МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Луценко дотиснув "Більд"

06/10/2009 | newsru.ua
Німецька газета "Більд" (Bild) 6 червня виконала рішення суду за позовом сина міністра внутрішніх справ України Юрія Луценка Олександра, опублікувавши спростування раніше розміщених матеріалів про інцидент у франкфуртському аеропорту, зокрема, про те, що Олександр Луценко під час посадки в літак був напідпитку. Про це повідомляє УНІАН з посиланням на поінформоване джерело.

За інформацією джерела, "також інтернет-видання "Більд" вилучило із інтернет-мережі всі розміщені раніше наклепницькі статті на адресу Юрія Луценка та його сина".

Відповіді

  • 2009.06.10 | Alek Yaroslavtsev

    Re: Луценко дотиснув "Більд"

    Вранье :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.06.10 | 2

    Все пропало?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.06.10 | Almodovar

      Це таке спростування

      як жінка п'яному чоловіку: "Знову напився?". "Ні, не знову".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.06.10 | 2

        Да, что нам их фашистский суд.

        Вот их куртульная полиция и высокоинтеллектуальная пресса - совсем другое дело.
  • 2009.06.10 | omela

    "Bild" словами Луценка-мол. спростував лише одне речення (/)

    "Українська правда" перевірила благу вість "Народної самооборони". Виявилося, що на сайті "Bild" опубліковано не спростування видання, а спростування сина міністра внутрішніх справ Олександра Луценка:

    На сайті "Bild" від 5 травня 2009 року під заголовком "Надто п'яний! Капітан "Lufthansa" не пустив міністра" на мою адресу було розповсюджено недостовірні дані.

    Щодо мене та інциденту в аеропорту у Франкфурті-на-Майні, де я з батьком отримали заборону з боку "Lufthansa" на здійснення замовленого польоту до Південної Кореї, було написано: "У 19 відділку він дихнув і вимірювання показало 3 проміле".

    Для цього пояснюю: це твердження не відповідає дійсності. Я не проходив тест на вимірювання вмісту алкоголю і в мене не було "3 проміле".

    Київ, 15 травня 2009 року. Олександр Луценко.


    Жодних спростувань щодо самого інциденту, поведінки міністра Юрія Луценка, його сина та інших членів української делегації під час затримання поліцією, на сайті не опубліковано.

    Крім того, з сайту справді вилучили статтю під заголовком, про який пише син міністра. Водночас на сайті залишилися три інші матеріали про пригоди українського міністра в німецькому аеропорту - їх знайшли читачі форуму "Української правди".

    У своєму матеріалі від 6 травня "Bild" писав, що "українці вчинили сварку із правоохоронцями, грубо лаялися, кидали у них своїми мобільними телефонами і билися".

    Тоді поліції довелося викликати підкріплення і застосувати силу. Особливо агресивно поводився син міністра. Усі ці дані німецька газета не спростовує.

    Проте "Народна самооборона" продовжує називати видання "бульварною газеткою", а його матеріали "замовними" при тому, що непідтвердженим виявився лише один факт.

    А таке "спростування" схоже на мовчазне підтвердження правдивості усієї іншої інформації щодо міністра та його сина.


    http://pravda.com.ua/news/2009/6/10/96313.htm
  • 2009.06.10 | Pavlo Z.

    Та ну!!:)))

    newsru.ua пише:
    > > За інформацією джерела, "також інтернет-видання "Більд" вилучило із інтернет-мережі всі розміщені раніше наклепницькі статті на адресу Юрія Луценка та його сина".
    З усієї інтернет-мережі?:)) Всі статті???:)))) Ну це якесь суперноу-гау. Я нікаковєю апофєгейно!!!!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua