МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому за 10 квітня?

01/06/2011 | Майдан-ІНФОРМ
У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому, які фіксували момент посадки польського літака, на борту якого був Президент Польщі Лех Качинський, 10 квітня 2010 року.

Про це повідомляє TVN24 з посиланням на власні джерела.

За даними польських журналістів, диспетчер Смоленського аеродрому міг не бачити на радарі польського літака, коли він був за кілометр до початку злітно-посадкової смуги.

“Цієї інформації не можна офіційно підтвердити, бо у таємничий спосіб зникли теж записи із радарів”, - зазначає TVN24.

Представник Польщі в Міждержавному авіаційному комітеті (МАК) Едмунт КЛІХ підтвердив, що польська сторона не отримала відповіді від росіян на прохання надати ці записи.

“Ми багато разів зверталися з таким проханням (...), але не отримали ні відповіді, ні записів”, - сказав він.

TVN24 відзначає, що поляки також не отримали стенограми усіх розмов із диспетчерської вежі, зокрема, з мобільних телефонів, які дозволили би з`ясувати, хто у Москві дав дозвіл на посадку всупереч зауваженням диспетчерів.

За даними польських журналістів, росіяни офіційною причиною відмови назвали те, що поляки - попри незгоду МАК - опублікували стенограму розмов у кабіні пілотів урядового літака.

Як повідомляв УНІАН, 17 грудня глава польського уряду Дональд ТУСК назвав „неприйнятним” підготовлений російським МАК рапорт причин Смоленської катастрофи, у якій 10 квітня 2010 року загинули 96 польських громадян, в тому числі Президент Польщі Л.Качинський.

Польська сторона надіслала майже 150 сторінок зауважень до 210-сторінкового документа росіян.

За даними Е.КЛІХА, МАК планує опублікувати остаточний рапорт причин Смоленської катастрофи до лютого 2011 року.

http://www.unian.net/ukr/news/news-414912.html

sean

Відповіді

  • 2011.01.06 | Evgen.I

    Re: У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому за 10 квітня?

    Ось і все ясно. Більше питань немає.
  • 2011.01.06 | jz99

    ще не факт

    Не дають, не відповідають ще не означає, що немає.

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > За даними польських журналістів, росіяни офіційною причиною відмови назвали те, що поляки - попри незгоду МАК - опублікували стенограму розмов у кабіні пілотів урядового літака.
    Ну от, проявили свавілля, не послухалися Москви, розізлили її — вона тепер карає неслухняних :) дає їм відчути свою зневагу до них.

    А Коморовський вже знає причину катастрофи:
    http://tsn.ua/svit/komorovsiy-nazvav-golovnu-prichinu-smolenskoyi-katastrofi.html
    > "У Смоленській катастрофі найважливішим було те, що посадка здійснювалася за поганої видимості, за таких умов взагалі не можна приземлятися. Усі інші причини - додаткові. Вони могли лише ускладнити ситуацію. Але погодні умови - це головна причина, і я б не радив шукати якихось екстранадзвичайних пояснень цієї катастрофі. На моє переконання, ця справа абсолютно проста", - заявив Коморовський.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.01.06 | Володимир

      Re: ще не факт

      От сука, пропхали таки кремліни свою креатуру на президента Польщі. А з туском вже давно все ясно було. Шкода, що у поляків забракло ясності розуму роздивитися, що то за фрукт такий, цей коморовський.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.01.09 | Мірко

        що то за овоч такий, цей коморовський

        Не мішайте славянські мови із фіно-угорськими.

        Володимир пише:
        > От сука, пропхали таки кремліни свою креатуру на президента Польщі. А з туском вже давно все ясно було. Шкода, що у поляків забракло ясності розуму роздивитися, що то за фрукт такий, цей коморовський.
  • 2011.01.06 | Олекса

    Re: У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому за 10 квітня?

    Та чого там...

    Взагалі літак і не падав, а президент Польщі разом зі своїм почтом просто повипадали, а літака взагалі й не було...

    Скільки нам ще треба доводів і як довго нам потрібно слухати цих москидів, щоб зрозуміти, що все, що б вони не говорили є, перш за все, нахабною брехнею. Це їм потрібно пред"являти звинувачення, а вони вже хай відгавкуються... Доколє?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.01.08 | simsimopen

      А що, у когось ще є сумніви щодо другої Катині?

      Цинізм і злобність ВВП давно відома. То ж, маючи потужні спецслужби і спецтехніку, він не міг не використати такої нагоди позбутися одного з найпотужніших своїх ворогів.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.01.08 | oze

        100% Re: А що, у когось ще є сумніви щодо другої Катині?

  • 2011.01.06 | GreyWraith

    Вони потонули?

  • 2011.01.08 | Уважний читач

    Росія витратила мільярд доларів від МВФ на порятунок мережі ГРУ в Європі

    і на підривну діяльність в Європі - див. починаючи від 30:22 отут:

    http://lj-toys.com/?auth_token=sessionless%3A1294491600%3Aembedcontent%3A14234704%2699%26%3A06673ad26a71c46971b1cac510e0f913b03f7672&moduleid=99&preview=&journalid=14234704
  • 2011.01.09 | BROTHER

    Дозвіл? Який дозвіл?

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому, які фіксували момент посадки польського літака, на борту якого був Президент Польщі Лех Качинський, 10 квітня 2010 року.
    >
    > Про це повідомляє TVN24 з посиланням на власні джерела.
    >
    > За даними польських журналістів, диспетчер Смоленського аеродрому міг не бачити на радарі польського літака, коли він був за кілометр до початку злітно-посадкової смуги.
    >
    > “Цієї інформації не можна офіційно підтвердити, бо у таємничий спосіб зникли теж записи із радарів”, - зазначає TVN24.
    >
    > Представник Польщі в Міждержавному авіаційному комітеті (МАК) Едмунт КЛІХ підтвердив, що польська сторона не отримала відповіді від росіян на прохання надати ці записи.
    >
    > “Ми багато разів зверталися з таким проханням (...), але не отримали ні відповіді, ні записів”, - сказав він.
    >
    > TVN24 відзначає, що поляки також не отримали стенограми усіх розмов із диспетчерської вежі, зокрема, з мобільних телефонів, які дозволили би з`ясувати, хто у Москві дав дозвіл на посадку всупереч зауваженням диспетчерів.
    >
    > За даними польських журналістів, росіяни офіційною причиною відмови назвали те, що поляки - попри незгоду МАК - опублікували стенограму розмов у кабіні пілотів урядового літака.
    >
    > Як повідомляв УНІАН, 17 грудня глава польського уряду Дональд ТУСК назвав „неприйнятним” підготовлений російським МАК рапорт причин Смоленської катастрофи, у якій 10 квітня 2010 року загинули 96 польських громадян, в тому числі Президент Польщі Л.Качинський.
    >
    > Польська сторона надіслала майже 150 сторінок зауважень до 210-сторінкового документа росіян.
    >
    > За даними Е.КЛІХА, МАК планує опублікувати остаточний рапорт причин Смоленської катастрофи до лютого 2011 року.
    >
    > http://www.unian.net/ukr/news/news-414912.html
    >
    > sean
    *****************************************************************

    Кремлівська пропаганда дуже настирливо наполягала на тій думці, що у польскому літаку хтось міг дати наказ пілотам заджати літак, будь що. Або, якщо і не прямий наказ, то хочаб мовчазний.

    Але, що характерно, коли мова йде про російських діспетчерів, то можливість наказу заджати/не саджати або тиску на діспетчерів ніяк не обговорюється. Начебто ми не знаємо, що ніякого дозволу із Москви надійти не могло. Міг бути саме наказ: саджати/не саджати. Це ж військовий аеропорт.

    Діспетчер: поляки хочуть сідати, питають на дозвіл і підтримку.
    Москва: саджайте.

    Який дозвіл? Де ми бачили, щоб армійське начальство давало дозвіл на посадку, не знаходячись фізично в аеропорті? Дозвіл базуючись на чому? Це саме росіяни з Москви могли натиснути на діспетчера своім наказом саджати літак чи ні. Тобто про можливий тиск з Москви на російського діспетчера чомусь ніхто в Росії не каже, а про наказі в кабіні пілотів польського літака теревенять, аж гай гуде.
  • 2011.01.10 | jz99

    касету дали пожувати голодному магнітофонові (л)

    http://www.unian.net/ukr/news/news-415333.html
    http://tsn.ua/svit/rosiya-rozpovila-kudi-podilisya-zapisi-z-radariv-smolenskogo-aerodromu.html
    http://www.nrcu.gov.ua/index.php?id=4&listid=137509

    Один з останніх фільмів, який я бачив, коли ще дивився ТБ, був про хлопця, якому відбило пам’ять, що він агент-убивця. Він отримує (сам від себе, колишнього) касету з якимись важливими доказами. До нього в авто потрапляє дівчина. Вона від нудьги лізе в бардачок, бачить касету, вставляє її у магнітофон і тисне кнопку. Хлопець у розпачі — що ж ти наробила, мій магнітофон жує, тепер у мене немає доказу. Оцей момент мене дивує. А що, не можна взяти викрутку, вийняти магнітолу, розібрати її, розкрити касету (розламати, якщо радянська клеєна), обережно розмотати плівку, змотати її заново у касету? Ну, буде гірша якість звуку в пожмаканій частині плівки. Але ж не всього запису!

    Мабуть, у МАК теж бачили цей фільм і вирішили, що це аргумент? :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.01.10 | Sakharov

      Яку в біса касету?

      В аеропортах вся інформація, у тому числі розмови пілотів і диспетчерів пишуться не на касети а на багатоканальних магнітофонах на широку плівку, що намотується на котушки. На тій плівці пишуться і відмітки часу для ідентифікації записів. Відтак розповіді про "зіпсовану касету" - туфта.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.01.10 | zаброда

        Ашипка пірівоччика Re: Яку в біса касету?

        Правда, він тоже щез. Не пріхадя фсазнаніє.
  • 2011.01.14 | jz99

    знайшлися (л)

    > РІА Новости: Росія передала Польщі записи переговорів диспетчерів смоленського аеродрому
    http://ua.korrespondent.net/world/1166188-ria-novosti-rosiya-peredala-polshchi-zapisi-peregovoriv-dispetcheriv-smolenskogo-aerodromu
  • 2011.01.14 | OlenaSt

    Польські зауваження до російського звіту (л)

    http://www.rian.ru/files/poland/%D0%97%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F%20%D0%BA%20%D0%BE%D1%82%D1%87%D0%B5%D1%82%D1%83_%D1%80%D1%83%D1%81.pdf

    Трафік!!!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".