МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Право на мову – представник "Приватбанку" на суд не прийшов…

09/12/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Право на мову – представник Приватбанку на суд не прийшов…
8 вересня мало выдбутися чергове судове засідання за позовом Олексюка Петра Івановича до „Приватбанку” щодо порушення прав споживачів та відшкодування моральних збитків, завданих йому цим банком.

У жовтні 2005 року П. І. Олексюку прислали з Вінниці до Василькава , що на Київщині грошовий переказ. Однак в одному з відділень „Приватбанку” він не зміг отримати цей переказ, оскільки заповнив бланк українською мовою. Не зважаючи ні на що працівники банку наполягали, аби він заповнив його російською мовою. Грошей Олексюку не видали до сьогогоднішньго дня.

На чергове засідання, яке повинно було відбутися 8 вересня представники "Приватбанку" не зявилися, так само я і на попереднє засідання 15 серпня. Наступне засіданняна якому Петро Іванович вкотре відстоюватиме своє право на користування рідною мовою у власній державі, відбудеться 4 жовтня у приміщенні Васильківського районного суду (м. Васильків, вул. Грушевського)
. Запрошуються представники ЗМІ, а також усі охочі підтримати позивача.

То чи варто користуватися послугами «Приватбанку», в якому забороняють заповнювати документи мовою, яка є державною, банку, якому наплювати на свою репутацію, про що наглядно свідчать зачастілі останнім часом відгуки про його неповагу і непорядність стосовно клієнтів?В розпорядженні «Майдану» є повідомлення про «кидки» клієнтиів під час кредитування купівлі товарів та несподівані непогоджені підвищення тарифів послуг цього банку..
Контакт: Олексюк Петро Іванович, тел. 8-067-745-22-06.

Відповіді

  • 2006.09.12 | я

    Re: Право на мову – представник "Приватбанку" на суд не прийшов…

    не хочуть? примусимо!
  • 2006.09.12 | Albes

    UVMOD: п.2 Правил

    Повтор
    http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1158049574&first=1158068010&last=1158046504

    Из п. 2 Правил : "Багаторазове повторення одного тексту (а також лінку на один і той же текст) ідентифікується як злісний спам незалежно від змісту та вилучається модератором, коли в нього до цього доходять руки."
  • 2006.09.12 | Чучхе

    Дуже дивно, що при наявности великої кількости грантодавців

    в т.ч. давців на націоналістичні потреби, але немає якоїсь структури, яка б сплачувала ентузіастам видатки на подібні от судові процеси
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2006.09.12 | Хвізик

    думаю, найкраще, що мали би зробити любителі укр мови -

    припинити користуватися послугами фірм, які зневажають укр мову
    якби в них впала в 3-4 рази клієнтура, то вони би задумалися над своєю політикою
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.09.12 | Предсказамус

      Хм.

      Не в курсе, что там приключилось в этом судебном деле, но если мой бухгалтер будет выбирать банк по признаку языка, я его уволю в ту же секунду.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.09.12 | Хвізик

        хоча моє повідомлення Вас, Предсказамусе, і не стосується, навря

        навряд чи Ви звільнили би бухгалтера.
        І не лише тому, що існує трудовий кодекс, але й тому, що існує певний дивовижний збіг обставин:
        у російськомовних організаціях випадки кидалова трапляються на порядок частіше, ніж у україномовних
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.09.12 | Чучхе

          Хвізик просто пише про громадську акцію, а Предсказамус - про ко

          рпоративну етику. Тому виходить розмова на тему, чи кілограм важчий за метр.

          Але оскільки я вже встряг в цю дискусію, скажу, що як на мене, судові спроби забезпечити право на обслуговування державною мовою, є більш ефективні за якісь акції бойкоту, бо вони (акції) дуже вже маргінальний та карикатурний мають вигляд - скажу це, як би я не поважав Хвізика.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.09.12 | Хвізик

            Re: Хвізик просто пише про громадську акцію, а Предсказамус - про ко

            Чучхе пише:
            > рпоративну етику. Тому виходить розмова на тему, чи кілограм важчий за метр.
            >
            > Але оскільки я вже встряг в цю дискусію, скажу, що як на мене, судові спроби забезпечити право на обслуговування державною мовою, є більш ефективні за якісь акції бойкоту, бо вони (акції) дуже вже маргінальний та карикатурний мають вигляд - скажу це, як би я не поважав Хвізика.
            Ви мене не зрозуміли. Не треба галасливої акції. Не потрібен галас,бо він дійсно карикатурно виглядає. Наприклад, я роблю так: зайшов в магазин, запитав укр мовою, бачу, що мене не розуміють, я дууже ввічливо вибачився і пішов собі в інший магазин.
            Якби так робили всі, хто любить укр мову, то ситуація вже давно була би іншою
        • 2006.09.12 | Предсказамус

          Тут такая беда...

          В Харькове русскоязычные практически все. Так что выбор невелик. Кроме того, не знаю, как у вас, а у нас кидалы говорят на том языке, какой от них желают слышать кидаемые.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.09.12 | Хвізик

            в Харкові своя специфіка. Може і справді, що там вибору немає.

            В Києві вибір є, і правом вибору слід користуватися.
  • 2006.09.12 | Забойщик

    представник "Приватбанку" на суд не прийшов… И правильно сделал!

    То чи варто користуватися послугами «Приватбанку», в якому забороняють заповнювати документи мовою, яка є державною,

    ----------Конечно стоит! Приват относится к так называемым системным банкам.Которых в нашей стране не более пяти.Я работаю с Приватом уже лет восемь и никаких сбоев не было.У них одна из наиболее выгодных и удобных для бизнеса программа микрокредитования.Эт сетера,эт сетера...

    банку, якому наплювати на свою репутацію, про що наглядно свідчать зачастілі останнім часом відгуки про його неповагу і непорядність стосовно клієнтів?В розпорядженні «Майдану» є повідомлення
    про «кидки» клієнтиів під час кредитування купівлі товарів та несподівані непогоджені підвищення тарифів послуг цього банку..

    -----Такие сведения должны быть не у Майдана, а у соответствующих органов.Хотелось бы лично от пострадавших узнать в чём именно состояло "кидалово".Зная бестолковость наших граждан и неумение читать договоры я склонен недоверять словам о кидалове. Что означают слова "зачастілі останнім часом відгуки про його неповагу і непорядність стосовно клієнтів"? Что значит "участившиеся"? Сколько таких жалоб поступило ,скажем, за 2006 год? В чём конкретно проявлялось "неуважение" и " непорядочность"? Сколько таких случаев "неуважения" и "непорядочности" произошло за 2006 год?


    http://www2.maidan.org.ua/n/free/1158057003


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua