МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Стаття Р.Скрипіна про UMC-МТС (л)

08/03/2007 | Unique
http://5tv.com.ua/articles/0/19/ (доречі цікаво у Скрипіна вийшло з доменом :)
--------
В час, коли космічні кораблі оруть неосяжні небесні простори, а мобілка є навіть в лікарняної прибиральниці, погодьтеся, бути не на зв’язку це значить вилучити себе з поточного життя.

Я не знаю, чи є в новоявленого, чи то перелицьованого оператора мобільного зв’язку UMC-MTC така послуга як «відключіть мене нафіг», але вона була б популярна, точно, серед політиків та бізнесменів, які, час від часу, за їхніми ж словами, їдуть туди, де немає зв’язку. Їдуть, аби насолодитися хлюпотом річки, цвіріньканням пташок, ароматами поля та того, що лишили в тому полі корови. Правда, я не знаю, де зараз такі місця є, уважно роздивляючись карту покриття МТС.

І я, зауважу, не просив МТС активувати таку послугу, якщо вона в них є. А те що є, я тепер знаю напевно. І не лише я, очевидно. Бо невдоволених якістю зв’язку та послуг більшає.
Як вам ситуація, коли ви не виключаєте телефон, не переадресовуєте його нікуди. Він працює. Але наступного дня до вас, буквально, сиплеться пачка смс-ок про те, що вам, виявляється, телефонували вчора, вночі, сьогодні зранку і буквально хвилин 15 тому. Але, на жаль, з вами не поговорили, бо ви були, буцімто поза зоною досяжності. Як таке розуміти?

Набираємо 111. Як радить в таких ситуаціях сайт оператора. Дівчина, яка сидить в кол-цетрі, ясна річ, ні до чого в цій ситуації. Але нема ж з кого питати! От і доводиться їй пояснювати, що ось вона – проблема. Натомість вона лагідним голосом переконує, що все гаразд. І зв’язок у МТС пречудовий. І все що сталося – мої виключно проблеми. Вона, звичайно, відправить енну заявку в технічний відділ, а я можу написати листа генеральному директору МТС пану Павловському Євгену Павловичу на вулицю Лейпцизьку, 15. Спитав в неї мейл пана Павловського й отримав несподівану відповідь, що надати його вона не може й взагалі, листи електронною поштою не вважаються офіційним зверненням. От так чудасії! Добре, що не голубами порадила відправити листа панові Павловському.

Я ж користаюся нагодою та пишу листа тут. Дарма, що пан Павловський народився в Ленінґраді, працював у Москві. Може, в UMC-МТС йому хтось перекладе.

Отже:

ПАНЕ ПАВЛОВСЬКИЙ!
Дозвольте звернути Вашу увагу на якість зв’язку МТС. Якість відсутня як така.
Поясніть мені, абоненту UMC з 2000 року, за що я сплачую щомісяця 630 гривень за пакет «безлімітний» (той, перший, старий-старий! Який, на щастя, після пере форматування, мені лишили у користування)? Чи входить в цей пакет послуга «зв’язок з абонентом відсутній».

Якою буде компенсація мені, як абоненту, який не мав зв’язку із зовнішнім світом протягом пів-доби не з власної провини?

Чому погіршення якості послуг та зв’язку збіглося в часі з ребрендуванням компанії?

Для чого існує 111, якщо від нього немає ніякої користі?

Кому був потрібен ребрендінґ, якщо це ніяким чином не впливає на підвищення якості зв’язку, що було обіцяно?

Зі сподіванням, абонент з 2000 року, Скрипін Р.А.

Щомісяця до мене надходить детальний рахунок за що я сплатив UMC, а тепер МТС не малу суму грошей. Оскільки моя плата є фіксованою, то раз у раз вона практично не міняється. Якщо я, звісно, не надсилав СМС та ММС за кордон, не телефонував туди ж, або не кристувався послугами роумінґу.

Все чудово. Останній місяць я отримав традиційно брошуру «Діалог», яка покликана мені розповідати про новітні речі у компанії, клієнтом якої я є. Перші дві сторінки були присвячені якраз ребрендінґу. Я уважно прочитав ці дві сторінки, видруковані дрібним шрифтом й зрозумів, що в сухому залишку можна було все написати одним реченням: «Панове! Не кіпішуйте! Це все до дупи. Поімняється назва. Бо нам так захотілося. Все решта – НЕ МІНЯЄТЬСЯ!».
Головне, економія була б капітальна. А так я дивлюся на масштабну рекламну компанію МТС й розумію, що все це – гроші на вітер. І не більше. Я якось не перейнявся взагалі філософією, що означає це біле яйце на червоному. Якщо хтось може – поясніть. А я своїм «хлопським розумом» не доганяю. Я так само не доганяю, що ж міняється, окрім назви? Хіба що тепер МТС може вдало не витрачати зайві кошти на території України, будучи, скажімо, спонсором «Comedy Club Moscow style», який транслює «Новий канал». Гроші ж бо сплачені вже у Москві. А тут тепер ніколм платити не треба. А ще й «Новий» заплатить у Москву, купуючи цей цінний продукт. Думаю, що так буде не лише з «камеді», а й з багатьма іншими проектами. Скажімо, олімпіада 2014 у Сочі. Всі рекламні кошти підуть туди. Нащо платити двічі? Економія для МТС так само й на роликах, сувенірній, корпоративній продукції. Багато на чому. А де тут виграємо ми? А ніде. Мушу засмутити керівниутво МТС. Не даремно вони свого часу передумали робити ребрендінґ, бо спрацьовує несприйняття такої зміни вивіски. А тепер до цього додається ще й роздратування якіст послуг, які не поліпшилися, а то й погіршилися.

Справа, звичайно, не моя, куди МТС викидає купу бабла. Тішить те, що вони отримують по заслугах, викидаючи гроші, м’яко кажучі, на вітер.

А я усе більше задумуюся, чи варто так цінувати той «безлімітний – безлімітний», якщо мене гостинні господарі виштовхують в спину в обійми іншого оператора.

А МТС хай тримається за яйця.

Відповіді

  • 2007.08.03 | Kohoutek

    У "Киевстара" дела не лучше...

    Жаловаться, я так понимаю, бессмысленно, но я уже не знаю, что делать - может, на "Билайн" перейти? Лет пять пользуюсь "Киевстаром" и такого, что началось с приходом этого лета, ещё не было - постоянно теряется связь, СМСки приходят с опозданием НА СУТКИ, приходят сообщения о куче пропущенных звонков даже в то время, когда связь, вроде как, была. Это у меня одного или и у других проблемы, интересно? Есть в Украине надёжные операторы GSM?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.08.03 | Unique

      Re: У "Киевстара" дела не лучше...

      Kohoutek пише:
      > Есть в Украине надёжные операторы GSM?
      Нет :(, и не только в Украине.
    • 2007.08.03 | Illia

      Re: У "Киевстара" дела не лучше...

      Зв'язок на день не пропадав ні разу.
      Якщо ж ви препейдовець (ася-бася чи діджусовець), то ваш голосовий трафік має менший пріорітет ніж трафік контрактних абонентів. Але ж контрактники більше платять. У мене як у контрактника зв'зок чудовий.
      З смсками дійсно були проблеми. Але, на скільки мені відомо, недавно в експлуатацію був введений новий смс центр і ситуація з смс покращилась.
      Якщо ж ви відправляєте смс через email, будьте готові їх побачити через годину-другу. Що ж ви хотіли - послуга безкоштовна.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.08.03 | Kohoutek

        Re: У "Киевстара" дела не лучше...

        Illia пише:
        > Зв'язок на день не пропадав ні разу.
        > Якщо ж ви препейдовець (ася-бася чи діджусовець), то ваш голосовий трафік має менший пріорітет ніж трафік контрактних абонентів.

        Да я это знаю. У меня Ася-Вася. Поговорил с людьми - говорят, у нас полтора месяца назад какая-то станция, вроде как, поломалась, до сих пор не починят...

        > Якщо ж ви відправляєте смс через email, будьте готові їх побачити через годину-другу. Що ж ви хотіли - послуга безкоштовна.

        Нет, обычные СМС, с киевстаровского телефона. Друг из Харькова отправлял, что приезжает, через день приехал, а через три часа и СМС добралась. Из Луганска - утром отправляют, к вечеру приходит.

        А чтобы добраться до оператора, нужно пройти десяток этапов. Звонишь 466, выслушиваешь длиннющий список предложений, но связи с оператором среди них нет. Если догадаешься, то войдёшь в какое-нибудь сервисное меню, а там, если догадаешься, то войдёшь в подменю, а там - в следующее подменю и вот тогда, если догадаешься, что оператор ответит, если ничего не помогает (прямо связаться с оператором никто не предлагает), вот тогда тебе ответят человечьим голосом.
    • 2007.08.03 | Dor555

      Re: У "Киевстара" дела не лучше...

      надежных операторов в природе нет и быть не может. А насчет глюков КС - меня убивает работа ихнего сайта. В умс СМС с нета сразу приходят, а в кс час-два задержки, а то и вообще не доходят....
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.08.03 | Illia

        Re: У "Киевстара" дела не лучше...

        Ще раз кажу. Забийте на email-gate Київстара, чи на шарову відсилку з інета. Ця послуга безкоштовна, тобто подарунок.
        А дареному коню .....

        Якщо розглядати все тільки в вимірах "так-ні", то надійного взагалі нічого не існує.
        Якщо ж розлідати надійність як відношення часу відсуності сервіса (або його незадовільної якості) до всьго часу надавання сервіса. То в КС цей показник набагато кращий ніж в УМЗ (МТС).
        Якщо ж розгладати не тільки часовий вимір але й покриття, то КС має ще більший відрив в плані якості.
    • 2007.08.03 | Woodstock generation

      З смс проблеми були завжди, із зв"язком у мене не було.

  • 2007.08.03 | Большой Брат

    Про яйца...

    МТС- те же яйца. Вид сбоку:)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.08.03 | Свинья на радуге

      МТС - Местами Тебя Слышно.

    • 2007.08.03 | Linx

      Re: Про яйца...

      Большой Брат пише:
      > МТС- те же яйца. Вид сбоку:)
      Не зрозумів Вашого гумору.
      Скрипін про МТС і писав.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.08.03 | Dynamo

        змінити оператора

        мені цікаво, який процент незадоволених юмс змінить через це оператора


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".