МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Фотогалерея - салони потягів очима майданівців

08/21/2007 | Іван Шостак
Маємо позитивні зрушення у співпраці з УЗ - це результат наших з вами зусиль. Детальніше тут: http://www2.maidan.org.ua/n/free/1187679744

Ця гілка форуму повинна навести лад в іншій сфері діяльності УЗ - забезпечення комфортного проїзду у вагонах. В цій гілці пропонується розміщати лінки на фото (напр. такі: http://rq.foto.radikal.ru/0708/f3/10edc073f28e.jpg) та подавати поруч таку інформацію:
серія і номер квитка, ПРІЗВИЩЕ=ІП, мейл (для можливих контактів)
додатково можна подавати таке:
"фірмовість" потягу; рік випуску вагона (вказується на "торці" вагону з зовнішньої сторони), дата останнього ремонту (вказується там же), депо/залізниця приписки.
Також можете інформувати про таке:
- чи допускають вас до туалету котлової частини вагона;
- чи наявні в обох туалетах вагона туалетний папір та мило (в достатній кількості);
- чи примушують провідники здавати білизну, і як вони реагують, коли ви зазначаєте, що це не входить до обов"язків пасажира, вони (провідники) мають право забрати білизну тільки з вашого дозволу, а не силоміць;
- чи надають на вашу вимогу безкоштовно шахи і доміно;
- чи зберігає чистоту ваш палець після того як ви ним проведете по поверхні полиць (чи ніші для багажу - в купейних ваг.);
- чи забезпечений вагон кип"ятком (втановлений часовий регламент) та охолодженою перекип"яченою водою;
- чи розносять провідники чай та предмети чайної торгівлі у білих фартухах (чи в засмальцьованих спортивних костюмах);
- чи перебувать чергові(!) провідники в тверезому і активному стані (не сплять);
- чи наявний пристрій для об"єктивного вимірювання температури повітря в салоні вагону;
- чи перебуває т-ра повітря ... : Санітарними правилами на залізничному транспорті вагони починають опалювати при температурі зовнішнього повітря (+10°С) та нижче. Температура взимку повинна підтримуватись (+18 - +22), влітку – (+22 - + 26°С).

Це те що спало мені на думку. Можливо хтось доповнить.
Ось спала на думку ще одна ідея: потрібно щоб в недалекому майбутньому УЗ створила в себе на сайті розділ "Пасажирський контроль".

Суть ідеї:
В розділі "Пасажирський контроль" міститься зразок бланка із запитаннями, що перелічені вище (у вагоні потяга теж повинні бути такі бланки). Пасажир в разі нестерпного комфорту утворює комісію у складі Енної к-ті пасажирів (напр. 4 пасажири - повинен регламентуватись мінімум) і заповнють цю анкету в двох (чи 3-х) примірниках. Найкраще, коли так 4пас + нач.потягу, або у разі його відмови - 8 пас.

Пасажир створює електронну версію заповненої анкети із вказанням неподобств та долученням фото салону, а також сканована копія паперової анкети з відміткою про вручення органам контролю - "Інспекції по контролю якості обслуговування пасажирів на вокзалах та у поїздах" (ох яка довжелезна назва!!!). І всі зацікавлені чекають потім на офіційну відповідь УЗ, яка повинна появитися під тією анкенткою.

Правда, дієво буде?
Бо, на разі (мова про того гриба) УЗ знахабніло посилається на бюрократичні формальності, замість того щоб написати: факт проростання грибів в у ХХ вагоні ХХХХХХ потягу підтвердився. На боротьбу з грибами було залучено дивізію мікозахисту та карантину Одеської залізниці. Завдяки злагодженим діям бійців дивізії, було оперативно зліквідовано осередок розростання грибів, а також, для уникнення поширення грибкових спор, опрацьовано хімічними протигрибковими засобами весь шлях прямування цього потягу та перехідні площадки до прилеглих вагонів.
Цитата з сайту УЗ - "Розділ обслуговування у поїздах далекого сполучення" http://www.uz.gov.ua/qa/index.php
=================================================================
14.08.2007 07:21:26 Олександр
Обслуговування у поїздах далекого сполучення

Как Вы прокомментируете это фото, сделанное в поезде Одесса- Ужгород? http://rq.foto.radikal.ru/0708/f3/10edc073f28e.jpg

Відповідь: Згідно з Законом України „Про звернення громадян” письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Тобто для прийняття заходів по недопущенню зазначених Вами випадків необхідно надіслати листа за підписом з зазначенням адреси, вказати дату проїзду та додати проїзний документ на поїзд у якому відбувся випадок.
========================================кінець цитати

Відповіді

  • 2007.08.21 | igorg

    Для чого стільки людей, та ще й начальник

    Для суду досить 2-х свідків. Не ускладнюйте.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.08.21 | Іван Шостак

      Я не проти, якщо УЗ погодиться, а то скаже: комісія неправомочна

  • 2007.08.21 | igorg

    Здаэться УЗ перейшла на режим самозабезпечення

    техніки за рахунок обслуговуючого персоналу. Тіпа, як хочете працювать то самі й ремонтуйте за власний кошт (як це часто роблять з авто). От тільки біда, що УЗ не авто і запчастини на базарі не продаються та й коштують ...
    Звідси й аварійність. Цікаво б дізнатися про те як мінялися з часом суми на експлуатацію. Руковський врємєнщик і його задача одна - хапнуть якмога більше.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.08.21 | Іван Шостак

      Провідниці зізнавалися, що вагони їм лагодять за пиво, а окремі

      елементи (гачки-вішаки для одежі), які виломують марґінали, купують на базарі. Обгрунтування в них просте - з нас вираховуть більше ніж він коштує на базарі... А ще за Кирпи бідкалися, що примушували їх здавати гроші "на партію" - членські внески.

      Не вина самих провідників, що їх кладуть в таке становище... Корінь зла набагато глибше, чи то пак - вище. Сьогодні на сайті УЗ задав кілька запитань, які риторично повисли без відповіді.
      можна побачити тут: http://www.uz.gov.ua/qa/index.php

      21.08.2007 15:28:44 Іван
      Обслуговування у поїздах далекого сполучення
      Відомо, що існують об"єднання громадян, що сприяють роботі органів МВС. Чи намагається УЗ співпрацювати з пасажирами, шляхом надання їм окремих повноважень для здійснення ними (під час їх поїздки потягом) контролю за якістю обслуговування пасажирів у вагонах? Така співпраця не вимагатиме від УЗ залучення додаткових ресурсів, а громадяни готові працювати на громадських засадах - безкоштовно. Це сприятиме підвищенню якості обслуговування пасажирів в поїздах, починаючи ще з моменту прийому вагону в рейс. Бо вже досить миритися з тим, що провідники приймають вагони з незарядженими батареями, без комплектування милом і туалетним папером, несправними котлами і відсутнім паливом для котлів. Детальніше ідея співпраці з пасажирами описана тут: http://www2.maidan.org.ua/n/free/1187693012
      Відповідь: На даний час немає відповіді

      21.08.2007 15:08:29 Татьяна
      Інше
      Скажите,пожалуйста, сколько стоит билет №142 Симферополь-свердловск?
      Відповідь: На даний час немає відповіді
      21.08.2007 14:43:04 Іван
      Обслуговування на вокзалах/станціях
      Чи є якісь ГЛОБАЛЬНІ технічні перепони для того щоб ввести корективи до "Правил..." з метою уможливлення видачі на бланках "Допоміжний документ" (АСУ Експрес) дублікатів проїзних документів замість втрачених (загублених, викрадених) чи замість пошкоджених? Іменні квитки дають таку можливість. Що від цього може втратити залізниця. якщо вартість такої послуги становитиме, наприклад, 6грн.? У вагонах теж не виникне непорозумінь - дуже мала ймовірність що 2 чи більше пасажирів будуть мати ідентичні ПРІЗВИЩЕ=ІБ. Потрібна воля чиновників - внести зміни до чинних "Правил...". Чи не так?
      Відповідь: На даний час немає відповіді

      21.08.2007 13:36:17 Сергей
      Інше
      Добрый День.Подскажите,каким поездом можно добраться с Херсона до Днепропетровска,и обратно?!В расписании поездов на сайте найти не смог!
      Відповідь: http://www.uz.gov.ua/index.php?m=services.transppl.ScheduleOra&f=ScheduleOra.Train&T1=911&lng=uk

      21.08.2007 13:28:06 Іван
      Обслуговування на вокзалах/станціях
      Чи брала до уваги УЗ та чи візьмуть міністерства, що погоджують питання внесення змін до "Правил..." думки та пропозиції громадян, які схвалюють/одобрюють практику посадки пасажирів до потягу за іменними проїзними документами і пропонують продавати такі документи без пред"явлення документів, що встановлють особу. Детальніше тут: http://maidan.org.ua/static/mai/1187585439.html Також прошу вказати/оприлюднити контакти осіб, які курують це питання. Дійсно, ватро внести зміни але не такі радикальні - бо отримаємо спекуляцію і шалені збитки для УЗ.
      Відповідь: На даний час немає відповіді

      =======================================================кінець цитати

      Там такі типові або кумедні відповіді бувають - приблизно, як із грибами. Воно виглядає так, наче їх не цікавить сам факт проростання грибів, а дотримання тим хто повідомив про це бюрократичниїх норм чинного законодавства. А коли не знають що відповісти, то повідомлення "На даний час немає відповіді" - висить там невизначений час.

      Дуде цікаво виглядає. Коли питають пасажири чи можна виписати дублікат (іменного поки що) квитка, то вони кажуть, що "Правилами..." таке не передбачене. А чому ж їм самим не зініціювати внесення змін до цих "Правил...". Бо самі собі зробили різні нормативні документи і так виглядає, що вони начебто хочуть чимось допомогти, але (створені ними самими) правила їм стають на перепоні. Це якийсь мазохім - інших слів не доберу.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".