МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Не платіть Wizz Air через Інтернет...

09/03/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Бо можете не отримати ні квітки, ні своїх грошей.
Принаймні саме такий досвід отримав один з активісті сайту Майдан, коли спробував в черговий раз придбати квитки в цій авіакомпанії. Успішно (для карткового рахунку) проведений платіж, був без пояснень заблокований платіжною системою Wizz Air. Банк платника також підтвердив списання коштів по цьому платежу і успішність операції. А от спроби вияснити стан справ у співробітників авіакомпанії провалилися - їм було абсолютно байдужа як доля платежу так і репутація авіаперевізника, на якого вони працюють. Ба більше, сьогодні оператор кол-центру погодилася на публікацію цієї історії.
В залишку, клієнт не отримав квитка, гроші будуть поверненні клієнту днів так за 30, на телефонні розмови з операторами і співробітниками банку і авіакомпанії витрачено вже 4 години дорогоцінного часу.

Майдан-Інформ: Новину буде надіслано до прес-служби Wizz Air. Відповідь, якщо така буде, обов'язково опублікуємо

Відповіді

  • 2009.09.03 | Bestt

    Re: Підтверджую

    також була досить неприємна ситуація з Візз Ейр десь майже рік тому

    в них сервіса взагалі ніякого.

    щоправда - тоді мені гроші повернули,
    але поїздка (ділова) зірвалася.

    й вони навіть не вибачились.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.09.03 | Абу

      опишіть коротко

      ми їм до прес-служби цю новину скинули, слідкуємо за ситуацією, і будемо додавати інші історії
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.09.04 | Bestt

        Re:це було рік тому, й в мене було повязано не з переказом.

        я казав - що підтверджую, що в компанії немає ніякого сервісу, й до них додзвонитися чи дописатися неможливо.

        справа була десь рік тому.

        забронював заздалегідь квитка на Одесу, оплатив, отримав підтвердження.

        а - десь за тиждень до вильоту - мені телефонують з компанії й кажуть,
        що рейси на Одесу відмінено. все інше кажуть - не їх справа, вони гроші повернуть й на цьому все.

        після цього намагався звязатися з кимось, хто щось вирішує, а не просто повідомляє, що рейс відмінено - але марно.

        в нормальних компаніях - в таких випадках або пропонують якусь компенсацію, або - хоча б елементарно вибачаються, й пропонують інші бонуси.

        тут навіть розмовляти не захотіли.

        до того ж то було літо - й купити білет хоча б на потяг було неможливо..

        в общем = Визз Єйр після того як компанія - для мене перестав існувати.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.09.05 | damoradan

          Я аж прямо прослезился - какая грустная история

          А что Вам мешало поехать в Одессу маршруткой, которые уходят с автовокзала каждые 15-20 минут за 150гр? Наверное, у Вас очень важное дело было в Одессе, что те люди, к которым Вы ехали, не смогли Вам такую мелочь подсказать.

          А насчет WizzAir - это очень хорошо, что такие как Вы больше не летают. Меньше спроса на билеты, а значит, цена остается нормальной.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.09.05 | Bestt

            Re: спасибо за понимание

            счастливого полета

            легкой и дешевой посадки )
  • 2009.09.03 | shu

    Здається тут просто специфіка платіжних систем.

    Мені це дуже щось нагадує :-)

    Вони просто заблокували на картковому рахунку гроші. Отже насправді квіток не було сплачено і гроші ніхто не забирав. Просто ці гроші було заблаковано.
    Якщо потім платіж не підтвержено розблакувати їх технічно майже не можливо. Блокировка діє 30 днів і потім сама розблоковується на автоматі.

    Така халепа може статися з будь-ким і будь-де. Треба бути дуже уважним з цими картками.

    Якби гроші списали як звичайний платіж то той же Віз Єйр без проблем зміг би їх залити назад, а от коли просто блокують то це на рівні банку екваєра і з ним реально нічого вдіяти ніхто не може. Ну хіба що дуже дуже захотіти.
  • 2009.09.03 | Pavlo Z.

    Я оплатив через банківський переказ. Отримав електронний квиток,

    але чи полечу - знатиму 9-го в а/п Бориспіль:)
  • 2009.09.03 | Woodstock generation

    Я купував - все нормально



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua