МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Так зачем Украине ГТС? - 2

01/23/2009 | Стась
Некоторое время назад я задавал на форуме этот вопрос. (http://www2.maidan.org.ua/n/free/1231761384).

К сожалению, ситуация после подписания контракта радикально ухудшилась.

Похоже, теперь консорциум - единственный выход. В противном случае уже в ближайшем будущем (2-3 года при условии возобносления роста мировой экономики, и, соответственно, цены на газ) обладание ГТС начнет приносить Украине убытки. К тому же теперь, с таким багажом, гораздо труднее будет продать или сдать в аренду ГТС европейцам на выгодных для Украины условиях, и придется выбирать между более невыгодными и менее невыгодными. Разве что пакетом изменить десятилетний контракт, но для этого надо допустить в консорциум Газпром. Варианты все плохи, остается определиться, какой из них хуже.

Есть, конечно, вариант, что за десять лет что-то случится или с ишаком, или с падишахом, и сгинуть наші вороженьки к роса на сонці...

Если кто-нибыдь хоть сколько-нибудь аргументировано разгромит этот пост в пух и прах - буду только рад.

Відповіді

  • 2009.01.23 | 123

    Як навіщо? Це прибутковий бізнес - качати газ

    Розглядайте ціну (видатки) на газ окремо від ціни (прибутку) на транзит (як і має бути) - і тоді буде ясно, що транзит є хорошою прибутковою справою.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.01.23 | Стась

      Без сумніву

      Це дуже прибутковий бізнес. Для Туреччини, наприклад.

      Чи є в України шанс та можливості заробляти на транзиті у найближчи 10 років? Якщо є - то як це можна зробити хоч тезісно?
  • 2009.01.23 | Shooter

    Ги...а навіщо, власне, ГТС будь-кому?

    Для отримання прибутку, власне.

    Стась пише:
    > Некоторое время назад я задавал на форуме этот вопрос. (http://www2.maidan.org.ua/n/free/1231761384).
    >
    > К сожалению, ситуация после подписания контракта радикально ухудшилась.

    Саме так. Хоч Ви і в іншій гілці сперечаєтеся, що краще бути не могло ;)

    > Похоже, теперь консорциум - единственный выход.

    З Газпромом. За що подякуєм Юлі.

    >В противном случае уже в ближайшем будущем (2-3 года при условии возобносления роста мировой экономики, и, соответственно, цены на газ) обладание ГТС начнет приносить Украине убытки.

    ГТС у складі консорціуму з Газпромом буде приносити ще більші збитки.

    > К тому же теперь, с таким багажом, гораздо труднее будет продать или сдать в аренду ГТС европейцам на выгодных для Украины условиях, и придется выбирать между более невыгодными и менее невыгодными. Разве что пакетом изменить десятилетний контракт, но для этого надо допустить в консорциум Газпром.

    Виглядає, що так і буде. І Фірташ знову буде винуватий.

    Або будуть намагатися "стати Росії на мозоль" в іншому місці - ЧФ, наприклад. Проте, видається мені, рейдерство, яке проходить Юлі із братвою свого рівня - чи з Ітерою, чи з Фірташем, - з Росією навряд чи вдасться.

    От і виходить: через бажання тов. Тимошенко "експропріювати Фірташа" і "чєсно заработать" на реекспорті, платитиме вся Україна. :(
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.01.23 | Стась

      Хто винен ви вже знаєте, я тут сперечатися не буду

      бо мене більше цікавить питання "що робити". Точніше, чи є щось, що може бути зроблене, щоб покращити, або хоча б не погіршити ситуацію. Питання таке - чи є якісь вікна можливостей, і, якщо є, то які саме.

      Shooter пише:
      > Для отримання прибутку, власне.
      Ну, то безперечно. Залишилося знайти способи, як цей прибуток отримувати, замість збитку.

      > > К сожалению, ситуация после подписания контракта радикально ухудшилась.
      >
      > Саме так. Хоч Ви і в іншій гілці сперечаєтеся, що краще бути не могло ;)
      Сперечався, коли не мав інформації щодо контрактів. Хоча саме питання скоріше філософське.

      > > Похоже, теперь консорциум - единственный выход.
      > З Газпромом. За що подякуєм Юлі.
      Це один з варіантів. Мене цікавіть, які можуть бути ще.

      > ГТС у складі консорціуму з Газпромом буде приносити ще більші збитки.
      Якщо так будуть вести переговори та підписувати контракти - беззаперечно.

      > > К тому же теперь, с таким багажом, гораздо труднее будет продать или сдать в аренду ГТС европейцам на выгодных для Украины условиях, и придется выбирать между более невыгодными и менее невыгодными. Разве что пакетом изменить десятилетний контракт, но для этого надо допустить в консорциум Газпром.
      >
      > Виглядає, що так і буде. І Фірташ знову буде винуватий.
      Фірташ вже зробив свою справу. Наступного разу буде хтось інший.

      > Або будуть намагатися "стати Росії на мозоль" в іншому місці - ЧФ, наприклад. Проте, видається мені, рейдерство, яке проходить Юлі із братвою свого рівня - чи з Ітерою, чи з Фірташем, - з Росією навряд чи вдасться.

      Тут "стати на мозоль" не вдасться. Скоріше за все, будуть спроби продовження оренди ЧФ ще років на двадцять в обмін на пом`якшення умов контракту... років на п`ять.

      > От і виходить: через бажання тов. Тимошенко "експропріювати Фірташа" і "чєсно заработать" на реекспорті, платитиме вся Україна. :(

      Можливо. Але ця версія вимагає припустити виняткову тупість Тимошенко. Може, так воно і є, але це лише припущення.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".