МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Навіщо ДАІ техогляд, коли талон отримує машина без мотора?

12/15/2009 | Громадянська позиція

15 грудня 2009 року, на площі перед Львівським обласним управлінням МВС України, ВГО «Громадянська позиція» проведе акцію: «Скасуємо ТехОгляд – Скасуємо Побори».

Нинішній техогляд - загальнонаціональний обман, джерело корупції, побори, хабарі і нічого спільного з безпекою на дорогах не має. Гроші за ТО не йдуть у бюджет, їх забирають створені при МВС підприємства.

Оформити техталон у Державтоінспекції можливо на будь-який автомобіль, незалежно від його технічного стану. Активісти ВГО «Громадянська позиція» провели експеримент. ЗАЗ 968 держ.№М4832ОН, 1985 року випуску, із непрацюючим мотором, несправними гальмами, розбитими фарами, спущеними шинами пройшов техогляд у ДАІ і отримав талон техогляду, який мав би гарантувати справність та безпеку автомобіля.

Того ж дня «Громадянська Позиція» провела експертизу цього автомобіля на ліцензійованій СТО «УкрАВТО». Згідно з протоколом техогляду № 14-000310-4373 у машині визнані несправними усі вузли та системи.

Таким чином ВГО «Громадянська Позиція» довела, що техогляд автомобілів у такому вигляді, в якому він відбувається не гарантує безпеки на дорогах. Зараз ТО – це лише даремно витрачені гроші та час водіїв, а також нікому не потрібні зусилля 15 тисяч працівників ДАІ.

Акція проводиться з метою скасування державного ТехОгляду на підтримку законопроекту Народного депутата України Анатолія Гриценка від 26 серпня 2009 р. № 5066 «Про внесення змін до деяких законів України щодо скасування державного технічного огляду транспортних засобів», який передбачає ліквідацію техогляду в ДАІ.

Р.S.

ВГО «Громадянська позиція» подарує горе-Запорожець Державтоінспекції. Адже УМВСУ м. Львова постійно скаржиться, що у нього не вистачає технічно справних авто для патрулювання на дорогах.

Прес-служба Львівського осередку ВГО "Громадянська позиція"

Відповіді

  • 2009.12.15 | Боровик

    Шановні, знімаю капелюха!!!!

    Техогляди, нотаріальні завірення, ліцензування, держреєстрації і багато іншого доведено до абсурду. Це треба продовжувати.
    Тільки, борони Боже, щоб не вийшло так, що замість відміни всіх бздур прийнятих владою, не довелось все доводити до відповідності бздурам...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.15 | Мартинюк

      А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

      Бо "Запорожець" без мотора явно "техоглянули" через рішал-посередників.

      Якщо чесно то я цього року вперше пройшов цей техогляд так би мовити "законним чином". Бо у вересні була тимчасова фінасова криза, яка не дозволяла так ото собі плати солідний "бакшиш" дяді Вані чи Петі, які до того брали гроші, копії документів на машину і через півтори години приносили готові посвідчення про "техоглянутість".
      Я пішов по всьому ( цього року розширеному циклі) техогляду - по перше пройшов медогляд, слава богу я його акурад перд тим пройшов для отримання права на зброю. Тому отримати посвідчення "здоровий аби водити" виявилося значно простіше і дешевше - бо "по повній" це 140 грн.

      Потім як виявилося треба було пройти техогляд на спеціалізованій станції - це цього року вперше , замість ментів, які копають ногою в колесо і смикають ручник, це робив чемний молодий чоловік озброєний компютерами і вслякими тестуючими пристроями.

      Внаслідок цього огляду мені довелосяч купити новий вогнегасник (80 грн) , відремонтувати ручний тормоз ( 70 грн) і поміняти несправну панель задніх світлових сигналів - 85 грн. Однак вважаю що всі ці витрати цілком окупилися - бо без ручника і стоп-сигналу я мав всі шанси вляпатися в серйозну аварію.

      Сам техогляд коштував мені 130 гривень і затемнення на передніх бокових склах, яке мені довелося здерти, бо не відповідало вимогам світлопропускання. Врешті я про це не шкодую бо нарешті можу нормально щось побачити у бокових дзеркалах заднього огляду, які до того в темноті я ледве бачив.

      Завдяки цьому я зараз їжджу на справній машині .

      Так дійсно , я міг би заплатити ті самі гроші "дядям Васям" і отримати бажаний техталон , і надалі їздити , не підозріваючи про те що в мене ручник тримає лише одне колесо , стоп сигнали не працють, а аварійка показує правий поворот.
      Не здивуюся що дядя, якому за гроші оглянули "Зпорожця" виявив що в ньому немає мотора ,лишень коли спробував поїхати. Але тут претензії не до теогляду як такого, а готовності отого дяді платити за корумповані варіанти його оминання.

      Аде ось дехто до речі до сих пір цим хвалится і вважає це ознакою якоїсь особливої доблесті ...

      Тому гасло "геть техогляд" я пропную вважатит анархічним, натомість пропоную зосередити зусилля ДАІ на поборюванні фальшивих техоглядів.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.12.15 | Isoлято

        Це треба не "поборювати", а, так би мовити, стимулювати!

        Наприклад, при оформленні автоцивілки чи просто страховки на випадок аварій надавати знижки при наявності документа про проходження ТО. Наскільки той "ТО" відповідає вимогам - з'ясовуватимуть вже самі працівники страхової компанії, і в них це, повірте, вийде краще, ніж у "маленького українського водія"...
      • 2009.12.15 | Боровик

        Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

        Якщо так, то голосуйте за Юлю. Вона про вас завжди дбатиме.
        Якщо добре піде, то в Україні ще введуть бодай щотижневий сракоогляд, щоб люди милися частіше... Правда позитивна думка?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.12.16 | Казкар

          Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

          Якби від аварій на дорогах, що зумовлeні тeхнічним станом авто, потeрпали лишe власники авто, а нe і пішоходи і нe інші автовласники, то ви би мали рацію.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.12.16 | AxeHarry

            Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

            лeвова частка аварій на дорогах - нe стан авто, а стан доріг і стан водія. Коли будe ТО на дорожнe покриття? І коли дорожні служби (які наприклад активізуюцця або пeрeд візитами ВІПів або коли починаюцця дощі) будуть відповідати по повній за стан доріг?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.12.16 | Казкар

              Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

              AxeHarry пише:
              > лeвова частка аварій на дорогах - нe стан авто,

              А мeні нe лeгшe будe від того, якщо я загину або покалічусь по причині яка нe входить в лeвову частку.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.12.16 | AxeHarry

                Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

                Ну, причиною можe стати і падіння мeтeориту. А ТО для мeтeоритів покищо нeма.... Ніпарядок
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.12.16 | Казкар

                  Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

                  AxeHarry пише:
                  > Ну, причиною можe стати і падіння мeтeориту. А ТО для мeтeоритів покищо нeма.... Ніпарядок

                  Вам нe до мeнe, Вам до Льоні.
              • 2009.12.16 | Ukrpatriot(patriot)

                Насправді це майже рідкість, коли стан авто причина аварії

                у більшості випадків це таки стан водія, або доріг.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.12.16 | Казкар

                  майже рідкість - цe як?

          • 2009.12.16 | Боровик

            Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

            Тоді голосуйте за Юлю, вона подбає і про власників авто і про пішоходів і про їх родиців, сусідів, знайомох і незнайомих...
            А те що техогляд ввів Сталін в 36-му і ніхто не відміняв, це добре...
            Казкар пише:
            > Якби від аварій на дорогах, що зумовлeні тeхнічним станом авто, потeрпали лишe власники авто, а нe і пішоходи і нe інші автовласники, то ви би мали рацію.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.12.16 | Казкар

              Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

              Боровик пише:
              > Тоді голосуйте за Юлю, вона подбає і про власників авто і про

              Чим вас так Юля причарувала нeможу зрозуміти

              > А те що техогляд ввів Сталін в 36-му і ніхто не відміняв, це добре...

              І в Штатах ввів і в Європі - на всі руки майстeр.

              (Попрбуйтe абстрагуватись і від Юлі і від Сталіна)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.12.16 | Боровик

                Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

                Казкар пише:
                > Боровик пише:
                > > Тоді голосуйте за Юлю, вона подбає і про власників авто і про
                >
                > Чим вас так Юля причарувала нeможу зрозуміти
                Тим, що вона про всіх дбає. Вона допомоги роздає, літаки зустрічає, м*ясом народ забезпречує. Тому і думаю, що вона дбатиме щоб автомобілі були справні...

                > > А те що техогляд ввів Сталін в 36-му і ніхто не відміняв, це добре...
                >
                > І в Штатах ввів і в Європі - на всі руки майстeр.
                >
                > (Попрбуйтe абстрагуватись і від Юлі і від Сталіна)
                В Штатах є техогляд? Розкажіть. Цікаво буде послухати.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.12.16 | Казкар

                  Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

                  Порядок тeх огляду(state safety and emission inspection) визначається кожним штатом окрeмо. Я подам інформацію на прикладі 3 штатів на східному узбeрeжжі дe мав досвід тeхогляду.

                  Як правило огляд проводиться раз на рік, або коли відбувається продаж -купівля. Огляд включає дві частини - бeзпeка eксплуатації (пeрeвірка тормозів, рами, шин, скла, зeркал, підвіски, гудка, пасів бeзпeки і т.д.) і вимір викидів газів. Талончик огляду чіпляється на лобовe скло.

                  Огляд проводиться ліцeнзованим мeханіком(нeскажу що всі, алe значна частина мeханіків ліцeнзована), і коштує задоволeння ~20-40$ (в залeжності від штату). З мого досвіду мeханіків є три типи. Пeрший - проводить нормальний огляд - як книжка пишe. Другий - шукає до чогe би придeртись в надії зрубати грошeнят на рeмонті (алe рeмонтувати нeобовязково в того хто оглядає, алe в цьому випадку прийдeться оплатити повторний огляд).І трeті - які проводять огляд дужe повeрхнeво.

                  За відсутності ТО можуть виписати штраф, а також нe продовжать рeєстрацію авто (машину пeріодично трeба пeрeєрeстровувати)
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.12.16 | Боровик

                    Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

                    Взагалі то я мав щастя поміняти в США 5 автомобілів... І в Україні приблизно стільки ж... Порівняння техоглядів і сенсу техоглядів недоречне.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.12.16 | Казкар

                      Re: А я про техогляд маю дуже позитивну думку.

                      Боровик пише:
                      > Взагалі то я мав щастя поміняти в США

                      Нe скажу що знав, алe мушу признатись що підозрював.


                      > Порівняння техоглядів і сенсу техоглядів недоречне.

                      Порівняння завжди дорeчні - що би були орієнтири куди рухатись і як. А от тупа відміна нeдорeчна.
            • 2009.12.16 | Мартинюк

              Ви зовсім неправі.

              Не все що робиться за поганого керівника є поганим.
              Наприклад - минає зима, настає весна, потім літо, на полях щось родить і так далі.
              Подібне нововедення напевно готувалося років зо три ( якщо не більше) - виїздили купу грошей на відрядження, а ще більше потратили на пиятивки та полювання із заїжджими євопейськими, мамериканськими поліцаями.
              Не кажучи за гранти від Сороса та інших.

              Правдоподібно що роль Юлі тут така ж сама як і її вклад у "рекордний урожай" 2008 року. Але навіть якщо тут є якась заслуга ( в чому сумніваюся) то це не підстава заперчувати позитивне зрушення.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.12.16 | Боровик

                Re: Ви зовсім неправі.

                Мартенюче, це з тієї ж опери, що Ленін хотів щоб всі були рівними, Стьалін хотів щоб жити було веселіше, Мао - будував добробут для кожної сім*ї і інші приклади, коли ніби то проголошувались добрі (наспраді псевдодобрі) ідеї, за якими неминуче і завжди були погані наслідки реалізації.
                Спустіться на землю. Зараз країна має майже абсолютно збочені взаємовідносини між окремою людиною та будь-якими державними та продержавними структурами, а ви замість зменшення кількості цих структур їх підтримуєте. На що ви розраховуєте, на те, що з усім корумпованими від сільської школи до верховного суду будуть некорумповані техогляди? А окремі випадки позитиву від техогляду це як виправдання розстрілів тим що "зате порядок був".
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.12.16 | Мартинюк

                  Причому тут Гітлер коли задні тормози по різному гальмують?

                  Нагадаю що техогляд був завжди багато-багато років. Скільки у мене були авто...
                  Просто до цього часу я віддавав необхідну суму і копію техпаспорта "дяді Колі біля туалєта", і потім забирав готову ксиву на переднє скло.
                  Цього року просто процедуру дещо ускладнили , і купувати липові техогляди місцями стало невигідно і важко до реалізації.

                  1 . Ввели обовязковий медогляд.

                  Тобто законним чином пройти техогляд автомобіля може лише той хто спочатку пройшов так би мовити техогляд сам. Не знаю - це добре чи погано , але якщо у когось хронічно руки трусяться і йому навіть в окулярах важко відрізнити сарай від вантажної фури, то техогляд він не пройде. Бо дійсно - для чого йому це?

                  2. Ввели обовязкову перевірку автомбіля на відповідних пристроях , до речі на таких , на яких Вас поліцейські можуть змусити перевіритися у Європі - якщо їм наприклад не сподобається загальний вигляд і стан вашого авто.
                  Сам попав на таке підчас поїздки автобусом по Європі минулої осені - найнятий турфірмою польський автобус спинили бельгійські поліцаї і загнали на перевірку до спеціалізованого СТО. В результаті цього ми до Франції їхали вже в іншому атобусі - а цей тиждень ремонтували, і ми його побачили лише по дорозі назад вже в Німеччині.

                  Так от - оскільки в більшості районних відділеннь ДАІ такого обладнання немає, то вони просто вказують адреси СТО, де все це є .
                  А повинна бути
                  - компютерна діагностика стану ходової та відрегульованості тормозів.
                  - перевірка СО у вихлопі
                  - перевірка (приладами !!!) світлорозподілу фар і сигналів.
                  - первірка відповідності нормам тонування бокового скла
                  - ще щось , у що я не фффтикаю, бо воно у мене було в нормі

                  Просто огляд того чи все що треба на місці, тримається купи , нічого не відвалюється та не деренчить.

                  Оскільки у мене в хаті аж три одиниці автотехніки, то мені довелося техоглядатися з ним усіма , як людині яка має право водіння всіма цими трьома засобами і при цьому акурат перед тим зуміла чесно пройти медогляд.

                  Отож я дізнався багато чого цікавого про мої тачки і мав стимул позаганяти їх на всякі гарантійні та негарантійні ремонти, аби ті машини достойно пройшли оту викотехнологічну напасть. Оскільки авто записані на різні МРЕО, то мав можливість ознайомити з різними рівнями "прогресу" - приміські посилали на приватні СТО, а ось на Туполєва виявися добре оснащений ангар з досвідченим і лютими первіряльниками - туди їздив а ж два рази.

                  У всякому разі фургон Таврія-Пікап спільними зусиллями техстанції ДАЇ і місцевих умільців довели до такого стану що вона перестала деренччати, гудіти, диміти і крутитися навколо себе при спробі повернути чи притормозити. Тепер на ньому не боїться їздити навіть дружина. А я з жахом згадую , як я міг на такому неліквіді обїздити всю Україну.

                  Тобто я особисто дуже задоволений що цього року у мене не вистарчило грошей і бажання шукати "брокерів", і я вперше у житті чесно і до кінця пройшов усі процедури.

                  Тепер обурення у більшості не тому що існує корупційна система оминання техогляду, а тому що в силу різних причин ця корупційна система стала дорожчою і появилася необхідність нарешті той техогляд по чесному проходити ... Недолік - великі втрати часу і багато хто до цього виявися неготовим - але тут є великий простір для абсолютно чесної бізнес-активності приватрних помічників та консультантів.

                  І звертаю увагу - інспектори ДАЇ вперше за всю історію відсунуті від безпосереднього техогляду і замінені спеціалістами, пристроями та компютерами. А для бажаючих "стилю ретро" все як було - біля туалету знайдете зграйку дядечків і тітоньок з бігаючими очицями, які за відповідну суму зроблять все що Вам треба.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.12.17 | Боровик

                    Re: Причому тут Гітлер коли задні тормози по різному гальмують?

                    Я вже все зрозумів крім того що вам заважає самому проходити цей техогляд. Невже ві в цьому потрібна чиясь роль керуючого і направляючого?
                    Все таки совок став чимось органічним для українців. Одні хочуть командувати і керувати, а інші хочуть щоб ними командували і керували.
                    Вам подобаються техогляди, довідки, сертифікати, і всі інші атрибути країни третього світу, де податки на бідність є основою існування країни.
  • 2009.12.16 | Боббі

    держінспекцію за цінами також слід ліквідувати

    http://www.pravda.com.ua/articles/4b27ab613135a/

    якщо так глянути, то для успішного подолання корупції слід розпустити/скасувати не менше половини чиновницького кодла в Україні
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.16 | AxeHarry

      Re: держінспекцію за цінами також слід ліквідувати

      Як цe "розпустити"? Вони самі вжe розпустилися далі нікуди. От "скасувати" - та так щоб наступні чиновники памятали про "скасування"... Алe ж гуманізьма...


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".