МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

UMC: безкоштовний сир буває лише в мишоловці

12/03/2006 | Майдан-ІНФОРМ
UMC є одним з лідерів мобільного зв’язку, ця компанія неодноразово першою в Україні пропонувала своїм користувачам корисні послуги, як-то мобільний GPRS-інтернет, сімейні тарифи, тощо. Однак, з недавніх пір (можливо, після злиття з російською компанією МТС, див. напр. тут) компанія UMC стала, м’яко кажучи, не поважати своїх клієнтів, та на ділі втілювати в Україні популярне в Росії гасло “кинуть лоха не в западло”. Що стало приводом для такого висновку? Про все по порядку.

Наприкінці минулого року компанія UMC запропонувала своїм клієнтам SIM-SIM тариф «Новорічний хіт» та приємно їх порадувала, надавши можливість телефонувати на 2 номери по ціні 3 коп./хв.+“плата за з’єднання”. Єдиним недоліком того тарифу було те, що він має діяти лише до кінця 2006 року з наступним автоматичним переходом в більш витратний тариф. При цьому час розмов був необмеженим. Але десь в середині 2006 року для “оптимізації роботи мережі” “введене обмеження максимальної тривалості вихідного дзвінка до 30 хвилин для всіх абонентів SIM-SIM і JEANS”. Абонентам нічого не лишалося, як проковтнути це обмеження, бо 30 хв. є все-таки немалою тривалістю розмови.

Наприкінці цього року UMC запропонувала новий пакет “Мінімальний” з “безкоштовною” (якщо не брати до уваги плату за з’єднання) “сім’єю”. Існуючим абонентам на початку дії тарифу пропонувалося перейти до нього за 20 гривень, що деякі з них і зробили в зв’язку з наближенням кінця дії тарифу “Новорічний хіт”. При цьому максимальна тривалість будь-якого дзвінка все ще складала 30 хв у всіх пакетах. Однак днями UMC несподівано для абонентів повідомила дрібним шрифтом, що “Максимальна тривалість вихідного дзвінка на номери SIM-SIM Сім’ї для тарифного пакету SIM-SIM "Мінімальний" становить 600 сек.” (10 хвилин, щоб комусь не здалося це надто багато). Втім, кеш Гугла на час написання цього повідомлення ще зберігав сторінку, де такого “уточнення” не було.

Коли автор цих рядків звернувся до оператора через номер 555 за роз’ясненнями, його чекала інша несподіванка: автоматичний диктор відповів російською мовою, хоча в свій час у відповідних налаштуваннях вибір був зроблений на користь української. Під час спілкування вживу з оператором UMC виявилося, що віднині максимальна тривалість "платних" дзвінків UMC збережеться на рівні 30 хв., а "безкоштовних сімейних" становитиме 10 хв.

Тож, з наступаючим Новим Роком, панове! Хочете довго говорити мобільним телефоном – частіше платіть за з’єднання! Як іншу “інновацію” на майбутнє можна запропонувати UMC скоротити максимальну тривалість будь-яких розмов до 1 хв. або ввести дуже популярний в російських операторів мобільного зв’язку “регіональний роумінг”. Головне, щоб під маркою "оптимізації" чи "покращення" побільше бабла струсити з “біомаси”. А такі поняття як честь, порядність та повага до клієнта з часу злиття з російським оператором МТС для UMC схоже стали порожнім звуком.

В.Хаврусь
Додаткові публікації на Майдані:
[07-06-2006 12:36]: UMC пішла на поступки протестуючим
[04-07-2006 15:19]: UMC знову пікетуватимуть
[30-05-2006 11:45]: Офіси UMC продовжують пікетувати
[29-05-2006 15:53]: UMC реагує на матеріал "Майдану"
[29-05-2006 13:10]: КИДАЛОВО від UMC або Плювати на громадську думку
[27-05-2006 13:52]: UMC пошкодує за неповагу до своїх клієнтів

Відповіді

  • 2006.12.04 | Василь

    Re: UMC: безкоштовний сир буває лише в мишоловці

    Із оператором UMS мене звела доля ще в 1999 році. Тоді повіривши численній рекламі, майже у всіх засобах масової інформації, я за браком коштів придбав пакет вказаного оператора із трубкою. І зтого моменту я сказав, що ніколи в світі з цією кампанією не буду мати справи, більше того закажу і десятому, щоби з нею не зв"язувався. Це є аферисти найвищої гільдії.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.12.04 | Брехливий_хамелеон

      Re: UMC: безкоштовний сир буває лише в мишоловці

      Не бачу, чим Київстар кращий. Чи Лайф.
      Всі обдирають як можуть, але добре, що хоч вибір є ;)
  • 2006.12.04 | Стопудів

    cлавко, тут лінк на статтю про успішний

    досвід судового протистояння контрактного абонента з юмс

    http://maidanua.org/static/mai/1154936467.html
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.12.04 | нтв

      Re: cлавко, тут лінк на статтю про успішний

      Надо провести акцию,чтобы UMC убрала эту дебильную рекламу с выходом из туалета и застегиванием зиппера.Кацапы,я смотрю,нас вообще по себе меряют.И куда смотрят эти придурки с нац рады по телевидению?Или им лишь бы на украинскій мові?А остальное не епет.
    • 2006.12.05 | Toj samyj Slavko (ne mozhu zaloginytysia)

      Ne bude dila

      Ja sydzhu na pre-paid (na kartochci), dogovoriv ne zakluchav, tozh i vymagaty nic ne mozhu. Ranishe UMC druzhno zhyla z namy, a teper ot hernju pore. Ja hoch ne mozhu tut nichogo vdijaty, to info-smorid pidnimu. Jak moraljnu kompensaciju.
  • 2006.12.05 | Soft

    Не пользуйтесь UMC, пользуйтесь Киевстар или Life...

  • 2006.12.06 | damoradan

    UMC - голимая компания

    Это ясно. Неясно другое: что это тема делает на ВФ? Или тот факт, что владелец UMC - русская компания - делает обычный пост из разряда "защиты прав потребителей" политическим?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.12.06 | Пупыркин

      Re: UMC - голимая компания

      UMC всегда отличалась кидаловом и хреновейшим качеством связи....

      Для примера, стою я с знакомым на одной площади на расстоянии около 30 м. и чтоб не кричать и не бегать пытаюсь позвонить по мобиле (у меня корпоративная мобила UMC, личная Киевстар)...

      На что доблестный автоответчик UMC сообщает: "Абонент вне зоны досягаемости", причем уровень сигнала у меня, а как потом выяснилось и у знакомого, на максимуме....

      За Киевстаром никогда такого не замечал......а о воровстве денег в UMC я вааще молчу.....

      Как говорят "из 2 зол выбирают меньшее"....Киевстар то-же не идеален, но UMC - "вне конкуренции"...никопейки своих денег этой жлобской канторе не отдам!!!
  • 2006.12.06 | Нэт

    Re: UMC: безкоштовний сир буває лише в мишоловці

    Коллеги, кроме того, что они поднимают стоимость,с такой же скоростью они теряют клиентов, так и обслуживание- вы меня простите!
    "Клиента ориентированная компания" :))
    Я долгое время пользовалась Киевстаром (контрактом), и по одной причине мне пришлось на некоторое время купить другой стартовый пакет, мне посоветовали Джинс :-(( Эт кошмар! До сих пор "благодарю" этого человека! Недостатков настолько много, что плюсов даже не видно! Я часто "поза зоною досяжности"при том что телефон включен, уточню, нахожусь я в Киеве и "в основном не в подвале и не подземелье" :-)! А денег на него уходит....как на безлимитный
    ЗАЧЕМ ПЛАТИТЬ БОЛЬШЕ? :hot:


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua