас. Проте газелі можна замінити на "Богдани", а від заміни "Таврій" на "Polo", "Жигулів" на "Фабії" та "Волг" на Mercedes 220E нічого не зміниться.

          І ті, і ті, і ті залізяки займають місце на дорозі. Місце, яке не є більш вашим, ніж моїм. Хочте займати більше місця - то самі й посувайтеся туди, де його більше.

          А здєсь вам нє Амєріка.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.26 | AxeHarry

            Re: А ето - трєндьож українскою.

            Роман ShaRP пише:

            > Від*їдьте краще ви, і купуйте автомобіль, і катайтеся на ньому там.

            > Я газелі ненавиджу може ще більше за вас. Проте газелі можна замінити на "Богдани",

            A jaka pryncypova riznycya?

            >а від заміни "Таврій" на "Polo", "Жигулів" на "Фабії" та "Волг" на Mercedes 220E нічого не зміниться.

            Romcyo, u Vas buly usi oci mashyny, sho vy tak vpevneno rozkazuete pro vidsutnist riznyci? Ne? Nu todi Vy - pustomelya.

            > І ті, і ті, і ті залізяки займають місце на дорозі. Місце, яке не є більш вашим, ніж моїм.


            >Хочте займати більше місця - то самі й посувайтеся туди, де його більше.

            Ok, RomcyoTheGreatZero - ce zh vas stosuetsya - ce zh Vam miscya ne vystachae.

            > А здєсь вам нє Амєріка.

            Ne perezhyvajte, tam de e taki Sharikovy jak Vy, Ameriky ne bude . Z garantieju.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.03.26 | Роман ShaRP

              Re: А ето - трєндьож українскою.

              AxeHarry пише:
              > > Від*їдьте краще ви, і купуйте автомобіль, і катайтеся на ньому там.
              > > Я газелі ненавиджу може ще більше за вас. Проте газелі можна замінити на "Богдани",
              > A jaka pryncypova riznycya?

              Велика. Небо і земля. Бензин-дизель, параметри двигуна, параметри салону, швидкість, якість.

              > >а від заміни "Таврій" на "Polo", "Жигулів" на "Фабії" та "Волг" на Mercedes 220E нічого не зміниться.
              > Romcyo, u Vas buly usi oci mashyny, sho vy tak vpevneno rozkazuete pro vidsutnist riznyci? Ne? Nu todi Vy - pustomelya.

              Я говорю в контексті місця на дорозі.

              > > І ті, і ті, і ті залізяки займають місце на дорозі. Місце, яке не є більш вашим, ніж моїм.
              > >Хочте займати більше місця - то самі й посувайтеся туди, де його більше.
              > Ok, RomcyoTheGreatZero - ce zh vas stosuetsya - ce zh Vam miscya ne vystachae.

              Мені його вистачало, поки не поперло (mod)ло з машинами.

              > > А здєсь вам нє Амєріка.
              > Ne perezhyvajte, tam de e taki Sharikovy jak Vy, Ameriky ne bude . Z garantieju.

              Якщо це правда так, я буду дуже радий ;)

              А що стосується "Шарікова"... Мене щиро розважають спроби усяких зобразити з себе Прєображенського. Продовжуйте в тому ж дусі.

              Пам*ятаю, в якомусь з "Рембо", здається, головний герой розповідав, як один з його колег перед смертю (місцевий хлопчак підкинув йому бомбу і тому відірвало ноги) волав - "Хачу Шевралє, хачу покататься".

              Yankee, go... Go, go, go! :)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.03.26 | catko

                блін. аж тепер додивився що ви анархіст. а я тут розпинаюсь(-)

                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.03.26 | Роман ShaRP

                  А що тут такого?

                  Я вважаю себе "розумним анархістом", непогане пояснення на тему, що це таке є у Хайнлайна:
                  - Профессор, я вас не понимаю. Я не настаиваю на слове
                  "правительство". Я хочу только, чтобы вы четко сформулировали, какие
                  ограничения свободы вы считаете необходимыми для обеспечения равных свобод
                  для всех.
                  - Дорогая леди, я с радостью приму все ваши ограничения...
                  - Но вы же, по-моему, не терпите _н_и_к_а_к_и_х_ ограничений?
                  - Верно. Но я приму любые ограничения, которые вам кажутся
                  необходимыми для _в_а_ш_е_й_ свободы. Я-то свободен всегда, какими бы
                  ограничениями меня ни окружали. Если я сочту их приемлемыми, я их стерплю.
                  Если они покажутся мне обременительными, я их нарушу. Я свободен, ибо
                  знаю, что только я _о_д_и_н_ морально ответствен за все, что делаю.
                  - Вы подчинились бы закону, который принят, скажем, большинством
                  народа?

                  - Скажите мне, что это за закон, дорогая леди, и я скажу вам, буду ли
                  я ему подчиняться.


                  Якийсь політичний тест (посилання на нього колись давала magda®) записав мене в ліві ліберали.


                  Але "головною своєю посадою" я вважаю те, що я людина (і інші теж люди). А для комфортного співіснування людей треба узгоджувати їх інтереси.

                  По даному питанню (мито на іномарки) одні виклали свій інтерес: вони хотять їздити на іномарках, тому їм потрібне менше мито на іномарки.
                  Інші, і я, виклали свій - я проти збільшення кількості авто в Києві, і якщо збільшення мита на іномарки в цьому допоможе - значить я за збільшення мита на іномарки, і однозначно я не за його зменшення.

                  Суперечливі інтереси - це нормально. І при цьому питання, анархіст я чи ні, не має великого значення.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.03.27 | Hillbilly

                    Re: А що тут такого?

                    >По даному питанню (мито на іномарки) одні виклали свій інтерес: вони хотять їздити на іномарках, тому їм потрібне менше мито на іномарки.
                    Інші, і я, виклали свій - я проти збільшення кількості авто в Києві, і якщо збільшення мита на іномарки в цьому допоможе - значить я за збільшення мита на іномарки, і однозначно я не за його зменшення.<

                    Превосходная логика ! Замечательная!
                    Пану Шарпу В КИЕВЕ ( ! )стали мешать авто - значит вся Украина должна платить больше за растаможку,дабы пану Шарпу потрафить.
                    Может,лучше пану Шарпу собрать единомышленников и потребовать от киевского мэра ,чтобы был увеличен просто транспортный сбор в городе Киеве,а на въезде в город с временно приезжающих взимали некую мзду на городские нужды в виде удовлетворения требований пана Шарпа и компенсации причинённых ему ( им ) неудобств ?
                    А таможенную пошлину таки уменьшить и дать в конце концов возможность рядовому люду поездить на нормальных (хотя и не новых) машинах.
                    Они,старенькие европейцы, таки ДА лучше новых отечественных.

                    Отец - сыну (листая альбом по ремонту ЖИГУЛЕЙ,купленных вчера )
                    -Теперь,сынок, это будет наша Библия.
                    -Нет,папа,это будет наша Кама-Сутра
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2005.03.27 | Роман ShaRP

                      Никто никому ничего не должен.

                      Вы думаете, я устанавливаю эти пошлины? Нет.
                      Я просто высказываю свою точку зрения.
                      Для меня в качестве "контравтомобильного" годится и такое средство.


                      И пошлины, я так понимаю, не дискриминационные, т.е. на ВАЗы и ГАЗы они будут действовать точно также.
                  • 2005.03.27 | catko

                    та нічого. просто дискусія зміст втарчає(-)

      • 2005.03.26 | AxeHarry

        Re: Це трєндьож па амеріканські

        Роман ShaRP пише:
        > 4. Джерело існування, бо якщо вона його не має, вона від когось вже залежить, або вмирає.

        Romcyo - Dzherelo isnuvannya - ce tvoi ruky ta/abo golova.

        > > і не має значення чи то мазанка/кінь/меч в 15 ст. чи квартира/авто/пістолет в 21 ст.
        >
        > Чим не влаштовує будинок/мотоцикл/

        Romcyo, a v tebe e motocykl sho ty tak jak zavzhdy samovpevneno ta bezapelyacijno rozvodyshsya? Vzymku xoch raz izdyv na 2x kolesax? A jak ty budesh ixaty na motiku z 2-3 misyachnoju dytynoju? Chy ty tak, prosto potryndity lyubysh?

        >"труба" чи "ціпок" :) ?

        Ce - te zh same sho zamist domu/kvartyry - sobacha buda.

        > > тому що маючи житло і можливість вільно пересуватись ти завжди на решту благ цивілізації-хавчик-одяг заробиш/роздобудеш.
        >
        > Трєньдьож, особливо у тому, що стосується автомобілізації.

        A mozhe a stosovno vminnya/bazhannya zaroblyaty?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.26 | Роман ShaRP

          Re: Це трєндьож па амеріканські

          AxeHarry пише:
          > Роман ShaRP пише:
          > > 4. Джерело існування, бо якщо вона його не має, вона від когось вже залежить, або вмирає.
          > Romcyo - Dzherelo isnuvannya - ce tvoi ruky ta/abo golova.

          І звідки ж тоді беруться безробітні, а безробіття доходить до 10 відсотків в "заможних" країнах? В кожного 10-го неправильні руки та/або голова?

          > > > і не має значення чи то мазанка/кінь/меч в 15 ст. чи квартира/авто/пістолет в 21 ст.
          > > Чим не влаштовує будинок/мотоцикл/
          > Romcyo, a v tebe e motocykl sho ty tak jak zavzhdy samovpevneno ta bezapelyacijno rozvodyshsya?

          Я водночас
          1) запитую
          2) трохи знущаюся з категоричного твердження. Тупе поклоніння автомобілям викликає в мене подив, сміх і зневагу :).

          > > > тому що маючи житло і можливість вільно пересуватись ти завжди на решту благ цивілізації-хавчик-одяг заробиш/роздобудеш.
          > > Трєньдьож, особливо у тому, що стосується автомобілізації.
          > A mozhe a stosovno vminnya/bazhannya zaroblyaty?

          1) "В чем сила, брат? В деньгах брат, и тот сильней, у кого их больше".
          2) Останнім часом вміння/бажання заробляти чомусь помилково утотожнюють з вмінням/бажанням продаватися. Дорого продалися, Брудний Гаррі? Поздоровляю! Але якась валютна курва, мабуть, продалася таки дорожче. То чого вам не вистачає до курви, Брудний Гаррі, вміння, чи бажання?
  • 2005.03.25 | Нестор

    Хокку в тему

    Великі зелені мухи
    Сидять на капоті ВАЗу
    Не помилились вони
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.26 | Василь Гулeй

      kyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :) (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".