МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Влада від Гражданина

04/12/2008 | Гpаждaнин
Посібник по ґвалтуванню паразитів-бюрократів і самозахисту від коррупції. Весь текст тут – з зразками бойових документів – натиснути правою кнопкою миші, тицьнути "зберегти як" http://pravonaroda.com/system/files/Vlada.doc
(Не плутати з покійною Народною самообороною).
Бери і роби. Написано у вересні 2006 року. За цей час методика пройшла неодноразові бойові випробування.
Це справжня зброя Громадянина.
Від Сільради до Кабміна.
І нехай Вам допоможе Господь!

Передмова

Це керівництво для тебе, як що ти бажаєш жити в іншій Україні. В такій, про яку мрієш. В такій, яку бажаєш побудувати.

Якщо ти вважаєш, що для того щоб щось змінити в Україні тобі спочатку потрібна якась посада, що Україну змінить хтось з бюрократів, що ти маленька людина, що політична активність не для тебе – тоді і це керівництво не для тебе.

Пам'ятай – влада це Система управління. Система управління в нашій державі створювалась декілька десятків років. Те що маємо зараз – народжувалось в СРСР.

Пам'ятай, що ти керуєш будь якою Системою, навіть комп'ютером, якщо ти натискаєш на кнопку і отримуєш якусь реакцію Системи.

Системі байдуже – є у тебе посада чи ні, якщо ти можеш добитись очікуваної чи бажаної реакції Системи. Як що твої дії призводять до реакції Системи і результату – ти маєш владу, навіть якщо не маєш офіційної посади. І навіть якщо не маєш диплому юриста.

Якщо ти маєш офіційну посаду, але не можеш заставити Систему працювати – влади у тебе фактично нема.

Закони України дають тобі, Громадянину, важелі, використовуючи які ти зможеш керувати Системою державного управління. Ти отримаєш владу у своєму місті, селі, районі чи області. Стільки влади скільки забажаєш.

Навіщо? Вирішуй сам. Щоб було добро, спокій і порядок, щоб росли та квітли міста і села, щоб будувались заводи, щоб була робота і було майбутнє – у тебе, твоїх друзів, твоїх батьків, твоїх дітей.

Твоя справа лише у тому, щоб побачити порушення прав чи Закону, побачити непорядок, а потім використовуючи свої інструменти зобов'язати чиновників усунути їх та покарати недолугих чиновників.

Твоя справа у тому, щоб кожен чиновник знав – треба працювати на користь України, на користь нашої багатоетнічної НАЦІЇ. Бо ти – поруч, бо тебе не обдурити.

Кожна особа, яка прийшла до нас за допомогою – це наша потужна зброя. Захищаючи права цієї особи та діючи за її дорученням ти доведеш до інфаркту будь якого чиновника-неробу.

Якщо ти навчишся використовувати владу зараз – ти зможеш керувати країною отримавши посаду. Якщо ні – навіщо тоді тобі посада?

Твої владні інструменти.

воїми владними інструментами є складені тобою різного роду папери, які надсилаєш чиновникам і на які вони зобов'язані реагувати.

Реагувати чиновників зобов'язує Конституція України, Закони та Кодекси України – як і що – ми детально розглянемо далі.

Головне пам'ятай: Закони України дають тобі можливість керувати Системою тільки захищаючи гарантовані Конституцією та Законами України права фізичних та юридичних осіб. І захищати ці права можна так, що каменя на камені не лишиться від будь якої бюрократичної установи Системи.

Тому:

Ти зобов'язаний знати всі до одного гарантовані Конституцією та Законами права громадянина.

Ти зобов'язаний знати як, ким і куди використовуються бюджетні кошти у твоїй області, районі, місті, селі.

Так само як і всі обов'язки чиновників, які входять до Системи.

Так само, як і порядок притягнення до різних видів відповідальності чиновників, які не хочуть виконувати свої обов'язки чи порушують Закон.

Відповідальність є дисциплінарна, адміністративна та кримінальна.

Кримінальна – сувора, її бояться, але шлях до неї довгий.

Адміністративна – менш сувора, але й шлях до неї коротший.

Дисциплінарна – досить м'яка, але швидка, при достатній кількості призводить до втрати посади.

Чиновника притягують до відповідальності інші чиновники, деякі з них носять погони та мантії, а ворон ворону око не виклює. Але завжди існують протиріччя між чиновниками. Чиновники змагаються один з одним за посади та сфери впливу навіть у сільській раді.

Чиновник завжди бажає спокою. Лиши його спокою заради спокою інших.

Чиновник не любить світла та ганьби, тому власне факт виклику чиновника до суду страшніший ніж саме судове рішення.

Використовуй це.

А ще чиновники люблять гроші. Лиши його грошей – нехай несе все зароблене непосильною працею іншим чиновникам. Нехай обдирають один одного.

Які Закони дають тобі право щось від них вимагати та дошкуляти їм? І які саме права вони тобі дають?

Закон України "Про боротьбу з корупцією".

Встановлює покарання за порушення чиновником обмежень для осіб, уповноважених на виконання функцій держави. Такими особами (суб'єктами цього Закону) згідно Постанови Пленуму Верховного Суду України N13 від 25 травня 1998 року є майже всі чиновники, які отримують зарплату з державного бюджету.

Найбільш корисним для тебе є заборона чиновникам відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовірну або неповну інформацію (п. "г" ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про боротьбу з корупцією"). З таке порушення чиновник може бути, якщо ти тільки цього забажаєш, притягнутий судом до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу. Повторне порушення протягом року – знову суд, ганьба, штраф. Інші норми цього Закону не менш цікаві, придбай і завжди використовуй нормативну базу України, вона варта того.

Головний висновок для тебе: будь які твої вимоги мають містити посилання на те, що твої вимоги передбачені конкретним пунктом, підпунктом, абзацом, статтею правового акту. Завжди і всюди. Тільки так.

Закон України "Про звернення громадян" не менш корисний і цікавий.

Саме невиконання вимог цього Закону дасть тобі у більшості випадків можливість звертатись до Прокуратури, підрозділу "К" СБУ та УБОЗу з заявами про вчинення корупційної дії чиновником, яку ми тільки що розглянули.

Бо спочатку чиновники на твій лист з десятком цілком законних з твого боку питань, цілком незаконно, але дуже коротко, тебе пошлють, навіть не зазначивши куди. Що тобі власне і треба, бо тепер у тебе є законна підстава написати 10-ть "Заяв про корупційні дії" чиновника до Прокуратури, 10-ть до СБУ та ще 10-ть до УБОЗу та двічі на тиждень відправляти їх в адресу цих органів, забезпечивши таким чином чиновнику 2 місяці безтурботного життя. Майже безтурботного.

Але поставлені тобою перед чиновником питання мають відповідати вимогам Закону України "Про звернення громадян". Вивчи їх.

Зверни увагу на те, що частиною 1 ст. 1 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Зверни також увагу на ст... 3 та 4 – які бувають звернення – пропозиція, зауваження, заява, клопотання, скарга, а також на те, що оскаржити можна дії чи бездіяльність, якими порушено чи може бути порушено твої чи чиїсь права.

Завжди пиши правильну назву свого паперового набою: "Заява про відновлення права, яке може бути порушено бездіяльністю". Під такою назвою ти можеш поставити вимогу про ремонт районною адміністрацією тротуару. Чому? Тому що ти маєш право на безпечне навколишнє середовище. Ти маєш право знати на що йдуть бюджетні кошти. Ти можеш впасти і будуть порушені твої права на охорону здоров'я та працю. І все внаслідок невиконання Головою місцевої державною адміністрацією вимог ст.2 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" (знайди і ретельно прочитай).

Ті самі питання ти можеш поставити органам місцевого самоврядування, прочитавши перед тим Закон України "Про місцеве самоврядування". Смішно? Звичайно. Але формально все правильно і саме із за бездіяльності цих осіб руйнуються наші міста і села. Тому не треба звертати увагу – просто вимагай виконання будь чого, на що впаде твоє око. Тренуйся.

Заодно спитай про виконання бюджету всіх рівнів прочитавши Закони України "Про бюджетну систему" та "Про бюджет 200*" року.

Закон України "Про інформацію" теж містить багато цікавих положень.

Зверни увагу на те, що ч.2 ст.32 Закону України "Про інформацію" передбачено, що Громадянин має право звернутися до державних органів і вимагати надання будь-якого офіційного документа, незалежно від того, стосується цей документ його особисто чи ні, крім випадків обмеження доступу, передбачених цим Законом.

Стаття 33 Закону України "Про інформацію", у якій зазначено, що "термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не передбачено законом. Аналогічний термін розгляду встановлюється і щодо запиту про надання письмової інформації."

дозволяє скоротити до 10 днів 30 денний термін розгляду звернення, передбачений частиною 1 ст.20 Закону України "Про звернення громадян". Як правило, чиновники не знають про існування спеціального порядку роботи з Інформаційними запитами щодо офіційних документів і не виносять рішення про відмову в задоволенні.

Якщо відмовляють – робите адміністративний позов. Просто забувають – протокол про вчинення адміністративного правопорушення. І так попав – і так попав чиновник.

Уважно прочитайте порядок оскарження до суду дій чи бездіяльності посадових осіб, який встановлено "Кодексом адміністративного судочинства України".

Зовсім не має значення виграєш ти десяток судових позовів до чиновника чи ні. Має значення псування нервів чиновнику. Ну програєш ти дев'ятьз десяти позовів через пів року, то й що? Тобі від того ні холодно ні жарко. А ось у чиновника буде підвищене споживання валідолу.

Тепер розглянемо одну реальну схему та декілька реальних документів.

Ви маєте перейняти методику здійснення своєї влади над чиновниками.

...

Кожна негативна відповідь, об'єднання матеріалів, відправка їх куди небудь – то є дуже гарні підстави для звернення до суду за захистом порушених чиновниками прав. Повір, що отримати на протязі місяця три позови – то вже забагато для звичайного чиновника. А як що їх десяток і все це на фоні постійних перевірок по твоїм заявам про вчинення корупційних дій... До речі, не забудь витребувати до суду матеріали перевірок за твоїми заявами. Судді теж люди, може статись так, що у судді є свої проблеми, які не вирішив чиновник, а може такі проблеми є у родичів судді.

Чиновник, який смикається в руках пересічного громадянина – це справжня жесть.

Творчої Вам наснаги, бажання та натхнення.

Відповіді

  • 2008.04.12 | cartes

    От так от, Оришко, треба діяти, а не листівки роздавати ..

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.12 | Михайло Свистович

      Без листівок не буде ніякої дії

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.13 | Гpаждaнин

        Re: Без листівок не буде ніякої дії

        Листівки теж потрібні, але як один з інструментів комплексу дій
  • 2008.04.12 | Sean

    патосно, але назагал вірно

    зауважу тільки, що обов'язок відповіді та реагування у "органів" виникає незалежно від того, як Ви напишете назву Вашого звернення чи його зовсім не напишете
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.12 | Гpаждaнин

      Re: патосно, але назагал вірно

      Звичайно, але у них з"являється гарний привід спригнути з теми, бо в кожного з них теж є свої громадянські і трудові права, які кожний з них може захищати таким самим чином.
  • 2008.04.13 | Гpаждaнин

    Re: Влада від Гражданина

    Тре ба все ж читати!
  • 2008.04.13 | Forscher

    Мені було дуже цікаво і корисно

    Думаю, що використаю Ваш досвід.

    Маю одне практичне питання (думаю, згодом будуть ще). Припустимо, що в конкретній ситуації, яку Ви описали, на підставі (однієї з) заяв(и) п.Афігієнка від 24го травня 2006р. складається протокол і направляється до адміністративного суду. Чи тоді п.Афігієнко має брати участь в судовому засіданні чи такі справи розглядаються без його присутності?

    Чи можете щось порадити з цього питання http://www2.maidan.org.ua/n/free/1207940445 ?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.14 | Forscher

      А, ще пару питаннь

      Припустимо, що на початкову заяву від 12травня 2006р., до п.Афігієнка надійшов конверт зі штампом Управління по боротьбі з економічною злочинністю УМВС в який було вкладено оголошення про те, що Управління - це суперкрута структура, влада якої поширюється на всю Харківську область. І все. Жодного підпису, жодного пояснення. Це вважати відповідю по суті і оскаржувати, чи сприймати як білий шум і оскаржувати ненадання відповіді?

      Інша ситуація. Припустімо, що звернення громадянин надіслав факсом. Як державний огран має реагувати на таке звернення?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.14 | Гpаждaнин

        Re: А, ще пару питаннь

        Forscher пише:
        > ПЦе вважати відповідю по суті і оскаржувати, чи сприймати як білий шум і оскаржувати ненадання відповіді?

        Оскаржувати ненадання відповіді по кожному пункту. Як що Ви задали 21 питання а Вам відповіли на 20, то за оте одне треба лупити.
        Тільки не оскаржувати - заява про вчинення корупційної дій - це не скарга. Це Заява.

        > Інша ситуація. Припустімо, що звернення громадянин надіслав факсом. Як державний огран має реагувати на таке звернення?

        Так само, але Вам потім буде важче довести, що Ви надсилали. Хоча у факсі є функція роздруку чогось на кшалт "квитанції" але це проблема.

        Однак, заява про корупційну дію - ненадання, або надання неправдивої інформації співробітниками консульства, направлена Вами в СБУ www.ssu.gov.ua навіть по факсу, буде мати успіх. Як у співробітників СБУ, яких дипломати іноді недоповажають, так і широкого загалу громадськості країни перебування. По кожному нах - окремий факс. Або лист - так краще - поваги до листа, та ще й з-за кордону - більше.

        У кожному окремому випадку необхідне окреме рішення і ундивідуальний текст - це як освідчення у коханні. За день можна і п"ять разів, але не дай Боже повторитись ;)

        То ж звертайтесь - я навчу Вас, Ви навчите всіх інших.
        Певно буде доцільно це питання і цю відповідь, а також готовий документ вивісити на сайті www.pravonaroda.com - з блогів зробимо юридичну консультацію.

        ICQ 3002080 citizen@silanaroda.com


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".