МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Куди пішли народні гроші, виділені банку "Надра"

12/18/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Відповідно до оприлюдненого "Економічною правдою" прес-релізу банку Надра, з початку поточного року НАДРА БАНК переоформив понад 200 відділень у новому стилі. Переобладнання відділень відбувається згідно зі стратегічним планом у рамках повномасштабного ребрендингу банку. На сьогодні переоформлено 318 відділень в усіх регіонах України.

Як повідомляється у прес-релізі банку, щоб спілкування клієнтів з банком відбувалося у легкій і комфортній обстановці, нові відділення поділені на зони, кожна з яких має свою специфіку і призначення. Для зручності відвідувачів у відділеннях обладнані зони швидких операцій – касового обслуговування. Для клієнтів, які мають обмаль часу, передбачена зона швидких консультацій. Для ознайомлення з банківськими продуктами та спільної роботи менеджера банку і клієнта з його документами, а також для підписання договорів існує зона більш тривалих консультацій.

Зона самообслуговування працює 24 години на добу. Тут можна скористатися послугами банкоматів, а також інформаційно-платіжних терміналів, що будуть встановлені у всіх відділеннях НАДРА БАНКУ. За їх допомогою клієнт зможе оплатити комунальні послуги, рахунки різних операторів зв'язку і телепровайдерів, переказати кошти між платіжними картками, переглянути залишки і отримати виписки про останні операції за рахунками тощо.

Такому піклуванню про клієнтів та ретельному підходу до ребрендінгу можна було б лише аплодувати, якщо лише не знати про те, що банк НАДРА отримав від НБУ рефінансування у розмірах, якого не отримував жодний інший український банк - 7,1 млрд грн.

Відповіді



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".