МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Тимошенко: «В перші 5 років — 5 мільярдів!» (/)

06/03/2009 | Микола Гудкович

Тимошенко повідомила про «подію світового масштабу»

Ринок збуту для літаків Ан-148 у перші п`ять років може становити 5 млрд. доларів.

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні, відкриваючи засідання уряду, повідомила прем`єр-міністр України Юлія ТИМОШЕНКО.

«Сьогодні ми вже маємо запити видавати цей літак на світові ринки, і перші запити, які можна реалізувати впродовж перших п`яти років, можуть дати близько п`яти мільярдів доларів», — зазначила Ю.ТИМОШЕНКО.

Вона наголосила, що запуск першого Ан-148 є подією світового масштабу. «Це справді український прорив», — сказала прем`єр-міністр.

Як повідомляв УНІАН, 2 червня 2009 року літак Ан-148-100В здійснив перший пасажирський рейс за маршрутом Київ-Харків-Київ.

Ан-148 — регіональний реактивний літак нового покоління, його базовий варіант призначений для перевезення до 80 пасажирів на відстань до 5,1 тис. км.

Серія реактивних регіональних літаків з двома двигунами Ан-148 створюється на АНТК ім. Антонова (Київ) спільно з підприємствами України, Росії та інших країн.

Літаки сімейства АН-148 призначені для пасажирських, вантажо-пасажирських і вантажних перевезень на регіональних і близькомагістральних авіалініях.


УНІАН


От наче б і гарна новина. Але чому мені неспокійно? Чому мені згадується паливо, зроблене з водоростей? Точніше, що характерно, так і не зроблене.

ЗІ. Мовчіть, я все знаю. Їй заважав Ющенко. Тепер все буде інакше…

Відповіді

  • 2009.06.03 | Чучхе

    Демагогія типова. Вони он програму Ан-70 не можуть запустити

  • 2009.06.03 | igorg

    Скажіть хто при здоровій памяті вкладе 5 у проект

    якого власне нема. Авіація це є вкрай серйозна штука. Це ціла індустрія навчання, моніторингу, вдосконалення, обслуговування, експлуатації, ремонтів. Мало розробити літак й підняти його у повітря. Клієнт має бути впевнений у тому що буде подальший випуск і супровід цієї техніки. Тож найпершим кроком мала б бути експлуатація літаків в Україні, або спільна програма випуску з відомими надійними компаніями.
  • 2009.06.03 | GreyWraith

    Вона, схоже, так само "орієнтується" і в решті економіки

    Ан-148 не збере на $5G замовлень, навіть якщо десь подінуться і "Ембраєр", і "Бомбардьє" і навіть ось цей новий російський SSJ. Нема таких грошей на такому ринку.

    Хоча подію варто записати в плюс.
  • 2009.06.03 | Мартинюк

    Вона ось навіть секонд-хенд забороняла

    Тепер коли наперекій цій злодійкуватій шалаві ( знаю конкретний фактаж як вона тормозила і дерибанила відповідне державне фінасування) таки змогли цей літак збудувати, то вона вже і намагається затанцювати кадриль "самої главної" перед телекамерами.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua