МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ну що, привітаємо "Опель" із потраплянням в хороші руки

05/30/2009 | GreyWraith
Італійці від нього відмовилися, і тепер 35% акцій задешево росіяни скупили. Подивимося, що із цього хазяйнування вийде. Он ніби автомобілі марки "Опель" збираються ставити на конвеєр ГАЗа, тому я наперед рекомендую людям, які в найближчий рік збираються придбати автомобіль, бути обережними, аби потім не шкодувати. А ніби ж почали вилазити із ями (он "Інсайнія" толково зроблена була), а тут - такий фейл.

Німецькі приказки: "У німців було дві бід: Гітлер і "Опель"". "Через декілька років експлуатації будь-яка машина стає "Опелем"". "Продав "Опель" - придбав автомобіль".

Я десь ще читав, ніби Берлусконі обходжує Росію тільки для того, щоб "Газпром" придбав дохлий коцнерн "Ені", що у феєричних боргах, мов пес у реп'яхах... :)

Відповіді

  • 2009.05.30 | observеr

    ще чув "Якби не було Опеля, то найгіршою машиною був би Фіат "

    GreyWraith пише:
    > Італійці від нього відмовилися, і тепер 35% акцій задешево росіяни скупили. Подивимося, що із цього хазяйнування вийде. Он ніби автомобілі марки "Опель" збираються ставити на конвеєр ГАЗа, тому я наперед рекомендую людям, які в найближчий рік збираються придбати автомобіль, бути обережними, аби потім не шкодувати. А ніби ж почали вилазити із ями (он "Інсайнія" толково зроблена була), а тут - такий фейл.
    >
    > Німецькі приказки: "У німців було дві бід: Гітлер і "Опель"". "Через декілька років експлуатації будь-яка машина стає "Опелем"". "Продав "Опель" - придбав автомобіль".
    >
    > Я десь ще читав, ніби Берлусконі обходжує Росію тільки для того, щоб "Газпром" придбав дохлий коцнерн "Ені", що у феєричних боргах, мов пес у реп'яхах... :)

    навряд чи, там все і глобальніше і приземленіше водночас, ніж порятування однієї з багатьох компаній
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.05.30 | Мартинюк

      Даремно ви так про "Фіат"

      Для свого класу це чудова машина. У№ мне вже другий - не шкодую.
      Окрім того нагадаю що решта італійських престижних тачок - Альфа-Ромео, Ламборджіні, Мазератті так чи інакше вийшли у свій час з ФІАТа.

      Фіат потерпів від інтриг американських автовиробників тому що у 80 роках запровадив нові технології економних двигунів. Зверну увагу що нафтові компанії тримають ключові пакети американських автовиробників.
      Вони (Форд ДжМ)тоді отримали мінімальні пакети акцій у ФІАТ , які однак давали доступ до секретів і технологій та дозволяли впливати на стратегію компанії. В результаті експансія ФІАТ тоді була зупина.
      Не може бути поганим авто, яким колись у 1918 році ще навіть царя на розстріл возили.
  • 2009.05.30 | Сергій Вакуленко

    Цікаво, кому відійде «Воксол»

  • 2009.05.30 | Lexa62

    Re: Ну що, привітаємо "Опель" із потраплянням в хороші руки

    Насправді ця історія має інший вигляд. Італійці збирались налагодити виробництво цих авто в Росіїї. Вгатили шалені гроші, а потім побачили, що справи не буде. Вирішили з неї вийти. Росія зажадала контрактну неустойку, італійці ніби-то передали росіянам ліцензію на виробництво.
    Але насправді ця ліцензія уже була передана при укладенні угоди про спільне виробництво. Тож виходить що італійські грошики кавкнули, так само кавкнули і російські ( бо італійці ж вийшли з угоди, тому поставити виробництво на сучасний рівень буде нікому) інвестиції.
    Москалі ж, щою якось зберегти гарну міну випустили у інформпростір цю новину.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".