МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Коментар "По сообщению СМИ, немецкий суд присудил "Бильд"... "

05/24/2009 | Ромко
тут (http://maidan.org.ua/static/news/2009/1243081360.html) опубліковано повідомлення, яке спростовує версію виграшу позову в суді проти газети "Bild."...

Фраза "Идем к первоисточникам? Немецкое издание "Ukraine-nachrichten" пишет немного в ином ракурсе..." сторює враження, що "Ukraine - Nachrichten" є німецьким ЗМІ, що не зовсім відповідає дійсності.

Даний ресурс публікує німецькою новини з українських джерел, офіційною адреса ресурсу знаходиться у Києві (http://www.ukraine-nachrichten.de/index.php?s=impressum).

Швидкий пошук в Google показує ж, що в основних німецьких ЗМІ за останній тиждень не було ніяких публікацій відносно Луценка та позову у суді:

http://www.google.de/search?q=luzenko+gericht&hl=de&as_qdr=w&start=10&sa=N

Тому думаю, що варто до статті додати коментар, що основне посилання у статті є перекладом повідомлення УНІАН німецькою мовою, а вищезгадане повідомлення на Майдані - перекладом цього перекладу.

Відповіді

  • 2009.05.24 | Alek Yaroslavtsev

    Re: Коментар "По сообщению СМИ, немецкий суд присудил "БИЛЬД"... "

    http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2009/05/25/604690.html

    Катрин-Елена Шенберг, пресс-секретарь земельного суда Берлина:

    - Действительно, земельный суд Берлина обязал интернет-издание Bild опровергнуть опубликованную информацию. Речь идет об одном предложении, в котором утверждается - истец прошел проверку на алкоголь и результат составил 3 промилле. Решение принималось, основываясь на заявлении истца. Издание может подать апелляцию, и будет назначено судебное заседание, где выслушают ответчика.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua