МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Заборонено "рекламу смерті"

03/19/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Вчора 425 депутатами Верховної Ради України підтримано Закон України №0938 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв).

Рівненське представництво Громадянської мережі ОПОРА вітає прийняття суспільно важливого закону, який запроваджує додаткові обмеження на «рекламу смерті». Ще наприкінці 2006 року ОПОРА на місцевому рівні ініціювала заборону розміщення реклами тютюнових та алкогольних виробів на зовнішніх носіях. В свою чергу Рівненська міська рада підтримала ініціативу громадськості та прийняла рішення "Про заборону розміщення зовнішньої реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів у місті Рівному", що вступило в дію з 01.01.2007. Нажаль, процес з виконанням затягнувся у зв’язку з перенесенням баталій у судову площину. Як виявилося згодом, місцева влада не змогла захистити ініціативу у судових інстанціях, через які Всеукраїнська асоціація надавачів зовнішньої реклами призупинили дію рішення.

Тож прийняття зазначеного закону в правовому полі остаточно врегулює заборону «реклами смерті» на користь громадських місцевих ініціатив. Рівненське представництво Громадянської мережі ОПОРА в рамках кампанії «Зупинимо рекламу смерті» продовжуватиме проводити моніторинг прийняття нормативних документів щодо заборони реклами тютюнових та алкогольних виробів.

Отже, Закон «Про внесення зміни до Закону України «Про рекламу» передбачає поступове обмеження реклами тютюнових виробів і алкогольних напоїв у зовнішній рекламі та пресі, аж до повної їх заборони, а також обмеження алкогольного спонсорства. Законом дозволена лише статична заставка логотипу спонсора без звукового супроводу.

Після набуття чинності, буде заборонено «використовувати» для реклами тютюнових, алкогольних, слабоалкогольних виробів та пива, відомих осіб. Також заборонено пряме чи опосередковане схвалення особами, що користуються популярністю в суспільстві, паління або вживання алкоголю, пива та напоїв, що виготовляються на його основі (ст. 22). Тобто, після набуття Законом чинності, буде заборонено використання рекламного ролику всім відомого пива за участю братів Кличко.

Також, згідно змін до статті восьмої цього закону заборонено «використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви органів державної влади України, органів місцевого самоврядування…»

Зокрема, тепер реклама тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється:
•на радіо та телебаченні;
•на перших і останніх сторінках газет, на обкладинках журналів та інших видань, в усіх виданнях для дітей та юнацтва, у тому числі на сторінках друкованих видань для дітей та юнацтва;
•в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань);
•засобами внутрішньої реклами;
•на транспорті;
•за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів тютюнових виробів);
•засобами зовнішньої реклами (стаття 22 ЗУ «Про рекламу»).

Реклама алкогольних напоїв, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, забороняється:
•на радіо та телебаченні з 6 до 23 години;
•на перших і останніх сторінках газет, на обкладинках журналів та інших видань, в усіх виданнях для дітей та юнацтва, у тому числі на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих видань;
•в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань);
•засобами внутрішньої реклами;
•за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів алкогольних напоїв);
•на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів загального користування та метрополітену;
•засобами зовнішньої реклами.

Закон вступить в дію через місяць після його публікації в офіційному віснику ВРУ, газеті «Голос України», тобто не раніше 19 квітня. Окремі ж пункти даного Закону, набудуть чинності 1 січня 2009 року та 1 січня 2010 року.

Наступним кроком Громадянської мережі ОПОРА стане національна кампанія лобіювання щодо підняття акцизів на тютюнові вироби. Сьогодні податковий збір закладений нище рівня інфляції. У 2007 році при загальному індексі інфляції 16,6%, ціни на тютюнові вироби зросли лише на 7,2%, тоді як на яйця – 54%, фрукти – 60%, олію – 70 %.

Відповіді

  • 2008.03.19 | Олена Весел

    Ню-ню... а не простіше подивитись

    які результати дали подібні кампанії в інших країнах? Наприклад в Естонії. І чому там відмовились від подібних соціальних експериментів? Просто ця лісопета склепана нашвидкоруч не туди і не так їде... Можно всьо заборонити, можна навіть виноградники вирубати ще раз... одна проблема - боротись з алкоголізмом та вживанням тютюну це не допоможе...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.19 | Sean

      а що доброго в реклямі тютюну і горілки?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.19 | Микола Гудкович

        Підписався на гілку


        Цікаво, які будуть аргументи, збираю колекцію.

        Дякую, Шоне, за питання, подивимося на конвульсії.
      • 2008.03.19 | Sean

        іншими словами. Іде собі підліток

        бачить дурного ковбоя марлборо, котрий, вар'ят такий, красіва пхає собі до рота ракову паличку. Тіпа круто. Що робить підліток?

        І не варто казати, що є інші чинники впливу - ровісники, вулиця, дорослі, таке інше. Є. Але це теж чинник. Мінус один чинник - чинників стане менше. все просто.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.19 | Олена Весел

          Проблема в тому, що якраз ковбой від цього

          і не програє. Ковбой якраз виграє. Програють які-небудь "Прилуки" чи менш відома марка. А ковбоя мальборо якраз будуть купувати, саме через те, що про нього і так знають. Мені особисто все одно - я не палила і не маю наміру починати. Але ще раз кажу - власне ті проти кого оце направлено не програють, а навпаки виграють від подібних дій. Парадокс. І факт.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.20 | Sean

            це не так

            Олена Весел пише:
            > і не програє. Ковбой якраз виграє. Програють які-небудь "Прилуки" чи менш відома марка. А ковбоя мальборо якраз будуть купувати, саме через те, що про нього і так знають. Мені особисто все одно - я не палила і не маю наміру починати. Але ще раз кажу - власне ті проти кого оце направлено не програють, а навпаки виграють від подібних дій. Парадокс. І факт.

            Популяризується у такий спосіб не тільки конкретна марка, а "культ паління". Від скасування реклами виграє, за великим рахунком, людство, а програють ті, хто робить на тому бізнес. Перепрошую, тут нема про що сперечатися, це абетка.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.03.20 | Олена Весел

              в тому-то і справа,

              що таки абетка вже, але у іншому вже у іншому контексті. мені врешті, що з того - мені та реклама що є, що немає... від того палити не почну все одно. хай хоч 50 ковбоїв мені покажіть - ну і шо, я вже більше бачила? по ходу зауваження до речі. в селі де моя бабця живе до 14 років більшість підлітків моїх однолітків встигла покинути палити. вони починали у 7, ще за часів Радянського Союзу, коли реклами не було. в часи антиалкогольної компанії Горбачова більшість з них спробували жигульовське пиво. в 14 там телевізорів ще навіть не тримали і рекламу не бачили. точніше тєліки там стояли, але... не показували нічого. а все село збиралось дивитись до одного який показував Марію чи Розу. але всі мої знайомі палили мальборо. щитів рекламних як ви можете здогадатись там теж ніхто тоді не вішав та і зараз їх нема... чи були щити у найближчому місті не було... але вони палили і пили.

              в місті чомусь навпаки більшість знайомих у 14 тільки спробувала, а деякі, як і я, і досі не палять. хоча тілівізори були і рекламу дивились. культ-культ... це не культ, це заборона. ті, що спробували у 14, - діти із забезпечених родин, що вже на той момент мали 2-поверхові дачі за містом. і їм палити прямо забороняли. найсмішніше було чути роздуми їхніх батьків про дітей із малозабезпечених родин, про те, що ото вони всі палять... а от Альона хіба з мамою... угу, ми тільки ржали з цих "психологів" всім класом... найголосніше за кутком з цигаркою в зубах ржала Альона.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.03.20 | троль ak1001

                ну так поржать это проще всего

                http://www.who.int/topics/tobacco/facts/en/index.html

                Tobacco key facts

                Tobacco use is one of the biggest public health threats the world has ever faced.

                - There are more than one billion smokers in the world.
                - Globally, use of tobacco products is increasing, although it is decreasing in high-income countries.
                - Almost half of the world's children breathe air polluted by tobacco smoke.
                - The epidemic is shifting to the developing world.
                - More than 80% of the world's smokers live in low- and middle-income countries.
                - Tobacco use kills 5.4 million people a year - an average of one person every six seconds - and accounts for one in 10 adult deaths worldwide.
                - Tobacco kills up to half of all users.
                - It is a risk factor for six of the eight leading causes of deaths in the world.

                Because there is a lag of several years between when people start using tobacco and when their health suffers, the epidemic of disease and death has just begun.

                - 100 million deaths were caused by tobacco in the 20th century. If current trends continue, there will be up to one billion deaths in the 21st century.
                - Unchecked, tobacco-related deaths will increase to more than eight million a year by 2030, and 80% of those deaths will occur in the developing world.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.03.20 | Олена Весел

                  Ніхто не заперечує того, що статистика

                  жахлива. Але тут іще такоє - це так само як втрати у бойових діях. Поки смерть одна - самогубство в Іраку чи загибель у сутичці в Косово - ця смерть жахлива. Коли їх кілька - то вже так - українські втрати від війни в Іраку більші ніж на той момент були у американців по статистиці. У нас 19, у них уже були тисячі - у них це стало статистикою. Різниця у ставленні до цього в Україні і Штатах теж показова. Для нас смерть одного чи 20 це трагедія, хоча 20-ти буде чомусь меншою ніж 1-го. Для них 5 тисяч вже ні. Маніпуляції зі статисткою теж можуть мати зворотній ефект - це так, до відома.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.03.20 | троль ak1001

                    ви можете відповісти на це:

                    - Globally, use of tobacco products is increasing, although it is decreasing in high-income countries



                    коли вже давно доведено що подорожчання сигарет і алкоголю знижує споживання, що рекламу треба обмежувати, що продаж дітям треба заборонити, що треба вводити вільні від паління зони для захисту від пасивного паління,

                    ви тут на форумі продовжуєте верзти якісь дурниці про "ось я і мій друг з жж"

                    сходіть на сайт ВОЗ, там повно матеріалів
      • 2008.03.19 | Slavix

        Re: а що доброго в реклямі тютюну і горілки?

        Добрі заробітки. Схема руху коштів в горілчаному рекламному бізнесі:
        1. Дотаційний державний концерн Укрспирт за збитковими заниженими цінами продає спирт виробникам, які купили ліцензії;
        2. Виробники роблять з нього горілку та продають за значно завищеною домовленою в ціновому сигменті ціною;
        3. Вкладають кошти в рекламу продукції;
        4. О чудо!!! Рекламісти виконують соціальну функцію: платять з цих коштів податки.
        5. Податок сплачений рекламістом (і виробником) йде куди? Правильно! на дотування Укрспирту.

        За тютюн не цікавився, але підозрюю що теж є якісь мутки.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.19 | Alexx

          Re: а що доброго в реклямі тютюну і горілки?

          Реклама рекламою, але заборона реклами дозволить зменшити витрати виробників, які вони закладають у вартість, і тому можливе зниження ціни, але є і друга сторона медалі, внаслідок зменшення обємів реалізації, ціну можуть тримати або підняти щоб не нести збитків.
          Така моя думка. Але чому ми маємо думати про них і їх прибутки, ми маємо думати про себе і те що нас оточує.
      • 2008.03.19 | Олена Весел

        Доброго нічого. Так само як і у її забороні

        нічого доброго за прикладом інших країн не відбулось. Тільки постраждали національні виробники. А так нічого... Естонія від цієї практики відмовилась у грудні минулого року. А запровадили у травні. Тобто у них це тривало рівно півроку.

        Виходить так, що люди не перестають пити менше. Більше того у них вийшло навіть більше. Я здається навіть новину про це на Майдан ставила. Вийшло, що від заборони почали пити більше і палити більше. Але купували лише відомі марки. Таким чином впав рівень споживання продукції національного виробника. Кількість смертей від не зменшилась, бо шмурдяк і самогон пили, п'ють і будуть пити...

        Крім того... ну навіть туристи коли приїздять вони беруть уже знайому марку, а місцеву естонську не знають і навіть можливості спробувати не мають. Так само вийшли проблеми з новими лініями. Нові марки взагалі мало в трубу не повилітали. І півроку буксувало рідне виробництво.

        Тоді плюнули і знову змінили законодавство. Дозволили рекламу, але при цьому встановили жорсткі обмеження на те якою вона має бути і коли її показувати. З грудня місяця ні про рекламу, ні побажання її заборонити повідомлень не було. Дивлюсь Рен-ТВ-Естонія - ну так... щоб її було таке засилля як у нас то нє, є, але практично не помітна.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.20 | Sean

          якщо нічого доброго, то вона не має права на існування

          а про шкоду я сказав у повідомленні про підлітків і ковбоя марлборо
    • 2008.03.23 | Niina z Estonii

      Re: Ню-ню... а не простіше подивитись

      Shanovna Olena Vesel! Scho vy majete na uvazi stosovno Estonii? V Tallinni z 01.08.07 alkogol prodajut do 20.00. I ce ne vidminjaly. Navpaky, dejaki inshi mista pereinjaly.
  • 2008.03.19 | Микола Гудкович

    Вітаю. Як перший несміливий крок

  • 2008.03.19 | Abbot

    Точніше, пограбовано своїх співгромадян...

    Помирати від алкоголю та тютюну будуть все одно. Бо реклама рекламою, але найбільший "врожай" збирає підпільно виготовлена отрута та різні шмурдяки, які вживають бідні люди та декласований елемент. І з палінням все не так просто: відомі особистості цигарок не рекламують, а підлітки привчаються до шкідливої звички завдяки батькам чи друзям...

    Тож що маємо у залишку? Черговий віртуальний удар по міфічному ворогові, який не завдасть йому жодної шкоди. І реальний удар по кишенях людей, які чесно працюють у рекламному бізнесі.

    Кожен легальний товар має право на рекламу. Хочете боротись за здоров'я - забороніть тютюн взагалі, і тоді, відповідно забороняйте його рекламу.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.19 | Олена Весел

      Насправді від цього виграють лише

      великі виробники, які по суті діла з того моменту стають монополістами. Люди, які не можуть собі дозволити дорогу і вже відому горілку, справді будуть бурдою травитись
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.19 | троль ak1001

        вам взагалі не соромно займатись цією пропагандою

        в той час коли у нас пияцтво - норма життя?
      • 2008.03.19 | троль ak1001

        Ограничение экономической доступности алкоголя (/)

        http://www.demoscope.ru/weekly/2006/0265/analit01.php

        Ограничение экономической доступности алкоголя

        По мнению многих экспертов, одним из направлений политики по снижению потребления алкоголя должно стать повышение цен на алкогольные напитки.

        Еще в опубликованном в 1994 г. под эгидой ВОЗ исследовании «Алкогольная политика и общественное благо» отмечалось, что «налогообложение алкоголя является эффективным механизмом снижения алкогольных проблем во всех аспектах. Заявлять о том, что злоупотребляющие или зависимые от алкоголя люди не будут поддаваться влиянию цен, значит противоречить фактам. Было доказано просто, но с полной научной достоверностью, что налогообложение алкоголя является доступным политическим инструментом, который может применяться, чтобы спасти жизни и избежать связанных с алкоголем страданий»5.

        Многочисленные исследования воздействия изменения цен на потребление было проведено во многих странах - в Австралии, Бельгии, Канаде, Дании, Германии, Финляндии, Франции, Ирландии, Италии, Нидерландах, Новой Зеландия, Норвегии, Португалии, Испании, Швеции, Великобритании и США. Они позволили сделать вывод, что алкоголь, как правило, ведет себя, как и все иные товары: если цена повышается, потребление понижается, а если цена падает - потребление растет. При этом пьяницы и даже люди с алкогольной зависимостью подвержены действию изменения цен в той же, если не большей степени, что и мало пьющие. Но верно и то, что эластичность цен - чувствительность алкоголя к изменению цен, не остается одной и той же всегда и везде и для всех типов алкогольных напитков.

