МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Турчинов шось "намутив" в Нідерландах

03/03/2009 | kotygoroshko
кажуть, виробник цього літачка банкрут




Україна зацікавлена будувати літаки Eclipse 500 (фото)


Україна зацікавлена у створенні на своїй території виробництва літаків «Eclipse 500» за участю європейських інвестицій.

Як повідомили УНІАН у прес-службі першого віце-прем`єр-міністра, про це заявив перший віце-прем’єр-міністр України Олександр ТУРЧИНОВ на зустрічі з головою та президентом Європейського дослідницького центру технологій та інвестицій Роландом ПІПЕРОМ і Даніелем БОЛОТІНИМ.

На зустрічі співрозмовники обговорили можливість втілення Європейським дослідницьким центром технологій та інвестицій проекту зі створення українського оператора аеротаксі з використанням літаків «Eclipse 500». Проектом передбачено створення мережі сервісних центрів для обслуговування літаків «Eclipse 500» та розгалуженої системи аеротаксі.





Крім того, на зустрічі обговорили питання будівництва літаків «Eclipse 500» у перспективі на території України. На першому етапі реалізації проекту очікуваний обсяг інвестицій сягає близько 50 млн. доларів. За словами першого віце-прем’єра, головна особливість цього проекту - його технологічність. «В умовах кризи це може бути найважливішим», - відзначив О.ТУРЧИНОВ.

Як повідомляв УНІАН, О.ТУРЧИНОВ 1-3 березня перебуває з робочим візитом у Королівстві Нідерланди. У ході візиту передбачені зустрічі з віце-прем’єр-міністром, міністром фінансів, міністром зовнішньої торгівлі, міністром економічних справ, міністром енергетики та представниками ділових кіл Нідерландів.

За обсягом прямих інвестицій, залучених в економіку України у 2008 році, Нідерланди посідають третє місце.

Рівень товарообороту між Україною та Нідерландами в 2008 році склав 2,402 млрд. дол., що на 45,8% більше у порівнянні з 2007 роком.

постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-303673.html





перехожий (United States): Пізнувато.
Ринок аеротаксі та корпоративних літаків помер, років так на 3. Криза не тітка, навіть для "манагерів".
MChub (Canada): нічого не зрозумів
Eclipse - банкрут. З ким домовляється Турчинов? Production of the Eclipse 500 was halted in mid-2008 due to lack of funding and the company entered Chapter 11 bankruptcy on 25 November 2008. The assets of the company were intended to be sold to EclipseJet Aviation International by court order on 23 January 2009, but that company could not complete the sale due to lack of funds and the company was forced into Chapter 7 liquidation on 24 February 2009. http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_500
babak Tumko (Ukraine, Kiev): аєротаксі
Аєротаксі - це мабуть для малозабеспечених верств населення:))
Vesna (United States): У Турчинова своя інформація про Eclipse. Що ще цікавого Тур привезе з Європи?
Українцю буде зручно літати на заробітки, не на Анах же які навідь Росії не потрібні. А з якось кредит МВФ прокрутити. =======================================================
Canadian (Canada): 2 MChub - Це бомба...
Домовлятися з банкрутом це нонсенс! Вони, що там, зовсім з ґлузду з`їхали???
Shoostrik (Ukraine, Kiev): ! Вони, що там, зовсім з ґлузду з`їхали??
Скорей получили или получат свой откатик!!!
Сармат (Ukraine, Kharkov): Ничего и не поздно!
У нас как всегда-беда не для всех. Даю зуб-появятся еще пятерочка миллиардеров на востоке УК-РА-ИНы и десятка два миллионеров.Кризис нам на руку. Вот для кого это надо. И факт ,что будет отмыв денег-вполне реален. Вообще пора переходить на новейшие технологии, строить на принципе антигравитации(к примеру),и поднимать свой авиапром.И неплохо было бы просчитать рынок сбыта и т.д. Но если будут заказы -почему и нет?

Відповіді

  • 2009.03.03 | samopal

    Ностальгічне банкрутство.

    Так, пане Котигорошко, компанія-виробник одного з найкращих у світі надлегкого пасажирського реактивного літака "Eclipse 500" звернулася до властей про захист від кредиторів у кінці листопада минулого року.
    Тиждень тому відбулася навіть така-собі спроба "рейдерського захоплення" цієї компанії за рішенням суду, але у "рейдерів" не вистачило засобів і компанія була переведена у стан ліквідації...

    Чомусь з дитинства досі пам'ятаю репортаж совєцького корєспондєнта в Гірманіі (у ФРН) Георгія Мнацаканова: він стоїть з мікрохвононом на тлі шлагбаума, за яким видніються величезні сучасні виробничі споруди зі скла та бетону і з виряченими очима повідомляє: "...і тіпєрь вот ето всьо вилітєло в трубу...". То був репортає про банкрутство фірми "Телефункен" ;)
    Ви про компанію AEG щось чули?
    А може вам ближча історія про банкрутство Harley-Davidson?

    Eclipse Aviation заснована 10 років тому колишнім співробітником компанії Microsoft. Не думаю, що вона має якісь надзвичайні виробничі потужності та колосальні площі. Усе, що у неї сьогодні є - це власні розробки, технологія та "маркетингові позиції" у секторі надлегких (швидісних, економічних, відносно недорогих) пасажирських літаків. Якщо це якимось чином "переїде" в Україну - то у чому проблеми, - хоч якась "компенсація" за Сікорського. нє? :p
    Саме зараз, у такий панічний момент, трапляються непогані бізнес-оказії, коли можна недорого отримати те, що у часи просперіті було практично недосяжним.

    Звісно, "мішок грошей", привезений з Кіпру, формально теж є "інвестицією". Але, враховуючи походження більшрсті отих "мішків", ця інвестиція є "спекулятивною" (якщо взагалі не "злочинною"). Наслідки діяльності таких інвесторів у фінансовому секторі України ми зараз і спостерігаємо.
    А ось якщо "хтось" (навіть хтось із отих кіпрських українофілів-мішочників) привезе в Україну придбані на ті кошти технології, створить виробничу базу, навчить та працевлаштує людей...

    October 22, 2007 Eclipse Aviation has set a National Aeronautic Association (NAA) performance record to claim the title of the industry’s fastest jet aircraft weighing 10,000 pounds or less with its twin-engine Eclipse 500. The aircraft averaged 393.32 miles per hour (341.79 knots or 632kph) to beat the existing NAA record on October 7, 2007 on a flight from New York (Westchester) to Atlanta (Peachtree-Dekalb) that took just one hour, 55 minutes, and eight seconds. Not only was the record broken by a margin of 20 percent, but the jet flown by Don Taylor, Senior Fellow at Eclipse Aviation, used approximately 25 percent less fuel than the Cessna Citation Mustang which set the previous mark on September 22, 2007.

    This new U.S. national speed record was set in the NAA record category of Class C, Aeroplanes - Very Light Jets (VLJ). Eclipse created this category with the manufacture of the world’s first very light jet - defined as a jet-powered airplane with a maximum gross takeoff weight of 10,000 pounds or less, holding a standard airworthiness certificate, and capable of carrying four or more passengers.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.03 | Koala

      Re: Ностальгічне банкрутство.

      samopal пише:
      > А ось якщо "хтось" (навіть хтось із отих кіпрських українофілів-мішочників) привезе в Україну придбані на ті кошти технології, створить виробничу базу, навчить та працевлаштує людей...
      То Юля відбере у нього ліценцію, це ми вже проходили.
      Цікаво, якби про інвестиції домовився б не Турчинов, а, скажімо, Фірташ, яка була б реакція? Ото ж бо й воно.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.03 | samopal

        Re: Ностальгічне банкрутство.

        Koala пише:
        > То Юля відбере у нього ліценцію, це ми вже проходили.

        Турчинов вирішив, що тендерна пропозиція Боінг+Ербас для авіабудування України менш перспективна, ніж Екліпсовська і віддав останнім під "освоєння" більшу частину українського авіапростору? :ouch: :D
        Невже евкаліпт так вставляє?

        А Фірташ в Україну уже все, що міг, привіз. Зараз від нього "тащіцца" Угорська енергетика - не дивно, що найгірші рейтинги у Сх. Європі мають саме ці дві країни.
    • 2009.03.03 | Torr

      угу - дурень думкою багатіє

      samopal пише:
      > А ось якщо "хтось" (навіть хтось із отих кіпрських українофілів-мішочників) привезе в Україну придбані на ті кошти технології, створить виробничу базу, навчить та працевлаштує людей...
      :)
      це шось подібно до ідеї вирощувати банани в Україні. Безперечно, фірмочка цікава, але економічний клімат у нас не той. :(
    • 2009.03.03 | Panzernik

      Самопал, Не вешайте мне лапшу на уши. Сейчас

      рулят Гольфстримі и Бомбардирі, а этот проэкт не выдержал конкуренции.

      Не выдержал конкуренции СЕЙЧАС

      Не выдержит конкуренции ЗАВТРА

      За взятку Турчинов нам хомут на шею вешает.

      Так авиацию не розвивают, а гробят.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.03 | samopal

        Літайтє самальотамі Аірафлота!

        Panzernik пише:
        >Cамопал, Не вешайте мне лапшу на уши. Сейчас

        Е ні... Вас я годувати не збираюся, голубе ви наш бронєбойний.
        Ви спершу розберіться у суті питання, а потім вже пхайтеся зі своєю мискою. Ту-Су-Як-МіГ...

        Panzernik пише:
        > рулят Гольфстримі и Бомбардирі, а этот проэкт не выдержал конкуренции.

        Там нема ні того. ні іншого, а "рулят" Cessna і бразильський Embraer
        Нещодавно до грона виробників VLJ долучилась і... Honda.
    • 2009.03.03 | kotygoroshko

      а Ви про український вертоліт "Ангел" чули?

      samopal пише:
      > Eclipse Aviation заснована 10 років тому колишнім співробітником компанії Microsoft. Не думаю, що вона має якісь надзвичайні виробничі потужності та колосальні площі. Усе, що у неї сьогодні є - це власні розробки, технологія та "маркетингові позиції" у секторі надлегких (швидісних, економічних, відносно недорогих) пасажирських літаків. Якщо це якимось чином "переїде" в Україну - то у чому проблеми, - хоч якась "компенсація" за Сікорського. нє? :p
      > Саме зараз, у такий панічний момент, трапляються непогані бізнес-оказії, коли можна недорого отримати те, що у часи просперіті було практично недосяжним.



      пане Самопал, проблема у тому, що крім купити газ по 500 долларів для України, коли вся Європа купує по 150, ні Тимошенко ні її люди ні нашо інше не здатні
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.03 | samopal

        А де ви чули про "газ по 500"- від найкращого газівника України?

        Того, котрий взимку 2006-го "отримав перемогу" прямо на роялє пульті управління українською ГТС. Разом із КУМівцями. Він ще тоді такий піджак з латками на ліктях насив, пригадуєте?

        Ви, на жаль, дуже ревно прислухаєтесь до завивань нашої вітчизняної преси і не маєте навику порівнювати інформацію. Ви хочете, щоб Турчинов привіз із Голандії інвесторів для українського вертольота? А нах. це потрібно голандцям?
        В України є "величезний потенціал" і прекрасні "технічні розробки", через що Ураїна не потребує "падачєк ат Запада" (савєцкій украінскій народ сам справіцца - дагоніт і пірігоніт. А це ж екологічно чисте пальне!). Ну, "западу" ті "величезні досягнення" теж чомусь нах. не потрібні. Тільки Кенії... Може китайцям... Але ті китайці, нахапавши застарілих "западних" технологій та інженерних розробок скоро завалять нашу Україну своїми "дешевими та поживними" товарами з головою прямо у тому її "одномісному вулику".
  • 2009.03.03 | Чучхе

    І це після того, як у Сумах арештували отой саморобний літак (л)

    про який ми недавно так багато говорили http://www2.maidan.org.ua/news/index.php3?bn=maidan_free&key=1234905377&action=view
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.03.03 | Мартинюк

    Ці літаки літатимуть на паливі з водоростей

    Відчуваю глибокий задум в мейнстрімі українського прориву.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.03 | samopal

      Угу ©. І збиратимуть мед.

    • 2009.03.03 | Сергій Кабуд

      нічого крім спиртових заводів не треба будувати

      за півроку можна збудувати достатньо

      1.етанолових заводів- для моторного палива

      і

      2.газіфікаторів вугілля - дял сінтетичного газу

      економічні розрахунки робилися,- за наявності вугілля,

      БЕЗ ЙОГО ВИДОБУТКУ,

      методом підземної газіфікації можна замінити російський газ сінтетичним СІНГАЗОМ

      поки це не стало національним проектом-

      Україна буде завжди під ризиком перекриття кранів
  • 2009.03.03 | BIO

    Ясно что намутил.

    В системной агонии можно хвататься и за тонущего верблюда, можно
    за непотопляемую соломину, но ГДЕ, скажите, пож-ста утвержденные
    директивы и хоть подобие проги не поддержки даже, невмешательства
    "государства" в спор транспортных концепций ?

    Какую партшколу кончали те кто VLJ от PAV отличить не в состоянии ?

    Дерибанщина напоследок она и есть. С душком однако.
  • 2009.03.03 | Panzernik

    Усі бажаючи можуть прослідувати по ссилці та зробити

    Власні висновки.

    Ще раз нагадую що мова йде про літак котрий називаеться АДМІНІСТРАТИВНИМ ЛІТАКОМ тобто
    легкий реактивний бізнесовий літак.

    Наприклад остання модель Сесни ледь продала 30 штук з 1993 року

    а останню модель Гольфстрима ще до початку випуска надійшло 40 замовлень в 2005 році.

    А бразильця ніхто й досі не купив.


    http://www.airwar.ru/smalnow.html#p55

    А гов, самопал. Скільки Турчинов взяв відкату?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.03 | samopal

      Пане Патьомкін, ви тільки по-RU щось читаєте?

      Росія не відноситься до авіабудівних потуг у тому класі літаків, а вся потрібна загальна інформація доступна з тієї сторінки вікіпедії, кот ру автор топіка вказав на самому початку:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_500

      Звідтіля легко можна вийти на наступні сторінки:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Very_Light_Jet
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_very_light_jets
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_very_light_jet_operators

      Там же можна прочитати не лише про те, що Production of the Eclipse 500 was halted in mid-2008 due to lack of funding and the company entered Chapter 11 bankruptcy on 25 November 2008.
      А й те. що: At the time of bankruptcy filing on 25 November 2008 Eclipse had delivered 259 EA500s
      А також те, що: European Aviation Safety Agency certification for private use was achieved on 21 November 2008.


      Panzernik пише:
      > Наприклад остання модель Сесни ледь продала 30 штук з 1993 року
      > а останню модель Гольфстрима ще до початку випуска надійшло 40 замовлень в 2005 році.
  • 2009.03.03 | Panzernik

    самопал - шлюха, патаму чта прадаеться почасово Ха-ха-ха

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.03 | samopal

      Переконливо! Подякуйте від мене модераторам.



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua