МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Зомбування в електропоїздах - Лист до Томенка і Червоненка

03/29/2005 | Ilona
Шановні панове!

Ми звертаємось до Вас із проханням розглянути таку нагальну проблему.
Кожного дня ми користуємося послугами української залізниці на маршруті Вінниця-Київ-Вінниця. Нам дуже приємно, що держава переймається питаннями покращення обслуговування пасажирів у залізничному транспорті, і у прискорених електропоїздах нам пропонується переглянути відеофільми, музичні програми або прослухати інформаційні повідомлення та пісенні добірки. Проте якість та зміст пропонованого матеріалу змусили нас звернутися до Вас як до представників нової влади.
По-перше, нас надзвичайно дивує та обурює той факт, що в усіх програмах-добірках ми спостерігаємо засилля дешевого російського продукту у той час, коли ми – українці – маємо право дивитися й слухати якісні українські програми: чи то музичні, спортивні або ж розважальні.
Кожного Божого тижня ми змушені протягом 3,5 годин “насолоджуватися” вже вкотре творчими вечорами ансамблю “Золотоє кольцо”, вислуховувати високоінтелектуальні жарти ведучих “Золотого грамофону” та пана Петросяна, спостерігати за такими метрами російської естради, як “Блєстящіє”, “Нє пара”, “Корні”, Тетяна Буланова, Філіп Кіркоров, Маша Распутіна, гордість російсько-української естради Вєрка Сердючка. Адже перебуваючи у поїзді, ти не маєш права обирати і мимоволі слухаєш таку музику... Нормальній людині витримати таке знущання неможливо. Чому, власне, нас змушують споживати усю цю маячню та ще й такої низької якості?
Трансляція концертів, програм та фільмів може бути чудовим засобом пропаганди української культури та відродження нашої історичної спадщини. Це також може допомогти багатьом українцям відкрити для себе справжню Україну та ідентифікувати себе як націю. Але хіба ж засилля російської попси сприяє розвиткові патріотизму?
Коли ми стояли на Майдані, ми сподівалися на якісні зміни в усіх сферах нашого життя, тим паче у гуманітарній. Відтак ми просимо Вас, панове, вжити заходів щодо контролю за складанням та затвердженням інформаційних програм у залізничному транспорті. Ми пропонуємо врахувати при цьому інтереси та смаки усіх вікових категорій пасажирів. Якщо говорити про музику, то нехай це буде розмаїття стилів і напрямків. У той же час ми ні в якому разі не хотіли б залишитися осторонь культурних надбань країн світу. Але ми хочемо “споживати” лише якісний продукт, незважаючи на те, чи він є з України, Америки, Росії, Німеччини, Франції або Великої Британії. Водночас ми вважаємо за доцільне не обмежувати пасажирів музичними програмами, а також демонструвати науково-популярні, освітні й спортивні. Враховуючи пригноблене становище нашої мови порівняно із російською, особливо на сході країни, хочемо наголосити, що ці програми мають транслюватися обов’язково українською мовою. Правильно і розумно підібраний матеріал для трансляцій в експресах, що курсують у напрямках Київ-Харків, Київ-Дніпропетровськ, Київ-Донецьк допоможе змінити досить неоднозначне ставлення до української мови у східних регіонах та сприятиме формуванню позитивного відношення до неї.
Шановні панове, ми покладаємо великі сподівання на швидке і конструктивне рішення порушеного питання, а також повідомляємо Вам, що ми розпочинаємо обговорення цієї проблеми в Інтернет-виданнях України.

Відповіді

  • 2005.03.29 | Сергій Кабуд

    це настільки огидно шо важко повірити що це саме так(-)

  • 2005.03.29 | Divchina

    Re: Зомбування в електропоїздах - Лист до Томенка і Червоненка

    Пропоную збирати підписи!

    Можна також надіслати до "Львівської газети", газети "Слово просвіти" і навіть "Газети по киевски" - вони зазвичай друкують листи читачів. Також до часопису "Телекритика".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.29 | Сахаров

      Re: Зомбування в електропоїздах

      Те саме робиться у потягах "Київ-Дніпропетровськ", "Київ-Запоріжжя", "Київ-Донецьк". Очевидно і у інших. Мабуть той репертуар добирають люди, котрі за культурним рівнем не вище Сердючки (персонажа), яка, як відомо, почала кар'єру як провідниця. Необхідний циркуляр чи постанова Мінтранспорту, якою б регламентувався репертуар тих поїздних брехунців.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.29 | otar

        Ото ше..

        Регламентувати? Це я буду слухати в "столичному експресі" сольні концерти Оксани Білозір? А можна нєнада? :))
  • 2005.03.29 | otar

    Принудительному радиовещанию - НЄТ!

    Щоправда, я б додав, що взагалі не можна ґвалтувати людей музикою, будь-якою. Бо Назарій Яремчук і Алла Кудлай не набагато приємніші на задурену втомлену голову, ніж "Золотоє кольцо". Принаймні, перше, що я роблю в поїзді "Львів - Київ" - вимикаю нафіг радіо, в якому гидкі, хоч і рідноукраїнські, голоси співають "а у львоооові... пані всі ґонорові..."
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.29 | Divchina

      Погоджуюся але стосовно 24ьох чи скікі там радіофм

      Так. Але тоді ви можете взяти з собою приймач і слухати - знову ж таки - величезний вибір Мелодій, Шансонов, Хітфмов і Русского радіо Украина...А я схочу почути у потязі з радіо українську пісню - і не зможу НІДЕ. Адже радіо Київ 98ФМ тільки у Києві....
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.29 | Роман ShaRP

        Зачекайте років три ;)

        Здешевіють мп3-плейери, і кожен, хто цього захоче, зможе нарешті послати всі радіонстанції на невизначений термін у невизначеному напрямку.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.29 | Хвізик

          вони тоді гучності добавлять, щоби ваш мр3 заглушити(-)

      • 2005.03.29 | otar

        Re: Погоджуюся але стосовно 24ьох чи скікі там радіофм

        > А я схочу почути у потязі з радіо українську пісню - і не зможу НІДЕ. Адже радіо Київ 98ФМ тільки у Києві....

        Ризикую накликати на себе оцінку "офтопік", але... Щиро кажучи, українська естрада (і, умовно кажучи, "олдіз", усі ці Гнатюки, Степани Гіги і їм подібні) нічим не краща, а подекуди й гірша за російську попсу. І те, що воно співається українською мовою, аж ніяк не реабілітує цю гидь.


        Можливо, комусь це подобається. Я припускаю, що подобається багатьом - наприклад, водії маршруток у Галичині майже всі слухають касети з весільними і "щироукраїнськими" піснями. Але мені особисто не приємніше чути Яремчука, ніж Баскова, і я наполягаю на своєму праві взагалі не чути ніякої музики в електропоїзді, маршрутнці і деінде в громадських місцях.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.30 | Divchina

          про "конструктивно"

          Мені цікаво хто і арґументуючи чим надав коментар "конструктивно" неконструктивному повідомленню?-)
          Маршрутки, автобуси, таксі є різні і по різному ви можете там поводитись - можете щось обирати з пропозицій внутрішньоміського транспортного ринку. А Укрзалізниця одна. Це по перше.
          А по друге - шановний Отаре, що десь тут хтось пропонував замінити "Золотое кольцо" саме і виключно на стару українську естраду? Облиште і не смішить.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.30 | Хвізик

            Re: про "конструктивно"

            це я поставив отару констр.
            ТОМУЩО - конструктивно
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.03.30 | Divchina

              Гм, там є пропозиція?

              Там є якась пропозиція? Там є щось, окрім особистістно-емоційного коментаря?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.03.30 | Хвізик

                як завше, є

                а саме:

                > я наполягаю на своєму праві взагалі не чути ніякої музики в електропоїзді, маршрутнці і деінде в громадських місцях.
          • 2005.03.30 | otar

            ви дивіться глибше

            > Маршрутки, автобуси, таксі є різні і по різному ви можете там поводитись - можете щось обирати з пропозицій внутрішньоміського транспортного ринку. А Укрзалізниця одна. Це по перше.

            По-перше, ви також умовно маєте вибір, чи їхати маршруткою, чи поїздом, чи електричкою. Ви можете ходити по вагонах, поки не знайдете, де не грає російська попса. Можете, зрештою, їхати в тамбурі. Чи не так?

            Йдеться про те, що транспортні перевезення - це сфера послуг. Яка повинна бути орієнтована на клієнта. Якщо серед клієнтів є люди з алергією на сигаретний дим, то водій не повинен курити в салоні; якщо серед пасажирів комусь не подобається якась музика, то йому не повинні цю музику нав'язувати.

            > А по друге - шановний Отаре, що десь тут хтось пропонував замінити "Золотое кольцо" саме і виключно на стару українську естраду? Облиште і не смішить.

            Ви, Дівчино, ще життя не знаєте, раз таке пишете. А я - знаю. Зараз при владі люди, в цілому, не надто проукраїнськи орієнтовані, але дуже добре закамуфльовані щирою прихильністю до всього "щироукраїнського". Тобто не шароварного, але ґатунку Оксани Білозір. Але справа навіть не в тому.

            Моя небіжчиця бабця, коли я в її присутності слухав абсолютно невинний dream trance, типу неважке тиць-тиць плюс піаніно, хапалася за голову і волала: "Вимкни цю лісопильню!" Отже, потенційно навіть найлегша і найневинніша музика може когось дратувати і пригнічувати. Одних пригнічує російська попсня, бо вона російська, інших - бо вона попсня; інших кумарить українська попсня через свою попсовість і низьку якість; мені огидна музика а-ля Оксана Білозір, а комусь гидко слухати класику.

            Тому є лише один вихід: заборонити примусове радіомовлення в транспорті взагалі.
    • 2005.03.30 | Sean

      Re: Принудительному радиовещанию - НЄТ!

      otar пише:
      > в поїзді "Львів - Київ" - вимикаю нафіг радіо, в якому гидкі, хоч і рідноукраїнські, голоси співають "а у львоооові... пані всі ґонорові..."
      от якби замість того - "Тільку ві Львові"!
  • 2005.03.29 | Analytik

    Ви не поважаєте зомбі

    Не забувайте, що 90% населення в захваті від Кадишової, Шуфутінського, Успенської, Баскова та іншого непотреба. Я спостерігав, як в тій же самій електричці Вінниця - Київ один дядько раптом хутко підвівся і побіг... робити гучніше "Шарманку" Баскова.

    Проведіть дослід: вмікнить касету із джазом або з "Лебединим озером" - і через 5 хвилин вас зомбі розірвуть.
    Купіть собі плейер - і слухайте що забажаєте!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.30 | ziggy_freud

      Re: 90% населення в захваті

      Analytik пише:
      > Не забувайте, що 90% населення в захваті від .... та іншого непотреба.

      > Я спостерігав, як в тій же самій електричці Вінниця - Київ один дядько раптом хутко підвівся і побіг... робити гучніше "Шарманку" Баскова.

      Отже: один дядько з Вінничини = 90% населення України ;-)
      Слабенька статистика. Зомбі насправді менше. Навіть в електричці.

      > Проведіть дослід: вмікнить касету із джазом або з "Лебединим озером" - і через 5 хвилин вас зомбі розірвуть.

      Я проводив значно радікальніші досліди на зомбі. І досі живий ;-)

      > Купіть собі плейер - і слухайте що забажаєте!

      Краще записи Баскова крутить в туалетах. Щоб народ там менше затримувався.
  • 2005.03.29 | пан Roller

    Re: засилля дешевого російського продукту у той час

    Ilona пише:
    > Шановні панове!
    >
    > Ми звертаємось до Вас із проханням розглянути таку нагальну проблему.
    > Кожного дня ми користуємося послугами української залізниці на маршруті Вінниця-Київ-Вінниця. Нам дуже приємно, що держава переймається питаннями покращення обслуговування пасажирів у залізничному транспорті, і у прискорених електропоїздах нам пропонується переглянути відеофільми, музичні програми або прослухати інформаційні повідомлення та пісенні добірки. Проте якість та зміст пропонованого матеріалу змусили нас звернутися до Вас як до представників нової влади.
    > По-перше, нас надзвичайно дивує та обурює той факт, що в усіх програмах-добірках ми спостерігаємо , коли ми – українці – маємо право дивитися й слухати якісні українські програми: чи то музичні, спортивні або ж розважальні.


    >Вы забываете что Укпаина многонациональная страна.

    Никто не оспаривает ваше право смотреть дорогой украинский продукт в поезде.
    Но, таким же правом обладают все национальности нашей огромной, необъятно, многонациональной родины..

    Скажимо, татары имеют право смотреть богатый татарский продукт. Монголы-богатый, монгольский.

    И только русские согласны на дешевый русский продукт.Тока они.

    Так как в стране напряженка с дорогими продуктами,всем приходится смотреть дешевый.

    Но, я так понял, вы не согласны смотреть дешевый украинский продукт.
    Или дешевых украинских продуктов то же нетути.

    Вы не указываете, какой именно дорогой украинский продукт вам хотелось бы смотреть.

    Согласились бы вы, к примеру, смотреть всю дорогу фильм Параджанова "Тени забытых предков".

    Если да, то мы поддержим вашу инициативу.(Шоб у вас глаза повылазили.Пусть все нации смотрят один дорогой украинский продукт.)

    Есть еще один, фильм "Каменный крест". Согласны ли вы смотреть и его в дороге.

    Сообщите, что именно вы хотели бы смотреть в первую очередь. Какой такой дорогой продукт. Балет, Оперу..или что?

    Brdgs
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2005.03.29 | Ghost

    эх, если б только в электропоездах...

    это экспансия российского бескультурья. спрятаться невозможно, настигает повсюду. видать, огромные деньги в обороте. государство пока молчит. и мы терпим. долго ещё будем терпеть?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.29 | Analytik

      Бороться бесполезно

      Терпеть будете долго, до самой смерти. Во все времена у всех народов у подавляющей части населения господствуют самые низменные вкусы. Но вот например Могилевская или Астрая не удовлетворяеют даже низменным вкусам, поэтому с наглостью этих певичек бороться надо. А что делать с бардами типа М.Бурмаки?
    • 2005.03.30 | Slavix

      Треба брати загальніше...

      По телевізору теж нема чого дивитись: шматки дешевих російських та американських серіалів поміж рекламними роликами, "Окна" та інша муть для домогосподарок, пошматовані рекламою хвільми не першої свіжості та не найкращої якості і, звісно, новини де в блоці погоди більше реклами геделіксів, автохолдингів етс., ніж метеоінформації. Так, прослизають і нормальні фільми, але дуже пізно вночі. Є навіть кілька передач, які цікаво дивитися: "Закрита зона", "5 коп.", спецпроекти "Інтеру", "Україна енергетична", "Рейс" тощо. Проте вони займають незначний час і їх треба або виловлювати, або випадково на них потрапляти. Фактично ніби є вибір, але він зводиться до: виберіть лейбу, що буде стояти в кутку екрану під час перегляду л**на! І що саме прикре, що такий стан речей не через "происки" москалів або янкі, а через відсутність власного якісного медіапродукту.
      Перед тим, як потрапити на екран у потязі продукт має бути:
      а)створений;
      б)розкручений;
      в)розтиражований;
      г)придбаний;
      і тільки д) ТРАНСЛЬОВАНИЙ У ПОТРІБНОМУ МІСЦІ(в даному випадку потязі).
      Проблеми, що найвірогідніше виникають в цьому ланцюжку.
      по а).
      1. Небажання вкладати кошти в україномовні проекти;
      2. Недостатнє державне фінансування;
      3. Відсутність дієвих механізмів розвитку вітчизняної культури(пільг, нормального захисту авторських прав, пропаганди вітчизняної культури на державному рівні перш за все через популяризацію мови);
      4. Як не прикро, мало митців, що здатні на створення чогось достойного.
      по б).
      1. Розкрутка нового бренду дещо дорожча, ніж підтримання репутації вже існуючого(співвідношення, якщо не помиляюся десь 4/1);
      2. Стереотип про непрестижність українського;
      3. Небажання масмедіа купувати українське, для демонстрації в ефірі.
      по в).
      1. Авторські права;
      2. Відносно висока вартість тиражування в Україні.
      по г).
      1. Обмеженість розповсюдження україномовної продукції вітчизняним ринком(через непопулярність мови та недостатньої розкрученості);
      2. Небажання споживачів на внутрішньому ринку купувати продукт (через низьку якість, високу вартість, непроінформованість тощо).
      Коли всі ці етапи пройдено та проблеми якось вирішено, можна дорікати, що на залізниці чи в телевізорі показують шось не теє.
      На мою думку, найкращий український культурний "бренд" - це Руслана. Можна за її прикладом розкрутити багато виконавців.
      А поки не маємо свого, доводиться імпортувати і нічого тут не зробиш. Можна лише купити радіо, плеєр або просто беруші:)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.30 | Divchina

