МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Чому нас покинув авіаконструктор Сікорський

02/17/2009 | Мартинюк
Сьогодні ранком бачив сюжет у новинах 5 каналу ( на сайті не знайшов).
Суть сюжету полягала в тому що десь на , здається Чернігівщині, пильні не то громадяни не то неуточнені "компетентні" органи виявили "зловмисників" ( так воно виглядало із контексту повідомлення), які у "непристосованих" (!!!) гаражах "без належних дозволів та погодженнь"
виготовивли ( о який жах!!!) - літальний апарат, який звісно представляв загрозу самим авторам а зним і всій Україні бо ... міг літати.

Зловісність задумів неназваних зловмисників підтверджвалася також наявністю ще одного - "на щастя не добудованого" літака. З мотором від якоїсь іномарки ( забув - чи не навіть не від "Порше"?).

З огляду на це мені згадалася тема відкрита раніше Уляною, а я собі подумав - як добре що Степан Возняк взявся робити перший Макінтош не в українському а в американському гаражі, так само повезло і Білу Гейтсу з його Мікрософт ДОС , а брати Райт взагалі зараз на небі підстрибуютьс від щастя що їх розвело у часі та просторі з Україною початку ІІІ тисячоліття.

А тепер я звертаюся до наших шановних громадських активістів та правозахисників - - а чи не вважаєте ви що права оцих аматорів ентузіастів грубо та вульгарно порушені чиновниками та бидлячою "громадською" думкою "свідомимх совків" та "обережних піскарів"?

Чи не варто ( нам, вам) взятися за захист громадянських та людських права отих літакобудівників і захисту їх від чиновничого бидла , яке в першу чергу хотіло від них хабяря і відкату, та бидла простого і вульгарного, яке плескає цьому і тішиться приниженню та переслідуванню людей розумніших і благородніших від них ?

Відповіді

  • 2009.02.17 | Хвізик

    хлопці з золотими руками у великій потребі на Заході

  • 2009.02.17 | AxeHarry

    Re: Чому нас покинув авіаконструктор Сікорський

    ІМХО - допоки воно стоіть у гаражі - воно взагалі не може вважатись літаком - це може називатись як завгодно - макет у натуральну величину, скульптура, памятник невідомому чиновнику ітд.

    Це 1.

    2 - невже ні до кого не доходить що державі треба терміново ДАВНО давати по рукам - за одну думку "шонібудь пакантралірувать"* чиновника треба звільняти без права надалі бути любим держслужбовцем, і в держави (як у сукупності органів влади) треба забрати раз і назавжди право регламентувати власну діяльність - бо держава робить хєрню "законно" - самі протягують закони які дають можливість "кантралірувать"* шо захочеш.

    Цікаво - у чуваків забрали літака за то шо вони тіпо "мали намір" його продати у якомусь там майбутньому....
    То блін. завтра до вас угості прийдуть такі ж діячі "науки і культури" і заберуть ваше авто - томущо ви можете мати намір на ньому скоіти який злочин - наприклад цинічно проіхати "під кирпич" або зупинитись під знаком. Або вашу квартиру - бо ви можете мати у майбутньому намір ту квартиру продати без сплати держмита або і взагалі через 5 років відкрити у ній самогонний заводик....
    Навіть німецькі окупанти до такого не додумувались - лише совок мав такі нахили...

    А яким чином бажання щось виготовити самому і продати має відношення до держави? Чому і звідки держава вважає що має право хоч щось регламентувати? Так вважаєцця? Ким? Коли?

    *Кантралірувать - у УкрРеаліях - це мати особистий зиск від допомоги у звільненні від відповідальності по законам і правилам які імітують нормальні закони/правила але введені саме і виключно з ціллю мати той самий зиск.
    IMXO
  • 2009.02.17 | Volodimir_V

    Жлобство

    Стосовно даного випадку виною всьому елементарне жлобство.

    Не знаю чули ви чи ні, але літак мали продати за 30тис доларів замовнику який для літака надав 6 тис доларів на приборну панель
    (доречі в одному із телеканалів казали що приборна панель від жигулів, але судячи з відеосюжету то повна нісенітниця (ну не літають жигулі))

    ну швидше за все замовник вирішив зєкономити на 24 тис доларів.

    А таланти в нас є але немає спеціалістів які можуть провести повний цикл
    Винахід-тестування-виробництво->прибуток.

    В нас таких нема.

    В нас готують в основному тільки продавців для єфективного збуту завізного з за кордону.

    (іще десь чув що Україна по винаходам в Європі займає перше місце на другому Швейцарія і то програє за показниками майже вдвоє -хоча можливо це тільки балачки)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.18 | Мартинюк

      А чи маєте якісь лінк чи просто підказку

      На інформацію по цій темі.

      Бо про приладову дошку я особисто бачив.

      Цифри , які ви назвали - чую перший раз, але очевидно що таке повинно було збудити ентузіазм предстваників місцевого чиновництва і держрекету.
    • 2009.02.18 | kotygoroshko

      6000 - може бути

      але від жигулів там - хіба що наліпка "Жигулі"


      оскільки прилади для літака - ДжіПіЕс, висотомір, вимірювач швидкості, штучний обрій, - імпортні і дорогі
  • 2009.02.17 | AxeHarry

    Re: Чому нас покинув авіаконструктор Сікорський

    Я якось розповідав про знайомого, який власноруч в Украіні робить шикарні копіі унікальних авто для майже-крутеликів. У чувака стоять в гаражі 2 електромобілі, абсолютно нормальні і економічні і всетаке.
    Але коли ,як він казав "будучи дуже наівним", він звернувся кудись "наверх" з пропозицією зробити завод з випуску тих авто - йому сказали - "А нахєра?", "А який нам з цього зиск?", "А макументи-дозволи-сіртіхвікація"?
    Чувак плюнув і сказав щоб вони сказились і шоб іх зіла жаба і вернувся робити тазіки під замовлення - каже , 2.5К доларів - і саморобка вже є машиною... Причому "сертифікують" іі профнепридатні діячі яких він не взяв би собі навіть підмітайлами....
  • 2009.02.18 | Сахаров

    Я начальник ти дурак...

    Це є незаконним вилученням власності. Інша справа, якби ті хлопці добудували того літака і схотіли літати - тут би замучилися доводити що воно безпечне, що може літати, що вони мають відповідну кваліфікацію тощо. В Україні, як мені здається, немає аматорського об'єднання пілотів та закону щодо суперлегких літальних апаратів. В Іспанії щоб літати на суперлегкому літаку треба мати 16 років і пройти 10-годинне навчання. Десь приблизно так само в багатьох країнах, у Польщі, наприклад. Літай де хочеш, але не над великими населеними пунктами, не наближайся ближче ніж на 6 миль до аеропортів і не літай нижче 200 метрів - це, здається, усі обмеження. А у нас досі "тащать і не пущають". Я, коли побудував собі яхту, хотів побудувати ще й літака, але коли розібрався у ситуації, зрозумів що той літак у кращому разі літатиме над якимось маленьким колишнім ДОСААФівським летовищем і край. То від тої думки відмовився. Коли ми вже і у цьому станемо цивілізованою країною?
  • 2009.02.18 | Koala

    а коли саме? о котрій воно було?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.19 | Мартинюк

      У віторок зранку

      десь до 10 години. Можливо і проходило попереднього дня.
  • 2009.02.18 | Адвокат ...

    Друже! Тутки такоє...

    В українських збройних силах бракує грошей та пального, аби навчати пільотів літаків та гелікоптерів. А ті, що вже є пільотами, те ж прахтично не літають...

    ... а в цей час в якому сь гаражі, які сь нероби зкльопали літачок... сьодня літачок, а завтри,-- цілу ескадрилью!..

    Я певен, що Ви зрозуміли чєкістскую стойку. ;)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.18 | Max

      Да. Савєцкій чєлавєк должен бить бдітєльним!

  • 2009.02.18 | Soft

    вечный двигатель существует только у бюрократических машин.

    Несовершенство мира заключается еще и в том, что вечный двигатель
    существует только у бюрократических машин.
  • 2009.02.18 | Panzernik

    Это русская культура, это русская судьба. Зато у русских

    великая литература.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.18 | Мірко

      Re: Зато у русских великая литература.

      Panzernik пише:
      > великая литература.<

      Писана муринами та українцями.
    • 2009.02.18 | Сергій Кабуд

      до більшовизму Росія була одною з найрозвинутіших країн

      по певним показникам а саме вмінню розбудовувати імперію і нарощувати вплив і силу вона і зараз одна з найвагоміших політичних утворень світу

      в сенсі зброї масового знищення- світовий лідер з великим відривом

      в сенсі контролю за глобальною орг злочинністю- єдиний лідер і володар

      в сенсі політичної ітриги- неперевершений експерт і блискучий практик

      якщо ми бажаємо Україні розквиту і розвитку-

      маємо адекватно і тверезо все це усвідомити і дослідити
    • 2009.02.18 | GreyWraith

      Читали уривок із Донцова про цю літературу...

      ... у "Московстві" Штепи? :) Я починаю згадувати свої знання - аж воно так і є.

      Та й чи було в цій літературі явище на рівні франкового "Мойсея"?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.18 | Perkele

        Re: Читали уривок із Донцова про цю літературу...

        Интересно, на этом форуме все черпают свои исторические познания из творения Штепы? :)
        Если значение русской литературы умаляется нечистокровным происхождением писателей, то что тогда можно сказать о мировой литературе вообще? В частности, украинской. Родословная Донцова???, Франко Вам хорошо известна? Так ли это важно?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.18 | GreyWraith

          Бачу, що не читали...

          Донцов писав не про етнічне походження, а про ідеї та принципи.

          Perkele пише:
          >Интересно, на этом форуме все черпают свои исторические познания из >творения Штепы? :)
          Пробачте, а які альтернатівні "творєнія" Ви можете запропонувати? Ті, що переписувалися під кожного нового імператора чи генсека? :lol: Чи теперішні - із "ефективним менеджером"? Самі ж росіяни призналися, що справжніх документів вони нікому не покажуть, отже, це само собою складає всю ціну офіційній російській історії, яку ми знаємо. (я не буду вживати терміну "брехня", швидше - щось типу фентезі. :lol: )

          >Если значение русской литературы умаляется нечистокровным >происхождением писателей, то что тогда можно сказать о мировой >литературе вообще? В частности, украинской. Родословная Донцова???, >Франко Вам хорошо известна? Так ли это важно?
          Значення літератури визначається лише вартістю творів для духовного життя народу.
        • 2009.02.18 | Хвізик

          Re: Читали уривок із Донцова про цю літературу...

          Perkele пише:
          > Интересно, на этом форуме все черпают свои исторические познания из творения Штепы? :)
          А хіба є ще більш достовірні джерела, пане Чорте?
          > Если значение русской литературы умаляется нечистокровным происхождением писателей,
          радше Вашим, пане Нечистий, впливами

          > то что тогда можно сказать о мировой литературе вообще?
          в світі таки да є троха хорошої літератури

          > В частности, украинской. Родословная Донцова???, Франко Вам хорошо известна? Так ли это важно?
          І Донцов, і Франко обидва є великими українцями
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.02.18 | Koala

    Інший бік проблеми(л)

    http://infoporn.org.ua/2009/02/17/bomby_na_kolesah_
    Це до тих, хто закликає "заборонити перевірки"
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.18 | 2

      Подумаешь. "Места пожаров всегда омерзительно воняют."

      Нюхают пусть патологонатомы. А либералы пусть отстаивают laisser passer. Во-первых, проверки все равно взрыв не предотвратили, а отмена их была бы многим приятной и сэкономила бы деньги. Во-вторых, эталонные либералы все равно на автобусах не ездят, или, по крайней мере, в этом не признаются.
      Жаль, что местные либералы еще многих правил не знают. Если бы узнали, например, что заправить кислород в баллон, окрашенный в черный цвет - это подсудное дело, их ряды, возможно, поредели бы. Некоторые из них очень темпераментны, могла бы хватить кондрашка.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.18 | Koala

        Тим не менш, перевірки слід скоротити до мінімуму

        Бо інакше держава не може стежити за перевіряльниками (як зараз), і перевірки просто неефективні.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.18 | 2

          Минимума какой функции?

          Наверное, это функция многих переменных. Аргументы - количество проверок, количество трупов, затраты на проверки, затраты на погребение. А функция - что? Интенсивность кипения возмущенного либерального разума?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.02.18 | Koala

            Re: Минимума какой функции?

            З названих критеріїв - кількості трупів; втім, функція дійсно дуже складна і із зворотнім зв'язком: не перевіриш сьогодні фірму на приховування податків - завтра комусь не стане на ліки... з іншого боку, перевіриш одну фірму 3 рази поспіль - теж комусь не стане на ліки... Так що шукати золоту середину.
      • 2009.02.18 | Max

        Контролюючі органи винними не бувають. Апріорі.

        2 пише:
        > Во-первых, проверки все равно взрыв не предотвратили, а отмена их была бы многим приятной и сэкономила бы деньги.
        Отож-бо. Не запобігли. Ну то навіщо утримувати за наші гроші цілий штат людей, які елементарного не можуть?

        > Во-вторых, эталонные либералы все равно на автобусах не ездят, или, по крайней мере, в этом не признаются. > Жаль, что местные либералы еще многих правил не знают. Если бы узнали, например, что заправить кислород в баллон, окрашенный в черный цвет - это подсудное дело, их ряды, возможно, поредели бы. Некоторые из них очень темпераментны, могла бы хватить кондрашка.
        Недолугі випади невідомо проти кого, і все якимись напівнатяками. Фірмовий кацапський стиль.

        Якщо по-суті: за підсудні дії і відповідати перед судом би ся мало, а не перед "праверяющімі".

        По "ліберальному", такі випадки мають бути повністю в компетенції поліції і суду: розслідувати по факту -> притягти до суду -> винних до цюпи. Далі, родичі потерпілих повинні мати можливість подати позови до фірми-перевізника на відповідні (мільйонні) суми.

        Один-два випадки з гучним розголосом, і ніхто більше не схотів би економити на безпеці, щоб потім потім піти до в'язниці.

        Але то все не про нас: в нас "всьо схвачєна", кругова порука. Глибоко копати ніхто насправді не буде, бо тоді вийде наяв, що справжній винуватець є держава в особі своїх органів, що здійснюючи нагляд, взяли на себе відповідальність за безпеку. Органи покарані не будуть, покарають якихось "стрілочників". Наступного разу - те ж саме.
        Власне тому, що органи - державні, і в нас апріорі винними бути не можуть (їм потрібні права, а не відповідальність).
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.18 | 2

          Ошибаетесь, бывают. Иногда даже априори.

          Max пише:
          > Отож-бо. Не запобігли. Ну то навіщо утримувати за наші гроші цілий штат людей, які елементарного не можуть?

          Эту идею стоит развить. Зачем тратиться на дверные замки, которые, как показывает многовековой опыт, не могут предотвратить даже квартирных краж?

          > Недолугі випади невідомо проти кого, і все якимись напівнатяками. Фірмовий кацапський стиль.

          Как прикажете называть Ваш стиль? Фирменным патриотическим и отменно умным?

          > Якщо по-суті: за підсудні дії і відповідати перед судом би ся мало, а не перед "праверяющімі".

          Проверка, по идее, призвана предотвратить несчастный случай и все последующее, в том числе и похороны и "відповіді перед судом".

          > По "ліберальному", такі випадки мають бути повністю в компетенції поліції і суду: розслідувати по факту...

          Как в Евпатории. Там уже все по факту.

          > Далі, родичі потерпілих повинні мати можливість подати позови до фірми-перевізника на відповідні (мільйонні) суми.

          Возможность "подати позови" ои имеют и сейчас. Не исключено, однако, что по крайней мере некоторые предпочли бы "мільйонним" суммам возможность видеть своих родственников живыми и невредимыми.

          > Один-два випадки з гучним розголосом, і ніхто більше не схотів би економити на безпеці, щоб потім потім піти до в'язниці.

          Случаев, когда садились за нарушение правил ТБ, повлекшее и проч., было не один и даже не два. И некоторые имели очень громкую огласку. Например, по Скниловской аварии. Слышали, может быть?

          > Але то все не про нас...

          Плач Ярославны проскипал.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.02.18 | Max

            Re: Ошибаетесь, бывают. Иногда даже априори.

            2 пише:
            > Эту идею стоит развить. Зачем тратиться на дверные замки, которые, как показывает многовековой опыт, не могут предотвратить даже квартирных краж?
            Ставити замок, чи ні, то я сам вирішую. Якби хто пропонував обов'язкове їх встановлення коштом платників податків, отоді певна аналогія була би.

            > > Недолугі випади невідомо проти кого, і все якимись напівнатяками. Фірмовий кацапський стиль.
            > Как прикажете называть Ваш стиль? Фирменным патриотическим и отменно умным?
            Будьте простішим і люди до Вас потягнуться.
            Навіщо натяки, коли можна говорити прямо?

            > Проверка, по идее, призвана предотвратить несчастный случай и все последующее, в том числе и похороны и "відповіді перед судом".
            Ключові слова: "по идее", "призвана предотвратить". І як, вдалось?

            > > По "ліберальному", такі випадки мають бути повністю в компетенції поліції і суду: розслідувати по факту...
            > Как в Евпатории. Там уже все по факту.
            А що, там, в Євпаторії вже лібертаріанський устрій? В одному окремому взятому місті? Чи що там "как"?

            > Возможность "подати позови" ои имеют и сейчас. Не исключено, однако, что по крайней мере некоторые предпочли бы "мільйонним" суммам возможность видеть своих родственников живыми и невредимыми.
            І багато таких позовів є задоволені? А чому?
            При "нашому" устрої, то навіть за смерть рідної дитини пари мільйонів з винуватця стягнути нереально. Якщо ти не олігарх, але такі звикли отримувати сатисфакцію в дещо інший спосіб. :sarcastic:

            > Случаев, когда садились за нарушение правил ТБ, повлекшее и проч., было не один и даже не два. И некоторые имели очень громкую огласку. Например, по Скниловской аварии. Слышали, может быть?
            "Стрілочників" там і засудили. Вглиб ніхто не "копав".

            > > Але то все не про нас...
            > Плач Ярославны проскипал.
            Аякже. "Власне тому, що органи - державні, і в нас апріорі винними бути не можуть (їм потрібні права, а не відповідальність)..." -- то для гасударственніка-антиліберала є "Плач Ярославны". Хто б сумнівався...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.02.18 | 2

              Re: Ошибаетесь, бывают. Иногда даже априори.

              Max пише:
              > Ставити замок, чи ні, то я сам вирішую.

              Разумеется. И, я полагаю, не ставите - ненадежны.
              И, принимая во внимание http://www2.maidan.org.ua/news/index.php3?bn=maidan_free&key=1234983444&action=view&trs=-1
              думаю, что Вы не доверите свой аппендикс хирургу, обученному и проэкзаменованному людьми, каждый из которых "лише найманий службовець, наймит, що працює з 9-ої до 6-ої. І відповідальність його -- виключно в межах Інструкції, не більше". При аппендиците обращайтесь к разным творческим и изобретательным людям, и будет Вам щастье.


              > Будьте простішим і люди до Вас потягнуться.
              > Навіщо натяки, коли можна говорити прямо?

              Спасибо за ценный совет.

              > > Проверка, по идее, призвана предотвратить несчастный случай и все последующее, в том числе и похороны и "відповіді перед судом".
              > Ключові слова: "по идее", "призвана предотвратить". І як, вдалось?

              Удается, и нередко.

              > А що, там, в Євпаторії вже лібертаріанський устрій? В одному окремому взятому місті? Чи що там "как"?

              По крайней мере, в одном отдельно взятом подвале уже несуществующего подъезда.

              > При "нашому" устрої, то навіть за смерть рідної дитини пари мільйонів з винуватця стягнути нереально.

              Совершенно верно. Безразлично, присудят многомиллионную или многомиллиардную компенсацию - девять "фирм" из десяти не выплатят и нескольких сотен тысяч, обанкротятся раньше. Надеюсь, Вы не хотите потребовать обязательного страхования, способного обеспечить многомиллионные выплаты? Если все же хотите, учтите, что тогда фирмы закроются и без всяких выплат - не потянут стоимость такой страховки.


              > > Случаев, когда садились за нарушение правил ТБ, повлекшее и проч., было не один и даже не два. И некоторые имели очень громкую огласку. Например, по Скниловской аварии. Слышали, может быть?
              > "Стрілочників" там і засудили. Вглиб ніхто не "копав".

              Вот и все. Вся роль примера. Так скажет любой и о любом деле. Вне зависимости от того, что там было в действительности. Иногда это будет правдой, иногда нет, но в любом случае никакого волшебного действия никакое количество примеров иметь не может.


              > Аякже. "Власне тому, що органи - державні, і в нас апріорі винними бути не можуть (їм потрібні права, а не відповідальність)..." -- то для гасударственніка-антиліберала є "Плач Ярославны". Хто б сумнівався...

              Томущо непонятно. Виновные Пупкин или Петренко должны ответить, и если они нарушали, так сказать, при исполнении - то тем хуже для них.
              А коллективной ответственности у нас нет, и нигде, кажется, нет. Разве что у муравьев. Предлагаете ввести?
    • 2009.02.18 | Мартинюк

      А це має якийсь стосунок до розробки літальних апаратів?

      До винаходів, до технічного прогресу?

      Чому Ви намагаєтеся підвести під один знаменник технічні експерименти і серійну халтуру спрямовану на отримання прибутку?

      А якщо метеорит попаде - давайте забороними робити надземні будинки ...
      Заборонимо дерево і пластмасу, бо якийсь небудь мудак може підпалити те що з того зроблене ...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.18 | 2

        Дійсно, який стосунок мають аварії та пожежі до винаходів,

        до технічного прогресу?

        Мартинюк пише:
        > Чому Ви намагаєтеся підвести під один знаменник технічні експерименти і серійну халтуру спрямовану на отримання прибутку?


        Тим більше, що перше від другого легко відрізнити. Вибухнуло - серійна халтура, не вибухнуло - технічний прогрес.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.18 | Мартинюк

          Аварія це особиста проблема винахідника

          Купатися також треба заборонити - можна потонути, футбол грати - ні-ні - ноги можна поламати і вікна у сусідньому домі вибити.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.02.18 | 2

            Та ще трохи тих, кому він звалиться на голову.

            Правда, цьому можуть завадити жандарми. Коли ми вже станемо цивілізованою країною?
            http://www2.maidan.org.ua/news/index.php3?bn=maidan_free&key=1234909271&action=view&trs=-1


            Мартинюк пише:
            > Купатися також треба заборонити - можна потонути, футбол грати - ні-ні - ноги можна поламати і вікна у сусідньому домі вибити.

            Можна навіть цілеспрямовано втопитися, маємо таке право. Так само ламати ноги. А там, де можна розбити чиєсь (не своє) вікно, в футбол краще не грати. Тому що знов-таки можуть виникнути проблеми з жандармами, не дуже ми цивілізована країна, мабуть.
          • 2009.02.18 | Koala

            Якщо на його території - то його

            Мартинюк пише:
            > Купатися також треба заборонити - можна потонути,
            А в деяких місцях таки так, заборонено
            > футбол грати - ні-ні - ноги можна поламати і вікна у сусідньому домі вибити.
            А, так от чого нас двірник дядя Саша тоді ганяв... Бо грати треба в спеціально облаштованих місцях
          • 2009.02.18 | Koala

            До речі, як вам експерименти з економії газу в Дніпропетровську?

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.02.18 | Мартинюк

              Не треба сплутувати перевірку на собі і експеримент на людях.

              Перше - то привілей ентузіастів і геніїв , друге - брудні справа фашистів і комуністів
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.02.19 | Koala

                Так ці винахідники літак на своїй власній землі випробовували?

                Чи в нас вже суд над комуністами скоро буде?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.02.19 | Мартинюк

                  До чого міліція коли грім бабу вбив?

                  Дуже погано коли перша реакція на якусь проблему полягає у пригадуванні актуального "демона" - типу комуністів, Фірташа, жидів чи ще когось і палкого заклику зосередитися на битві з цим "ворогом"
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.02.19 | Koala

                    От і у вас:ще невідомо, що сталося

                    журналісти могли все переврати, ви могли неправильно сприйняти те, що журналісти сказали etc. etc., а вже держава винна
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.02.19 | Мартинюк

                      Так от я і закликаю розібратися

                      Але з мого досвіду появляється велика підозра що тут в цілом є чітка "реакційна" дія середовища на інноваційне явище.
                      Навіть просто проаналізувати цей випадок - і то є дуже корисним.

                      Ви казали що можна по якомусь запису подивитися - буду вдячнй, бо моїх техможливості не дозволяють дивитися відео.
    • 2009.02.18 | kotygoroshko

      це не інший бік, це взагалі не стосується проблеми ніяк

    • 2009.02.18 | Боровик

      Re: Інший бік проблеми(л)

      Koala пише:
      > http://infoporn.org.ua/2009/02/17/bomby_na_kolesah_
      > Це до тих, хто закликає "заборонити перевірки"
      Ну це ж треба так писати про перевірений сертифікований автобус?
      Саме регуляція і перевірки убили безпеку, бо все що можна було витіснили в тінь і механізм здирництва зараз доведено до абсолюту в тій частині що тільки за хабарі робиться дозвіл, а за більші хабарі робиться вседозволеність.
      Це я пишу як людина, компанія якої зареєструвала в міністерстві охорони здоров*я кілька десятків продуктів медпризнеачення. Вся реєстрація полягала в оплаті (легальній) приблизно 6000 доларів за кожен продукт. Жодного методу перевірки не було.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.18 | Max

        Відпущення гріхів, авансом.

        Боровик пише:
        > Саме регуляція і перевірки убили безпеку, бо все що можна було витіснили в тінь і механізм здирництва зараз доведено до абсолюту в тій частині що тільки за хабарі робиться дозвіл, а за більші хабарі робиться вседозволеність.
        Саме так.
        Ба, навіть, якби корупції в нас не було зовсім, то й тоді мало що би ся змінило в цьому плані. Успішно пройдена перевірка "відповідним" державним органом є не що інша, як індульгенція від відповідальности. Від гріхів: недбальства, дурості і под. Як тут засудиш недбалого перевізника за вбивство пасажирів (називаючи речі власними іменами), якщо фірма мала всі належні державні сертифікати і дозволи!

        > Це я пишу як людина, компанія якої зареєструвала в міністерстві охорони здоров*я кілька десятків продуктів медпризнеачення. Вся реєстрація полягала в оплаті (легальній) приблизно 6000 доларів за кожен продукт. Жодного методу перевірки не було.
        Добрий приклад продажі індульгенцій. Як на тому вийшла церква, то знаємо з історії...
  • 2009.02.18 | GreyWraith

    Але авіаконструктор Калінін залишився...

    І його потім розстріляли. Інші авіаконструктори потім працювали у в'язниці за баланду.

    А Сікорський завдяки своєму інженерному та організаторському таланту став мільйонером.

    Мартинюк пише:
    >Суть сюжету полягала в тому що десь на , здається Чернігівщині, >пильні не то громадяни не то неуточнені "компетентні" органи виявили >"зловмисників" ( так воно виглядало із контексту повідомлення), які >у "непристосованих" (!!!) гаражах "без належних дозволів та >погодженнь" виготовивли ( о який жах!!!) - літальний апарат, який >звісно представляв загрозу самим авторам а зним і всій Україні бо >... міг літати.
    Цей випадок - взагалі повна і паскудна інфаміта. :( Бо люди з інженерним талантом - діамантовий фонд будь-якої нації, і їх мають на руках носити. Бо саме такі люди забезпечують технологічне лідерство.

    Це те, про що я писав: провести ревізію продуктів життєдіяльності нашого парламенту та інших нормотворчих організацій і повикидати їхні закони, розпорядження, циркуляри навіть не книжками - полицями...

    >
    > Зловісність задумів неназваних зловмисників підтверджвалася також наявністю ще одного - "на щастя не добудованого" літака. З мотором від якоїсь іномарки ( забув - чи не навіть не від "Порше"?).
    >
    > З огляду на це мені згадалася тема відкрита раніше Уляною, а я собі подумав - як добре що Степан Возняк взявся робити перший Макінтош не в українському а в американському гаражі, так само повезло і Білу Гейтсу з його Мікрософт ДОС , а брати Райт взагалі зараз на небі підстрибуютьс від щастя що їх розвело у часі та просторі з Україною початку ІІІ тисячоліття.
    >
    > А тепер я звертаюся до наших шановних громадських активістів та правозахисників - - а чи не вважаєте ви що права оцих аматорів ентузіастів грубо та вульгарно порушені чиновниками та бидлячою "громадською" думкою "свідомимх совків" та "обережних піскарів"?
    >
    > Чи не варто ( нам, вам) взятися за захист громадянських та людських права отих літакобудівників і захисту їх від чиновничого бидла , яке в першу чергу хотіло від них хабяря і відкату, та бидла простого і вульгарного, яке плескає цьому і тішиться приниженню та переслідуванню людей розумніших і благородніших від них ?
  • 2009.02.18 | один_козак

    А якщо без гімнів і таврування?

    Просто спокійно розважити...
    Хіба суспільство не мусить якось контролювати подібні речі?
    Зараз є чимало людей, в котрих вистачило б грошей на те, щоб склепати якусь версію літального апарата і запустити його в рух... А в Києві пробки... Хай живе винахідництво й технічний прогрес. Але що Ви писали б на повідомлення про те, що саморобний гелікоптер приватного підприємця Винахідливого під час спроби сісти на дах багатоповерхівки вибухнув, зруйнувавши не тільки власну квартиру підприємця? А коли поруч з нашими винахідниками є чиясь хата з трьома дітьми?
    Ні, все це не повинно змушувати суспільство забороняти технічну творчість. Але, НМД, таврувати когось за спробу перевірити й убезпечитися - це теж якось... Ми ж маємо ще й енергетичні проблеми. А експерименти з газовими пристроями, як уже відомо, не завжди закінчуються економічним ефектом і оплесками.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.18 | Koala

      Замало інформації

      в нас є тільки враження людини, що подивилася сюжет на ТВ, щоб робити якісь висновки. Якщо збирали в гаражі - безумовно, їхні особисті проблеми. Якщо випробовували над власною ділянкою землі і не надто високо - теж особисті. Якщо ж пролетіли над селом - вже не їхні особисті... Коротше, я хочу хоча б сюжет переглянути, а Мартинюк навіть часу не сказав, коли воно було.
    • 2009.02.18 | Max

      А хто має контролювати контролерів?

      один_козак пише:
      > Хіба суспільство не мусить якось контролювати подібні речі?
      Суспільсво є абстракція. В житті контролює певний живий дерслужбовець.

      > Зараз є чимало людей, в котрих вистачило б грошей на те, щоб склепати якусь версію літального апарата і запустити його в рух... А в Києві пробки... Хай живе винахідництво й технічний прогрес. Але що Ви писали б на повідомлення про те, що саморобний гелікоптер приватного підприємця Винахідливого під час спроби сісти на дах багатоповерхівки вибухнув, зруйнувавши не тільки власну квартиру підприємця? А коли поруч з нашими винахідниками є чиясь хата з трьома дітьми?
      Вибачте, але приплітати сюди дітей -- то нечесний демагогічний прийом.

      А чому пан наперід вважає гіпотетичного підприємця дурнішим, необережнішим тощо за держслужбовця контролера Прішібєєва? Якби щось, то той підприємець (винахідник) навіть і головою може відповісти (довічне ув'язнення за вбивство), а інспектор Прішібєєв чим ризикує? Що з роботи звільнять за профнепридатність?

      > Ні, все це не повинно змушувати суспільство забороняти технічну творчість. Але, НМД, таврувати когось за спробу перевірити й убезпечитися - це теж якось... Ми ж маємо ще й енергетичні проблеми. А експерименти з газовими пристроями, як уже відомо, не завжди закінчуються економічним ефектом і оплесками.
      Пане дорогий, та зрозумій же пан, що творець то ентузіаст, розумна людина з уявою і характером. І знає, що якби щось, то йому ж відповідати за свої вчинки доведеться, повністю.

      А перевіряючий інспектор то є лише найманий службовець, наймит, що працює з 9-ої до 6-ої. І відповідальність його -- виключно в межах Інструкції, не більше. Тому власне його контролювати доводиться в першу чергу.

      Кому ж радше довіряти маємо? Особисто я довірив би своє життя творцю, не інспектору. А пан ні?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.23 | один_козак

        Re: А хто має контролювати контролерів?

        Max пише:
        > Суспільсво є абстракція. В житті контролює певний живий дерслужбовець.
        Але ж це не знімає потреби в контролі.
        І не обов'язково службовець. Може й просто людина, що мешкає поруч. Іноді захоплених людей треба притримувати за ноги, щоб надто від землі не відірвалися.)))

        > Вибачте, але приплітати сюди дітей -- то нечесний демагогічний прийом.
        Вибачте, але про "прийоми" я там зовсім не думав. :) Тільки спробував уявити себе на місці сусіди винахідника.))

        > А чому пан наперід вважає гіпотетичного підприємця дурнішим, необережнішим тощо за держслужбовця контролера Прішібєєва?
        Зовсім не вважає. Але дві голови - краще за одну, а десять - ще краще. Процес прийняття рішень розтягується, але більше виходить запобіжників.

        > Якби щось, то той підприємець (винахідник) навіть і головою може відповісти (довічне ув'язнення за вбивство), а інспектор Прішібєєв чим ризикує? Що з роботи звільнять за профнепридатність?

        > Пане дорогий, та зрозумій же пан, що творець то ентузіаст, розумна людина з уявою і характером. І знає, що якби щось, то йому ж відповідати за свої вчинки доведеться, повністю.
        Знаєте, після Чорнобиля-1986 мені це якось не розуміється)) Та й ще дрібніших прикладів на віку бачив чимало. Розум - це, знаєте, таке поняття... Є інтелект, а є ще емоції, пристрасті, здатність ризикувати та здатність зважувати ризики, моральність і тому подібне.

        > Кому ж радше довіряти маємо? Особисто я довірив би своє життя творцю, не інспектору. А пан ні?
        Ні тому, ні іншому. :) Крім Бога, міг бі довірити хібащо якійсь виваженій системі, де люди контролювали б одне одного.
  • 2009.02.18 | rais

    Чому нас покинув винахідник телебачення Зворикін і так далі...

    далі, далі...

    Виховане комуністичною ідеологією утворення "совьєтських людей"
    і зараз у вигляді нащадків тієї злочинної системи постійно плодить "нові обличчя" успішної "еліти". Від клерків місцевих рад до церберів репресивної машини(суди, прокуратура, міліція, КБУ...). Злочинці старої комсистеми під комуфляжем перебудови пильно стережуть свої "завоювання". Жодних принципових змін на користь національним інтересам України. Система не змінена взагалі. СОВЬЕТИ перед усе. Що не будують ці "обранці" - все виходить КПРС. Ці граблі душать Україну всі 17 років. Обіцянки та словоблюддя. "Рівні стартові умови" азарових і кравчуків в черговий раз дозволяють негідникам дограбовувати Україну і знищувати найталановитіших та працьовитих людей. Еволюція, трансформація - пролонгірований геноцид української нації. Між крапельками дощу...
    Саме так, як цих винахідників, всі роки комбандити системно знищували малий і середній бізнес, звільняючи шлях для так званого "національного виробника" - червоних директорів та колгоспних баронів, для подальшої експансії російського капіталу...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.02.18 | kotygoroshko

    що Ви пропонуєте?

    Мартинюк пише:
    > Чи не варто ( нам, вам) взятися за захист громадянських та людських права отих літакобудівників і захисту їх від чиновничого бидла ,



    як?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.18 | selu

      Як на кожному майдані:

      співати славу та намагатися продати. Чи хоч в учні до багатія уткнути.
    • 2009.02.18 | Мартинюк

      Що слід зробити - затравити тих хто наїхав на винахідників

      Для цього треба :

      1. Віднайти точніші дані - прізвища як винахідників та і їхніх погромників.

      2. Вияснити подробиці і привернути увагу до цієї справи широкої громадськості .

      3. Зробти з цього прецедент - довбати отих чиновників допоки не розкаються і не поклянуться ніколи-ніколи такого не робити більше .

      4. Розтрубити про їхню поразку як найширше.

      5. Повторювати те саме у всіх аналогічних випадках.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.18 | Боровик

        Re: Що слід зробити - затравити тих хто наїхав на винахідників

        Добре, починаймо хоч вже.
        На нормальну інноваційну компанію Інвітротест наїхала прокуратура, скоріше за все на замовлення ДіаПрофМеду, монополіста по випуску жахливо неякісних наборів по тестуванню СНІДу.
        Не знайшлось жодної політсили яка захотіла б втрутитись в проблему. Трохи переймався цим Вакарчук від НУ, та йі його не вистачило довести справу до кінця.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.18 | Мартинюк

          Випадок не яскравий, але давайте подробиці

        • 2009.02.18 | Сергій Кабуд

          а що ж команда Президента? чи вони в курсі?

          для них це б дало шалений ПІАР
      • 2009.02.18 | Koala

        Так ви можете сказати - коли саме був цей сюжет?

        На tvline.org можна переглянути, от я і хочу
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.18 | Мартинюк

          У вівторок зранку

          Десь до години 10 ранку , потім його вже не було - спеціально передивився ще раз - хотів побачити.
          Можливо то було повторення блоку новин з попереднього дня чи вечора.
          До речі буду дуже вдячний якщо Вам вдастся це віднайти - бо передивився сайт "Пятатка" за 16 і 17 - нічого не знайшов, принаймні у новинах.
      • 2009.02.19 | rais

        Re: Що слід зробити - затравити тих хто наїхав на винахідників

        Мартинюки, розплющить очі, приберіть граблі!

        Яка безсистемність і недолугість. Сікорский висвітлився для того щоб своїм прикладом когось затравити - і все? Ну, ну...

        Що з розумом і очіма, панове? Що то за пропозиції - примусити покаятись... Давайте ще про абструкцію розмовляти, пальчиком козу робити, ай-я-яй, чи мовчки образитись і не сплачувати податки на утримання репресивного аппарату, як відповідний палець угору...
        Системі на все це начхати, вона наглюча в своїй безпокараності. Що робити - завдання комплексне и системне. Допоки злочинна система РАД, залишена нам у спадщину комуністами, буде спиратися на ту саму репресивну машину і ту саму систему виховання - будуть плодитися стрижені податківці, убопівці, прокурори, судді, банкіри, політологи, аналітики... Уламки комунобандитськї системи у вигляді нащадків партійних функціонерів всіх віків і рангів у вигляді діючої влади на всіх рівнях є саме тими граблями, які заважають Україні йти вперед.
        Затравити, примусити вибачитися... Шишка на лобі не спухла? І так буде по кожному випадку поки танцюємо на граблях.

        Приберіть граблі - зробить перший крок відстороніть комунобандитів від влади на всіх рівнях (100 відсоткова люстрація). Зробить другий крок - доведіть справу покарання за злочини комунізму до логічного кінця. Зробить тетій крок - поверніть Україні всі стратегічні ресурси. Наши люди це теж стратегічний ресурс України, не знищуйте їх! І тоді у нас будуть свої Сікорські, Зворикіни, Корольови і навіть Бжезінські. Але цьому на всіх рівнях опирається і заважає стара злочинна система, залишена нам у спадщину симоненками, грачами, зюгановими...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.19 | Мартинюк

          Оце у вас після спікування з граблями Мартинюки стали двоїтися

          Якщо я Вам заважаю цим палити сільради і грабувати держустанови то вибачайте - ми з Вами з різних компаній.

          Після Батька Махна то вже точно ніхто літаків не робив , і то досить довго.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.02.19 | rais

            Нас не Сікорський покинув у 18 році, а розум сьогодні.

            Точніше його системно вибивали комуністичною ідеологією. І продовжують вибивати через не українські ЗМІ. Тому і панують сірість і тупість. Цій "еліті" не потрібні конструктори, винахідники, нові технології енергозбереження... Мета злочинців дорватися до корита влади, до корита контролюючої касти. Бидлота бажає залишити за собою "свої завоювання". "А ми їх душили, душили..." - шарікових на всіх рівнях єднає комуністичне, кучмаковське походження.

            Пане Мартинюк, та різниця потенціалу, яка виникає під час грози блискавкою палить не тільки сільради... Напруження у суспільстві так само, як і велика різниця потенціалів між державами завжди створює умови пробою і провокує війни, соціальні заворушення. Пошуки стримера, лідера даремні. Ніякі попередження, залякування МВС, СБУ, аналітична ношпа не в змозі стримати виконання Закону збереження енергії. Та прірва, яку вирила собі недолуга і клептократична українська "еліта", поглиблюється і люди мають природне право на захист свого життя. Спроба вирівняти потенціали у 2004 році ні до чого не призвели. Кучмакам розуму вистачає лише грабувати людей, та за рахунок системи утримувати їх на рівні виживання. Закони фізики це не рішення Печерського суду, або преференції чергового дона. Нема сили волі і мужності скинути стару систему самотужки - за нас це зробить стихія. І тоді українці зможуть вільно реалізуватися задля заможності власної держави.
  • 2009.02.18 | BIO

    Чому покинув ?

    Привіт ВФ!

    Хто бажає виграти PAV Challenge?

    То беріть і РОБИТЬ - нефуй "винахідничити" з китІв чужи доробки!!!

    Зодіаки звіздануті, мля, відставні майори...

    Ваш С.
  • 2009.02.19 | samopal

    Ігор Сікорський покинув "вас" у 1918 році

    Син відомого психіатра та онук православного священника він мав російсько-українсько-польське (?) походження і був монархістом. Що йому було робити на теренеах розваленої більшовиками Російської імперії, де не вщухалиа громадянська війна? Навіть повоєнна Європа на певний час втратила ентузіазм, бажаючи трохи відпочити від гуркоту моторів "передових засобів знищення"...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.19 | Мартинюк

      А не пізніше ?

      І до речі Вас також покинув - чи Ви з іншого континенту?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.19 | samopal

        Так "книжка пише"... У вас є якась інша дата?

        Мартинюк пише:
        >Ви з іншого континенту?

        Із "закерзоння"... Ви ж його теж колись покинули, нє?
        Поляки, наприклад, досі вважають, що перший польський автоклуб було створено у Львові, хоча Львів і тоді до Польщі не належав. ;)
    • 2009.02.20 | rais

      Re: Ігор Сікорський покинув "вас" у 1918 році

      Чому покинув? Як не крути, а ключовим моментом залишається ось це -

      не дадуть нічого робити "на теренеах розвалених більшовиками".

      Репресивна Ситстема й досі працює за тими комбандитськими принципами.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.20 | BIO

        Ключовий камент

        Взагалі то Україна може завалити світ маленькими летаючими лексусами.
        Попит на малу авіацію типу приватне повітряне таксі є та далі буде.
        Сучасні композити+нова компова авіоніка з OLED-дісплеями+надекономічні
        ДВС на біопаливі або переробки маршових ТРДД з крилатих ракет дають
        ЛЕГКУ можливість (за умов невеличкого стартового кредитування) зайняти
        цю нішу навіть почав справу з приватних гаражів.

        Але правду кажете - комунобандитам це нах не потрібно.

        Як і сучасне хуторянське господарство з вайфаєм та GPS.

        А між іншим саме це (+онлайндемократія) лише врятує від безвихіді
        тісняви урбанських мєгаполісів та Руїни індустріального ландшафту.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.20 | rais

          Ключовий камент

          ...нах не надо комбанді" - це ще м'яко кажучі. Безпокарана, тупорила "еліта" в наглу гальмує розвиток державності незалежної України. Не вигідно Україну цій банді робити квітучою країною. Зруйновані потужності стратегічних і перспективніших галузей. Стратегічні ресурси, в тому числі військові, енергетичні, фінансові, інформаційні та інш. доведені до занепаду. В країні експансія Російського капіталу та впливу. Стратегічні напрямки і галузі, як раковими метастазами насичені російськими інфроструктурами. Ця мережа так званого сусіднього бізнесу занесена нам Дубинами, Бакаями, Кучмами... Система залишена нам у спадщину комбандитами є недружньою для дійсно незалежної України. Ось такий комент і момент одноразово!

          Україні потрібні системні зміни тоді будемо мати не лише літючі Лексуси.
  • 2009.02.22 | Горицвіт

    подробиці (л)

    http://www.wing.com.ua/content/view/5238/39/
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.22 | Panzernik

      Дякую Горицвіту.

    • 2009.02.23 | Мартинюк

      Дякую - ще показували у НТН

      Це в місті Охтирка Сумської області.
      А тепер треба дуже уважно проаналізувати ситуацію - до речі це класичний зразок дії механізу "керованого технологічного занепаду" в Україні.Не виключено що якісь нормативні акти ним порушені, але погромна акція "державних органів" очевидно далеко зайшла за межі закону і права.

      Хоча тут окрім свавілля чиновників та "економічного" ( корупційного) інтересу ще напевно була і "громадська активність" тих хто "настукали" на літакобудівника-аматора.

      Цікава аргументація, яку фактично без критики приймають журналісти "мотор від "Сузукі"", панель "від Жигулів".
      Коли ФІАТ у 20 роках ХХ століття робив на той час найкрашщі військові літаки, то нікого не хвилювало що їхні мотри були такі самі як і в автомбілях тої ж фірми.
      І німцям також нічого не заважало використовувати мотори від тодішніх БМВ, аж поки ті не почали випускати спеціальні для літаків.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.23 | Panzernik

        Аналогичный случай был зафиксирован то ли в 1909 то ли

        1912 году, Ну в это время.

        Полиция конфисковала строящийся аэроплан у помещика N с формулировкой (близко к тексту)- "Поскольку полиция не имеет устава регламентирующего полеты, то обывателям летать запрещаеться"

        На что по моему Саша Черный дал эпиграмму

        "........
        .........
        летать запрещено."

        Так что Традиция презрения к гражданам сильна и устойчива.

        Читал когда-то в каком сборнике русской эпиграммы.

        Если кто помнит лучьше, уточните пожалуйста.
  • 2009.02.23 | Чучхе

    ось лінк на авіасайт з цієї проблеми (л)

    http://www.wing.com.ua/content/view/5238/39/
  • 2009.02.24 | none-smilodon

    така країна

    "громадський активіст" ака "журналіст" по-суті тей-же чинуша, але без НОРМАЛЬНОГО корита. таке ж бидло, содєржанєц та трус. у них в голові одночасно живуть дві протилежні думки: ненависть до "мєнтовського бєспрєдєлу" (особливо коли їх по печінці) та бажання підтримувати владу коли когось "вхопили" за якусь самостійну дію.

    для того щоб створити нормальну державу, треба почистити країну і від тих, і від інших.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.25 | Max

      Re: така країна (таке суспільство)

      none-smilodon пише:
      > "громадський активіст" ака "журналіст" по-суті тей-же чинуша, але без НОРМАЛЬНОГО корита. таке ж бидло, содєржанєц та трус. у них в голові одночасно живуть дві протилежні думки: ненависть до "мєнтовського бєспрєдєлу" (особливо коли їх по печінці) та бажання підтримувати владу коли когось "вхопили" за якусь самостійну дію.
      >
      > для того щоб створити нормальну державу, треба почистити країну і від тих, і від інших.
      Влучно зауважено.

      Наразі навіть і на цьому форумі такі є, як бачимо. Що поробиш, совок.
  • 2009.03.03 | BIO

    Тема актуальна. (/)

    Первый вице-премьер-министр Украины Александр Турчинов встретился с Председателем и Президентом Европейского исследовательского Центра технологий и инвестиций Роландом Пипером и Даниэлем Болотиным.


    Как сообщает пресс-служба Кабинета министров Украины, во время встречи стороны обсудили вопрос инвестиционного сотрудничества. «Создание благоприятной среды в Украине для бизнеса – одно из приоритетных заданий Украины», отметил Александр Турчинов.

    Собеседники обсудили возможность воплощения Европейским исследовательским Центром технологий и инвестиций проекта создания украинского оператора аэротакси с использованием самолетов «Eclipse 500». Проектом предусмотрено создание сети сервисных центров для обслуживания самолетов «Eclipse 500» и разветвленной системы аэротакси. Также на встрече обсудили вопрос строительства этих самолетов в перспективе на территории Украины. На первом этапе реализации проекта ожидаемый объем инвестиций достигает около 50 млн. долларов. По словам Первого вице-премьер-министра, главная особенность этого проекта - его технологичность. «В условиях кризиса это может быть важнее» всего, - отметил Александр Турчинов.

    Как сообщалось, первый вице-премьер-министр Александр Турчинов находится с трехдневным рабочим визитом в Королевстве Нидерланды. В ходе визита предусмотрены встречи с вице-премьер-министром, министром финансов, министром внешней торговли, министром экономических дел, министром энергетики и представителями деловых кругов Нидерландов.


    "ОБКОМ"

    02 Марта 2009 15:48


    ПС Вбити власні розробки чи тіки налякати Сікорського?

    ППС Екліпс це ж не тахі - це забавка для грошіїв...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.03 | rais

      Re: Тема актуальна. (/)

      Тема дійсно актуальна і, як Ви вже казали, не лише в галузі авіаційних технологій. Той інтелектуальний потенціал, який мають українці, може зробити прорив в енергетиці, нанотехнологіях та інш. галузях. Але системі це не потрібно. Ось гроши вибити та додати до своїх кишень - тут колишні будівники комунізму перші. Сучасні шарікови, бублікови і голубі продовжують діяти за принципами своєї кримінальної ідеології.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.03 | BIO

        Маю візію - Потенціал переможе. Бо витриваліший.

      • 2009.03.03 | samopal

        Маєте якийсь новий "український потенціометр"?

        Українці не гірші і не кращі за будь-кого іншого. А той потенціал, який мають, той і демонструють.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.03.03 | rais

          Потенціометр, який вимірює соціальне напруження скоро зашкалить.

          Хоча тут деякі знатоки сексу повторюють, що умов для соціального вибуху немає - ренесанс.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua