МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Кінопереклад та флешмоби - партизани справедливості

02/09/2007 | Tatarchuk
В мене був такий випадок: хотів купити в Криму книжечку "Гарі потера" українською, а мені казали що через виключну рідкість таких як я бажаючих жодній навіть дрібно-розрізній фірмі не вигідно закуповувати ані 10 ані 50 книжок із перекладом.

Ми кілька тижнів заходили в магазини книжки та запитували одне й те саме - книгу "Гарі Потера" на українськом язикє.
Позаяк магазинів багато а виконавців було мало - то прчини чи привіди ми вигадували ажбігом: то переклад там крутіший, то треба на сувенір подарувати, то в школі вимагають то ще хто там вигадував - на їхній совісті :)

Чому тількі два тижні? Тому що через 2 тижні ці книжки зявилися на прилавках наших стихійних ринків, на 3-й тиждень і в кількох магазинах Сімферополю. Нещодавано бачив таку навіть в Алушті.

Що я пропоную?

Влаштовувати масові та одинарні флешмоби на цю ж тематику.

Коли масові - то треба адрісно робити юрбу в касах, чемно дочекавшися своєї черги зпаитти чи є квітки на сеанс українською - відходити почувши "ні". І... одразу ставати в кінець черги - аж доки матимете час та натхнення.
Тим самим ви
а) звелічуєте кількість порожньої черги,
б) уповільнюєте касовий збір,
б-1) мотивуєте кількох на день глядачів пійти до іншого кінотеатру,
в) складаєте маосване (хоча й дещо хибне) уявлення в касирів про попит на українське.

Можна робити це і водиночку - тоді це буде лонг-моб, тобто продовжена в часі бехстрокова акція.

Критикуйте, пропонуйте :)

Відповіді

  • 2007.02.09 | 123

    Як би Ви поставилися до симетричної ситуації?

    Ви (з другом/подругою/дружиною) у неділю вирішили сходити в кіно. З українським перекладом, ясна річ. Прийшли до каси за 10 хв до початку купувати білет. Але виявилося, що перед Вами стоїть 50 людей, які проводять акцію "дайош вєлікарусксій пєрєвод!" - за Вашим сценарієм: стоять у черзі і "звелічують кількість порожньої черги", "уповільнюють касовий збір" і "мотивуєте кількох на день глядачів пійти до іншого кінотеатру", але цими кількома є Ви та Ваш друг/подруга/дружина.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.02.09 | Tatarchuk

      Нормально би поставилися до симетричної ситуації?

      123 пише:
      > Ви (з другом/подругою/дружиною) у неділю вирішили сходити в кіно. З українським перекладом, ясна річ. Прийшли до каси за 10 хв до початку купувати білет. Але виявилося, що перед Вами стоїть 50 людей, які проводять акцію "дайош вєлікарусксій пєрєвод!" - за Вашим сценарієм: стоять у черзі і "звелічують кількість порожньої черги", "уповільнюють касовий збір" і "мотивуєте кількох на день глядачів пійти до іншого кінотеатру", але цими кількома є Ви та Ваш друг/подруга/дружина.

      Я б подумав що в людей є проблеми і вони пригортають до них увагу.
      В нас дуже часто кримські татари так роблять.
      І інваліди теж яким нема де їздити.
      Це нормальна маніфестація намірів.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.02.09 | 123

        Тоді ОК

        Tatarchuk пише:
        > 123 пише:
        > > Ви (з другом/подругою/дружиною) у неділю вирішили сходити в кіно. З українським перекладом, ясна річ. Прийшли до каси за 10 хв до початку купувати білет. Але виявилося, що перед Вами стоїть 50 людей, які проводять акцію "дайош вєлікарусксій пєрєвод!" - за Вашим сценарієм: стоять у черзі і "звелічують кількість порожньої черги", "уповільнюють касовий збір" і "мотивуєте кількох на день глядачів пійти до іншого кінотеатру", але цими кількома є Ви та Ваш друг/подруга/дружина.
        >
        > Я б подумав що в людей є проблеми і вони пригортають до них увагу.

        Я б теж так подумав, але мені б це не сподобалося - привертання уваги до своєї проблеми шляхом створення проблеми мені, який до їхньої проблеми стосунку взагалі не має...
      • 2007.02.09 | Мартинюк

        Цілком правильно.

    • 2007.02.09 | ziggy_freud

      я був свідком симетричного флеш-мобу в книжковій лавці Могилянки

      двоє середнього віку, досить цивільного, але не місцевого вигляду, переконували продавщицю, що їх дуже цікавлять майже всі книжки. Але вони хотіли б читати це російською. Коментар: на той момент це була одна з двох точок в центрі Києва, де можна купити наукову літературу українською.

      Але знов таки, щось їх видало. Чи то дванадцять прасок на підвіконні, чи то погано схований парашут. Коли вони пішли, пані втомлено промовила: Знову маркетологи приходили.

      Десь в той самий час в іншій лавці мені підсунули маніпулятивну анкету, де відносно вправно підводили до думки, що "все равно на какомъ язикє чітать, єслі ето будєт рускій".

      Взагалі принципово-язичні звичайно не мусять діяти партизанськими методами. На їх боці основний медіа-ресурс та навіть адмінресурс, у випадку Сходу і Півдня.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.02.10 | Tatarchuk

        та назвіть хоч маркетологами

        ziggy_freud ви як психолог мабуть підтвердите - чи то закон чи досі не описана наукою дрібниця - але є такий вбивчий прийом, щоб продавець чи то в касі чи то в магазині книжки довго жалів що в нього не купили :)

        Прийом зветься "дати в руки гроші".
        Ви вже даєте гроші (але слідкуйте щоб товар не побував в вашій руці) - і раптом запитуєте: "Да! а помідори кіслиє?" (а сеанс на українском? а книжка на каком язике?).
        Вам щиро та радо кажуть - "помідори сладкіє", сеанс конечно же на русском, книжка на русском - і ви розчаровано кажете: "а, тоді ні".
        Не знаю чому але продавці (ті з них які є зацикавленими реалізаторами) - особливо потримавши в руках гроші - так не хочуть, так не хочуть їх віддавати, що навіть вступають самі цілком добровільно з вами у дискусію - що нормальні люди їдять саме сладкіє помідори, саме російською мовою. Та ще й уважно слухають ваши контрдоводи.
        Наібльш це закарбовується в них коли ви все ж таки повертаєте собі гроші та йдете, ніяково посміхаючися - мовлялв яка гарна ви людина, от тількі помідори в вас СЬОГОДНІ тількі солодкі. Зазвичай реалізатор починає обицяти - і в той момент вірить в це - що "завтра обовязково будуть і кіслиє" ;)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.02.10 | один_козак

          От потішили! Дякую.)))

        • 2007.02.10 | ziggy_freud

          не думаю, що воно такий вже вбивчий

          в нормальній ситуації продавець і покупець однаково зацікавлені укласти угоду. Якщо нав*язує продавець, це совковий дефіціт. Якщо покупець, це класична криза перевиробництва. Ситуація з вітчизняним "кіноринком" десь посередині.

          Tatarchuk пише:
          > ziggy_freud ви як психолог мабуть підтвердите - чи то закон чи досі не описана наукою дрібниця - але є такий вбивчий прийом, щоб продавець чи то в касі чи то в магазині книжки довго жалів що в нього не купили :)

          Так отож. Для того треба його переконати, що ви є реальним клієнтом. Що за наявності українського дубляжа будете хоч раз на місяць ходити в кіно.

          > Прийом зветься "дати в руки гроші".

          Сам в це грався. Зокрема, коли відучав персонал ближніх точок крутити попсон. Ми би хотєлі у вас посідєть і випіть, но очень мешает радіо. Под такую музику пьют только кефір с похмєлья. На всіх нас з друзями звичайно не вистачило. Але принаймні в двох вийшло.

          Одна тітка в Криму обіцяла мені спекти пиріжків з попкорном. Якщо реально їстиму. Мінімальна партія - п*ять пиріжків.
  • 2007.02.09 | media

    А якщо в черзі...

    > І... одразу ставати в кінець черги - аж доки матимете час та натхнення.
    > Тим самим ви
    > а) звелічуєте кількість порожньої черги,
    > б) уповільнюєте касовий збір,
    > б-1) мотивуєте кількох на день глядачів пійти до іншого кінотеатру,
    > в) складаєте маосване (хоча й дещо хибне) уявлення в касирів про попит на українське.
    - в чому користь пунктів а) і б) ?
    - скільки людей має стояти в черзі, щоби одна людина реально збільшила касовий збір? уявіть, якщо там 2 людини в черзі, ви що, будете через кожні 3 хвилини підходити? касири можуть тупо посилати надалі "я вам русскім язиком сказала, что..."
    - якщо ж це денні чи якісь інші сеанси, що тоді?
    - скільки потрібно "активістів", якщо в Донецьку, припустимо, 5-6 найбільших кінотеатрів, в них щодня - 5 сеансів?
    Скільки Ви знайдете "активістів", так щоби їх на другий день не впізнавали і не сприймали за міських божевільних?
    По моєму, Ви пропонуєте схему барона Мюнгхаузена ("витягнув саме себе з болота за волосся"). Це загалом нагадує анекдот - по моєму, людей, які так задурно готові витрачати свій час, не так і багато.
    > Можна робити це і водиночку - тоді це буде лонг-моб, тобто продовжена в часі бехстрокова акція.
    >
    > Критикуйте, пропонуйте :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.02.09 | ziggy_freud

      можна без черги

      просто підходити і питати, якою мовою фільм. І коли буде українською. Якщо протягом дня хоча б разів 5 спитають, це вже запам*ятається.
      При тому бажано поводитись ввічливо.

      Кілька разів спостерігав реальні істерики громадян, які вимагали обслуговування державною мовою, тєйто як його, трохи грубувато. Чесно кажучи за _таку_ пропаганду української мені бувало соромно. Це нічим не краще за вимогу "гаваріть на панятном".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.02.10 | один_козак

        Обов'язково ввічливо і "нічого особистого".

    • 2007.02.10 | Tatarchuk

      Re: А якщо в черзі...

      media пише:
      > > І... одразу ставати в кінець черги - аж доки матимете час та натхнення.
      > > Тим самим ви
      > > а) звелічуєте кількість порожньої черги,
      > > б) уповільнюєте касовий збір,
      > > б-1) мотивуєте кількох на день глядачів пійти до іншого кінотеатру,
      > > в) складаєте маосване (хоча й дещо хибне) уявлення в касирів про попит на українське.

      > - в чому користь пунктів а) і б) ?

      це можна робити тількі для таржетованих кінотеатрів. Тобто саме для тих, які всіляко підкреслюють що через українську мову в них самі збитки були б, а от через російську вони хоч якось бідні виживають.
      Тобто своїми словами - ви наносите їм збитків не у пасивній, а в активній формі (зменшуєте обсяг продажів).

      > - скільки людей має стояти в черзі, щоби одна людина реально збільшила касовий збір? уявіть, якщо там 2 людини в черзі, ви що, будете через кожні 3 хвилини підходити? касири можуть тупо посилати надалі "я вам русскім язиком сказала, что..."

      в малі черги можна й пятером по 1 разу підходити, цього цилком вистачить - щоби касир запяматав двох покупців та пятьох відказників.
      Насправді ще треба запитувати на мові вашого регіону, бажано щоб коли ви місцевий то як місцевий і запамяталися.

      > - якщо ж це денні чи якісь інші сеанси, що тоді?

      а що тоді? не зрозумів.

      > - скільки потрібно "активістів", якщо в Донецьку, припустимо, 5-6 найбільших кінотеатрів, в них щодня - 5 сеансів?

      обираєте тарджетні сеанси.

      > Скільки Ви знайдете "активістів", так щоби їх на другий день не впізнавали і не сприймали за міських божевільних?

      Треба не вести себе як городські божевільні. Не вийопуватися, пародуючи львівську говірку, а розмовляти прийнятим в регіоні акцентом.
      І мати цілком вєріфікуєму хісторі чому саме вам, конкретному та типовому донеччанину, приперло пойти на сеанс українською.

      Таких відмазок ще ніхто ціліспрямовано не робив, а треба вже починати. Як в моберів - коли менти запитують то вони різне брешуть :)

      > По моєму, Ви пропонуєте схему барона Мюнгхаузена ("витягнув саме себе з болота за волосся"). Це загалом нагадує анекдот - по моєму, людей, які так задурно готові витрачати свій час, не так і багато.

      Я ж вам не Луценко щоби закликати по пятсот тисяч йти на кінотеатри. Я пропоную акцію розраховану від 5 людей і вище.

      Втім буду радий якщо хтось запропонує щось краще.
  • 2007.02.09 | AK

    Re: Кінопереклад та флешмоби - партизани справедливості

    http://maidan.org.ua/static/mai/1163895041.html
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.02.10 | Tatarchuk

      ага. отже в Криму та не в Криму думки зходяться :)

  • 2007.02.10 | Tatarchuk

    а от як робили це негри в Америці

    перепрошую за порівняння - але негри в Америці свого часу були найбільш вразливою (після індейців мабуть) категорією населення.

    Так от. Банк натянув нігерів із передмістя - подробиці не памятаю але пообіцяв одні відсотки, видав менші, а через суд доказав що то негри такі тупи що невірно розуміли правдиву рекламу.

    Що роблять негри. Беруть кожен по 1 доляру. Йдуть в той банк. Становляться чергу. Кладуть 1 доляр на рахунок (багато хто спеціально для того заводить рахунок). Віддає доляр та стає в кінці длинючої черги. Потім коли доходить знову до каси - знімає свого доляра та закриває рахунок. Або чемно розпитує, що йому далі робити із рахунком.

    "Нормальні клієнти" (якими той банко вважав не негрів) за кілька днів забули дорогу до того банку. Бо черги, непонятки. Коли хтось з віп персон намагався пройти через службовий хід, то юрба починала звати копів - мовляв клієнтів ділять на расовій ознаці. Отож та віп персона коли й потрапляла зі скандалом в банк, то тількі затім щоб зняти гроші та перенести їх в інше, не зкомпроментоване місце.
    Розуміло що банк нес величезні збитки :)

    Це так би мовити теорія політичних мобів. Звісно в нас реалії дещо інші, але цикавий сам хід мислі.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.02.10 | Jydono-Jydonsky

      Re: а от як робили це негри в Америці

      Tatarchuk пише:
      > перепрошую за порівняння - але негри в Америці свого часу були найбільш вразливою (після індейців мабуть) категорією населення.
      >
      > Так от. Банк натянув нігерів із передмістя - подробиці не памятаю але пообіцяв одні відсотки, видав менші, а через суд доказав що то негри такі тупи що невірно розуміли правдиву рекламу.
      >
      > Що роблять негри. Беруть кожен по 1 доляру. Йдуть в той банк. Становляться чергу. Кладуть 1 доляр на рахунок (багато хто спеціально для того заводить рахунок). Віддає доляр та стає в кінці длинючої черги. Потім коли доходить знову до каси - знімає свого доляра та закриває рахунок. Або чемно розпитує, що йому далі робити із рахунком.
      >
      > "Нормальні клієнти" (якими той банко вважав не негрів) за кілька днів забули дорогу до того банку. Бо черги, непонятки. Коли хтось з віп персон намагався пройти через службовий хід, то юрба починала звати копів - мовляв клієнтів ділять на расовій ознаці. Отож та віп персона коли й потрапляла зі скандалом в банк, то тількі затім щоб зняти гроші та перенести їх в інше, не зкомпроментоване місце.
      > Розуміло що банк нес величезні збитки :)
      >
      > Це так би мовити теорія політичних мобів. Звісно в нас реалії дещо інші, але цикавий сам хід мислі.

      Супер пане Татарчук!
      Тыльки де украънцям взяти негритянську затятість!
      Крім того у наших банках беруть не малі гроші і за відкриття і за закриття рахунку. Тож номер бі явно не пройшов.
      Американські банкіри тупіші від наших. І взагалі, як каже Задорнов: "Оні тупиє!" Ніхто, поки не понаїхали наші, не допетрив, наприклад змішувати різні сорти бензину.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".