        Усе правда - окрім комплексу меншовартості

        Усе так. Погоджуюсь. Окрім "відсутність власного якісного медіапродукту". Ми це вже чули і чуємо. Я так всміхалася у темі про укр. кіно тут один дописувач стверджував: "окрім Муратової немає цікавого українського кіна"-))))
        Ну і само собою там у вас, здається, пункт 4 про те що, мовляв, немає кому і немає що...
        СТБ усіляку фігню окрім Парфенова і Тетяни Цимбал цілий день крутять, а програма "Імпреза" вночі йде.
        Ну а тим людям які розказують - що україномовне не може бути популярним на тб - сучасний приклад - сітком "Леся+Рома" на АйСіТіВі. І серіал "Украдене щастя" що був на плюсах.
  • 2005.03.29 | Сергій Вакуленко

    Із досвіду подорожування Європою

    Багато разів їздив потягами в низці європейських країн. Варіянтів два: або тиша (95-98%), або дуже спокійна класична музика (решта випадків).
  • 2005.03.30 | Вячеслав Хаврусь

    Я вже це проходив. Пропоную почитати тут (лінк):

    http://maidan.org.ua/static/mai/1074868513.html
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2005.03.30 | ziggy_freud

    Як знайти трохи грошей для залізниці

    Для початку провести опитування пасажирів:

    1. Хто згоден платити гроші за звуковий супровід у потязі?
    2. В тих, хто згоден, питати, що саме вони хочуть слухати.

    Якщо опитування замовить власник Шансону, питання звучатиме так:
    - правда, що ви в натурє согласни башлять за Шансон, мля?

    Якщо любителів тиші + власників персонального аудіо з навушниками виявиться більше, зняти звукові системи і віддати дітям в радіогуртки. Для фанатів попси зробити окремі вагони з дорожчими квитками.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.30 | otar

      a propos!

      До речі! У нас у рамках боротьби за цивілізовані гавторські права згадали про таку поширену в цивілізованому суспільстві норму, як платня за музику, яка грає у комерційних закладах. Наприклад, усякі там Макдональдси сумлінно платять якимось лейблам за використання їхніх треків.

      Оскільки вагони Укрзалізниці є, в принципі, також комерційною територією, то уявляю, який би рахунок російські студії могли виписати Червоненку за програвання в українських поїздах своєї музики.... Ууууууууух! :)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.30 | ziggy_freud

        знов повертаємось до монополістів і корупціонерів

        otar пише:
        > До речі! У нас у рамках боротьби за цивілізовані гавторські права згадали про таку поширену в цивілізованому суспільстві норму, як платня за музику, яка грає у комерційних закладах. Наприклад, усякі там Макдональдси сумлінно платять якимось лейблам за використання їхніх треків.

        Так. Тому що
        це треки найбільших виробників фонограм. Юніверсал, Атлантік, і кого там іще. Практично аналог Макдональдса у галузі музики. Навряд в Макдональдсі гратиме продукція дрібного лейбла, яку в усьому світі слухає максимум 10 000 народу. Хоча дещо з музона мейджорів таки можна слухати.

        > Оскільки вагони Укрзалізниці є, в принципі, також комерційною територією, то уявляю, який би рахунок російські студії могли виписати Червоненку за програвання в українських поїздах своєї музики.... Ууууууууух! :)

        Або - скільки вони забашляли людям Кирпи за рекламу своїх артистів.
    • 2005.03.30 | Свинья на радуге

      Дык может, так и есть?

      ziggy_freud пише:
      > Для початку провести опитування пасажирів:
      >
      > 1. Хто згоден платити гроші за звуковий супровід у потязі?
      > 2. В тих, хто згоден, питати, що саме вони хочуть слухати.
      >
      > Якщо опитування замовить власник Шансону, питання звучатиме так:
      > - правда, що ви в натурє согласни башлять за Шансон, мля?
      >
      > Якщо любителів тиші + власників персонального аудіо з навушниками виявиться більше, зняти звукові системи і віддати дітям в радіогуртки. Для фанатів попси зробити окремі вагони з дорожчими квитками.

      Я не уверен, что Укрзалізниця пользуется лицензированными звукозаписями, за которые уплОчено соответствующим студиям, хотя вполне возможно: как-то за рюмкой чая мне знакомые объясняли эту схему - для использования вот в таких общественных местах, типа WcDonalds'ов и прочих электричек, на протяжении длительного времени, лицензия стоит сущие копейки, в перерасчёте на одну трансляцию, конечно. Это же может объяснять и бедность репертуара - купили пару записей и достаточно. То есть, это может быть и не очень дорого.
      А в чём я уверен - так в том, что эта трансляция УЖЕ ЗАЛОЖЕНА в цену билета. Примерно, как отель "всё включено" - уплатили, а там как хотите, можно и в самом деле, ватой уши затыкать.

      P.S. А вообще, конечно... "Он судорожно стиснул книгу. В вагоне ревели радиорупоры:
      - Зубная паста Денгэм!..
      "Замолчи,- думал Монтэг.- Посмотрите на лилии, как они растут..."
      - Зубная паста Денгэм! "Они не трудятся..."
      - Зубная паста...
      "Посмотрите на лилии... Замолчи, да замолчи же!.."
      - Зубная паста!..
      ...
      И, как бы в отместку, рупоры обрушили на Монтэга тонну музыки, составленной из металлического лязга - из дребезжания и звона жести, меди, серебра, латуни. И люди смирились, оглушенные до состояния полной покорности, они не убегали, ибо бежать было некуда: огромный пневматический поезд мчался в глубоком туннеле под землей."
      Если Жюль Верн и Герберт Уэллс - пророки индустриальной эры, то постиндустриальной - Оруэлл и Рей Бредбери.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.30 | ziggy_freud

        В готелі я теж плачу за телевізор

        Свинья на радуге пише:
        > Я не уверен, что Укрзалізниця пользуется лицензированными звукозаписями, за которые уплОчено соответствующим студиям,

        Скоріше ліцензійними. Хоча ліцензій я в них не перевіряв.

        > лицензия стоит сущие копейки, в перерасчёте на одну трансляцию, конечно. Это же может объяснять и бедность репертуара - купили пару записей и достаточно. То есть, это может быть и не очень дорого.

        Чомусь на Дикому Заході ще в 50-ті з'явились музичні скриньки. Кинув монетку - послухав улюблений трек. На сьогодні програвач компактів чи MP3 значно дешевший, і репертуар можна зробити більший.

        > А в чём я уверен - так в том, что эта трансляция УЖЕ ЗАЛОЖЕНА в цену билета. Примерно, как отель "всё включено" - уплатили, а там как хотите, можно и в самом деле, ватой уши затыкать.

        В готелі я теж плачу за телевізор, який, як правило, не дивлюсь. Але за мною лишається право вибору. Канал 1, 2 чи 3. Або взагалі тиша.

        Основна функція залізниці - везти з пункту А в пункт Б за час t. Розважатись в дорозі мені вистачить вагону-ресторана ;-), а про плейєр чи книгу сам можу подбати.

        Якщо я сідаю в дніпропетровський експрес о шостій ранку, мені більше хочеться спати, ніж дивитись на масну пику недо-співака Підбаскова. Чому в вагонах київського метро телевізори гуманно працюють без звуку, а на залізниці - довбають пасажирів попсою???

        > Если Жюль Верн и Герберт Уэллс - пророки индустриальной эры, то постиндустриальной - Оруэлл и Рей Бредбери.

        Ще Роберта Шеклі забули. Абсолютна зброя іноді знищує самого користувача ;-)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.30 | Свинья на радуге

          Та отож...

          ziggy_freud пише:
          > В готелі я теж плачу за телевізор, який, як правило, не дивлюсь. Але за мною лишається право вибору. Канал 1, 2 чи 3. Або взагалі тиша.
          >
          > Основна функція залізниці - везти з пункту А в пункт Б за час t. Розважатись в дорозі мені вистачить вагону-ресторана ;-), а про плейєр чи книгу сам можу подбати.

          Оце мабуть і є ключовий момент проблеми - основна функція тієї чи іншої послуги. В цивілізованому варіанті це НМСД має виглядати так - або хай залізниця облаштовує такі потяги індивідуальними навушниками з регуляторами гучності, або вимикає звук зовсім. І заковика (як уже пару раз у гілці зазначили), не в репертуарі, а у неможливості відмовитись від такої ведмежої супутньої послуги.
          В принципі (в цивілізованому, знову ж таки) варіанті це проблема рівня служби захисту прав споживачів.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.30 | Оk

            Вимкнути звук у всьому вагоні можна, я так і роблю

            минулої весни з цього приводу також до мінтрансу лист писала. До мене додому (без попередження) в цьому зв"язку навіть уповноважений дядя з"явився намагаючись з"ясувати яким саме поїздом та в якому вагоні я їхала (аби покарати винних). В наданні такої інформації була не дуже зацікавлена, оскільки у мене з собою тоді трохи різних цікавих агіток було, які в тому поїзді в різних місцях залишились, я чула, що провідники про це кудись повідомляли, і зайві проблеми мені наче не були потрібні. Тому дядю відшила пославшись на те, що час зустрічі не погоджений, і з мого боку приділення йому уваги наразі неможливе, а ситуація в усіх поїздах подібна. Дядя повідомив про існування затвердженого переліку музичних творів, що можуть транслюватись в поїздах, та пообіцяв взяти ситуацію на контроль. Письмової відповіді на свій запит я наче не отримувала.

            Але музику в вагоні (окремо в кожному) технічно вимкнути все ж можна.
        • 2005.03.30 | Свинья на радуге

          Щось так і не второпав, до чого Ви згадали...

          ziggy_freud пише:
          > > Если Жюль Верн и Герберт Уэллс - пророки индустриальной эры, то постиндустриальной - Оруэлл и Рей Бредбери.
          >
          > Ще Роберта Шеклі забули. Абсолютна зброя іноді знищує самого користувача ;-)

          ...абсолютну зброю, а от "Злочинна цивілізація" - це в саме яблучко.
      • 2005.03.30 | Navigator

        Ви впевнені, що реклама в Лондоні часів Уельса йшла по-російськи

        :)
  • 2005.03.30 | socialist

    Re: Зомбування в електропоїздах - Лист до Томенка і Червоненка

    на цих вихідних їхав в плацкарті поїзда Чернівці-Брест.
    Там теж цілий вечір рубало "Золоте кільце" (в принципі досить непогана музика для старшого покоління), Колябасков, Смердючка і т.д. Цікаво, яке враження про західну Україну залишається у білорусів, які подорожують таким поїздом? І ще: репертуар в таких вагонах визначає провідник, а вони у нас не найбільш культурні люди, я вважаю якщо хочеш слухати музику в дорозі - купи мп3 плеєр і не заважай спати іншим, а концерти заборонити нах.
  • 2005.03.30 | пан Roller

    Как удовлетворить все возрастающие духовные потребности Илоны.

    Ilona пише:
    > Шановні панове!
    >
    > Ми звертаємось до Вас із проханням розглянути таку нагальну проблему.
    > Кожного дня ми

    Re: я би океан ельзи слухав, або вв(-) Физик пишет.


    Лично я всегда с удовльствие слушаю Океан.

    Проблема, видимо, состоит в другом, как удовлетворить вкусы всех пассажиров.

    Это можно сделать предоставив им возможность индивидуального выбора.

    Конечно это будет дороже. Но, ведь автор и не хочет дешевого продукта, осюда я делаю вывод, что она готова доплачивать, к стоимости проезда, и стоимость услуг по предоставлению такого вида сервиса.

    Технически это может быть реализовано различными спосабами. Важно что такие возможности имеются, и даже не требуют стационарных переделок.

    Автор может и сама реализовать свои желания в передвижниых условиях, не затрагивая глобально Ж.Д.

    Скажимо, взяв с собой в дорогу Ноутбук, и пакет DVD дисков с качественным украинским продуктом, тем продуктом, который она привыкла смотреть и слушать в домшних условиях, пару дебильников на уши, и все. Клиент готов.

    Но, видимо она не будет этим удовлетворена. Ведь она ставит вопрос о зобмировании. То есть она хочет, что бы зомбирование производилось богатым украинским продуктом.

    Кстати, это выход и для всех наций необъятной многонациональной родины моей,Украины. Слушай, смотри свое, на своей ридной мове, и мешай этого делать другим.


    А если хочешь смотреть богатый продукт вместе, плати гроши.И ступай в кинозал.Если желающих много - подними цену на квиток.

    Brdgs
  • 2005.03.30 | VDom

    А що власне ми самі в змозі зробити? Без листів до влади.

    Томенка лише "антисемітизмом" вже схоже не просто дістали, а просто задовбали. Вчора на радіо "Київ" він вже напряму сказав "дійте, а ми реагуватимемо. Он концерт іде іноземного агітатора, то ніби всі задоволені його концертом. Я що буду його забороняти? Про Феофанію і 37 мільйонів дав інформацію для здійснення громадського і журналістського контролю". Текст не дослівно. Але наголос він робив якраз на законність дій влади.
    На які законодавчі акти можна спиратись вимагаючи відключення трансляції в транспорті? В Києві ніби в транспорті звуковий супровід вимкнули.
    А до цього доводилось просити водія показати ліцензію на трансляцію в громадських місцях "творів інтелектуальної власності". Більшість водіїв реагувала, бо не розуміли про що йде мова та й прізвище не хотіли казати, бо чули слова про судовий позов. Але ж це не зовсім серйозний метод.
    Мабуть якась правова база для дій є?
    Знову питання про необхідність діяльності громадських організацій.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.30 | Divchina

      Re: А що власне ми самі в змозі зробити? Без листів до влади.

      Дивіться - тут же на форумі є юристи - мо вони підкажуть, що сюди можна підвести, зрештою є ж і закон про державну мову і от наприклад про український продукт, якого в ефірі радіо згідно ліцензій зазвичай МАЄ бути не менше 30 відсотків і де і більше. Тут ліцензії не дають. Але радіо у потязі - під що підпадає? не може ж там транслюватися 100 відсотків іноземний продукт. Знову ж таки права людини. Права національної більшини (-) в Україні.-)
      Потім лист - теж дієво - але треба серйозніше - усе це підсумувати - до газет розіслати - буде резонанс. Підписи збирати. Он як колись ще за старої влади УРОК (urok.domivka.net) а Просвіта віднесли звернення громадян до мера столиці Омельченка - що в маршрутках шансон задовбав. Хай його не заборонили, але порекомендували водіям включати менше це - адже там зміст і текст такий що дітям і жінкам вдень не для вух.
    • 2005.03.30 | Оk

      Re: А що власне ми самі в змозі зробити? Без листів до влади.

      VDom пише:
      > . Он концерт іде іноземного агітатора, то ніби всі задоволені його концертом. Я що буду його забороняти?

      Уже ненада:

      Новости | 30 марта 2005г. | 15:39

      Народный артист Украины Николай Басков отказался в среду выступать во Львове в связи с публикациями в печати.

      Об отказе певца от выступления стало известно утром. Организаторы концерта заявили, что вернут все деньги за билеты, сообщает pro-Ua.

      Как сообщалось ранее, Комитет избирателей Украины назвал Николая Баскова самым известным нарушителем "Закона о выборах Президента Украины". КИУ требует от правоохранительных органов возбудить против Баскова уголовное дело по факту нарушения им избирательного законодательства. Также КВУ призвал украинскую власть запретить въезд певца в Украину.

      Совместный концерт Таисии Повалий и Николая Баскова должен был состояться во Львове в среду, 30 марта.
  • 2005.03.30 | Olha_K

    А хіба це до Томенка треба звертатися?

    Це я до того, кому належить право встановлювати що грати у потягах чи крамницях, якщо вони недержавні. Я теж, я теж іздила до Вінниці кожні два тижні тим самим електропотягом!!!! Років зо три тому. Так от, що я пам"ятаю - що то були комерційні потяги з телевізорами і музика і всілякі фільми (з моїм щастям випадало про вбивство Романових дивитися знову і знову) - то був "поліпшений комерційний" сервіс для пасажирів. Типу на відміну від державного. Не подумайте, я - обома руками ЗА тишу, спокій і вибір (особливо о п"ятій ранку), але треба розвідати, чи влада має власне право диктувати у такому випадку. А якщо ні, до кого тоді звертатися.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".