        По некоторым данным, в западных странах повышение на 1% цен на крепкие алкогольные напитки приводит к 1%-ному снижению их потребления. Однако, полагают российские исследователи, в условиях дешевизны крепких спиртных напитков в России такая закономерность не действует. Для того чтобы добиться относительно безопасного для жизни уровня потребления напитков с высоким содержанием алкоголя, нужно повысить цены на водку и прочие крепкие алкогольные напитки очень сильно (примерно, в 3,5 раза). Даже если такое повышение цены и невозможно, все же они считают целесообразным введение фиксированной минимальной цены на крепкие спиртные напитки6.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.19 | Олена Весел

          А хто займається пропагандою

          Я кажу те, що реально було в Естонії. А Ви мені показуєте дослідження російські, знаєте саме той приклад, на якому найкраще довести шо статистика це найвища форма брехні. Заборона реклами у дитячий час - посибл. заборона вживання у громадських місцях - посибл. але заборона реклами взагалі - граблями made in Estonia кроком руш!
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.20 | троль ak1001

            ви, причому перешли на брудні прийоми

            не треба гребти всіх під одну гребінку, ваша спроба очернити добрий ресурс свідчіть більше про вас


            по друге в статті є посилання, зокрема

            Алкогольная политика и общественное благо. Оксфорд Юниверсити Пресс совместно с Европейским региональным бюро Всемирной Организации Здравоохранения. 1994. http://www.adic.org.ua/sirpatip/mater-2/alc-pol/index.html#content


            перед тим як когось очернити могли хоча б сходити по ссилці, ознайомитися зі списком авторів, перш ніж писати про "російські дослідження"
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.03.20 | Олена Весел

              1994? ага, тобто до того як вигадали запровадити

              у школах заняття з медіа-компетенції... угу, тоді розглядали саме заборону реклами як один з методів. з того часу забороняли то тут, то сям з приблизно однаковим успіхом. зараз пробують забороняти у громадських місцях... тре подивитись шо з того вийде щоб хоч цього разу не повторювати шлях, який вже хтось до нас пройшов... а в ідеалі і собі запровадить навчання з медіа-компетенції. і дітлашні корисно, бо вигадку на екрані таки навчиться від правди відрізняти, і знову ж таки попробує себе у професії... того гляди матимемо ще і найкращу поросль рекламістів...
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.03.20 | троль ak1001

                давайте вы приведете цифры смертности

                в Европе и Америкетак сказать до и после и мы с тогда мы с вами поговорим о ваших граблях

                а в 1994 году смерть от алкоголя и рака легких не исльно отличается от смерти по этим же причинам в 2008

                вообще ваше падение от "плохих российских исследований" к 1994 году после того как вас ткунули носом очень показательно. уверен что вы даже не задумались о том чтобы прочитать и задуматся, а решили быстро найти следующую зацепку..
      • 2008.03.19 | троль ak1001

        Контроль рекламы и предоставление информации о рисках (/)

        http://www.demoscope.ru/weekly/2006/0265/analit01.php

        Контроль рекламы и предоставление информации о рисках

        Ограничения рекламы алкоголя. Имеются исследования, которые показывают, что в странах, где действует запрет рекламы крепких спиртных напитков, уровень потребления алкоголя почти на 16% ниже, чем в странах, где такого запрета нет; в то время как в странах, где действует запрет на рекламу пива и вина, уровень потребления алкоголя почти на 11% ниже, чем в странах, где существует запрет только на рекламу крепких спиртных напитков. Все же, если относиться к алкогольным напиткам как к обычному товару, идею полного отказа от рекламы такого товара следует признать нереалистичной. Но можно ввести некоторые ограничения на содержание излишне агрессивной рекламы, например совмещающей популяризацию спиртного с пропагандой определенного стиля жизни или даже определенных политических взглядов. Рекламировать можно качество спиртного, а не его символическое значение (признак «настоящего мужчины» и т.п.). Можно ограничить и места распространения рекламы, время ее распространения в электронных СМИ и т.п.

        Просветительские кампании СМИ. Разумеется, возражать против таких кампаний нельзя, но на Западе имеются исследования, которые показывают, что такие кампании, как правило, не очень эффективны. Считается, что они оказываются более успешными, когда антиалкогольный материал интегрирован в какие-то другие программы, например, объединены со школьными программами, включающими домашние задания, нацеленные на вовлечение родителей, - при этом они действуют и на школьников-подростков и на их родителей. Важнее, чтобы все материалы массовых СМИ тестировались на их соответствие антиалкогольным установкам. Но и эти требования нельзя доводить до абсурда, настаивая, например, на том, чтобы в художественных фильмах не показывали пьющих (или курящих) людей.

        Антиалкогольное просвещение в школах. В западной литературе иногда высказывается скептическое отношение к эффективности такого рода просвещения. Все же отказываться от этого просветительского ресурса в России, видимо, не следует. Но стратегия и тактика его использования должна быть тщательно продумана. Как отмечается в исследовании «Алкогольная политика и общественное благо», «вполне вероятно, что особенно хорошо видимые и символичные стратегии, такие как ограничения по рекламе алкоголя и образовательные программы средств массовой информации, могут оказать свое наиболее значительное влияние скорее на социальный климат вокруг потребления алкоголя, чем прямой эффект на поведение личности».

        ---------------------------


        поэтому прошу вас, прежде чем лить фальшивые слезы о монополизации рынка изза ограниченийна рекламу или о праже дешевой водки, почитать статьи статистиков социологов и демографов и посчитать во сколько разрушенных алкоголем жизней обходятся обществу ваши слезы
    • 2008.03.19 | Slavix

      Re: Точніше, пограбовано своїх співгромадян...

      Abbot пише:
      > Помирати від алкоголю та тютюну будуть все одно. Бо реклама рекламою, але найбільший "врожай" збирає підпільно виготовлена отрута та різні шмурдяки, які вживають бідні люди та декласований елемент.

      Якщо взяти ширше, то "декласований елемент" гине і від простроченої соєвої ковбаси з безліччю сумнівних добавок. Якість товарів це інша окрема проблема.

      І з палінням все не так просто: відомі особистості цигарок не рекламують, а підлітки привчаються до шкідливої звички завдяки батькам чи друзям...

      Привчаються так. Але покинути палити або пити надзвичайно складно, коли денно і ношно довбуть мальбором, горілочкою та пивом твоєї країни. Якщо працюєте в рекламному бізнесі вам може бути відома статистика антинаркотичної соціалки (пригадуєте, в першій - бадяжать зілля в другій роблять "дорогу" в формі хреста). Після цього багато колишніх вийшли з зав"вязки.
      >
      > Тож що маємо у залишку? Черговий віртуальний удар по міфічному ворогові, який не завдасть йому жодної шкоди.

      Прям так жодної.

      І реальний удар по кишенях людей, які чесно працюють у рекламному бізнесі.

      Хай ці чесні люди куплять собі мп4 годинник з анальним вібратором, надішлються смс зі словом "лох" на платний номер та навчаться хоча б писати без помилок. Це ж сущщій пустяк.
      >
      > Кожен легальний товар має право на рекламу. Хочете боротись за здоров'я - забороніть тютюн взагалі, і тоді, відповідно забороняйте його рекламу.

      Правильно заборонили. Якщо вже чесні люди не дотримуються обмежень в рекламі "легальної" продукції, нє фіг дозволяти її рекламу взагалі.
    • 2008.03.19 | троль ak1001

      ви що, соціальний расист?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.20 | Abbot

        Просто не прихильник популістських дурниць...

        Глобальні проблеми вимагають серйозного наукового підходу, а не "тащить і нє пущать" (с)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.20 | троль ak1001

          так це він і є. глобальний науково обоснований підхід

          заборона наружної реклами - це гут

          чи вас тоже відправити читати дослідження на сайт ВОЗ?
  • 2008.03.19 | 123

    Оце рівень нашого державного менеджменту

    Рефлексії першого порядку - це максимум на що здатна наша "політеліта": "пити і курити шкідливо для здоров*я? шкідливо. отже, треба заборонити рекламу".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.19 | троль ak1001

      навіть такі рефлексії краще ніж потурання

      алкогольним і тютюновим компаніям
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.19 | Олена Весел

        А це не потурання?

        Насправді це і є потурання тим компаніям, чиї назви на слуху. Їм реклама не потрібна, бо її відсутність буде для них найкращою рекламою. Відсутність реклами просто зменшить вибір і знищить їхній менш відомих конкурентів.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.19 | троль ak1001

          ви кажете неправду. це не потурання

          і реклама їм дуже потрібна

          інакше вони б не платили за цю рекламу стільки грошей
          як за саму рекламу так і за закони про рекламу


          >Відсутність реклами просто зменшить вибір і знищить їхній менш відомих конкурентів.

          відсутність реклами - це крок на зміну "соціальній моді", яка є моделлю поведінки для більшості індивідів суспільства, і особливо для молоді
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.19 | Олена Весел

            вже сказала - веселої прогулянки граблями

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.03.20 | троль ak1001

              якщо хочете жити на кладовищі

              де повно могил вбитих алкоголем і табаком , живіть, а я там жити не хочу

              я бачив молодих і старих, і бачив розбиті життя, і не збираюся нічого не робити або навіть навпаки як ви працювати на алкогольні і табачні компанії
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.03.20 | Олена Весел

                я теж бачила

                але це не вихід... все заборонене - солодке... може бути протилежний результат... навіщо на граблі-то? больно, да?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.03.20 | троль ak1001

                  какие грабли? о чем вы говорите?

                  у нас граблями стала отмена антиалкогольно компании Горбачева когда смертность снова выросла
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.03.20 | Олена Весел

                    Re: какие грабли? о чем вы говорите?

                    троль ak1001 пише:
                    > у нас граблями стала отмена антиалкогольно компании Горбачева когда смертность снова выросла

                    угу... давайте я Вам краще покажу про шо думає естонська молодь тоді, коли немає заборони на рекламу тютюну і алкоголю. хочете?

                    дуже показовий пост в ЖЖ одного знайомого:

                    Когда уволить полицейского?

                    "По оценке министра внутренних дел Юри Пихла, нельзя спешить, принимая решение в отношении полицейского, нарушившего закон всего один раз. Стоит подождать результатов дознания [...] Вчера стало известно, что комиссар Пыхьяской префектуры полиции Марго Румаск во вторник, 11 марта, возвращаясь с работы, управлял автомобилем в состоянии алкогольного опьянения. Префект Райво Кюйт освободил Румаска от занимаемой им должности"

                    Интересную дискуссию начал сегодня министр.

                    Понятно, что человек, который садится за руль в нетрезвом состоянии, не может продолжать работу в полиции, как и вообще на государственной службе. Общество твёрдо стоит за нулевую толерантность к потенциальным убийцам, и здесь никаким оправданиям места нет.

                    Но с другой стороны, освободить чиновника от должности можно только на основании вступившего в силу судебного решения. Которое, если обвиняемый откажется от упрощённого/ускоренного/согласительного и т.п. производства, может быть вынесено и через год-полтора. За это время, даже если полицейского чиновника отстранят от дел на время следствия, на полицию выльется такой ушат всевозможных помоев, что отмыться от них будет очень трудно, даже если виновника потом линчуют во дворе министерства внутренних дел.

                    Спрашивается, что делать бедному префекту в таком случае?
                    http://krishtafovitsh.livejournal.com/160880.html


                    о! а Ви про заборону реклами. дай Боже нам колись до таких постів і обговорень дійти без реклами чи з нею неважливо...
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.03.20 | троль ak1001

                      ви людина з освітою?

                      а я памятаю що казали в совецькі часи і пізніше про антиалкогольну компанію Горбачова хоча в той час ЖЖ ще не було

                      але потім я побачив графік смертності і очі відкрилися в прямому сенсі. освіченій людині цього достатньо. неосвічена буде товкти якусь маячню.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.03.20 | Олена Весел

                        І мій знайомий з Естонії теж

                        Блін, ну та як же Вам пояснити що звичайна заборона користі не дає... В Європі і тій самій Естонії змінили ставлення до проблеми спочатку, а тоді почали застосовувати заборони... поки не буде змінено ставлення, поки люди не почнуть розуміти, що реклама це у більшості випадків - брехня і що то насправді геть не круто, тільки тоді можна буде говорити про введення заборон. Естонія і Європа цей шлях пройшли. У них суспільства дійшли до того, що вони п'яних не толерують геть... Естонія не толерує особливо після того як у квітні минулого року було звільнено гастрономи від алкоголю заїзжими гостями міста Таллінн під виглядом захисту Бронзового солдата. Настільки не толерує і їм це настільки гидко насправді, власне як і ті вакханалії, що відбувались навколо нього до його перенесення, що навіть ветерани попросили журналістів деяких російських видань на 9 травня прикусити язики і пішли парадом на кладовище, де спокійно до нього поставили квіти... Там суспільство змінило ставлення до проблеми і змінило свої стереотипи поведінки. От над цим варто було б попрацювати. А проста заборона нічого не дасть... на жаль...
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.03.20 | троль ak1001

                          тобто цифр у вас не буде

    • 2008.03.19 | Englishman

      про максимум не знаю,

      але те що зробила рада- це той МІНІМУМ, на що спромоглися у Європі вже багато років тому.
  • 2008.03.19 | Киянка

    Пропоную звернути увагу на інше:

    Варто було б почистити рекламу, яка фактично пропагандує тупе споживацтво, та розбещує гірше за порнуху (оте "розслабляйся-легко розважайся").

    Пам"ятаєте рекламу мобільного нічного тарифу, де соплячка на нічній дискотеці по мобілці ріже мамі щось на зразок "твої часи скінчилися", від чого мама (товста, в халаті та бігудях) вибухає зі злості на кавалки?

    А в київському метро тривалий час на величезному банері була реклама взуття з "молодіжними" малюнками взуття, підписаними приблизно так - день перший, (потім – другий, третій): "Купила першу (другу, третю) пару... Показала подружці... Подружка померла із заздрощів... Кому б іще показати, може, коханому?"

    Також в метро, реклама журналу розваг. В декількох варіантах «Я не знаю, як втікти з роботи, але знаю, куди»

    Блін, подібні реклами зорієнтовані в першу чергу на підлітків-юнь. Вони ще ані копійки не заробили (як правило), а для них рекламують не гідну працю до душі, а суцільні розваги або на шару, або - частіше - за батьківський рахунок (за працю отих "немодних предків")

    От подібні реклами нічим не кращі (як мінімум) за рекламу тютюну-алкоголю. Бо в них сам товар (послуга) наче "дозволений", але ефект впливу...
    Виховання оточуючим середовищем... Небезпека особливо для дітей – ОТАКЕ вже сприймається як норма!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.19 | Олена Весел

      А соціальна реклама штибу

      "Мама, чому я урод?" Який моральний урод її робив?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.19 | Микола Гудкович

        А це тут до чого?

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.19 | Roman

          Re: А це тут до чого?

          Дужe правильний крок. Підтримую. А наступним кроком має бути заборона розпиття алкогольних (включаючи пиво)напоїв на вулицях.
          Крок за кроком і вийдeмо із ситуації коли ми пeрші у світі за швидкістю вимирання насeлeння.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.19 | Олена Весел

            Так у нас і зараз тіпо пиво у громадських

            місцях заборонене, тим більше горілка... Просто закони у нас ніхто не виконує, а так - у нас її шо відміняли чи шо? Про неї просто не знають... А якщо точніше, то дізнаються лише ті, з кого хочуть здерти хабаря при затриманні.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.03.19 | сябр

              Re: Так у нас і зараз тіпо пиво у громадських

              А може навпаки, наркотики легалізувати? Це ж які обороти! Який бізнес! А потім ввести держмонополію на наркотики, і примусове щоденне вживання! от де підйом економіки!А якщо серйозно, то підараси, які виробляють наркотики іншого роду - алкоголь і тютюн-хай поздихають разом з багатотисячними робочими колективами. сімями і т.д. Це наркодилери, і доля їх має бути сумна.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.03.20 | Олена Весел

                про наркотики не знаю

                Знаю шо було в Естонії з рекламою тютюну і алкоголю. За шо купила - за то продала. Щодо легалізації наркотиків - не знаю і не цікавилась...
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.03.20 | троль ak1001

                  так, так ...по чому купив по тому продав....

                  то може вам пора чимось поцікавится глибше щоб не виглядати як вуличний продавець наркоти
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.03.20 | Олена Весел

                    Ги... от ще у торгівлі наркотиків мене за останні два

                    тижні звинуватити тільки не встигли... Всьо... тепер полний комплєкт...
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.03.20 | троль ak1001

                      наверное на похоронах убитых алкоголем или раком легких не были

                      поэтому наплевательски относитесь к тысячам украинцев которых убивает алкоголь и табак
                      еще и шуточки отпускаете... ню-ню...
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.03.20 | Олена Весел

                        Ну а шо мені робити, коли Ви

                        мені розказуєте шо я робила те, чого ніколи не робила, і не була там, де якраз була? Плакати? Я просто кажу що запропоноване рішення проблему не вирішить, на жаль... і що так уже робили - не вийшло. я просто не розумію навіщо бігати по мінному полю, коли до нього вже в принципі є карта і поруч є загін саперів цілий який зараз його розміновує;) може краще пройти тими місцями де точно мін уже нема? маю на увазі вивчити досвід і взяти найкраще а не винаходити лісопету яка їде боком і тудой?
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.03.20 | троль ak1001

                          а я іноді плачу. бо часом це близькі і знайомі люди

                          в тому і відмінність між нами що ви ведете абстрактну мову про те, як погано позначиться заборона реклами на конкуренції в алькогольній і табачній індустрії, як звеличиться ціна табачної і алкогольної продукції
                          причому ведете абсолбтно поверхово, без жодних цифр

                          а я веду мову про людей які гинуть

                          вот між нами яка різниця
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.03.20 | Олена Весел

                            ну от знову те саме

                            а у мене це не близькі були... просто... ну от може саме тому, що для мене ці люди були і близькими і зовсім не абстрактними я в пам'ять про них і не хочу дати нажитись тим, хто їх загубив. є інші методи - ті самі заняття з медіа-компетенції, можна їх запровадити в школах, щоб діти вчились з дитячого садочку відрізняти вигадку на екрані від реального життя і розуміли, що від того що він чи вона вип'є горілки, то машина не з'явиться, а якраз навпаки.

                            знову ж таки - метод, який зараз застосовується в Естонії - не повна заборона, а обмеження показу реклами часовими рамками і наповнення самої реклами... досі не жаліються - може пізніше почнуть, якщо почнуть - обіцяю, що поставлю новину... поки що спрацьовує - чому це не застосувати? якщо є нормальні методи, навіщо бігати по граблям - ніпанімаю:(
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2008.03.20 | троль ak1001

                              так ви відповідайте там д я вас про цифри запитав

                              скільки можна товкти воду в ступі?
                              сходіть на сайт Всемірної Організації Здоровья, там є розділ про алкоголь і куча статистичних матеріалів

                              зокрема


                              http://www.who.int/substance_abuse/publications/en/Alcohol%20Policy%20Report.pdf

                              Global Status Report: Alcohol Policy
                              World Health Organization
                              Department of Mental Health and Substance Abuse
                              Geneva
                              2004

                              де в розділі 5 інформація про регуляцію рекламу алкоголю в різних країнах
    • 2008.03.20 | Sean

      людині властиво і притаманно прагнути розваг

      і в тому ніц поганого я не бачу. Аби тії розваги не порушували права і свободи інших людей і, бажано, сприяли суспільному поступу, а не вели до деградації.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.20 | Киянка

        Але не за чужий кошт...

  • 2008.03.19 | Хвізик

    підтримую

  • 2008.03.19 | Ghost

    поддерживаю!

  • 2008.03.19 | Раціо

    Що ж, може трохи підніметься український кінематограф

    Оскільки впихатися із продакт-плейсментом у голівудські блокбастери в "Оболоні" навряд чи вийде, доведеться спонсорувати якийсь телесеріал (історичний, про буремні дев'яності, наприклад), де персонажі будуть обговорювати свої проблеми не інакше як за келихом "Оболоні" під парасолькою з логотипом "Оболоні", і т.і.

    Окрім того українські горілчано-рекламні гроші підуть у всілякі події із зовнішньою рекламою , що проходитимуть за межами України але транслюватимуться в Україні (спорт, і т.і.). Різко виросте рекламний рейтинґ молдавського футбольного чемпіонату :-)

    А щодо тютюну, то здаєцця українських виробників не існує взагалі. Навряд, чи комусь стане гірше від того, що на українських фабриках Філіпа Моріса стануть виробляти "Марльборо" замість "Прилук".

    А щодо загального ефекту, то треба подивитися. Якщо споживання суттєво скоротиться, то воно того варте - тим більше, що медицини в нас іще довго не буде.
  • 2008.03.20 | Abbot

    Щодо розумних альтернатив...

    Антинаркотична реклама братів Кличко - ось приклад того, як працювати над проблемою у цивілізованого суспільстві.

    Не позбавляючи людину вибору, але пропонуючи їй на розгляд розумний вибір.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.20 | троль ak1001

      цівілізоване супсільство забороняє рекламу, обмежує продаж

      вводить вільні від паління зони, проводить пропаганду здорового образу життя

      саме тому у розвинутих країнах кілкість курців зменшується
      а в країнах третього світу де в табачним і алкогольним компаніям позволяють витворяти все що завгодно - росте
  • 2008.03.24 | Мірко

    Свобода слова неподілна

    Заборонуть одно, тоді можна заборонити і ще інше, - ну скажім рекляму масла чи сала.
    А то коли підрахують що москалі спричинили більше смерті українців ніж тютюн та алкоголь разом, то може треба буде заборонити різні москальські реклами, сайти, видання, та й взагалі може й язик.
    Принцип остановлено, тепер лише споримо про...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.24 | Sych

      Реклама не є свободою слова.

      Більшість реклами не має нічого спільного з реальністю та не несе майже ніякого інформаційного навантаження. Реклама - це типове мозкопромивання, комерційна пропаганда. Реклама небезпечних сполук, таких як алкоголь та тютюн, повинна бути обмежена. нмхд.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.24 | Мірко

        Re: Реклама не є свободою слова.

        Sych пише:
        > Більшість реклами не має нічого спільного з реальністю та не несе майже ніякого інформаційного навантаження.<

        Більшість романів не мають нічого спільного з реальністю та не несуть майже ніякого інформаційного навантаження.

        >Реклами - це типове мозкопромивання, комерційна пропаганда.<

        Романи - це типове мозкопромивання, комерційна пропаганда

        >Реклама небезпечних сполук, таких як алкоголь та тютюн, повинна бути обмежена. нмхд.<

        Романи з небезпечними ідеями, таких як ..., повинні бути обмежені.

        Як бачите, це якраз "небезпечі" слова яким найбільш потрібна свобода. Свобода слова "безпечним" словам непотрібна.
        (Не кажу що не може бути контр-арґументу як і рекламі так і небезпечній літературі.)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.24 | Sych

          Романи вам не впихуються всіма телеканалами 24 години на добу.

          Правда?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.25 | Мірко

            Не знаю як у вас, але тут ТВ мають кнопку OFF

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.03.25 | троль ak1001

              а рекламні банери теж мають таку кнопку?

              дейте справку, з яких пір комерційна реклама прирівняна до свободи слова?
            • 2008.03.25 | Sych

              Тобто вас так за*бує свобода слова, що ви виключаєте телевізор?

        • 2008.03.24 | троль ak1001

          нещодавно в штатах один спамер на суді

          все намагався доказати що його спам діяльність це свобода слова

          слава богу програв бідолашний
  • 2008.03.24 | Niina z Estonii

    Re: Заборонено "рекламу смерті"

    Oleni Vesel, P.S. Sjogodni podyvylas teksty zakonu pro reklamu, ostaniiy i peredostanniy. Nijakyh zmin schodo reklamy alkoholju tam nema. V Estonii zaboronena reklama micnyh napoiv (>22%) na TV i radio z 7 do 21 godyny, a nemicnyh (3-22%)- z 7 do 20 godyny. Cja reklama takozh zaboronena na videokasetah, -igrah i lazernyh plativkah toscho, na 1-y i ostanniy storinkah gazet i zhurnaliv, na vydannjah dlja ditey i molodi (<21roku), v kino, muzejah teatrah, koncertnyh zalah (za vynjatkom roztashovanyh v nyh barah), v budjakyh sportyvnyh (stadiony, sportzaly toscho), dytjachyh, likuvalnyh zakladah, na transporti (vseredeni i zovni). Zaboronena zovnishnja reklama, okrim zakladiv, de prodaetsja alkohol.

    Reklama alkoholju ne povynna maty derzhavnyh symvoliv (abo miscevogo samovraduvannja), zobrazhennja geroiv kino, mul'tykiv, sportu, pop-muzyky, VIP'iv toscho. Takozh cja reklama ne povynna zalyshaty vrazhennja, scho spozhyvannja alkoholju vazhlyvo dlja dosjagnennja uspihiv v dejakyh sferah zhyttja.

    Na zhal, v Interneti pereklady zakoniv na russia platni.

    Zaproshuju vsih do Estonii podyvytysja na sytuaciju svojimy ochamy! Tut bagato molodi gyne v avtoavarijah. Bilschist - pislja vypyvky. Tomu tym, hto vystupaje proty borotby z alkoholem, nagadujut cju sumnu statystyku, i vony zamovkajut. Scho mozhe buty strashnishe smerti molodyh?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.25 | троль ak1001

      дякую за справку, пані Нііна

      але тепер взагалі незрозуміло про що так довго і упорно вела мову пані Оксана Весел
      схоже що її пізнання з алкоголем і тютюном обмежені компанією яа здатна тільки "весело поржать" над цими на її думкою "видуманими" проблемами


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".