МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ющенку підсунули ще один сфальсифікований законопроект.

01/22/2007 | Майдан-ІНФОРМ
90 відмінностей у проголосованому у парламенті та підписаного Президентом законі про держзакупівлі

1 грудня 2006 року Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти» №424–V. 05 січня 2007 року Президент України підписав цей Закон, а вже 10 січня 2007 року його оприлюднено в газеті «Голос України».
Представники ВО «Молодь – надія України» та ГК «Громадський спротив України» вважають за свій громадянський обов’язок звернути увагу правоохоронних органів, міжнародної та вітчизняної громадськості на те що Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти» №424–V від 01 грудня 2006 року розміщений на сайті Верховної Ради України та за який голосували народні депутати України суттєво відрізняється від Закону який підписав Президент України.
Внаслідок дослідження щодо двох текстів Закону №424–V було з’ясовано, що тексти відрізняються за такими ознаками:
1. літературна правка (41 випадок)
2. виключено норму закону. Норму закону виключено з законопроекту за який проголосували депутати (16 випадків)
3. нова норма, за яку не голосували депутати, але у законі який підписав Президент вона з’явилась (23 випадки)
4. нова редакція. Норма законопроекту за який проголосували депутати викладено у новій редакції (9 випадків)
5. внесено зміни до інших Законів, за які не голосували депутати, у законі який підписав Президент (1 випадок)
Загалом 90 відмінностей.
Враховуючи те, що це не перший випадок коли на підпис Президенту України надходить закон який різниться від прийнятого Верховною Радою України, то можна зробити висновок, що порушення набирає ознак системності. Не виключено, що у цьому злочині замішані посадові особи апарату Верховної Ради України чи навіть хтось з керівництва парламенту.
Тепер більш детально про різницю між двома версіями закону з одним номером за конкретними прикладами.
Депутати проголосували за закон в якому зберігаються певні преференції для громадських організацій інвалідів та кримінально-виконавчої системи, а в законі який передано на підпис Президенту стаття яка регулює захист вітчизняного виробника взагалі виключена. Отже якийсь злочинець вирішив за парламент та Президента, що вітчизняні виробники, підприємства громадських організацій інвалідів, кримінально-виконавчої системи, а також сільгоспвиробники не потребують захисту держави на законодавчому рівні.
У двох версіях закону на 10 тисяч гривень різняться граничні рівні сум з яких застосовуються норми Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» на закупівлю товарів та послуг.
В редакції проекту закону який прийняла Верховна Рада України передбачалось встановлення Кабінетом Міністрів України індикативних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення для пільгових категорій населення, продукцію харчової промисловості, пального; закупівля таких товарів здійснюється за цінами рівень яких не перевищує індикативних цін. Індикативні ціни повинні Були стримувати ціни для пільгових категорій населення, але в законі який підписав Президент дана норма просто відсутня.
В порівнянні від пільгових категорій населення які й так не захищені, закон захищає Спілку громадських організацій «Тендерна палата України» та встановлює, що дана спілка не є суб’єктом владних повноважень та не здійснює владно-розпорядчих функцій. Дана норма Закону не дозволить оскаржувати рішення цієї Спілки у судовому порядку.
Редакцією Закону який підписав Президент передбачаються зміни до Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні», але за них народні депутати не голосували.
Перконатися у наявності численних змін можна у порівняльній таблиці прийнятого Верховною Радою та підписаного Президентом України текстів Закону «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти».
За словами громадських активістів , окрім виявлених кричущих розбіжностей у редакціях проголосованого у парламенті та підписаного Президентом України закону запропоновані зміни до Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» порушують п’ять статей Конституції України та кричуще суперечать світовій практиці здійснення закупівель за державні кошти, заохочують реалізацію корупційних схем розкрадання мільярдів бюджетних коштів. Вони також висловлюють свою занепокоєння можливими спробами тендерної мафії таким чином дискредитувати Президента України як гаранта Конституції. З огляду на це закликається якнайскоріше прийняти рішучі кроки щодо притягнення злочинців до кримінальної відповідальності та оскарження даного закон у Конституційному Суді України.

Прим. Майдан-Інформу : Підчас обговорення проекту закону до його тексту було подане лише одне зауваження від фракції "Нашої України", яке не пройшло. Тому наявність таких відмінностей дійсно є скандальною подією. Звертаємо увагу на те, що під сфальшованим текстом є також підпис голови Врховної Ради Олександра Мороза"

Відповіді

  • 2007.01.22 | змі007

    Re: Ющенку підсунули ще один сфальсифікований законопроект.

    слухайте, та це тягне на кримінал по-моєму?
  • 2007.01.22 | BIO

    Їм тут ще підсунули...

    Указ

    Скоротити кошторис витрат на СП до 1 гривні на рік
    за профнепридатність та халатне відношення до справ.

    В"ющ



    Постанова ВР

    Ввести в дію нові "Положення про преміювання робітників
    Секретариату ВР" із змінами та доповненнями у частині
    винагород за особливу винахідливість та карлючкотворчисть.

    Відмороз
  • 2007.01.22 | Сахаров

    Аффтара правок!.

  • 2007.01.22 | BIO

    А якщо попередні факсимільовані бамажки позвіряти ? Ооопаньки...

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.01.25 | samopal

      Ось-ось...

  • 2007.01.23 | BIO

    Похоже парни поняли КАКУЮ ЛАЖУ организовали сами себе и зад

    умались над тем как теперь объяснять
    столь позорные для любого протокола
    "канцелярские" проколы...

    Тут бы выйти с репризой Юле и врезать м/у глазом
    всем этим пресс-папье скоросшивательным
    спичем ан видать в сценарии сей глючок не прописан -
    бить под дых чтоб уже не встали НЕ ПОЛОЖЕНО.

    Автора на мыло!!!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.01.24 | Мартинюк

      Вчора 5-й канал скасував пряму трасляцію прес-коференції.

      Вчора в УНІАН відбулася прес-конференція з цього приводу. 5 канал на самому початку навіть збирався провести пряму трансляцію. Однак перед самим початком це відмінили. Також внаслідок залякуваннь дехто з учасників побоявся вдяти участь у ній.
  • 2007.01.24 | Майдан-Інформ

    Мовчання 90 ягнят

    Найвищі інститути української влади намагаються приховати факт фальсифікації законодавства України - внесення 90 змін у текст закону вже проголосованого народними депутатами.

    У середу 24 січня у Києві відбулася акція протесту проти кричущого порушення законності – фальсифікації тексту закону України.

    1 грудня 2006 року Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти» №424–V. 05 січня 2007 року Президент України підписав цей Закон, а вже 10 січня 2007 року його оприлюднено в газеті «Голос України».
    Скандальною особливістю цього виявилося те що Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти» №424–V від 01 грудня 2006 року розміщений на сайті Верховної Ради України та за який голосували народні депутати України суттєво відрізняється від Закону який підписав Президент України. Із закону загадково зникли цілі положення проголосовані народними депутатами 1 грудня 2006 року, натомість появилося півтора десятка нових положень, яких і близько не було у розглянутому депутатми проекті.

    Громадські активісти здійснили пішу ходу до Секретаріату Президента . Представники Секретаріату , які вийшли до маніфестантів були вочевидь шоковані фактом шахрайства з боку відомства Олександра Мороза, на яке попався апарат Президента України. Багато говорилося про необхідність створення в апараті Президента спеціального контрольного органу для найдетальнішої перевірки на предмет можливої фальсифікації всіх без винятку документів Верховної Ради та Кабінету Міністрів України.

    За даними Майдан-Інформу за ініціативи Олександра Мораза в Апараті Верховної ради вже вибрані персони, на яких буде покладена відповідальність за нібито вину у підробці текстів законів. Нагадуємо що через наявність зфальсифікованої сторінки тексту Президент повторно заветував Закон „Про Кабінет Міністрів”. Фальсифікація Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти» №424–V від 01 грудня 2006 року зроблена в інтересах псевдо громадської організації „Тендерна палата Україна”, яка за допомогою фальсифікованого варіанту отримує повний контроль над державними закупівлями в Україні.Головою цієї організації є народний депутат від Партії Регіонів Раїса Богатирьова.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.01.24 | Сергей ГРУЗДОВ

      Госзакупки - еще та конфета...

      Вопросы по управлению Госзакупками уже давно служили объектом серьезного торга и, одновременно, остро задавались в различных форумах. Однако, как видите, надо знать всего две вещи: сколько заплатить и кому заплатить. Результат, так или иначе, ОНИ протолкнут.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.01.24 | BIO

        Госзакупівля конхфет з лайна - це боротьба з фальсифікатом їжи.

        Це вже і несмішно: навіщо закладати 100 млн. на СП та ще хзна
        скіки на апарат ВР якщо вони тіки на відкатах за законодавчий
        хфальсифікат мають що завгодно ? Де економія коштів, перепитую ?

        Юля ! Юля! Юля!

        Вилазь із лісу мавка волоока, не відміняй хучь ти пресуху,
        дай прочухана всім тим баблоїдам, веди нас на останню
        номенклатурну барикаду поки вони чорнила заправляють...

        JA!!!-Ja!!-ja!- aсь ?

        А, є надія що хоч закон про опозицію не втратить первисної цноти ?

        А навіщо ії втрачати - з місяц вона побуде як та наречена, а
        потім та сссуча більшисть все рівно відправе у найдальнійший
        монастир - замолювати свальний гріх колаборації вічним постом без
        м"яких привладних меблів - на голі дошки Ригламенту...
      • 2007.01.26 | Schwarzkopf

        Re: Госзакупки - еще та конфета...

        Цікавий матеріал по темі
        http://www.kraina.org.ua/ua/document/775/
        та
        http://www.kraina.org.ua/ua/document/776/
      • 2007.01.26 | grivna

        Re: Госзакупки - еще та конфета...

        Ось ще одне цікаве дослідження про тендерних шахраїв з ВР

        Анонимные правки на 20 миллиардов



        «ДЕЛО» продолжило исследование текстов законов, принятых Верховной Радой и вступивших в силу после подписи главы государства. В частности, эксперты обратили внимание на закон, регламентирующий закупки за госсредства.

        В результате ознакомления с текстом закона об изменении процедуры тендерных закупок за госсредства (№424-V) были обнаружены изменения, которые существенно поменяли текст, подержанный депутатами в сессионном зале (№ 1209-Д). Анонимным правкам подвергся текст закона, цена которого, по словам бывшего члена фракции СПУ в парламенте, а ныне министра внутренних дел Василия Цушко, — около 20 млрд. грн. «Говорю вам так: законопроект, если он будет применен и проголосуем за него, предполагает экономию 17-22 млрд. грн.», — сказал Цушко, выступая тогда с трибуны.

        Закон об изменениях в Закон «О закупке товаров, работ и услуг за государственные средства» Верховная Рада приняла в целом первого декабря прошлого года. Ознакомиться с тем, как проходило голосование, можно по стенограмме пленарного заседания парламента (текст размещен на веб-сервере Верховной Рады). Депутаты поддержали в целом текст законопроекта, подготовленного рабочей группой, и не вносили в него ни одной правки. Профильным по этому законопроекту был Комитет по вопросам финансов и банковской деятельности. Перед тем, как депутаты проголосовали, они заслушали доклад представителя комитета и одного из соавторов законопроекта Василия Цушко.

        В своем докладе Цушко озвучил основные новшества, которые предполагал внести законопроект. Принципиальных изменений было около десятка. Среди прочего Цушко заявил, что законопроект предполагает введение понятия «индикативные цены» при закупках медикаментов и детского питания для малообеспеченных граждан. «По просьбе правительства мы ввели, что правительство вводит индикативные цены на продукцию Минздрава и Миносвиты, когда покупается детское питание и так далее, чтобы не было, ну, тут махинаций», — сказал он.

        Первого декабря, после того, как Цушко закончил свой доклад, председательствующий на заседании вице-спикер Адам Мартынюк поставил на голосование депутатов одну поправку к тексту законопроекта. Эта поправка набрала всего 46 голосов и не была учтена. Сразу же после этого Мартынюк поставил закон на голосование «в целом». Закон был принят при поддержке 362 народных депутатов.

        Что изменили

        Одним из тех, кто обратил внимание на несоответствие текстов, был представитель гражданской инициативы «Тендерные закупки» Владимир Волков. По его словам, сличить тексты документов он решил после того, как побывал на приеме у вице-премьера Николая Азарова. По его подсчетам, по пути от сессионного зала в Секретариат президента в тело закона внесли 90 изменений. Литературными правками можно назвать 41 из них. Шестнадцать норм закона исключили из варианта, за который проголосовали депутаты. Двадцать три нормы наоборот добавили уже после того, как закон был проголосован. Девять норм было изложено в новой редакции (в частности, изменение порога тендерных торгов с десяти до двадцати тыс. грн.). Кроме того, в тексте, подписанном президентом, оказалась еще дополнительная норма в виде изменения в закон, о котором речь в первом варианте не шла.

        «ДЕЛО» опросило причастные стороны с целью выяснить автора правок, однако следов злоумышленников обнаружить не удалось.

        В департаменте по связям с Верховной Радой и Кабинетом Министров Секретариата президента корреспондента «ДЕЛА» заверили, что информацию о незаконных правках уже проверяют, однако пока сказать ничего не могут.

        «Каждый текст законопроекта, принятого в сессионном зале, может содержать некоторые отличия от того текста, который завизировали все стороны закона. Это становится результатом обобщающей работы над правками и приложениями юридических секторов и литературных правок», — заявили «ДЕЛУ» в секретариате Комитета по вопросам финансов и банковской деятельности, который готовил закон к подписанию. По словам представителя секретариата, после голосования за законопроект в целом, документ проходит несколько стадий сверки. Сначала в комитете проходит обобщение текста законопроекта с правками, дополнениями и приложениями, принятыми в зале (согласно стенограмме заседания парламента, правок не было. — «ДЕЛО»).

        Вычитка и правка текста закона литературными редакторами (среди правок, которые внесли в закон — изменение порога тендерных закупок с 10 тыс. грн. до 20 тыс. — «ДЕЛО»). Затем должны следовать повторное согласование с Главным юридическим управлением и проверка литредактором. После этого текст идет на подпись к главе аппарата Верховной Рады и спикера. После этого документ отправляют в Секретариат президента.

        Доказательства есть

        Юрист Игорь Лавриненко располагает «бумажным» текстом законопроекта, который раздавали депутатам в сессионном зале. «Текст законопроекта внесли в Верховную Раду вечером в четверг 30 ноября. Уже в обед первого декабря законопроект был принят в целом. Таким образом, у депутатов не было времени, чтобы прочитать текст закона. Они не могли сделать этого физически», — сказал Лавриненко. «Депутаты ведь дееспособные люди. Они вполне смогут отличить текст законопроекта, который им роздали в сессионном зале, от того, который подписал президент», — считает Волков.

        Текст законопроекта, размещенный на веб-сервере Верховной Рады, датируется 28 ноября. Однако представление на закон и сравнительные таблицы к нему датируются уже 30 ноября. Норма об индикативных ценах в сравнительных таблицах присутствует.

        По словам Волкова, с двумя разными текстами закона — вариант, поддержанный депутатами, и вариант, подписанный президентом — были размещены в Интернете. Однако 23 января первоначальный текст с сервера Верховной Рады пропал.

        «Я неформально общался с некоторыми депутатами и интересовался у них, почему проголосованный закон так долго не передают в Секретариат. Они мне ответили, что в тексте изменяют порог суммы тендерных закупок с десяти до двадцати тысяч», — сказал главный редактор журнала «Редукцион» Вячеслав Зубарь.

        Авторы закона

        Авторская группа закона состоит из депутатов всех фракций Верховной Рады. Среди них члены фракции Партии регионов Раиса Богатырева, Людмила Кириченко, Дмитрий Святаш, Василий Хара, Виталий Хомутынник и Игорь Кальниченко; члены фракции БЮТ Анатолий Семинога, Сергей Сас, Олег Лукашук и Сергей Осика; члены фракции СПУ Василий Цушко и Юрий Чмырь; члены «Нашей Украины» Ксения Ляпина, Николай Одайник и Николай Сокирко и даже нынешний коммунист Александр Ткаченко.

        Значительная часть авторов законопроекта имеет непосредственное отношение к Тендерной палате. Раиса Богатырева с недавних пор — почетный президент этой организации, Людмила Кириченко и Ксения Ляпина — первые вице-президенты, Николай Одайник — бывший президент, Александр Ткаченко — глава наблюдательного совета.

        Среди любопытных новшеств закона (тех, что даже не подвергались правкам в процессе «обобщения») эксперты в один голос называют новый статус Тендерной палаты. Согласно закону, Тендерная палата не является субъектом отношений власти, и поэтому ее действия нельзя оспорить в суде. Однако эта же организация является ключевой в системе тендерных закупок. Согласно закону, в бюллетене Тендерной палаты необходимо размещать информацию о предстоящем проведении торгов. Кроме того, Тендерная палата дает экспертные оценки по поводу соблюдения тендерных процедур.

        Что изменили вне сессионного зала

        Среди принципиальных изменений — изменение роли и функций Контрольно-ревизионного управления. Согласно анонимным правкам, подписанным президентом, отныне КРУ будет разрабатывать правила проверок тендерных сделок. Согласно закону, КРУ является уполномоченным органом для проверок расходования бюджетных средств, в том числе и по тендерным сделкам. Теперь же КРУ будет самостоятельно разрабатывать для себя правила проведения проверок. В пресс-службе КРУ «ДЕЛУ» не смогли прокомментировать такое новшество.

        В секретариате комитета по вопросам финансов и банковской деятельности считают: «Попытка инициировать скандал вокруг закона «О закупках товаров, работ и услуг за государственные средства» выгодна тем силам, которые неоднократно предпринимали усилия по лоббированию собственных интересов в сфере тендерных закупок.

        Госзакупки, в силу огромной взяткоемкости вопроса, являются крайне привлекательными для взятия их под свой контроль».



        Газета "ДЕЛО" / Прищепа Екатерина

        http://delo.ua/news/economic/theme/info-17457.html
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.01.26 | Сергей ГРУЗДОВ

          Имеются основания для неотложных следственных

          действий по факту.
    • 2007.01.24 | catko

      їхні закони - їх боротьба. нам смертним що до того?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.01.25 | BIO

        В Вас вже є на руках проект закону про ЇХ безсмертя ?

      • 2007.01.25 | grivna

        Re: їхні закони - їх боротьба. нам смертним що до того?

        Нас ОБКРАДАЮТь. Тому боротися треба



        Знайди 90 розбіжностей в одному законі!
        Таку «гру» пропонують Президентові народні депутати, подаючи на підпис «трішки» не той документ, за який вони щойно проголосували
        Юрій ПАТИКІВСЬКИЙ
        http://www.umoloda.kiev.ua/number/844/113/30720/


        Закон про Кабмін та його перепасовування між органами влади засвідчили: за допомогою так званих редакційних правок, невідомі чиновники Верховної Ради можуть вилучати із ухваленого (!) закону цілі пункти та «творчо» редагувати положення, які їм не до вподоби. І, як з'ясувалося, подібні маніпуляції відбуваються і з іншими законами.



        Розділовий знак вартістю в мільйони доларів
        Знаменитий вердикт «карати не можна помилувати», у якому розділовий знак, поставлений рукою непомітного чиновника, міг змінити значення на протилежне, як стверджують народні депутати та громадські активісти, влада успішно виносить і нині. Першою «бомбою», яка вибухнула на очах широкої громадськості, був одіозний закон про Кабмін, поданий на підпис Президентові після деякого втручання «літредакторів» із Верховної Ради. Другою загрожує стати ще один державний документ. Його повна назва — «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти». Значення документа, зважаючи на величезний інтерес різноманітних «кишенькових» комерційних структур до державних коштів, є дуже великим. Адже від деяких положень закону залежить, чи заробить фірма «хорошого хлопця N» свої кілька десятків мільйонів, чи буде змушена поступитись більш успішному конкурентові.

        «Навіщо ж ламати списи в сесійному залі, створюючи під куполом і без того напружену атмосферу, якщо потрібні зміни можна внести тишком-нишком, вже після того, як документ ухвалено?» — вирішила чиясь розумна голова, яка достеменно знає приховані від стороннього ока «темні плями» в законотворчому процесі.

        Згаданий закон народні обранці ухвалили ще 1 грудня 2006 року. Через місяць, а точніше 5 січня, документ підписав Президент, а ще через п'ять днів його було опубліковано в газеті «Голос України», а це означає, що закон набув чинності. «Проте, зіставивши два варіанти — розданий депутатам та поданий на підпис главі держави — ми знайшли у них майже 90 відмінностей», — заявили представники організації «Молодь — надія України».

        Якщо 41 випадок літературної правки — це питання для дискусії у середовищі мовників, то як пояснити 16 випадків вилучення норми закону, 23 випадки появи норми, за яку не голосували депутати, і дев'ять випадків, коли норма викладена в іншій редакції?

        «Із тексту хтось самовільно вилучив пункт про захист вітчизняного виробника, про встановлення індикативних цін, на 10 тисяч гривень різняться граничні рівні сум, до яких можна застосувати цей закон, — розповідає керівник організації «Молодь — надія України» Вадим Гладчук. — Натомість закон надійно захищає спілку громадських організацій «Тендерна палата України», роблячи її недосяжною для судових рішень».

        Депутати-«регіонали» хочуть голосувати «натемно»
        Для народних обранців проблема «творчого» переписування та «вдосконалення» ухвалених документів у невстановлених кабінетах невідомими людьми виявилась добре знайомою. «На жаль, ніхто не намагався підрахувати, скільки ми мали таких випадків, коли голосували за один закон, а потім отримували зовсім інший», — каже народний депутат, член фракції «Наша України» Борис Беспалий.

        За його словами, яскравий приклад — Закон про столицю, ухвалений ще в 1999 році, який також пройшов процес «редагування» після його остаточного ухвалення. Зрозуміло, що комусь це було вигідно.

        «Ще в червні минулого року я вніс на розгляд законопроект, який мав на меті зупинити цю вакханалію, — каже народний депутат. — Я пропонував встановити норму, яка би забороняла вносити редакційні правки. Зробити це дуже просто: якщо законопроект ухвалили в другому або третьому читанні, робимо паузу, розставляємо в тексті всі коми, крапки, уточнюємо незрозумілі місця і тоді голосуємо за остаточний варіант. Таким чином отримуємо практично «канонічний» текст, втрутитись до якого не зможе жодна людина. На жаль, за існуючою нині практикою, апарат Верховної Ради починає свою діяльність там, де народні депутати закінчують».

        Проте «антикризова» коаліція цей законопроект успішно провалила. Як кажуть, без коментарів.

        Півцарства за телефон чиновника!
        Ситуація, коли держава живе за нормами, встановленими діловодом Марією Іванівною, якій зателефонували на мобільний і попросили допомогти, є, м'яко кажучи, ненормальною.

        «Один випадок (мається на увазі закон про Кабмін. — Авт.) може бути помилкою, але два — це вже система, — каже Вадим Гладчук. — Вважаємо, що до скандалу причетне керівництво Верховної Ради. Щоб уникнути таких випадків у майбутньому, ми пропонуватимемо секретаріату Президента створити відповідний департамент, головним завданням якого буде ретельно звіряти тексти законів, які до них надходять. Будемо також звертатись до Генпрокуратури з вимогою порушити кримінальну справу про службові зловживання. А незаконно введений у дію закон треба було скасувати через Конституційний Суд або повторно внести на розгляд Верховної Ради».

        Борис Беспалий до перспектив призупинити дію «заредагованого» закону ставиться доволі скептично. «В межах законодавчої процедури нічого змінити ми вже не зможемо, — каже він. — Це марудна справа і не надто продуктивна. Та в порядку загальної юрисдикції можна було б порушити кримінальну справу про підлог. Закон, звичайно, можна оскаржувати, але при цьому він продовжуватиме діяти».
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.01.27 | BIO

          ...але при цьому він продовжуватиме діяти

          ГОЛОВНЕ, панове, щоб громадскість (у будь якому форматі -
          це ЗАРАЗ ніц неважливо!) продавила цю тему хоча б до
          наступної "Свободи Слова" - треба надати тій же ж Ляпіной
          можливість вільного від кулуарних викривлень ефіру...

          Ну і далі до переможного - поки залізо ще розжарене...

          Бо від ОПРИЛЮДНЕННЯ ТАКИХ ФАКТІВ саме розпочинати дійсно НАРОДНУ
          Самооборону - це вже не загальне-обтічне.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.01.27 | grivna

            Re: ...але при цьому він продовжуватиме діяти

            Мафія оперативно відбріхується :)

            http://tpu.net.ua/news/997/

            http://tpu.net.ua/news/1000/
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.01.28 | BIO

              И продолжает нахально сопеть в обе дырки!!! Барменталь - ска

              льпель, зажим и стручок кайенского перца.
              Будет дергаться - бейте прикладом в темя.
              Или примером в тему - пациенту будет еще больнее...

              Литвина, Литвина зафиксируйте покрепче на столе - этот
              тоже слишком много знает про дикие дебри Аппарата.
              Полный наркоз, тотальный анамнез и всю пытошную вытяжку
              в спирт для правовой кунсткамеры.

              Где мой клонатор факсимилей ? Какой Балога, кто его пустил
              в раболаторию ? Ухи поотрываю и пришью к аналу - будет ему
              калориметр обосранных верхами масс, каналья фортошная...

              "У меня тоже есть окно на границе - мы едим с одной миски..."
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.01.30 | grivna

                Костусев голос подав. Хоча його ТПУ давно купила з потрохами

                Комментируя ситуацию, которая сложилась вокруг признания "Европейского консалтингового агентства" ("ЕКА") монополией, А.Костусев заявил, что "судебный иск о правомерности решения АМКУ относительно агентства является попыткой затянуть время до выполнения решения АМКУ по сути". "Для повышения эффективности работы в сфере госзакупок необходимо построить прозрачную независимую систему их обеспечения и контроля; свести к минимуму бюрократизм и максимально повысить открытость, доступность и конкуренцию во время проведения закупок", - подытожил голова АМКУ.

                Напомним, что в июле в 2006 г. АМКУ признал факты злоупотребления "ЕКА" своим монопольным положением на рынке размещения информации о потребности в закупках за государственные средства и обязал агентство привести к экономически обоснованному уровню тарифы на консалтинговые услуги и прекратить навязывать дополнительные услуги. Напомним также, что согласно изменениям к законодательству, регулирующему закупки за государственные средства, с 12 марта с.г. согласовывать закупки на них должна межведомственная комиссия в составе Тендерной палаты, Счетной палаты, АМКУ, Министерства экономики, Государственного казначейства и профильного комитета Верховной рады Украины, сообщает \"РБК-Украина\"
                http://www.rbc.ua/rus/newsline/2007/01/29/167378.shtml
  • 2007.01.29 | BIO

    Снова замерло все "до рассвета" ?

    ...лишь расплющеный стонет закон
    Только слышится, слышится где-то
    Мерный топот фальшистских колонн

    Плотно прошли они - дымом завеса
    Кроет все мглою вихорья крутя
    Что "наваяли" по ходу повесы
    Сами же скрыли из виду шутя

    Там козью ногу народу свернули
    Кукиш на выбор - есть ХХХL размер!
    В Раде умельцы полцарства "обули"
    Хам из Кабмина полцарства "одел".

    Крепки ряды, крепки спины и локти
    Крепкие лбы и пониже спины...
    Влипли присоской на пипле и ловко
    Свесили ножки и ложки и рожки,
    Хвостик, копытца и слюнки они...

    Кони педальные, где ж это видано
    Чтобы ХОЗЯИН скотинку возил ?
    Вы говорите: на ЭТО вам право формальное выдано ?
    А мелким шрифтом читайте чуть ниже: "...всыпать плетями, добавить оглоблей по вкусу, дать им отведать прожареных вил"

    "Horse Ve$$el" перевод Самуила Маршака
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.01.29 | grivna

      Re: Снова замерло все "до рассвета" ?

      Документы о фальсификации закона «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по вопросам закупки товаров, работ и услуг за государственные средства», вступившем в силу в средине января, переданы в Службу безопасности Украины. Как сообщает «Газета по-киевски»

      http://www.pk.kiev.ua/city/2007/01/27/203609.html
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.01.30 | BIO

        Славься, славься Сбу - наш надежный, верный страж !!!

        Стой-постой, куда же ты ?
        Тьфу, опять пустой мираж...

        Только вражье что-то где-то замаячит
        Тут же сразу этот слизень тело прячет
        Оставляя над скандалом перископы
        Для смягчения сиденья мягкой жопы

        Важно щеки заявленьем раздувая
        Что мол занят "ожиданием трамвая"
        Больше слизи среди всех не выделяя
        Государства перспективы просирая

        Это ведь не слишком актуально
        И к тому же затруднительно морально
        Проще уж заняться дерибаном
        И подмахивать, подмахивать иванам

        При таком родстве вплоть до инцеста
        Вряд ли будет переборчива "невеста"
        Стопроцентно будет пойман случай
        В целях планово-оперативной случки

        Что родится из подобных связей ?
        По любви мамаше разно разве ?
        Примет на руки блуда позор скрывая
        Плод утех рагули и трамвая...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.01.31 | grivna

          Тендерна палата знову поставила діагноз

          Схоже там крім гінеколога Богатирьової ще працює ціла армія психіатрів :)

          http://tpu.net.ua/news/1003/
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.02.01 | BIO

            Надобраніч, малята - ніч то є наш час...

            Дуже-дуже піздно але шось капнуло з носа СТБ
            у вчорашніх останніх новинах.

            Цікавий сюжет про колообіг законодавчого лайна
            в ополонці владного сортиру.

            Схудлий Гладчук досі переймається единим прикладом
            тотального хфальсифікату - мабуть кинули з гонораром.

            Відповідно штатний бобік беспалий від НУ відбрехувався
            під картинку того самого колообігу пропонуючи переставити
            ліжка - добре хоч видно хто відповідає за піарприкриття...

            Хтось десь шукає когось з невідомого типу ТЕХНІЧНО неграмотного
            персоналу - друкарок, редакторів, нарочних, прибиральниць...
            Бо коми вже розставляти навчилися, а ось підправляти ЗАКОНИ
            (а є ж ще неабияки резерви по типографіях - доптиражи, т.і.)
            ще не розівчилися - а нахфіга якщо нема найлютішого ПОКАРАННЯ...

            А де заховався мініср юстиції - до нього що, ВЖЕ нема запитань ?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.02.11 | grivna

              Асоціація міст України та громад протестує

              ЗВЕРНЕННЯ

              Асоціації міст України та громад до Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України з приводу прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти»


              Шановний пане Президенте!
              Шановні народні депутати України!
              Шановні члени Уряду України!

              Асоціація міст України та громад неодноразово зверталася до Верховної Ради України щодо недосконалості та неефективності діючого Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти». Більше того, Асоціацією міст України був підготовлений і поданий на розгляд Верховної Ради проект Закону України про внесення змін до діючого Закону про закупівлі.
              Однак, 1 грудня 2006 року Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти», в якому не враховані пропозиції органів місцевого самоврядування і який, нажаль, не покращує ситуацію у сфері державних закупівель, а ще більше ускладнює її:

              А саме:

              1.Зменшення вартісних меж закупівель без тендерних процедур з 30 тис. грн. до 20 тис. грн. для товарів і послуг та з 300 тис. грн. до 50 тис. грн. для робіт спричинить значне збільшення кількості проведення тендерних процедур, додаткові фінансові витрати учасників торгів, збільшення часу на проведення закупівель.

              2. Вимога Закону про надання копій документів по кожній закупівлі в Тендерну Палату України приведе до значних затрат бюджетних коштів, адже кожна закупівля-це пакет різноманітних документів, який налічує до 30 сторінок інформації. За бюджетний рік це тисячі сторінок, які необхідно скопіювати і надіслати в м.Київ в паперовій або в електронній формі, де їх ніхто ніколи не буде читати.
              Надання права Міжвідомчій комісії з питань державних закупівель при рахунковій Палаті України на всіх етапах здійснення процедури закупівлі запитувати та отримувати у замовника, учасника, інших осіб інформацію, документи та матеріали щодо діяльності тендерного комітету замовника, здійснених замовником закупівель, стану виконання договорів про закупівлю на будь-якій стадії виконання приведе до прямого втручання в роботу тендерного комітету та тиску на нього.

              3. Відповідно до Закону, тендерна документація повинна затверджуватися тендерним комітетом замовника у термін, до подання оголошення про заплановану закупівлю. Така вимога ускладнює процедуру закупівлі в зв"язку з тим, що з моменту подання замовником оголошення в Бюлетень Тендерної Палати України до дати офіційної публікації цього оголошення минає два тижні. За цей термін раніше замовник мав можливість підготувати і затвердити тендерну документацію. Якщо оголошення відтепер не будуть прийматися без затвердження тендерної документації, це приведе до відтермінування закупівлі до двох тижнів.

              4. Новим Законом передбачено, що під час проведення процедури торгів, мінімальна кількість учасників повинна становити не менше трьох. Відповідно до минулої редакції Закону кількість учасників становила не менше двох, і за таких умов багато торгів не відбувалося в результаті того, що навіть двох учасників не завжди можна було залучити до участі в торгах. Вимога ж Закону в частині того, що до оцінки тендерних пропозицій мають бути допущені не менше трьох учасників приведе до того, що більшість торгів замовник вимушений буде відмінити.

              5. Відповідно до нового Закону зменшилися вартісні межі для проведення процедури запиту цінових пропозицій з 100 тис. грн. до 50 тис. грн. Крім того, ускладнилася і сама процедура проведення закупівлі запитом цінових пропозицій, а саме вимога обов"язкової публікації в офіційних виданнях оголошення про проведення таких торгів і оформлення всієї документації по схемі, наближеній до відкритих торгів, призведе до значного збільшення терміну проведення процедури закупівлі запитом цінових пропозицій з 10 днів до 30 днів.

              6. Абсурдною по своїй суті є процедура закупівлі у одного учасника. Якщо компетентний орган документально підтверджує, що надавачем послуг чи виконавцем робіт є єдине підприємство, то, чому потрібно рішення тендерного комітету про вибір процедури закупівлі у одного учасника погоджувати в Тендерній Палаті України чи в Антимонопольному комітеті України? Невже в Києві краще знають ситуацію на регіональних ринках?

              7. Нова редакція Закону залишає проблеми з оскарженням закупівель. У цивілізованому світі право на оскарження має тільки учасник торгів в певний проміжок часу. В Україні оскаржити процедуру закупівлі набудь-якій стадії може будь-яка фізична чи юридична особа, навіть та, яка не брала участі в торгах. За результатами такої скарги, Міжвідомча комісія з питань державних закупівель має право призупинити торги або їх відмінити, що приводить до значної затримки виконання ремонтних робіт, які як правило мають сезонний характер. В багатьох містах склалася парадоксальна ситуація, коли роботи виконані в повному обсязі, з виконавцем робіт проведені всі розрахунки, а надходять рішення про відміну торгів. Доцільним буде ввести норму до Закону, де передбачити можливість оскарження процедури закупівлі тільки учасниками торгів і в певний проміжок часу після їх проведення.

              8. Всі питання, пов"язані з проведенням закупівель узгоджуються та вирішуються на рівні Тендерної Палати України та частково Антимонопольного комітету України, що приводить до затримки у їх вирішенні. Цю проблему можна вирішити значно простіше на рівні регіональних відділень Антимонопольного комітету України, особливо щодо проведення погодження процедури у одного учасника.

              Вивчення положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти» показує, що затверджені зміни в законодавстві не приведуть до покращення стану державних закупівель, а тільки ускладнять виконання завдань, що стоять перед територіальними громадами міст, збільшать терміни проведення процедур закупівель, зменшать кількість учасників, бажаючих взяти участь у тендерах та не сприятимуть прозорості вирішення спірних питань.

              Враховуючи викладене, звертаємось до Вас з проханням, всебічно проаналізувати негативні наслідки дії цього Закону України та сприяти його перегляду з метою удосконалення законодавства в галузі державних закупівель.


              Звернення прийнято на засіданні
              Правління Асоціації міст України та громад
              16 січня 2007 року, м. Яремча
  • 2007.02.15 | grivna

    В ВР займутся «изменениями» к закону о госзакупках

    В ВР займутся «изменениями» к закону о госзакупках


    Комитет Верховной Рады Украины по вопросам финансов и банковской деятельности на заседании рассмотрит вопрос о разногласиях в текстах закона о госзакупках, принятого 1 декабря парламентом и подписанного 5 января Президентом. Об этом «proUA» сообщили в пресс-службе БЮТ со ссылками на члена комитета, народного депутата от блока Анатолия Семиногу.

    «В ближайшее время мы проведем заседание нашего профильного комитета, где детально рассмотрим этот вопрос. Мы будем изучать те документы, какие мы принимали, и тот документ, который вышел на гора для того, чтобы привести его в соответствие с тем начальным текстом», - сказал Семинога, комментируя информацию о выявлении экспертами в текстах закона - парламентском и подписанном Президентом - около 90 несогласованностей.

    «Я слышал эту информацию и мне трудно об этом говорить – я знаю, что в Верховной Раде временами случаются такие казусы – парламентарии принимают один документ, а когда он доходит до подписи у президента – то становится совсем другим», - отметил депутат.

    «Относительно нашего закона, то такое, по моему мнению, вполне возможно – потому что настоящий документ безусловно многим интересен, и касается многих ведомств, министерств, управлений. И я не отбрасываю мнение, что некоторые чиновники хотели бы туда подставить именно свое виденье тендерных закупок. В настоящий момент мы планируем детально изучить экземпляр того документа, который попал президенту на подпись. Нужно разобраться, какие новации к нему попали в процессе хождения этого документа по кабинетам», - добавил он.

    Напоминаем, 1 декабря 2006 года Верховная Рада Украины приняла закон „О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по вопросам закупки товаров, работ и услуг за государственные средства”. Закон прошел обстоятельную подготовку и обсуждение разработчиков и профильного Комитета Верховной Рады Украины по вопросам финансов и банковской деятельности.

    Раньше ВМО «Молодежь-надежда Украины» заявила, что Президент подписал сфальсифицированный Закон Украины «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по вопросам закупки товаров, работ и услуг за государственные средства», в котором обнаружено свыше 90 разногласий с текстом, который приняла Верховная Рада.

    http://proua.com/news/2007/02/15/123357.html


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua