МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Китай запустив супутниковий канал арабською мовою

07/25/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Китай заснував 24-годинний телевізійний супутниковий канал арабською мовою, основним завданням якого є звернення до "перекручених" поглядів на Китай в країнах Близького Сходу та Північної Африки. Супутниковий канал почав роботу у суботу і, за очікуваннями його засновників, досягне 300 мільйонів людей у 22 країнах світу.

Центральне телебачення Китаю (CCTV) вже веде мовлення англійською, іспанською та французькою мовою.

Заступник президента CCTV Джан Чангмінг заявив, що через арабський канал "світ зможе пізнати Китай і Китай зможе пізнати решту світу навіть краще". "Наш принцип - бути реалістичними, бути об'єктивними, бути точними та відкритими. CCTV покаже світу справжній Китай", - сказав він.

Переважно канал передаватиме новини, однак Джанг пообіцяв, що також будуть демонструватись розважальні та освітні програми.

Директор Центру журналістських та медіа досліджень Гонконгського університету Йінг Чанг заявила "Аль-Джазірі", що Китай розглядає канал як спосіб протидії "нечесному" зображенню Китаю у міжнародних медіа.

"Немає питання щодо того, чи є Близький Схід стратегічним майданчиком, і Китай хоче, щоб його голос там почули", - сказала вона. "Вони хочуть більше розповісти про свою політику світу і вони також відчувають, що міжнародні медіа, під проводом Західних медіа, не були чесними до Китаю".

Китай докладає багато зусиль для контролю за медіа і часто цензурує репортажі на чутливі теми.

CCTV "стане перед викликами - наскільки далеко дозволяти власним репортерам повідомляти про новини такі, якими вони є, і як вони траплялись", - вважає Йінг. "Я думаю, що для того, щоб завоювати вплив, CCTV народить хорошу журналістику".

CCTV також має план появи інших іноземних бюро. Гонкогська газета South China Morning Post повідомила, що Пекін приготував 45 млн. юанів для розвитку власних медіа. Цю суму китайські джерела ще не підтвердили.

Китайський канал, що веде мовлення арабською мовою, приєднався до когорти інших державних медіа мереж, що ведуть мовлення арабською мовою. Зокрема, до англійською ВВС-Arabic, що розпочала мовлення минулого року, та американської al-Hurra, що веде мовлення з Вірджінії з 2004 року.

Джерело: "Аль-Джазіра"

"Майдан-Інформ" також може додати, що крім названих вище урядових арабмовних телевізійних каналів, діють також французький France24, російський Russia-Al-Yaum і кілька супутникових каналів арабською мовою, заснованих в Ірані. Натомість зі свого боку, уряди арабських держав включають до сітки мовлення своїх супутникових каналів програми іноземними мовами - англійською, французькою та італійською мовами. Крім того, "Аль-Джазіра" також запустила окремий інформаційний канал, що веде мовлення англійською мовою.

Відповіді

  • 2009.07.25 | kotygoroshko

    Україна - не Китай

    у нас нема навіть для себе супутників, не те що арабам казки розповідати


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua