МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

розпочався наступ на свободу слова?

06/02/2006 | Хвізик
повідомило радіво Свобода (укр), що у києві було закрито Молоде Радіо
думаєте, це просто так???

я не зміг знайти тексту на сторінці Свободи, але бажаючі можуть послухати прямо у випуску новин
ftp://realaudio.rferl.org/ch7/20060602-1700UK.rm

Відповіді

  • 2006.06.02 | Роман ShaRP

    Внимание: матчасть.

    http://rep-ua.com/36857.html

    Станіслав Шумлянський: “Молоде радіо” юридично не було оформлено

    "“Молоде радіо” юридично не було оформлено, і в цьому, власне, причина проблеми. Радіо існувало як спільний проект між “Люксами” й Могилянкою на основі такої собі джентльменської угоди. Звісно, ми з самого початку розуміли вразливість такого становища, й намагалися якимось чином цей проект оформити. Але, знову таки, з боку “Люксів” був постійний спротив, - заявив директор “Молодого радіо” Станіслав Шумлянський у інтерв'ю І-Репортеру. - Так, зокрема, за законом вони мали оформити наше мовлення в Нараді – адже на хвилі відновився ефір після кількох років перерви, змінилися позивні, концепція мовлення й так далі. І це були не просто наші прохання – закон вимагає це робити, причому у місячний термін! Але під різними приводами це питання затягувалося. І я, до речі, не знаю, чи було таке подання взагалі. Та сам історія з посвідченнями, іншими питаннями. Ми були як такий собі анти-“суслік” з фільму “ДМБ” – ми цілодобово транслювали музику й програми, підтримували різні заходи, але формально нас ніби не існувало. Але в нас була тільки ця можливість. Інших варіантів робити сучасне українське радіо просто не було." І-РЕПОРТЕР


    http://rep-ua.com/36860.html

    Станіслав Шумлянський: “Молоде радіо” фактично існувало як спільний проект Могилянки та ТРК “Люкс”

    "“Молоде радіо” фактично існувало як спільний проект Могилянки та ТРК “Люкс”. При цьому ми мали самі оплачувати всі витрати включно з трансляцію, але залучати гроші – ні. Усі нормальні варіанти покриття цих витрат (наприклад, одна іноземна радіостанція була готова транслювати свої програми на нашій хвилі) наштовхувалися на незрозумілий спротив гендиректора “Люксів” Романа Андрейка, заявив директор “Молодого радіо” Станіслав Шумлянський у інтерв'ю І-Репортеру. - Зокрема, він кілька разів обіцяв звернутися до Нацради, щоб та внесла зміни до ліцензії, дозволивши ретрансляцію. Кожного разу ми думали, що подання давно вже лежить у Нацраді, але потім дізнавалися, що він його не подав, чи що “ми його неправильно зрозуміли” і він його тільки збирається подати й т.д. При цьому нам ставили ультиматум: мовляв, якщо не будете платити вчасно, то радіоретрасляційна “вишка” вас відключить за борги. Але ми прийняли цей ультиматум і, більше того, я кілька разів зустрічався з директором “вишки” – він погодився відкласти повернення боргів до часу, коли ми станемо на ноги й навіть зменшив трохи щомісячну плату за трансляцію. На це, хоч і з явним небажанням, погодився й пан Андрейко. Здавалося, ситуацію у черговий раз вдалося розрулити. Аж тут через кілька тижнів я дізнаюся, що гроші, які мали піти як черговий платіж за трансляцію, Роман Андрейко забрав собі – “в рахунок наших боргів”. І-РЕПОРТЕР




    Оснований не верить господину Шумлянскому не вижу ни малейших. А кому продался (и давно) "Люкс" - уже не помню.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.06.02 | Хвізик

      тобто, це одна окема подія, яка не віддзеркалює загального пречу

      пречудового стану речей?
      скоро побачимо
  • 2006.06.02 | Sych

    Можна слухати тут: http://www.molode.com.ua/

  • 2006.06.03 | Хвізик

    наступ на свободу слова таки-да розпочався (л)

    http://maidanua.org/static/news/2006/1149281734.html

    Три львівські газети “Ратуша”, “Молода Галичина” та “Поступ” припиняють своє існуванняОглядачі зазначають, що діяльність припиняють, насамперед, видання, які використовувались певними політичними силами з політичною метою перед виборами.

    Одночасно відбувається перерозподіл на ринку ЗМІ Львівщини.

    Своїх власників, зокрема, змінили часописи, які раніше контролювались представниками СДПУ(о).

    Радіо "Свобода"


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua