МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

А що МС буде робити з комунальною проблемою Ірпеня?

04/03/2006 | Soft
Коли, наприклад по тому ж Ірпінському Водоканалу, люди, отримуючи набагато більший прибуток ніж прожитковий мінімум, не платять за послуги та без проблем ними користуються?

Я навіть знаю... нічого, ТОМУ ЩО Дорвалися до влади.

Відповіді

  • 2006.04.03 | Iryna_

    Давайте спочатку подивимося, а потім будемо обговорювати

    Агенти в Ірпені є, з різних верств населення, так що все доповідатимуть.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.04.03 | Забойщик.

      Агенты - это последнее дело. Тем более,что их

      сведения зачастую грешат неточностями,личными интересами и т.д.

      Производится полный переучет,компьютеризируется учет платежей за услуги и голова,и его зам имеют возможность в любую минуту проверить состояние платежей... И не только за воду.

      Обязательно произвести документальную проверку какое предприятие (комм.услуги) кому принадлежит и какие рычаги влияния на них имеет мэр.

      Пусть МС станет мэром, а там ,чем сможем - поможем.
  • 2006.04.03 | Михайло Свистович

    Вона буде їх вирішувати

    Soft пише:
    >
    > Я навіть знаю... нічого

    Так, Ви дійсно нічого не знаєте. В т.ч. її економічні розрахунки та пропозиції 2003 року щодо покращення роботи "Ірпіньводоканалу".

    Так що брехати не гарно.

    >
    > ТОМУ ЩО Дорвалися до влади

    Не судіть усіх по собі.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.04.03 | Soft

      Re: Вона буде їх вирішувати

      >>Так, Ви дійсно нічого не знаєте. В т.ч. її економічні розрахунки та пропозиції 2003 року щодо покращення роботи "Ірпіньводоканалу".

      Найцікавіше, що Ірпіньводоканал теж нічого про ці розрахунки не знає. У всякому разі майже всі на цьому підприємстві були за Бондаря.

      PS
      Цікаво було б побачити концепцію та цифри "покращення роботи". А тоді я дам свої цифри. Це я до того, що рухівці багато кричать, а щось зробити у них відповідальності часто бракує.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.04.03 | Volodymir

        Не МС, а МС, тож хай і відповідає - по черзі і кому треба

        Мабуть і не мерська тільки справа - тарифи одноособо погоджувати, водопостачання боржникам відключати, та і логіка цікава.
        Тож іноді директору треба і в черзі постояти - не треба поперед батька (директора) перти, бо коли доходить не до уявної демократії, а до реальних оборуток - директор такого може не схвалити і найкращому постачальнику.
        Але як би не хотілося соломку підстілити воланнями - ми за іншого голосували, а у нашу господарську діяльність не суйтеся (бо дуже добре автоматизували процесси і розрахунки наслідків розповсюдження гідроударів методом штучного інтелекту) - а другий крок розумного мера: перевірити, з чого складається собівартість послуг місцевих монополістів.
        Хто б там чого не волав - бо інакше не буває.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.04.03 | Пані

          Розказую страшну таємницю

          Volodymir пише:
          > перевірити, з чого складається собівартість послуг місцевих монополістів.

          Вони це ВЖЕ зробили. Зокрема тарифи по тепло-енерго постачанню - ще в 2003 році. Десь в статтях є величезний труд Миросі на цю тему. І це стосується не тільки цих тарифів.

          Ця перемога не зі стелі взялася, а є результатом 8 річної системної боротьби і щоденної праці. Тільки малесенька верхівка айсбергу (1 міліметр) висвітлювалася тут.

          Що робити в Ірпені, які перші кроки і так далі - там вже давно є і план, і усвідомлення, і всі необхідні знання.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.04.03 | Volodymir

            І добре, якщо 1% то не план компьютерізації документообігу:) (-)

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.04.03 | Пані

              Ось приклад 1%

              http://maidanua.org/static/mai/1055786297.html

              Стьоб про документообіг недорчений. Якщо ви ніколи не бачили як внутрішня документація в ОДА здійснюється шляхом напису фломастером на стікері "Наташа - разобраться!", то можу зробити екскурсію. І показати, як з цих стікерів починається системний саботаж поодиноких розумних керівних сигналів.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.04.03 | Volodymir

                Щиро бажаю успіху

                Теж відкрию страшну тайну - _був_ консультантом Минтопенерго, структур НАКу і РАО, корпоратизував та проводив санацію ТЕЦ і ТЦ в Україні (Дніпропетровська обл.), радником Асоціації малої енергетики, навіть курував один проект в царині атомної енергетики, дружив з двома бувшими міністрами енергетики які такими були ще в часи СРСР (не українські), які хвалилися що були: один наймолодшим мером другий - наймолодшим директором великої ТЕС. І рахував (сам, бо працьовитий, хоча і у вільний від основної справи час) усілякі різні речі 2х8 в реальній економіці, містах в облозі, та дійсно кризових ситуаціях - коли теплоносій обратка тепліший надходить, і навіть на папірцях технологію JIT реалізовував - бо на перших порах, коли прибиральниці заводу платити треба було із свого карману, загальна вартість володіння компьютером із не з хакером і навіть ворованим софтом була завеликою (а у меріях тарифна сітка - платити більше ніж заму не можна, хоча зараз ситуація у таких місцях як Суми може і помінялася).
                Що все вишеперелічене тим не менш не робить із мене великого фахівця у коммунальному господарстві міста-супутника. Тому не рипаюся і коментувати тарифні роздуми розлого не буду. Не у зарплаті справа (хай би тільки директор трусився, а так зрозумілі і реакції робітників, бо вони зав'язаны на тирифну сітку і хочуть отримувати кожного сісяця, а не після наведення порядку), а у гігакалоріях (втратах), ремонтах та своєрідному управлінні білінгом і потоками. Тому коли починається очередний сезон, а першочергові кошти роздиребанені, замість системного накопичення ресурсів починається натягування тарифу. Реально із статі є тільки один висновок - тарифи повинні бути зменшені (за умов належного управління ліквідністю). Про що людина і питала - як без перекресних? (і навіть населення не основна проблема - що робити із підприємсвами, що можуть платити а вода для виводу із кризи їм потрібна?).
                Тож я тільки про іміджеві речі.
                Є план - і добре.
                Позитив серед своїх - ще краще, я тащуся коли когось поряд називають генієм, умничкою або трудягою.
                Від себе добавлю, щоб закрити тему: я не у внутрішній тусовці, і не хочеться, тож не знаю хто такий Софт, може нелюбитель МС за визначенням. Та місія, як я зрозумів, не у тім щоб тільки вузький круг тут питання задавав і тільки ознайомившись про історичну спадщину.
                Дійсно звичайна дитяча реакція - вимагати від керівника що не вступив до справи якісь цифри, а потім звинувачувати казна у чому. Хоча звинувачення добре відповідають лінії Бондаренка про "бізнесменів-господарників і МС" у нескінченній епопеєї із спробами навернути до себе громадскість через директорів та раду.
                Дитячі позиви добре знімаються дорослою кооперативною (іноді просто декларативною) стратегією: "тож якщо у тебе цифри, давай співпрацювати, бо є план і якщо такий вумний, то можешь долучитися (щоб пішов під три чорти - "як небайдужа людита (безоплатно)")".
                Чоловіку того не треба насправді, але є шанс що йому стане приємно. Бо неможливо вирішувати проблеми із радою, приводячі під неї людей, хоча іноді немає іншого.
                Ідея - спростовувати міф про відсутність надлежного досвіду, посилаючись на статті, які свідчать про те, що людина є добрим економістом, не є ефективною. Досвід є, бо людина змогла зібрати в ситуації обмеженого часу і ресурсів добру команду, зовсім недавно достеменно у всьому розібралася, на відміну від бізнесюків від комерції.
                Команда важко працює, а людям просто страшно, що пропаде халява.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2006.04.03 | Пані

                  Дякую. За них усіх.

                  Бо я тут тільки комунікатор.

                  Volodymir пише:
                  > Від себе добавлю, щоб закрити тему: я не у внутрішній тусовці, і не хочеться, тож не знаю хто такий Софт, може нелюбитель МС за визначенням.

                  Десь так.

                  > Ідея - спростовувати міф про відсутність надлежного досвіду, посилаючись на статті, які свідчать про те, що людина є добрим економістом, не є ефективною.

                  Я це вам показала, бо ви ж ту давню статтю не читали, здається. Для загальної орієнтації.

                  > Команда важко працює, а людям просто страшно, що пропаде халява.

                  Саме так. Це ж приміська курортна зона. Страшенне бабло обламується.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2006.04.03 | Михайло Свистович

                    Re: Дякую. За них усіх.

                    Пані пише:
                    > Бо я тут тільки комунікатор.
                    >
                    > Volodymir пише:
                    > > Від себе добавлю, щоб закрити тему: я не у внутрішній тусовці, і не хочеться, тож не знаю хто такий Софт, може нелюбитель МС за визначенням.
                    >
                    > Десь так.

                    Він просто нелюбитель всього помаранчевого. Буває.

                    >
                    > Це ж приміська курортна зона. Страшенне бабло обламується.

                    Саме так.
      • 2006.04.03 | Михайло Свистович

        Re: Вона буде їх вирішувати

        Soft пише:
        >
        > Найцікавіше, що Ірпіньводоканал теж нічого про ці розрахунки не знає.

        Звичайно, бо вони відмовились навіть обговорювати будь-які зміни в їх роботі. Адже там закриваються дірки, через які можна тирити гроші.

        >
        > У всякому разі майже всі на цьому підприємстві були за Бондаря.

        Це лише погано говорить про Бондаря. А ще ми знаємо, що там на днях святкували 65-річчя Калашнікова, і що все місцеве комунальне начальство радилось, як вони вставлятимуть палки в колеса Мирославі Свистович.

        >
        > Цікаво було б побачити концепцію та цифри "покращення роботи". А тоді я дам свої цифри. Це я до того, що рухівці багато кричать, а щось зробити у них відповідальності часто бракує.

        1. Ми не рухівці.
        2. Ви все побачитем на ділі з часом. Бо поки що результати роботу водоканалу ні нас, ні споживачів не задовольняють.
        3. Цифри доведеться таки Вам дати першому, якщо Ви дійсно прагнете щось змінити. Бо для серйозних змін потрібна повна і всебічна інформація, на збір якої піде час.
  • 2006.04.03 | Volodymir

    Думаю, сплатити за всіх у Ірпені Майдан не потягне

    Але у окремому місті за умов що є навести порядок можна. Це вам не вся країна, а своєрідний пілот.
    Зокрема, у Бондаря за тих же самих дій з наведення порядку не було б достатньої підтримки.
    Ірпінь не Київ, але якщо і там зрозуміти що балансоутримання ЖЕКів - то незаконні бухгалтерські виверти, які дозволяють отримати реальні грошові потоки, то навіть і на проблему платежів з'явиться перехідний період. Добре, що тільки з водоканалом проблема, а не з дирявою теплотрасою та грошами за газ, що пропали у розриві між котельнею і тепловиками. А приватному сектору взагалі ніхто ніколи доброго не робив - буде і мале приємне під осінь.
    Отже, можна розумно не поспішаючи розібратися із розрахунками і закупками, додавити муніципальні установи щоб гроші йшли на покращення якості послуг. Розумно не поспішаючи - бо варто реально зважити свої кадрові сили, бо одразу сваритися із начальником податкової та міняти начальника ФЕУ на вчорашню студентку не варто. Зрозуміло, що треба спочатку розібратися – на що іде місцевий бюджет, де основні дірки та мозолі.
    Бо можна і справ не прийняти коректно, а ультиматуми можуть не пройти - бо той кадровий планктон не тільки на зарплатню живе.
    Перший крок - подбати щоб у найближчі три місяця комуналка не розвалилася і не було збоїв. Думаю, директори відповідних підприємств будуть готові до співпраці, та і ситуація добра - сезон пройшли, тіж Суми від сміттєвої кризи пережили.
    Доки запал виборців щодо підтримки не спав, треба рішуче вирішити основні кадрові питання де є ресурс - не тягнути бодай місяць, бо потім затягне. Одразу ж треба вирішувати позицію із місцевою радою - бо в Ірпіні то найбільша проблема. Тут, для взірця, можна одразу продемонструвати, як можна заробити грошей у місцевий бюджет на рівних умовах для бізнесу на резонансній справі - щоб заговірники якщо вони у раді є проявилися зразу, а не восени. Взагалі добре але суворе ставлення до бізнесу вирішує справу - не всі ж йшли до ради щоб козні строїти. Тож може і дати кому із депутатів змогу чесно реалізувати який проект на загальних умовах (для читачів від Бондаря вже писав у іншій гилці, щодо проєктів у Сумах - наприклад, там душе напрошується розподільчий центр і 20-25 магазинів дискаунтерів + ринок (для тих хто від мережі може постраждати), за рахунок яких може бути забезпечена реалізація проєкту заводу утилізації сміття із новим полігоном - такий собі мініпроєкт, але ні в якому разі із учатю влади, а тільки у ролі стимулюючого чинника).
    Напевно, знайдуться декілька лідерів та директорів, щоб прислужитися, та традиційно зросте кількість заходів щодо "благодарності від щирого серця та в межах розумного". Це вже пережито достойно, тому треба просто коректно продовжувати у тому ж стилі – дай результат. Пам'ятаючи, що є і традиції чиновництва - як ото контрольні картки щодо виконання завдань та таке інше.
    Взагалі-то немає веб-рецептів, дистанційні поради завжди або тривіальні або погані, а якщо у мера є господарський талант гірше не буде.
    І тому, хто хоча б поряд стояв, зрозуміло - що за тих норм та грошових потоків продержатися без аварій можна, якщо не нагліти. Навіть можна, технічно - якщо так горить, знайти як заробити грошей у місцевий бюджет та реальної за законом дати дотації, щоб не було аварій - і поступово вирішувати проблему із робочими місцями, оплатою та якістю комунальних послуг.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.04.03 | Михайло Свистович

      Re: Думаю, сплатити за всіх у Ірпені Майдан не потягне

      Volodymir пише:
      >
      > Добре, що тільки з водоканалом проблема

      На жаль, не тільки

      >
      > а не з дирявою теплотрасою та грошами за газ, що пропали у розриві між котельнею і тепловиками

      Ці проблеми також наявні.

      > Отже, можна розумно не поспішаючи розібратися із розрахунками і закупками

      Так і буде.

      >
      > Думаю, директори відповідних підприємств будуть готові до співпраці

      Поки що вони домовились між собою за саботаж на Дні народженні начальника водоканалу.
  • 2006.04.03 | Albes

    Re: А що МС буде робити з комунальною проблемою Ірпеня?

    Ну, сделать то можно много.
    Есть общеизвестные принципы кризисного управления и восстановления. Ничего в этих принципах "особенного", сильно заумного нет. Все - элементарная логика и здравый смысл.
    Одно из первых правил : выяснение реальной ситуации.
    С тем же Водоканалом.
    Не знаю, как с этим обстоит в Ирпене, а по Одессе могу сказать, что очень интересный результат дает сравнение по Водоканалу и Теплоэнерго количества воды, которое поступает к ним на входе и количество воды, за которое они получают деньги с потребителей. Интересно также сравнение цен по закупке материалов на ремонт (труб, сальников, задвижек и т.п.) с ценами поставщиков и производителей. И для этой проверки не требуется много времени и масса ресурсов.
    А после такой проверки уже можно разговаривать с руководителями этих монополистов. Или они будут работать честно и добросовестно. Или "на кислород" со статьей (и не только в трудовую книжку). Я уже не говорю о том, как много полезной и достоверной информации о реальном состоянии, махинациях и путях действия можно получить из простых разговоров со специалистами в разных областях (от сантехника до инженера).


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua