МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Такий майже 1квітневий офтоп (л)

03/30/2009 | Shooter
Про ізлішєства загнівающєго капіталізьма :)

http://www.sgzt.com/sgzt/archive/content/2009/02/005/sections/S007/articles/P33A0010P00

Відповіді

  • 2009.03.30 | eletricity

    це правда, "СиСи" не для наших рук, уж очень НАЛИЦО

    .. общая отсталость европейской промышленности, вялость инженерной мысли
  • 2009.03.30 | GreyWraith

    Це було б весело, аби не було сумно

    Сміються над росіянами, а от подивимося над нашою автопромисловістю, яку вже років десять годують різними пільгами, дотаціями і санкціями для конкурентів. І багато нових моделей автомобілів там було випущено? Або хоча б істотньо піднято якість існуючих?

    Отож...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.30 | kotygoroshko

      а що таке "наша промисловість"? Васадзе і Порошенко?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.30 | GreyWraith

        Так, Васадзе і Порошенко

        Ця автопромисловість наша хоча б із тієї сумної причини, що ми за всіма рахунками цієї горе-промисловості платимо: як дотації, так і теперішню 13%-данину, коли купуємо імпортний автомобіль. :( Через останнє свинство вже було на півроку зупинено імпорт автомобілів: розпродаються старі запаси. І уряд каже, що вивчає питання, як би то це все скасувати.
        Найбридкіше, що цей ідіотизм ніяк не посприяв збільшенню продаж яких-небудь "Ланосів"...

        Саме за такі рішення у мене великі претензії до уряду.

        Сподіваюся, що через тиск СОТ це дурне мито врешті-решт скасують і на автомобілі - бо нема чого під час кризи, коли бізнесу й так погано, ще його додатково навантажувати. Але скільки часу і грошей втрачено? І хто відповість за дурні рішення?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.03.30 | Мартинюк

          Потрібно змінити критерії "пільгового" оподаткування

          Чітко узгодити звільнення від податку лише українського вкладу в готову продукцію. Особливо загострити увагу на українські чи не українській власності на марку, бренд, товарний зразок і конструкторську документацію. А це до речі в ціні нормального авто складає чи не половину вартості. Зараз це в нас не враховується - Опель скрутили докупи в Україні , заначит він типу український.

          Все таки слід дати плюс Порошенку - в нього роблять спроектовані в УКкраїні автобуси. Однак він не може запустити у виробництво модернізований ЛУаЗ - вельми симпатичний на вигляд і очевидно недорогий позашляховик.
          Знаю що світові гіганти автопрому дуже ревниво ставляться до таких спроб, але то не виправдання.
          Васадзе скотина, хоча б тому що ліквідував українські марки "Славутич", "Таврія, і "Дана". Протягом 17 років у ці конструкції не вносилося ніяких істотних покращеннь.
          До речі що слід зробити з "Таврією" аби вона стала більш менш нормальним авто знає майже кожен водій - укріпити замки в дверях, посилити амортизатори та зробити шумоізоляцію. Однак до керівницва ЗаЗУ це ніяк не доходило всі 15 років. Врешті вони спинили виробництво Таврій, аби народ купував їхні дорожчі імпортні "смозбірки" -Ланоси, Опелі, Дачії, Лади тощо.
  • 2009.03.30 | Koala

    уверенно продвигает рынки сбыта на Дальний Восток

    А хто не хоче купувати - тих "демократизаторами"... чи це тепер "протекціонізатори"?
  • 2009.03.30 | Мартинюк

    Читав - ледь не упісявся - це не з ПДРС ?

    Особливо про "помилку" з розміщенням сигналізаторів повороту.
    Гадаю ПДРС може це пердруковувати без коментарів і доповненнь.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.30 | kotygoroshko

      +1 ! це почерк ПДРС



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua