МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Редактор найтиражнішої львівської газети вийшов з БЮТ

02/23/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Він каже, що ставив журналістський експеримент на політиках.

Сьогодні, 23 лютого, Ігор Починок, стратегічний редактор газети „Експрес”, поширив заяву, що про те, що його участь у списку БЮТу до Львівської міської ради була журналістським експериментом. Зокрема, зазначалося, що у Львівську міську територіально-виборчу комісію були подані реєстраційні документи, котрі підготувала секретарка, а не кандидат у депутати, як цього вимагає законодавство. Також у заяві говорилося про те, що в ТВК взагалі ніхто не перевіряв поданих документів.

Ігор Починок був зареєстрований №4 у списку кандидатів у депутати від БЮТ до Львівської міської ради.

„Я не був у списках БЮТу, це був журналістський експеримент, під час якого ми зібрали серйозний матеріал про те в політиці, про що мало пишуть у ЗМІ”, — заявив у коментарі „Гал-info” стратегічний редактор газети „Експрес” Ігор Починок. Він зазначив, що зараз на основі зібраного матеріалу зараз готується матеріал.

Щодо заяви Ігоря Починка про одного із львівських редакторів, який протягом кількох років намагався потрапити у ВРУ, то Ігор Починок зазначив, що у нього напередодні була дуже серйозна дискусія із „Львівською газетою”, якій вони пропонували розмістити цей матеріал на правах реклами, однак ті відмовились, зазначивши, що особа цього редактора надто легко вгадується. (Від Майдану - ми вгадуємо тут екс-шеф-редактора "Високого Замку" Степана Курпіля, який є керівником штабу БЮТ на Львівщині. На минулих виборах Курпіль програв вибори до ВРУ в окрузі з Тарасом Стецьківим)

„Існує морально-етична дискусія щодо етичності переходу журналістів у політику, часто вони використовують журналістику як спосіб потрапити у політику”, — зазначив Ігор Починок. При цьому він зауважив, що кожен громадянин України має законне право займатись професійною політикою, в тому числі і журналіст, однак є ставлення журналістів до таких кроків своїх колег. Він також зазначив, що навіть якщо цей редактор та його видання є основним конкурентом „Експресу” на медійному ринку, то в даному випадку це не більше, ніж збіг обставин, і ніяким чином не впливає на цю ситуацію.

Довідка Майдану. Ігор Починок вже був депутатом Львівської міськради у другому скликанні. Політичне середовище, до якого він тяжів, сьогодні розійшлося в різних напрямках: ПРП, ГП "Пора", НСНУ та НДП. Після того ніякого інтересу до депутатства ні на яких рівнях не проявляв.

Відповіді

  • 2006.02.23 | Юрій Шеляженко

    Я теж ставив такий експеримент. Результати читайте завтра

    в газетці "2000", першому блоці, на 6 шпальті.

    Стаття зветься "Как я был кандидатом в депутаты и главным редактором газеты".

    Якщо адміни будуть не проти (а чому б не передрукувати чесну статтю, хоч і з сумнівної газети?), то, мабуть, вийде перший і останній передрук з "2000" на Майдані :)

    Кандидат в депутати Вишгородської райради, №14 в списку блоку
    "Народний Рух ПРАВ" (телефон ТВК для довідок: (296) 5-65-12) Юрій Шеляженко.....
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.02.27 | Майдан

      Народ- діліться результатами експериментів!(-)

  • 2006.02.27 | afterstep

    І додайте до довідки, що саме видання є ...

    звичайнісіньким помийним відром. І дурні були ті, що цього редактора взагалі близько до своєї партії допустили ;)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.02.27 | keymaster

      А Ви чого хотіли від тиражного видання? Воно повинно бути жовтим

      - инакше не набере тиражу.

      Хочете читати мудріші статті - читайте "Львівську газету"
      Хочете менш мудрі - читайте ВЗ

      Але на жаль є дуже багато людей, які не люблять читати статті, в яких треба думати
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.02.27 | afterstep

        не маю на меті проводити порівняння між виданнями, але

        від починкових потуг чомусь завше недобре пахло. Навіть комсомольська правда може видатися інтелектуальним виданням на фоні експресу :-D
  • 2006.02.27 | otar

    Я не маю жодних підстав, окрім інтуїції ...

    ... але з того, як вони раптово заметушились, повідомляючи про свій т.зв. "журналістський експеримент" через усі можливі канали (в т.ч. безкоштовні рекламні газети, телебачення тощо), і з того, що перед тим в "Експресі" дуже навіть сумлінно піарили Юлядь, роблю висновок, що, скоріш за все, ніякого експерименту не було. Починок реально йшов на вибори за списком БЮТ, а потім через якийсь конфлікт мусив зняти свою кандидатуру, і вигадав для відмазки цю версію з експериментом.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.02.27 | afterstep

      оце найбільше схоже на правду...

      хоча б ув'язується з типовою поведінкою редактора та "образом" газети.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.02.27 | keymaster

        Зараз в львівській "Батьківщині" пішла чергова хвиля чисток

        Можливо, справа з Починком зв'язана якимось чином з цими чистками.

        А можливо, його участь в кампанії мала бути оплачена піаром в газеті, він подивився на вимоги замовника, і побачив, що різниця дуже вже не на його користь. І передумав.
    • 2006.02.27 | catko

      будьте простіші. експрес і в.замок вічні давні конкуренти

      ще з 95 року. починок експрес починав з нуля (тобто не з нуля а з намитого ще в поступі бабла) але в порівнянні з високим замком який одержав все готовеньке - бувше видавництво вільна україна розміром десь як київська преса україни зі всім обладнанням і мережею розповсюдження і статусом "офіційної" обласної газети - це було нуль.
      і з самого початку експрес жорстко конкурував з високим замком.
      як тільки високий замок збільшував сторінковість - експрес робив то саме. вз почав виходити в кольорі - експрес те саме. якщо у вз збільшувалась сторінковість чи частішала періодичність чи розширювалась мережа кіосків - експрес старався наздогнати.
      завершилось тим що обоє відгрохали супер-пупер сучасні друкарні десь так по лімону баксів вартістю і тепер борються за кожного серйозного замовника.
      а тепер мені розкажіть що починок дійсно подружився з курпілем і вони спільними зусиллями пішли у владу :-) та ніколи - в починка не той характер - він миритись не вміє, зато вміє мочити того хто йому насолив без оглядки на власні втрати.
      тому швидше за все починок втнув цю авантюру виключно щоб насолити курпілю. і як би той не очолював львівську батьківщину то й історії не було б.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.02.28 | afterstep

        і ця версія виглядає реально правдивою

        Дійсно, починок ніколи не славився шляхетністю, і задля особистої помсти готовий був пожертвувати будь-чим.
        Тільки от ВЗ давно не конкурент експресу - навіть в тиражі ;) Скажімо, в 1996 році експрес виходив вже 200 тис. тиражем, а ВЗ до цієї межі не дійде певно ніколи ;)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.02.28 | catko

          про поліграфічні потужності не забувайте

          основні гроші на цьому заробляються а не на газеті.
          на примірнику газети більше 10 коп. наварити нереально. тобто при накладі 200 тисяч це максимум 50 тис.у.о. в місяць при щоденному варіанті. за такі гроші таку махіну втримати важко.
          а от якщо поліграфію завантажити по максимуму і друкувати крім своєї газети ще десять то набігає тих самих 10 коп. на газеті. от і рахуйте.
          а вся проблема в тому що і починок і вз зробили ставку на той самий ринок високотиражного швидкісного друку. такі собі два "бліц-прінти" в межах одного львова. і при тому є ще кілька потужних конкурентів типу гердану і бібльосу.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua