МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Допоможіть, хто має доступ до Ліги

09/13/2006 | Михайло Свистович
Терміново потрібні ось ці документи:

Щодо підстав для припинення права власності на земельну ділянку
Держкомзем
Лист від 29.03.2006 № 14-17-2-КО330/2538

Щодо укладення договорів оренди землі
Міністерство аграрної політики
Лист від 23.05.2006 № 37-17-2-16/7778

:jap:

Відповіді

  • 2006.09.14 | Михайло Свистович

    Ніхто не має

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.09.14 | Предсказамус

      Не исключено, что да

      Мне всегда хватало Рады, но там этих писем нет :(
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.09.14 | Михайло Свистович

        Та не може бути такого

        Предсказамус пише:
        > Мне всегда хватало Рады, но там этих писем нет :(

        Так отож :(
  • 2006.09.14 | Crazy Lawyer

    Re: Допоможіть, хто має доступ до Ліги

    ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ

    ЛИСТ

    від 29.03.2006 р. N 14-17-2-КО330/2538

    Підставами для припинення права власності на земельну ділянку відповідно до статті 140 Земельного кодексу України є:

    добровільна відмова власника від права на земельну ділянку;

    смерть власника земельної ділянки за відсутності спадкоємця;

    відчуження земельної ділянки за рішенням власника;

    звернення стягнення на земельну ділянку на вимогу кредитора;

    відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб;

    конфіскація за рішенням суду;

    невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених кодексом.

    Згідно з ст. 143 Земельного кодексу, примусове припинення прав на земельну ділянку здійснюється у судовому порядку у разі:

    використання земельної ділянки не за цільовим призначенням;

    неусунення допущених порушень законодавства (забруднення земель радіоактивними і хімічними речовинами, відходами, стічними водами, забруднення земель бактеріально-паразитичними і карантинно-шкідливими організмами, засмічення земель забороненими рослинами, пошкодження і знищення родючого шару грунту, об'єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем, порушення встановленого режиму використання земель, що особливо охороняються, а також використання земель особами, які завдають шкоди здоров'ю населення) в терміни, встановлені вказівками спеціально уповноважених органів виконавчої влади з питань земельних ресурсів;

    конфіскації земельної ділянки;

    викупу (вилучення) земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб;

    примусового звернення стягнення на земельну ділянку за зобов'язаннями власника цієї ділянки;

    невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених цим Кодексом.

    Отже, несплата за електрифікацію, газифікацію та прокладання доріг на земельних ділянках, що є власністю громадян, не може бути підставою для припинення права власності.

     

    Заступник Голови Комітету 
    В. Жмуцький 

    Надруковано:
    "Урядовий кур'єр",
    N 169, 12 вересня 2006 р.

     
  • 2006.09.14 | Crazy Lawyer

    Re: Допоможіть, хто має доступ до Ліги



    МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

    ЛИСТ

    від 23.05.2006 р. N 37-17-2-16/7778

    Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі" (зі змінами) договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передавати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

    Статтею 15 Закону визначаються істотні умови договору оренди землі, а саме: об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін.

    За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови, зокрема якісний стан земельних угідь, порядок виконання зобов'язань сторін, порядок страхування об'єкта оренди, порядок відшкодування витрат на здійснення заходів щодо охорони і поліпшення об'єкта оренди, проведення меліоративних робіт, а також обставини, що можуть вплинути на зміну або припинення дії договору оренди.

    Статтею 34 Закону передбачено, що у разі невиконання орендарем обов'язку щодо умов повернення орендодавцеві земельної ділянки орендар зобов'язаний відшкодувати орендодавцю завдані збитки.

    Спори, пов'язані з орендою землі, вирішуються в судовому порядку. Водночас повідомляємо, що громадянин має право виділити свою земельну ділянку зі складу земель колективної власності й господарювати на цій землі самостійно з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків або передавати земельну ділянку іншому орендареві.

     

    Заступник Міністра
    аграрної політики 
     
    Н. Павлюк 

     

    Надруковано:
    "Урядовий кур'єр",
    N 169, 12 вересня 2006 р.

     
  • 2006.09.14 | Albes

    Получите и распишитесь :)

    Щодо підстав для припинення права власності на земельну ділянку
    Держкомзем
    Лист від 29.03.2006 № 14-17-2-КО330/2538

    Інформаційна карта

    ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
    ЛИСТ

    від 29.03.2006 р. N 14-17-2-КО330/2538

    Підставами для припинення права власності на земельну ділянку відповідно до статті 140 Земельного кодексу України є:

    добровільна відмова власника від права на земельну ділянку;

    смерть власника земельної ділянки за відсутності спадкоємця;

    відчуження земельної ділянки за рішенням власника;

    звернення стягнення на земельну ділянку на вимогу кредитора;

    відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб;

    конфіскація за рішенням суду;

    невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених кодексом.

    Згідно з ст. 143 Земельного кодексу, примусове припинення прав на земельну ділянку здійснюється у судовому порядку у разі:

    використання земельної ділянки не за цільовим призначенням;

    неусунення допущених порушень законодавства (забруднення земель радіоактивними і хімічними речовинами, відходами, стічними водами, забруднення земель бактеріально-паразитичними і карантинно-шкідливими організмами, засмічення земель забороненими рослинами, пошкодження і знищення родючого шару грунту, об'єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем, порушення встановленого режиму використання земель, що особливо охороняються, а також використання земель особами, які завдають шкоди здоров'ю населення) в терміни, встановлені вказівками спеціально уповноважених органів виконавчої влади з питань земельних ресурсів;

    конфіскації земельної ділянки;

    викупу (вилучення) земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб;

    примусового звернення стягнення на земельну ділянку за зобов'язаннями власника цієї ділянки;

    невідчуження земельної ділянки іноземними особами та особами без громадянства у встановлений строк у випадках, визначених цим Кодексом.

    Отже, несплата за електрифікацію, газифікацію та прокладання доріг на земельних ділянках, що є власністю громадян, не може бути підставою для припинення права власності.

    Заступник Голови Комітету
    В. Жмуцький

    Надруковано:
    "Урядовий кур'єр",N 169, 12 вересня 2006 р.

    ---------------------------------------------------------------

    Щодо укладення договорів оренди землі
    Міністерство аграрної політики
    Лист від 23.05.2006 № 37-17-2-16/7778

    Інформаційна карта

    МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
    ЛИСТ

    від 23.05.2006 р. N 37-17-2-16/7778

    Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі" (зі змінами) договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передавати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

    Статтею 15 Закону визначаються істотні умови договору оренди землі, а саме: об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін.

    За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови, зокрема якісний стан земельних угідь, порядок виконання зобов'язань сторін, порядок страхування об'єкта оренди, порядок відшкодування витрат на здійснення заходів щодо охорони і поліпшення об'єкта оренди, проведення меліоративних робіт, а також обставини, що можуть вплинути на зміну або припинення дії договору оренди.

    Статтею 34 Закону передбачено, що у разі невиконання орендарем обов'язку щодо умов повернення орендодавцеві земельної ділянки орендар зобов'язаний відшкодувати орендодавцю завдані збитки.

    Спори, пов'язані з орендою землі, вирішуються в судовому порядку. Водночас повідомляємо, що громадянин має право виділити свою земельну ділянку зі складу земель колективної власності й господарювати на цій землі самостійно з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків або передавати земельну ділянку іншому орендареві.

    Заступник Міністра
    аграрної політики
    Н. Павлюк

    Надруковано:
    "Урядовий кур'єр",N 169, 12 вересня 2006 р.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.09.15 | Михайло Свистович

      Дуже-дуже обом дякую



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua