МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Як нам дезорганізувати запілля противника

04/05/2007 | Олександр Северин
Скоро вибори. Це - доконаний факт, безвідносно до бажання Януковича, Мороза і всієї, перепрошую на лайливому слові, "коаліції" (до речі, ви не помічали певні незручности при вимовленні цього терміну українською мовою? Якщо то не є не моє суб’єктивне враження, то це зайвий раз підтверджує протиприродність явища як такого), котра йде в небуття, а багато персоналій, сподіваюся, через свою специфічну поведінку і такі ж самі заяви матиме до діла з тьотею юридичною Відповідальністю.

А якщо скоро вибори, то на Україну чекають традиційні килимові гівнометання, напускання штучного диму, випускання отруйних газів у прифронтовій смузі, декоративні герці з відкритими забралами та пластиліновими списами і багацько чого іншого. Часом цікавого, часом нудного. Часом трохи навіть суспільно корисного, частіше – суспільно огидного. “Влада собі як влада”, політика собі як політика. При цьому відомо, що коли пани чубляться або роблять вигляд, що чубляться, у холопів неодмінно тріщать чуби. Але ж, по-перше, вони не пани, а слуги. А по-друге, ми не холопи, а суверен.

То що може зробити виборець, щоби провести передвиборчий період не тільки цікаво, але і з користю.
Ні, ні. Бажаючи, звісно, можуть набрати до однієї кишені грошенят від політичної сили А, а до другої – від політичної сили Б, взяти кожною руцею по агітматеріялу від А та Б і йти гуляти свіжим повітрям, використовуючи на користь свого добробуту цей благодатний час, коли багаті таки трохи діляться з бідними. Але ж це не наш метод, пані та панове. Ми грошей не беремо, нам за громадянське суспільство (себто націю) болить. І за державу, до речі теж, позаяк ми маємо її повернути собі. Так от, на мій погляд, треба нам збиратися і вирушати у повстанський рейд запіллям (а по-постсовіцькому - тилами) нашого противника.
Важлива ремарка. Для автора, відповідно до особистих переконань, на яке я маю право, таким противником є, найперше, Янукович з малоприємною компанією регіонально-соціалістично-комуністичних “коал”. Але, незалежно від ідеологічних вподобань, політичних поглядів та бойового партійного розфарбування, вічним противником громадянського суспільства є влада як така. І якщо зараз цю владу уособлює ”коаліція” (а я таки наполягаю на вилученні цього збоченого терміну з Конституції), то тим гірше для неї. Тобто для них обох, ніні двоєдиних.
Отже, виходячи з диспозиції, план наступу такий:

1. Вибір цілі. Як опціональний варіянт, пропонується ”Дім розпусти”, себто саморозпущена, саморозбещена і тільки юридично достроково припинена Президентом Верховна Рада України, або ж Кабінет Міністрів України ім.Януковича В.Ф.

2. Вибір зброї. Пропонується запит про надання письмової інформації, на надсилання якого до органів державної влади має кожен, відповідно до ст.34 Конституції України та Закону України „Про інформацію”.

3. Заряджання гармати. Набій – довільної форми (з посиланням на зазначену статтю Конституції та Закон про інформацію) вимога до Кабінету Міністрів України про надання у місячний термін, наприклад, текстів всіх актів урядів під керівництвом Януковича В.Ф., котрі мають не передбачені законодавством грифи обмеженого доступу „не для друку” та „опублікуванню не підлягає” (про історію питання та перебіг кампанії дивіться тут: http://maidan.org.ua/static/mai/1141477042.html) . Чи, за смаком – будь-яке інше запитання, що стосується діяльности уряду або його членів. Або – аналогічного оформлення вимога до ВРУ чи то О.Мороза яко Голови ВРУ (він же і дотепер вважає себе Головою ВРУ) про надання будь-якої інформації про діяльність Ради, котра вас тільки може цікавити. В листі ненав’язливо вказуєте, що ненадання відповіді потягне за собою судовий позов і широке розголошення інформації про порушення інформаційного законодавства. Гільза – конверт поштовий ordinaris.

4. Залп. Ідете на пошту і відправляєте рекомендованого листа.

5. Візуальне спостереження. Чекаєте місяць. У разі отримання відповіді, якою б вона не була, робите скан документа і надсилаєте електронною поштою на news@maidan.org.ua або sean@maidan.org.ua А якщо вам зручніше користуватися звичайною поштою – то на адресу Харківської правозахисної групи, котру можна знайти тут: http://www.khpg.org/index.php?r=a1b1c1

6. Контрольний постріл. У разі неотримання відповіді протягом місяця звертаєтеся до „свого” районного суду, сплативши за задоволення якісь 3 грн.40 копійок. Зразок позовної заяви безкоштовно і оперативно надсилатиметься всім бажаючим на запит, надісланий на одну з вищенаведених адрес (куди прохання повідомляти і про перебіг кампанії).

Чим більше часу та енергії „вони” витрачатимуть на виконання обов'язків, котрі кореспондують нашому праву на інформацію, тим менше часу та енергії залишатиметься у ”них” на різноманітні паскудства. І на спробу вчергове прийти до влади. No pasaran! Дзуськи!

Вдалого полювання!

Відповіді

  • 2007.04.05 | михайло

    Re: Як нам дезорганізувати запілля противника

    ПРОЕКТ
    Закон "Про Суд Народу України над Президентом і Верховною Радою".

    1. Мета Закону
    Стаття 1. Верховна Рада і Президент обираються громадянами України, для того щоб законами та указами організувати дієздатних громадян на захист народу (нині живих та майбутніх поколінь) від духовного і матеріального погіршення життя.
    Погана організація захисту народу України Верховною Радою і Президентом є злочином без терміну давності проти народу України.
    Метою Закону є надання народу України можливості нагородити чи покарати Президента та депутатів Верховної Ради і тим змусити їх забезпечити народу конституційний захист і поліпшення життя.
    2. Злочин і подвиг
    Стаття 2. Погіршення життя народу без вагомих причин є злочином проти народу, покращення життя - подвиг.
    3. Злочинці і герої
    Стаття 3. За статтею 2 цього Закону Президент і всі без винятку депутати Верховної Ради України оголошуються злочинцями чи героями залежно від результатів свого правління.
    4. Визнання злочину або подвигу
    Стаття 4. Визнання злочину чи подвигу Президента та депутатів Верховної Ради здійснюється судом народу над ними. Право голосу на суді народу мають громадяни України, яким на день виборів виповнилося вісімнадцять років.
    Стаття 5. Суд народу над Президентом здійснюється в момент виборів нового Президента, суд народу над депутатами Верховної ради здійснюється в момент виборів нової Верховної ради.
    Стаття 6. У момент виборів кожен виборець, що прийшов на виборчу дільницю, отримує проект вироку Президенту (Верховній Раді) разом із з бюлетенем виборів нового Президента (нової Верховної Ради). В проекті вироку зазначено три пункти: "Заслуговує нагороди", "Заслуговує покарання " і "Без наслідків". Кожен виборець висловлює свою волю в цьому питанні лише на основі власного сумління. Виборець вибирає варіант свого рішення шляхом таємного голосування.
    Стаття 7. Якщо більше половини внесених до списків виборців виберуть: "Заслуговує покарання", то Президент після виборів нового Президента, а всі депутати Верховної Ради після виборів нової Верховної Ради, оголошуються злочинцями.
    Якщо більше половини внесених до списків виборців виберуть: "Заслуговує нагороди", то Президент після виборів нового Президента, а всі депутати Верховної Ради після виборів нової Верховної Ради оголошуються героями.
    Якщо більшості від числа внесених до списків виборців по одному із наведених пунктів не виявиться, то рішення народу вважається схвальним "Без наслідків".

    5. Покарання і нагорода
    Стаття 8. Президент і депутати Верховної Ради оголошені злочинцями за даним законом арештовуються органами МВС протягом двох тижнів після прийняття повноважень нової влади і позбавляються волі на термін рівний їхньому фактичному терміну перебування в засудженому органі влади.
    Стаття 9. Виконання вироку може бути:
    - відстрочене, якщо Президент чи депутат Верховної Ради був знову обраний;
    - скасоване, якщо Президент або депутат Верховної Ради з відстроченим виконанням вироку на новому суді народу отримає вирок "Заслуговує нагороди";
    - скорочене наполовину, якщо Президент або депутат Верховної Ради з відстроченим виконанням вироку на новому суді народу отримає вирок "Без наслідків".
    Покарання за вироком суду народу сумуються.
    Стаття 10. Якщо виборці приймуть рішення "Без наслідків ", то Президент і депутати Верховної Ради, які не мали раніше накладених покарань, залишають свої пости без наслідків для себе.
    Стаття 11. Якщо суд народу визнає роботу Президента та (або) депутатів Верховної Ради такою, що "Заслуговує нагороди", то усі вони, за виключенням тих хто оголошувався злочинцем за цим Законом раніше, стають Героями України із усіма правами та пільгами, закріпленими за цим званням.
    6. Час дії Закону
    Стаття 12. Злочин за цим Законом не має терміну давності. У разі виявлення нових обставин Президент і Верховна Рада попередніх скликань можуть бути знову винесені на суд народу і після отримання нового вироку або реабілітовані, або позбавлені звань, або покарані, або нагороджені.
    7. Невідворотність дії Закону
    Стаття 13. Особи, визнані винними за цим Законом, не підлягають амністії чи помилуванню.
    Стаття 14. Ухилення від суду народу чи покарання за вироком суду народу є особливо важкими злочинами, що караються стратою.
    Стаття 15. Якщо Президент чи депутати Верховної ради, що підлягають суду по цьому Закону, спробують будь-яким способом його уникнути, то після спливання двох місяців з дня конституційного терміну суду вони визнаються злочинцями і підлягають негайній страті.
    Стаття 16. Якщо Президент або окремі депутати Верховної Ради спробують ухилитися від покарання накладеного судом народу, то мають бути розшукані і страчені, де б вони не знаходилися.
    Стаття 17. Якщо виконавчі органи влади України за будь-яких обставин не виконають вирок по статтям 15 та 16 цього Закону, то обов'язок його виконання лягає на кожного громадянина України та її іноземних друзів. Їм дається право діяти стосовно цих злочинців самостійно, будь-якими способами і в будь-якій точці світу.
    Стаття 18. Громадянин України, що виконав вирок за статтею 17 цього Закону, стає Героєм України за цим Законом без додаткового подання та жодних указів. Стосовно іноземних друзів України питання про нагороду вирішується у кожному окремому випадку, але вона повинна бути не нижчою ніж друга по значенню нагорода України.
    8. Заключні положення та внесення змін до Закону
    Стаття 19. Цей Закон приймається на референдумі і не може бути відмінений або змінений інакше ніж всенародним волевиявленням.


    (PRO_SUD) Інтернет –“ Майдан” - “Ти вибрав-тобі судити”


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua