МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Укрзалізниця, АЛЯРМ!

08/20/2006 | Майдан-ІНФОРМ
О 23:00 ми отримали алярмовий дзвінок від громадян України, які вже другу добу чекають у своєму потязі Київ-Євпарторія № 247 під Херсоном, поки потяги, що йдуть у напрямку Московії пройдуть у першу чергу.

Вся ця складна ситуація спричинена вибухами у Ново-Богданівці. Ми розуміємо, що на залізниці утворились затори і черги. Але чому внутрішні рейси затримують на користь рейсів на Московію? Начальники потягів, провідники вагонів позабігали з своїх робочих місць. У потягах, що знаходяться у санітарній зоні Херсону, замкнені туалети, немає води. Не тільки діти – дорослі втрачають свідомість. Викликати швидку допомогу немає можливості – немає куди. Всім посадовцям „пофіг” – аби тільки „випхати” з залізничної пробки потяги з вельмишановними гостями з Московії – свої почекають.
Де міністр транспорту – соціаліст Рудьковський? Де новопризначений професіонал – заступник керівника Укрзалізниці з Донецьку? Де вся ця посадова сволота, що жирує на наші податки і ніц не робить для своїх господарів – платників податків, громадян України? Чи у них інші господарі, у Московії?

Відповіді

  • 2006.08.21 | Gennadiy

    Re: Укрзалізниця, АЛЯРМ!

    Статья приникнута духом гостеприимства. Но об этом нет смысла даже говорить. Если не понятно, что иностранцы привозят деньги в твою страну и в случае ЧП их следует спасать первыми, т.к. не они лично виноваты в бардаке на полигонах,а скорее те, кто голосовал за руководителей прошлых и нынешних в этой стране... Что ж , обвиним по привычке москалей, социалистов и коммунистов, а заодно сделаем со своей стороны все ,чтобы туристом был рай в Турции, а не у себя дома... Т.е. правильная статья -государственного полета мысль и величие души народной.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.08.21 | Ghost

      сами-то поняли что сказали?

      эшелоны с деньгами пропускаем в первую очередь, а люди подождут, так что ли? :(
    • 2006.08.21 | DADDY

      Re: Укрзалізниця, АЛЯРМ!

      Gennadiy пише:
      > иностранцы привозят деньги в твою страну и в случае ЧП их следует спасать первыми,

      Угу, угу. У подягах, що йдуть на москву сидять кращі діти, кращі жінки і дуже хворі літні люди. Їх вивозимо аозачергова.
      Решта місцевого бидла хай "паряться" у степу - схуднуть. Їм же ж на користь піде.
    • 2006.08.21 | So_matika

      Как в анекдоте

      Gennadiy пише:
      > Статья приникнута духом гостеприимства. Но об этом нет смысла даже говорить. Если не понятно, что иностранцы привозят деньги в твою страну и в случае ЧП их следует спасать первыми
      При сигнале воздушной тревоги хороший солдат первым делом спасает прапорщика :)


      > т.к. не они лично виноваты в бардаке на полигонах
      Нет, в бардаке на полигонах виноваты ДЕТИ, КОТОРЫЕ НОЧУЮТ НА УЛИЦЕ, пока "иностранцы, привезшие деньги" спокойно едут домой.

      Турист, а турист! Из-за того, что ты не опоздал с пляжа домой, заболел чей-то ребенок. На месте матери этого ребенка я просто ударила бы тебя по морде.
  • 2006.08.21 | So_matika

    ІМХО - Херсон, є пропозиція

    Обов"язково треба, щоб ці пасажири подали колективний судовий позив. З відшкодуванням морального, матеріального і всілякого іншого збитку з боку УЗ. З гучним медіа-розголосом.
    Чи знайдеться в Херсоні хтось, хто заактує ситуацію, і лікар, який засвідчить небезпеку для стану здоров"я цих пасажирів?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.08.21 | Людмила

      спробуємо. а вокзал весь загажений сміттям

    • 2006.08.22 | Михайло Свистович

      Re: ІМХО - Херсон, є пропозиція

      So_matika пише:
      > Обов"язково треба, щоб ці пасажири подали колективний судовий позив. З відшкодуванням морального, матеріального і всілякого іншого збитку з боку УЗ. З гучним медіа-розголосом.

      А краще б вони перекрили залізницю. І розголос був би автоматично.
  • 2006.08.21 | K_&_M

    Re: Укрзалізниця, АЛЯРМ!

    А дe дівся поїзд Кuїв - Фeодосія ( No 214)!!?
    Плeміннся (8 років) взe 24 годунu чeкаe. Дeкілька груп дітeй! Ночують в сквeрах. І комусь цe цікаво? Януковучу? Рудковскому?
    УCІМ ПОФІГ!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.08.21 | igor

      Укрзалізниця УРАААА!

      типовий приклад монополії. І на ЗМІ також. Здається там надійшла команда, що у нас все Ок! Вчора радіо цілий день скиглило про проблему у німеччині із дитячими садками і яслями. Тож пересічний українець мав подумати: "Як же в нас добре із дитячими садочками. Бідні німці і їх діти!"
      А що у Новобогданівці ще є чим поживитися? Така регулярність :). Цікаво, хто буде винний цього разу? П'яний заєць, що надумав закурити недопалок серед пороху? До чого підла тварина!!!

      Ще один дуже цікавий момент із життя Укрзалізниці. І картинка янучарської ментальності працівників.
      Ви хочете їхати електропотягом (електричкою). Приходите до каси, купуєте квиток (до речі, в потязі працює 2 касира із портативними касовими апаратами). Йдете на перон чекати, коли підійде електричка.
      У дверях вам перепиняють шлях дві молодиці у залізничній формі і з червоними повязками. "Покажите билет!" (потяга на пероні ще немає, до прибуття хвилин 10-15). Перон відкритий із обох сторін вокзалу, однак у дверях, що виходять на перон, дві молодиці із повязками.
      - В чому справа, я йду на перон?.
      - У нас есть указание о проверке проездных документов"
      - Документів про вихід на перон!?
      - Мы сейчас вызовем милицию и вас задержат!!!
      - Викликайте, цікаво за що?
      - У нас указание не пускать!
      - Покажіть
      Приносять чергову постанову про посилення боротьби із безбілетними пасажирами. Про заборону на вихід на перон без квитків нічого не написно.
      - Перевірите мій квиток коли сідатиму в потяг.
      - Мы не сможем это сделать. Вас много!
      На перон я все ж проходжу нічого не показуючи. Інші або обходять з боків вокзалу, або показують квитки, або щось винувато пояснюють.

      Наступного разу я маю при собі фокамеру. На виході ті самі молодиці. Побачивши камеру швидко десь діваються.
      Отже, прекрасно усвідомлюють незаконність дій, але ж як приємно познущатися над людьми. Особливо, якщо ті не усвідомлюють, що відбувається елементарне знущання над їх достоїнством і правами. Або звикли.
      Так виховується бидло. В повязках і без них.

      Ще одна ілюстрація. В часи бартеру звезли для розрахунку із працівниками свиней. Із колгоспу. Привезли після полудня. Доки рахували, оформляли, майже два дні пройшло. Годувати свиней було нічим. Але ні звуку від них не почули, мовчки щось риють в пустій землі.
      Може хтось знає як поводиться хазяйська свиння, якій вчасно не дали їсти?! Отож!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.08.22 | niknik

        Re: Укрзалізниця УРАААА!

        поезд Одесса-Запорожье 20-21 августа(конечно с опозданием) на 3 часа вышел из Херсона,но по блату его пропускали почти без очереди.Поэтому не нужно говорить,что к укр поездам(и туристам)отношение хуже.Но есть и другой случай-поезд на Луганск из Симферополя возле Херсона застрял на сутки.А вот запорожский вокзал поступил прямо скажем премерзко-вообще отключил телефоны справочной службы.И это на фоне резкого повышения стоимости билетов.Кто за это будет отвечать?Где не совесть -об этом нельзя спрашивать в наше время-но надлежащее выполнение профессиональных обязанностей за услугу предварительно оплаченную?Вроде бы есть оправдание-взрывы- но справочная служба не работает и это только увеличивает панику и провоцирует слухи.Такие события показывают истинную картину порядков в отрасли,причем в монополии государственной.Спросить с желдороги нужно и за упущенную выгоду государства-умеьшение туристов из той же России.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.08.22 | Iryna_

          Історія про подібну ситуацію на ненашій залізниці

          Колись (> 10 років тому) я їхала з Единбурга до маленького містечка, де я тоді працювала, через Лондон, останнім поїздом, щоб попасти на пересадку. Поїзд Единбург-Лондон почав запізнюватись десь на дві години (на пересадку я вже не встигала). Мені стало не по собі (вокзали на ніч закривають, знайомих в Лондоні нема, де шукати готель о першій ночі у ненайбезпечнішому районі вокзалу Падингтон).
          А британська залізниця зробила так. Пройшов провідник (у звичайному неспальному поїзді він один на весь поїзд). Перевірив квитки, і переписав всіх, у кого були квитки з пересадками, і сказав підійти у Лондоні до певної каси. Коли поїзд з великим запізненням прибув у Лондон, там вже чекало багато таксі. В касі роздали папірці з номерами таксі (пасажирів вже було розподілено за напрямками), і всіх розвезли на таксі до їхніх пунктів призначення (навіть до домівок, а не до станцій). Безкоштовно. На лічильнику мого таксі було десь фунтів триста, бо їхати мені було десь 150 км. Правда, ця історія здивувала не тільки співвітчизників, але й англійців - вони від своєї залізниці такого сервісу не очікували.

          Якщо "поїзд далі не йде" з причин аварії чи ще чогось, там просто організують багато автобусів, і відвозять тими до станції призначення.

          Таксі за 150 км від нашої залізниці очікувати не можна, але з загрозою запізнення на 30 годин (навіть більше ніж на 5 годин) треба було саме найняти автобуси і довезти людей автобусами. І хоча б воду безкоштовно роздати.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.08.22 | stefan

            Воду, біотуалети і палатки МНС

            Iryna_ пише:

            > А британська залізниця зробила так. Пройшов провідник (у звичайному неспальному поїзді він один на весь поїзд). Перевірив квитки, і переписав всіх, у кого були квитки з пересадками, і сказав підійти у Лондоні до певної каси. Коли поїзд з великим запізненням прибув у Лондон, там вже чекало багато таксі. В касі роздали папірці з номерами таксі (пасажирів вже було розподілено за напрямками), і всіх розвезли на таксі до їхніх пунктів призначення (навіть до домівок, а не до станцій). Безкоштовно. На лічильнику мого таксі було десь фунтів триста, бо їхати мені було десь 150 км. Правда, ця історія здивувала не тільки співвітчизників, але й англійців - вони від своєї залізниці такого сервісу не очікували.
            >
            > Якщо "поїзд далі не йде" з причин аварії чи ще чогось, там просто організують багато автобусів, і відвозять тими до станції призначення.
            >
            > ... І хоча б воду безкоштовно роздати.
            ***
            Воду, біотуалети і палатки МЧС.
            (в цей час я був в Болгарії, де не було Укр.каналів ТБ, лише московський №1.Думав - московська пропаганда.
            Гнати треба "до чортів" керіництво АРК, Укрзалізниці та МНС.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.08.22 | Igor

              Залізницею керують професіонали

              просто у нас не прийнято розглядати людину, як щось таке, на що варто звертати увагу. Дуже цікаво було почути пояснення керівника Укрзалізниці. Він розказував, що поїзди, виявляється, зупинилися в степу, тому там немає ні кафе, ні туалетів :). Тож само-собою зрозуміло, що пасажири мають це зрозуміти.
              Поїзди на Крим йшли іншим від звичного шляхом (через Херсон замість Запоріжжя) і були заповнені на 25-30%. Для чого Укрзалізниці пасажири? Для чого продумувати доставку пасажирів до потягу, наприклад електричками. Така дрібниця, як відпустка, відпочинок, лікування... Як досягнення розповідають, що повернули 100% вартість квитків, навіть без компенсації технічних витрат!
              Що ж буде, якщо трапляться якісь катастрофи на вузлових станціях, чи декількох залізничних магістралях? Що, не існує жодних резервів потягів, вагонів, продовольства, пайків, води? Через який час ці аварійні структури будуть задіяні, якщо вони є взагалі?
              Крим для України є стратегічним районом. З цієї точки зору для його блокування достатньо перервати одну залізничну магістраль?! Для цього й трудитися особливо не треба. Бо більшість військових складів є поряд із магістралями. Їх легко помітити за характерними ознаками. Вали, бараки, огорожа, вежі.
              Ще один штрих. У відремонтованих вагонах (з вікнами, що добре зачиняються) відсутня вентиляція. До ремонту вікна мали щілини і це якось знімало проблему. Зараз, у спеку в плацкарті їхати майже неможливо. Або на тебе дує з відкритого вікна, або ти плавишся від спеки. Є купе з аварійними виходами, де вікна взагалі не відкриваються. Дірки від вентиляції в стелі є, але руху повітря через них немає.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua