МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ющенко хоче змінити правила гри на дорозі

11/12/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Ющенко планує підписати указ, спрямований на підвищення безпеки дорожнього руху

Київ. 12 листопада. УНІАН. Президент України Віктор ЮЩЕНКО планує підписати указ, спрямований на підвищення безпеки дорожнього руху.

Як передає кореспондент УНІАН, про це глава держави сказав, виступаючи на міжвідомчій нараді щодо стану справ у сфері безпеки дорожнього руху.

В.ЮЩЕНКО запропонував в ході наради висловити пропозиції, покликані підвищити безпеку руху. Він підкреслив, що необхідно змінити правила гри, які дадуть змогу підвищити безпеку руху. Зокрема він повторив свою тезу щодо необхідності посилення відповідальності за порушення дорожніх правил, зауваживши, що штрафи в Україні одні з найменших не лише на пострадянському просторі, а й у світі. Він зазначив, що в Україні в середньому штраф становить до 40 євро, тоді як в Росії 360 євро, а в Польщі - 1400 євро.

«З такою нормою відповідальності ми справимось з таким злом?», - запитав Президент.

Також В.ЮЩЕНКО наголосив на необхідності вироблення нової політики реєстрації транспорту, в тому числі і того, що приходить із-за кордону. Також, за словами глави держави, необхідно підвищити освітній рівень громадян щодо етики поведінки на дорогах, а також знання правил ще з шкільного віку. Важливим питанням, за словами глави держави, є також кроки з подолання хабарництва в МВС та ДАІ.

Відповіді

  • 2007.11.12 | Свiдомий

    А толку? Який конкретний механiзм запровадження озвучених змiн?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.12 | observer

      збільшать штрафи, відповідно збільшаться і хабарі

      відповідно збільшаться і хабарі ДАІшникам, щоб ті штрафи не платити. в будь якому випадку водії почнцть порушувати менше. одна справа дата інспектору 50 грн. і геть інша - 500
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.11.12 | Свiдомий

        Як вiн їх збiльшить? Хiба це компетенцiя Президента?

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.11.12 | observer

          так би я сказали, що Вам поговорити немає з ким

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.11.12 | Свiдомий

            З вашим знанням законiв "краще жувати, нiж говорити" (с).

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.11.12 | observer

              ще один чітатєль мислєй

              я не писав "Як вiн їх збiльшить? Хiба це компетенцiя Президента?", я писав що буде після збільшення штрафів.
              а сама постановка питання видає або ваше незнання процесів закнотворчості або те, про що я писав - "а пагаваріть?"

              успіхів!
        • 2007.11.12 | Taras-ods

          ХеХе, а Васадзе недасть змінити митні тарифи :-)

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.11.12 | samopal

            Угу. Він уже більше двох років "не дає".

            А інші якось і не намагаються "взяти". Ндравицця, мабуть... Чи Васадзе бояться?
  • 2007.11.12 | Pavlo

    Це щоб ДАЇ, у випадку чого, не зупиняло гвардійців.

  • 2007.11.12 | Taras-ods

    А є якась статистика по Грузії?

    Цікаво, нема ДАІ там, а як аварійність?
  • 2007.11.12 | kotygoroshko

    українці "за" обома руками

    будуть, якщо Ющенко не забуде підняти середню зарплату до такого рівня, щоб сплатити 1600 євро було б так жеж легко з нової зарплати, як зараз 40 євро с теперешньої, суко
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.12 | 123

      а навіщо українцям щоб Вам було легко платити штрафи?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.12 | watchdog

      А еще веселая картинка получается в случае участников ДТП

      с разными "весовыми" категориями. Всегда в этих случаях "виноватым" оказывается маленький пересічний громадянин. С него и будут теперь сдирать эти 1000 евро.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.12 | Ghost

      штраф таки повинен бути не "легким".

  • 2007.11.12 | kotygoroshko

    ЧМО

    не знає, що траса Київ-Одеса єдина в Україні більш-менш пристойної якості, зі знаками і розв*язками


    а всі інші дороги нескінченними дирками в асвальті та тупорило встановленими знаками або відсутністю знаків просто унеможливлюють ситуацію, коли можна не порушити


    ЧМО також може робити вигляд, що не здогадується, що ситуація з безпекою на дорогах викликана не маленькими штрафами, а можливістю уникнути покарання за гроші - візьміть приклад Калиновського чи й того районного міліціонера, що своєю Таврією скалічив і вбив на пісочниці декількох дітей - "Майдан" писав про то
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.12 | alx_1904

      ЧМО - это тот кто нарушает ПДД, при этом ищет, иногда,

      оправдания тому, что он подвергает ЧУЖИЕ ЖИЗНИ смертельному риску.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.11.12 | kotygoroshko

        Re: ЧМО - это тот кто нарушает ПДД, при этом ищет, иногда,

        alx_1904 пише:
        > оправдания тому, что он подвергает ЧУЖИЕ ЖИЗНИ смертельному риску.


        а не та людина, яка під виглядом боротьби за безпеку руху маскує різкий сплеск хабарництва на дорогах і в судах?


        одним указом нагодувати міліцію, суддів і адвокатів?
      • 2007.11.12 | Linx

        Re: ЧМО - это тот кто нарушает ПДД, при этом ищет, иногда,

        Подвергать ЧУЖИЕ ЖИЗНИ смертельному риску и нарушать в некоторых случаях БЕСТОЛКОВЫЕ ПРАВИЛА - это две большие разницы.
    • 2007.11.12 | observer

      справа не лише в калиновських

      але й у васях на жигулях, котрі звикли:
      - не включати повороти
      - паркуватись де душа забажає
      - їздити на червоне світло
      - etc.

      їх на порядок більше ніж калиновських, саме вони створюють основну масу ДТП і проти них великі штрафи чудово спрацюють
      а проти калиновських мають працювати відділи внутрішнього контролю ДАІ і це геть інша історія - тут справді "систему міняти треба"
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.11.12 | 123

        Вась не на порядок більше ніж калиновських

        observer пише:
        > але й у васях на жигулях, котрі звикли:
        > - не включати повороти
        > - паркуватись де душа забажає
        > - їздити на червоне світло
        > - etc.
        >
        > їх на порядок більше ніж калиновських, саме вони створюють основну масу ДТП і проти них великі штрафи чудово спрацюють

        А на три порядки.

        Якби в нас проблеми на дорогах створювали лише каналівські - ДАІшникам треба було б ордени щотижня давати.
  • 2007.11.12 | Linx

    Re: Ющенко хоче змінити правила гри на дорозі

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > В.ЮЩЕНКО запропонував в ході наради висловити пропозиції, покликані підвищити безпеку руху. БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА-БЛА
    >... Важливим питанням, за словами глави держави, є також кроки з подолання хабарництва в МВС та ДАІ.

    Поки ти не зробиш останнє (за пріоритетом ?!). Нєфіг навіть рипатись в інших напрямках. Бо підвищені штрафи будуть лише стимулом домовлятись з інспектором на місці.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.12 | kotygoroshko

      ну так, про це і шла мова

      Linx пише:
      > Бо підвищені штрафи будуть лише стимулом домовлятись з інспектором на місці.


      частина хабарів, які з нових шрафів прості ДАІшники збиратимуть, ітиме до Ющенка, і на неї буде створений фонд по боротьбі з хабарництвом, так би мовити "цирк для прієзжіх" чи спектакль для Європи
  • 2007.11.12 | keymaster

    СДПУ(0) - проти (офіційне з мила Майдану) Це багато про що

    говорить.
    Крім того, якось так воно вийде - хто проти цієї позиції Ющенка - той за Шуфрича :) Це я для бажаючих промоніторити, хто тут стоїть на позиціях СДПУ(0) :)

    > Преcc-служба СДПУ(О)

    > Геннадий Шанин: Президенту нужны управляемые силовики

    > Так прокомментировал ситуацию, связанную с очередной инициативой Виктора Ющенко, секретарь Мелитопольского горкома СДПУ(О) Геннадий Шанин, который в течении 18 лет возглавлял Мелитопольское (Запорожская обл.) городское управление Госавтоинспекции.

    > «Что стоит за инициативой президента – благие намерения по очистке ГАИ от взяточников или же попытка стравить две, теперь подконтрольные ему, службы: СБУ и МВД. Ведь принцип «Разделяй и властвуй» Виктору Андреевичу знаком очень хорошо», — уверен Шанин.

    > «Очищать ГАИ от взяточников необходимо. А вот заявлять о том, что такая операция будет проводиться – это значит сделать ее неэффективной. Да и потом – что делать дальше?», — поинтересовался Геннадий Шанин.

    > «Многие ГАИшники за свои деньги покупают форму. Ремонт служебного транспорта, ГСМ, и ряд других позиций госбюджет не финансирует в достаточном объеме. Может, вместо пламенных спичей о необходимости очередных репрессий в МВД Виктор Андреевич предложит изменения в бюджет или реформы в законодательстве, которые сделают реальным существование ГАИ без взяток? Потому что пока ничего, кроме идеологического обоснования чисток в силовых органах а-ля Иосиф Сталин, я не вижу. Хотя опыт Грузии подсказывает, что Президенту нужны послушные силовики», — сказал Шанин.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.12 | Гладчук

      Re: СДПУ(0) - проти (офіційне з мила Майдану) Це багато про що

      1. Згідно Конституції України Ющенко НЕ МАЄ ПРАВА підписувати Указ. Це питання вже врегульоване Законом про дорожній рух

      2. Спочатку треба щоб зарплати українців були такі як у росіян та поляків. А потім такі ж розміри штрафів

      3. Якщо штрафи сплачувати даїшнику на місці без рішення суду - це тотальна корупція


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".