МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"Бориспіль" прагне змін

02/26/2006 | Cathcherintherye
Керівництво Державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" заявляє, що в колективі аеропорту не існує ніякого протистояння. Про це йдеться в тексті листа, переданого агентству УНІАН від імені тимчасово виконуючого обов'язки генерального директора ДМА "Бориспіль" Олександра ШИШКОВА та голови профспілкового комітету аеропорту Олександра МАРТИЩЕНКА. Згідно із текстом звернення, "рада директорів за підтримкою трудового колективу вживає заходів щодо збереження аеропорту як державного підприємства. Причиною цього є прийняття генеральним директором Вербицьким І.В. одноосібного рішення про продаж майна ЗАТ "Авіакомпанії Аеросвіт", що суперечить інтересам аеропорту та унеможливлює його подальший розвиток". Колектив та керівництво Державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" вступили до боротьби за подальшу долю та майбутнє свого підприємства. Вони вимагають перегляду приватизації компанією "Аеросвіт" земельних ділянок, що розташовані на території аеропорту та були приватизовані з порушенням чинного законодавства. На їх думку, компанія "Аеросвіт" за сприяння колишнього генерального директора Ігоря Вербицького, представників старої влади (А. Засуха) та колишнього керівництва Державіаслужби (В. Максимов) намагалися приватизувати аеропорт, розірвавши його на частини. З цією метою вони блокували можливості для розвитку аеропорту. Були приватизовані усі ділянки перспективного розвитку в центрі аеропорту та створювалися перешкоди для отримання аеропортом іноземних кредитів для реконструкції аеропорту та побудови нового пасажирського терміналу. Якщо ці плани реалізуються, то у аеропорту залишаться лише злітно—посадкові смуги. Протягом 2003—2004 років у ДМА "Бориспіль" було відібрано земельні ділянки загальною площею більше 32—х гектарів. Це відбувалося за конкретного силового тиску та сприяння одіозних представників старого режиму, таких як В. Максимов та А. Засуха. Приватизація відбувалася за ціною, що не відповідає реальній вартості земельних ділянок та інженерних комунікацій, що розташовані на них, принаймні у 5—ть разів. Внаслідок переходу контролю над землею до "Аеросвіту" у аеропорту "Бориспіль" залишилися мінімальні можливості для реалізації своїх інвестиційних проектів. Було заблоковано не лише перспективне місце для будівництва нового пасажирського терміналу, але й площі, що відведені для розвитку сфери обслуговування пасажирів. Зміна керівництва держави і прихід до влади національно—патріотичних сил дали колективу аеропорту "Бориспіль" надію, що зміни дійдуть і до нього. Так як рішення стосовно передачі майна аеропорту на відчужених ділянках залежало від генерального директора Ігоря Вербицького, то рада директорів ДМА "Бориспіль" та збори трудового колективу висловили йому недовіру. На тлі цих подій пан Вербицький, сподіваючись на підтримку своїх колишніх патронів, пішов на безкінечний лікарняний. Ним була також здійснена спроба організувати альтернативні збори трудового колективу, але його підтримали лише 21 чоловік з 3000 колективу (0,07%). Київська обласна прокуратура, грунтуючись на уже відомих фактах грубого порушення земельного законодавства, порушила кримінальну справу. Другу кримінальну справу порушено Дніпровською транспортною прокуратурою м. Києва за фактом незаконного продажу майна аеропорту. Керівництво аеропорту наголошує, що конференція трудового колективу була цілком легітимною, так само як і повноваження її делегатів, а "спільне звернення профспілкового комітету та Ради Директорів ДМА Бориспіль" від 24.02.05р. до керівництва країни з проханням відсторонити від виконання обов'язків Генерального директора ДМАБ І. В. Вербицького та об'єктивно розібратися з питанням передачі у приватну власність ЗАТ Авіакомпанія Аеросвіт" більше 32 га державних земель та основних фондів аеропорту балансовою вартістю понад 11 млн. грн." було підтримано майже одноголосно всіма делегатами конференції трудового колективу ДМАБ 25.02.05р. З 242 делегатів, присутніх на конференції, проти вказаного рішення проголосувало лише 2 делегати, 1 утримався". Керівництво аеропорту також відкидає звинувачення щодо неправомірних зв'язків першого заступника генерального директора ДМА "Бориспіль" Валерія ПОЛІЩУКА із народним депутатом, колишнім заступником Голови СБУ Володимиром САЦЮКОМ та лобіювання його інтересів, пов'язаних з приватним авіабізнесом", про що, зокрема, йшлося у вже згаданому листі до керівництва держави від імені трудового колективу аеропорту. "Валерій Адамович ніколи не заперечував свого знайомства, як з паном Сацюком, так і з багатьма іншими депутатами Верховної Ради України і представниками керівних органів нашої держави, — йдеться у тексті звернення керівництва ДМА "Бориспіль", — це звичайна річ, враховуючи його посаду та рід діяльності". Рада директорів аеропорту Бориспіль" заявляє, що "не має жодного факту лобіювання Поліщуком В.А. будь—чиїх комерційних інтересів з; весь період його роботи на керівній посаді в ДМАБ". А також в статті висунуто обвинувачення на адресу тимчасово виконуючого обов'язки генерального директора ДМА Бориспіль" Шишкова О.Ф., які не мають документального підтвердження. Шишков О.Ф. не має ніяких родинних зв'язків з А. Кінахом, а є дійсним радником першого віце—прем'єр міністра України і заслуженим працівником транспорту України. В період помаранчевої революції" був заступником голови обласного комітету національного порятунку і головою обласного страйкового комітету. До останнього моменту аеропортом "Бориспіль" реалізовувалася ідея свого становлення як великого міжнародного транзитного (хабового) аеропорту. З цією метою "Бориспіль" здійснював власну широку програму будівництва. Сьогодні особливі перспективи перед аеропортом відкриває та кредитна лінія у 175 млн. дол. США, яку надає за сприяння Кабінету Міністрів України японський уряд. Урочисте підписання угоди про надання кредиту відбудеться 29.03.05 у Кабінеті Міністрів України. Зараз керівництво "Борисполю" сконцентрувало свої зусилля на тому, аби подолати ту блокаду інвестиційних можливостей аеропорту, яку протягом останнього року компанія "Аеросвіт" усіляко намагалася створити. Особливо тривожать ті негативні "чорні" матеріали, що з'являються за ініціативи противників ДМА "Бориспіль" в ЗМІ. В них не лише подається позиція тільки однієї сторони, але й широко використовуються методи чорного тару" та анонімні чутки, які, напевне, авторами матеріалу й придумуються. Тому "Бориспіль" буде боротися зате, аби зробити процес навколо аеропорту максимально прозорим та в%


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".