МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Податок на Жопу (проект Закону)

09/05/2002 | Alf
ПРОЕКТ


З А К О Н У К Р А Ї Н И
"Про податок на жопу та інші органи, які виконують функції жопи в разі її відсутності"

Цим Законом встановлювається податок на жопу та інші органи, які виконують функції жопи в разі її відсутності (далі - податок на жопу), як джерело фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатації туалетів загального користування та проведення природоохоронних заходів в місцях, які не мають ознак туалету, але використовуються як туалети.

Стаття 1. Платники податку
Платниками податку на жопу є дієздатні громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства (далі - фізичні особи), які є власниками жопи на території України або користуються жопою на умовах оренди (лізингу) або на інших підставах.

Стаття 2. Об'єкт оподаткування
Об'єктом оподаткування є жопа, а також будь-які інші органи, які виконуюють функції жопи в разі її відсутності (далі - жопа).

Стаття 3. Ставки податку
Податок на жопу сплачується у таких розмірах:
----------------------------------------------------------------------
Середньорічний розмір жопи | Ставки податку
Від 0 до 20 кв.см. 0,01 євро за 1 кв.см.
Від 21 до 100 кв.см. 0,05 євро за 1 кв.см.
Від 101 до 500 кв.см. 0,1 євро за 1 кв.см.
Від 501 до 1000 кв.см. 0,15 євро за 1 кв.см.
Від 1001 до 2000 кв.см. 0,2 євро за 1 кв.см.
Понад 2000 кв.см. 0,25 євро за 1 кв.см.
----------------------------------------------------------------------
Фізична особа яка використовує жопу не за цільовим призначенням сплачує податок на жопу в подвійному розмірі.
Податок на жопу сплачується за місцем проживання фізичної особи і зараховується в бюджети місцевого самоврядування (сільські, селищні, міські).

Стаття 4. Пільги по сплаті податку
Від сплати податку звільняються особи, вказані в статті 14 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", статтях 4 - 11 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантіях їх соціального захисту", інваліди I і ІІ груп відносно однієї жопи незалежно від її розміру.
Особи, що знаходяться на повному державному забезпеченні, звільняються від сплати податку на жопу незалежно від кількості жоп та їх розмірів.
Військовослужбовці строкової служби звільняються від сплати податку на жопу незалежно від кількості жоп та їх розмірів на період проходження ними строкової служби.

Стаття 5. Строки сплати податку
Податок на жопу сплачується в розмірах, передбачених статтею 3 цього Закону, щорічно не пізніше 15 березня року, слідуючого за звітним.

Стаття 6. Порядок обчислення і сплати податку
Податок на жопу обчислюється фізичними особами на основі даних про кількість жоп станом на 1 січня поточного року. Обчислення податку на жопу проводиться виходячи із середньорічного розміру жопи по ставкам, передбаченим статтею 3 цього Закону.
Середньорічний розмір жопи визначається як сума розміру жопи станом на день подачі даних в державну податкову адміністрацію за місцем проживання за кількість місяців протягом яких фізична особа була власником жопи або користувалась жопою на умовах оренди (лізингу) або на інших підставах поділена на 12. Податок сплачується в валюті України і розраховується за курсом Національного банку України на день сплати податку. Не пізніше 15 березня року, слідуючого за звітним, фізичні особи подають за місцем проживання в державну податкову адміністрацію розрахунки податку на жопу за формою, затвердженою Головною державною податковою адміністрацією України. Крім того, не пізніше 10 числа кожного місяця фізичні особи подають за місцем проживання в державну податкову адміністрацію дані за формою, встановленою Головною державною податковою адміністрацією України, про розмір жопи станом на поточний місяць, які підлягають обов'язковій перевірці співробітниками державної податкової адміністрації.
Якщо фізична особа за станом здоров'я не може в зазначені строки подати в державну податкову адміністрацію за місцем проживання дані про розмір жопи, вона має право для цієї цілі викликати співробітника державної податкової адміністрації на дом або в медично- лікувальний заклад, якщо ця особа в ньому знаходиться на лікуванні. Якщо фізична особа в строки подачі даних про розмір жопи знаходиться не за місцем проживання вона подає ці дані в державну податкову адміністрацію за місцем знаходження для подальшого пересилання даних про розмір жопи в державну податкову адміністрацію за місцем проживання.
Порядок сплати податку на жопу особами, які знаходяться в місцях позбавлення волі визначається Головною державною податковою адміністрацією України разом з Міністерством внутрішніх справ України.

Стаття 7. Порядок визначення розміру жопи
Порядок визначення розміру жопи встановлюється Головною державною податковою адміністрацією України разом з Міністерством охорони здоров'я України та Міністерством охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України.

Стаття 8. Відповідальність платників податків
В разі приховування (заниження) об'єктів оподаткування з фізичних осіб в порядку, передбаченому чинним законодавством, стягується вся сума прихованого (заниженого) податку і штраф в двократному розмірі цієї суми.
В разі повторного випадку приховування (заниження) об'єктів оподаткування з фізичних осіб, в порядку, передбаченому чинним законодавством стягується вся сума прихованого (заниженого) податку, штраф в п'ятикратному розміру цієї суми, а також вилучається в дохід держави об'єкт оподаткування.

Стаття 9. Оскарження дій посадових осіб податкових органів
Оскарження дій посадових осіб податкових органів, пов'язаних із стягненням податку і застосуванням фінансових санкцій, проводиться у відповідності до чинного законодавства України.


Президент України Л.Д.Кучма


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".