МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Припинено підпільне виробництво автомобілів "КрАЗ"

09/02/2009 | Тарас Токар
Податкова міліція припинила діяльність підпільного заводу з виробництва автомобілів “КрАЗ”.

Як повідомили УНІАН у Головному управлінні податкової міліції ДПА України, нелегальне підприємство знаходилося в селі під Кременчуком Полтавської області. В кількох ангарах було розміщене поетапне виробництво автомобілів: реставрація старих двигунів, фарбування та надання товарного вигляду кузовним деталям, складання та підготовка до реалізації.

Потужність заводу становила до 100 авто на рік, що створювало серйозну конкуренцію офіційному виробнику, адже ціна на автомобілі, виготовлені кустарним способом, була значно нижчою. Хоча якість цих авто була досить низькою, бо складалися вони з агрегатів та вузлів, які вже давно вийшли з ладу.

Експерти ВАТ „ХК „АвтоКрАЗ” зауважили, що використання виготовлених у такий спосіб автомобілів є небезпечним як для водія, так і для оточуючих. Траплялися випадки, коли на вигляд новенькі автомобілі були не в змозі проїхати і півсотні кілометрів й починали розсипатися в дорозі.

На момент перевірки працівники податкової міліції виявили на території заводу 8 автомобілів, готових до реалізації. Ціна за один транспортний засіб становила від 250 до 350 тис. грн. залежно від комплектації.

Фахівці вважають, що такими діями зловмисники завдали шкоди не лише вітчизняному підприємству-виробнику, а й зовнішньоекономічним інтересам України, яка є єдиним виробником і постачальником за кордон автомобілів “КрАЗ”, що використовуються у багатьох країнах світу та мають там певний авторитет.

Наразі порушено кримінальну справу. Податківці встановлюють повне коло осіб, причетних до незаконного бізнесу, а також скільки ще автомобілів, виготовлених нелегальним способом, їздить дорогами України та Європи.

Джерело: УНІАН.

Відповіді

  • 2009.09.02 | Мартинюк

    Знешкоджено банду злісних неплатників хабарів

    Українські автомобілі відтепер не можна робити навіть підпільно !

    Низька ціна отих КРАЗів в першу чергу визначалася відсутністю корупційної складової - міліції, поженжникам, мінтрансу, місцевим радам , паханам з Партії Регіонів, маханам з БЮТу, уркам Литвина і так далі.
    На строжі цього порядку надійно стять наші кривовохоронні органи.

    Бо Україна це не Китай , де після виявлення місцевою владою отакого "підприємства", організаторів запросять до провінційного адміністративного центру і запистають - а чим би могла їм допомогти місцева і центральна влада? Надати кредит?Звільнити від податку? Знайти іноземного інвестора?

    У нас всі автомобільні виробнитва черз владу покладені на коліна перед іноземними конкурентами. Фактично вони всі пертворилися у у контрабандистів-"збиральників" іноземних авто.

    Збирання вітчизняні авто на вимогу партнерів по автоконтрабанді або припинене повністю (ЗАЗ, ЛУАЗ), або зведено до імітації - збирається кілька авто, всі бажаючим розповідається про "тркднощі" і пропонується ставти в чергу.
    Із власного досвіду збирання у сараї лазерів ( до речі потужних і на експорт) можу висунути на мій погляд маже стовідсотково правдоподібну гіпотезу:

    Офіційний КРАЗ збирає отаких авто, як ті у сараї менше аніж є бажаючих придбати цю недорогу і більш менш працюцю автомашину.
    Причини дефіцити найрізноманіші, аж до радянської звички все продавати з під поли ( в тому числі навіть власну продукцію). Тому в селі з тощо є дозбирували невистарчаючу для покриття попиту кількість авто.
    Переконаний що покупці про це знали, а якість авто була скріше всього навіть краща аніж у "офіційних".

    До речі куплю собі український ретро-джип "Волинянку" якщо його хтось ще так само робить поблизу Луцька.
  • 2009.09.02 | Scubo

    До речі хто там з іноземців зараз дерибанить КРАЗ?

    Китайці?Росіяни?
  • 2009.09.02 | som

    Україна це не Японія, не Корея і не Китай

    Де таке заохочували.
    У нас за таке вбивають...
  • 2009.09.02 | О'Тарнавський

    якщо я не помиляюся (ліньки гуглити), то кілька років тому вже

    ...прикривали подібне виробництво
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.09.02 | Ukrpatriot(patriot)

    Навколо львівського Автонавантажувача працює купа таких виробн

    цтв. Складають ті самі автонавантажувачі. тільки гайки краще докручені.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.09.02 | Мартинюк

      Це поширене явище

      Українські виробники або
      1.давляться організовано зверху;

      Приклад -пинзениківське мито у $100 за кожен вироблений на експорт український телевізор ( фактично штраф чи своєрідне самоембарго) на початку 90 років моментально розгромило електронний український бум, який було почався на грунті конверсії військоввих радіозаводів. Європа плакала гіркими сльозами від валу українських телевізорів - спасибі Пинзенику - врятував , та щей створив підстави для зросту корейських, а потім і китайських компаній.

      Потім Пинзеник доклався до загнудання АвтоЗАЗу . Директора Кравчуна звыльнили за те що той виробив не 200 тис "таврій" а всього навсього 160 тисяч. Потім новий директор Сотніков кілька років випускав по 10-15 тисяч . Але його чомусь не завільняли, бо він допомагав продавати ЗАЗ компанії ДЕУ. Подейкують що тодішні перваги ДЕУ полягали у наявності великої частини грошей колишньої КПРС і ВЛКСМ у статутному капіталі цієї фірми ( і також LG)

      2. Занепадають внаслідок необхідності платити паразитичні офіційні і неофіційні податки і побори.

      3. Скуповуються конкурентами з метою наступного знищення виробницва і заміщення їх продукції своєю, примітивно "зібраною" на території України і таким чином названої української і звільненою від імпортних мит.

      Тому стає вигідним підпільне виробництво цих товарів, тим більше що існує традиційни попит на цю "неприроднім" чином ліквідовувану продукцію.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.09.03 | Боббі

        Гацліт, «Економіка за один урок» який наші керманичі прогуляли

  • 2009.09.03 | igorg

    Звертаю увагу товариства на абсолютну однобокість

    висвітлення таких подій. Коли подається точка зору лише правоохоронців. Як правило на 85-90% брехлива. Навряд чи все там так як описано. Хтось скаржився на якість? Скоріше за все КРАЗи комплектувалися новими заводськими деталями, а документи брали дійсно зі старих авто. Бо кому потрібний за таких умов скандал із клієнтами? Як можна втихаря організувати в селі випуск авто та їх продаж без залучення широкого кола чиновників та ментів.
    Не менш комічно звучить і заява, що кустарна збірка авто в селі з випуском 100 шт на рік склала серйозну конкуренцію й завдала суттєвих збитків автогіганту :). Та це ж просто ганьба для заводу!!!
    Інший аспект це неефективність заводського виробництва через величезну піраміду чиновництва й нероб на тому виробництві.
    НМД тих людей може й варто пожурити, але чому б тому ж КРАЗу на вже готовій базі не організувати збирання авто. Від того усім користь. Крім чиновників і ментів.
    Вони до цього часу розглядають підприємців як социально чуждий елємент з яким треба неустанно й неусипно вести боротьбу. До того ж у них до цього часу є план на порушення справ по видам. Система жде "хазяїна" який цей план підніме на небачену висоту. А ситема готова виконати. З охотою й радістю.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua