МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Тарифна "Лента за лентою" Мережі ОПОРА

03/06/2007 | Майдан-ІНФОРМ
5 березня активісти Громадянської мережі ОПОРА у 18 містах України надіслали у органи місцевої публічної адміністрації факсограми, аби ті активніше та відповідальніше сприяли вирішенню проблеми необґрунтованого підвищення тарифів. Акція мала назву «Лента за лентою».

У Києві факсограми отримали у підрозділах КМДА — управлінні з питань цінової політики, управлінні комунального господарства, а також голова антимонопольного комітету, міністр будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства, міністр юстиції та головний прокурор України.

Акція пройшла в рамках всеукраїнської програми "Перший крок до житлово-комунальних реформ", завданням якої є здійснення експертизи існуючої тарифної сітки на житлово-комунальні послуги.

Текст звернення наводимо нижче:

ФАКСОГРАМА


В рамках всеукраїнської програми "Перший крок до житлово-комунальних реформ" Громадянська мережа ОПОРА здійснює експертизу існуючої тарифної сітки на житлово-комунальні послуги.

Тому підкреслюючи гостру суспільну актуальність проблеми необґрунтованого підвищення тарифів, ми закликаємо органи місцевої публічної адміністрації активніше та відповідальніше сприяти її вирішенню. Практичним підтвердженням такої готовності може бути швидка і змістовна відповідь на подані запити.

У зв’язку з цим вважаємо коректним нагадати про окремі положення Закону України «Про інформацію»:

«Громадянин має право звернутися до державних органів і вимагати надання будь-якого офіційного документа, незалежно від того, стосується цей документ його особисто чи ні. <…> Органи законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадові особи зобов'язані надавати інформацію, що стосується їх діяльності, письмово, усно, по телефону чи використовуючи публічні виступи своїх посадових осіб». (Ст. 32)

«Термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не передбачено законом. Аналогічний термін розгляду встановлюється і щодо запиту про надання письмової інформації». (Ст. 33)

«Право на інформацію забезпечується: встановленням відповідальності за порушення законодавства про інформацію». (Ст. 10)

Прошу Вас взяти до уваги, що результати досліджень Вашої відповіді будуть використані для підготовки змін та доповнень до Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 р.р., а також моніторингу стану дотримання прав громадянина на інформацію, підсумки якого будуть широко оприлюднено.

Громадянська мережа ОПОРА

Відповіді

  • 2007.03.06 | нєФОРМАТ

    Re: Тарифна "Лента за лентою" Мережі ОПОРА

    http://maidanua.org/static/news/2007/1173179721.html

    Люди, та скіки можна?
    Вродє шанована мною організація... Та начебто й розумні хлопці та дівча там!

    ШО ЗА ТУПІСТЬ?

    Таке враження,що ми граємося в політиків! Та ще й так по дитячому, що аж страшно!

    Мета цієї факсограми? Нічого кокретного там не сказано... Наслідки?

    Я так думаю, що наслідок один - ВЛАСНА РЕКЛАМА!
  • 2007.03.06 | Людмила

    ага - вдаримо факсами по неефективності... брєд...

  • 2007.03.07 | BIO

    На ЗАКОННИХ підставах

    У зв’язку з цим вважаємо коректним відкорегувати окремі положення Закону України «Про інформацію»:

    «Громадянин має БЕЗУМОВНЕ право звернутися до державних органів ДЛЯ ОТРИМАННЯ будь-якого офіційного документа, незалежно від того, стосується цей документ його особисто чи ні. <…> Органи законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадові особи зобов'язані надавати НА ЗАПИТ ГРОМАДЯНИНА ВИЧЕРПНУ інформацію, що стосується їх діяльності , письмово, усно, по телефону чи використовуючи публічні виступи своїх посадових осіб АБО У ІНШИЙ СПОСІБ ВИЗНАЧЕНИЙ ГРОМАДЯНИНОМ. (Ст. 32прим)

    «Термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення НА ЗАКОННИХ ПІДСТАВАХ. Задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не передбачено законом. Аналогічний термін розгляду встановлюється і щодо запиту про надання письмової інформації». (Ст. 33)

    «Право на інформацію забезпечується: встановленням КРИМИНАЛЬНОЙ відповідальності за порушення законодавства про інформацію». (Ст. 10)

    Прошу Вас взяти до уваги, що результати досліджень будуть використані для підготовки змін та доповнень до ММ а також моніторингу стану його впровадження, підсумки якого будуть широко оприлюднено.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.03.07 | НЄформат

      Re: На ЗАКОННИХ підставах

      Перше:
      "органи місцевої публічної адміністрації"
      Шо це таке? Вперше чую...

      Друге:
      "Прошу Вас взяти до уваги, що результати досліджень будуть використані для підготовки змін та доповнень до ММ а також моніторингу стану його впровадження, підсумки якого будуть широко оприлюднено."
      Бла-бла-бла... Для чого? Для бла-бла-бла!
      Ну бажаєте оце робити - бла-бла-бла, то робіть! Але не потрібно корчити з себе героїв з цього приводу!
      Це не дієво, не має ЖОДНИХ наслідків для населення!

      Наприклад, якщо ви вислали "факсограму" місцевій публічній адміністрації в моєму місті, то це взагалі СМІШНО! Я вже заявив позов про визнання рішення міської ради про погодження тарифів незаконним та його скасування.
      Потрібно продовжувати?

      Дехто організовує навчання юристів - як захищати населення від свавілля цих організацій, а ви робити мітинги та розсилаєте факсограми!

      Люди визначились, що СИСТЕМА неефективна (http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1173102676&first=1173287171&last=1173262918)!
      І що її НЕОБХІДНО змінити докорінно!
      А ви розсилаєте факсограми!


      Та будь ласка...
      АЛЕ Я ВВАЖАЮ ЦЕ ЗА ТУПІСТЬ!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.03.08 | BIO

        Органи місцевої публічної адміністрації - це ж консьєрж борделя.

        Чи то Ви не в гуморі чи то не в темі стосовно ММ...

        Але прогледіти ГОЛОВНУ новаційну фішку про
        ІНШИ ХФОРМИ спілкування надо вміти.

        Мене, наприклад, дуже приваблює варіянт послати
        у відповідь на посилання мене кудись подалі від
        владного бардаку офуєнну факограмму, кіло на шешнадцять.
        І щоб обов"язково підтвердили отримання у відведенний
        законом строк бо слідуюча бандероля буде з мегатону.

        Факс турецькому султану від місцевих євнухів хтось
        навмисно грубо перлюстрував бараніми ножицями але
        потерпілих немає.
  • 2007.03.08 | derzhavnyk

    Re: Тарифна "Лента за лентою" Мережі ОПОРА

    чудова акція

    яскравий приклад того, як громадянське суспільство і справді може займатися своєю справою
  • 2007.03.08 | лікар

    Не ті ленти їм треба слати

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > 5 березня активісти Громадянської мережі ОПОРА у 18 містах України надіслали у органи місцевої публічної адміністрації факсограми, аби ті активніше та відповідальніше сприяли вирішенню проблеми необґрунтованого підвищення тарифів. Акція мала назву «Лента за лентою».

    А ті органи зовнішні так взяли і послухались. Звичайно, дорогенькі, ми будем дуже активними і відповідальними, ми сприятимемо проблемі, яку самі створили. Проблема стала більшою? Так нас же просили їй сприяти.

    >
    > Акція пройшла в рамках всеукраїнської програми "Перший крок до житлово-комунальних реформ", завданням якої є здійснення експертизи існуючої тарифної сітки на житлово-комунальні послуги.

    А другим кроком буде розсилка листів підвищити темпи сприяння проблемі? А третім? Заказні листи - ще підвищити?

    >
    > В рамках всеукраїнської програми "Перший крок до житлово-комунальних реформ" Громадянська мережа ОПОРА здійснює експертизу існуючої тарифної сітки на житлово-комунальні послуги.
    >
    > Тому підкреслюючи гостру суспільну актуальність проблеми необґрунтованого підвищення тарифів, ми закликаємо органи місцевої публічної адміністрації активніше та відповідальніше сприяти її вирішенню. Практичним підтвердженням такої готовності може бути швидка і змістовна відповідь на подані запити.

    Швидко і змістовно дадуть: в Багдаде все спокойно.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".