МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Чим міністр Вакарчук не догодив януковичам

07/19/2009 | Микола Писарчук
[14.07.2009 10:37] Микола Писарчук

Чим міністр Вакарчук не догодив януковичам

“Зламав сотні тисячі доль молодих українців... Принижує російськомовне населення”... Кремлівські куратори дорікають “своїм” політичним силам у невиконанні обіцянок...

http://www.unian.net/ukr/news/news-326069.html

Відповіді

  • 2009.07.19 | sama

    З Вакарчуком "по-понятіям" неможливо домовитися

    Його можна обдурити, від нього можна приховати, його можна підставити - порядність і інтелігентність, віра в наявність таких же рис у співрозмовника часто роблять його беззбройним, але зробити його своїм - не виходить.
    Крики з вуст Табачнегга, Підрахуя, Прафффесора - ознака того, що це нормальний чоловік. Хоч не без недоліків. Стан освіти та науки на час його вступу на пост міністра був катастрофічним.Чи вдалося хоч щось змінити? Так. Він зробив крок вперед і в потрібному напрямку в порівнянні з Кременем і Ніколаєнком. До речі, не можу пригадати претензій суспільства до Ніколаєнка.Всім було добре?
    Проти Вакарчука будуть ще крики окремих ректорів, яких ЗНО хоче зробити просто службовцями - директорами(або президентами, як комусь так подобається) університетів, а також великого хору освітніх навчальних та виховних "новаторів", які енергійно доять бюджет, прикриваючись ніби то турботою про всіх і все.Ви тільки подивіться скільки інновацій в освіті( і на яку суму) вони запровадили (і який з них результат). Наразі сірості і тупості іноді вдається перемагати.Зараз у Вакарчука мало сил і мало часу. Криза + вибори + Верховним політикам не до освіти.
    Щиро бажаю майбутньому міністрові мати тих же ворогів.
  • 2009.07.19 | псевдоквази

    Мощная логика:

    Раз Янукович - плохой и критикует Вакарчука - то Вакарчук - хороший. Если ты критикуешь хорошего Вакарчука - то ты сам такой же плохой, как Янукович.

    Примитивный демагогический прием!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.07.19 | sama

      Re: Мощная логика:

      Ну, аргументуйте краще.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.07.19 | псевдоквази

        Re: Мощная логика:

        sama пише:
        > Ну, аргументуйте краще.

        Что тут аргументировать? Тут просто предлагается ВЕРИТЬ в Святого Вакарчука, как аргумент для веры взята в частности критика его плохим Януковичем. А кто не верит - тот сам плохой и вообще сторонник Януковича, по определению плохого. Таким образом, есть рай со святыми (типа Вакарчука) и ад с чертями (типа Януковича) и более ничего - вот и весь мир.

        А я вот тем не мение не верую и такую модель мира отбрасываю. И чтобы было понятно: за Януковича никогда не голосовал и не собираюсь. Что еще?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.19 | sama

          Re: Мощная логика:

          Вашу агресію та в конструктивне б русло - ціни б їй не було. Я ніде не писала, що міністр хороший, а хтось поганий, давно не вірю в чорно-білу градацію. Просто для освіти зокрема і для України в цілому Вакарчук має більше позитиву, ніж інші названі разом взяті. Якщо ви зі мною не погоджуєтесь - шаную Вашу думку.Незгода - не привід когось обзивати примітивним демагогом.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.07.19 | псевдоквази

            Ніякої агресії:

            навіть щодо логіки я скоріше не до Вас, а до тої статті і коментарів до неї.І обзивав я не Вас, а отакий прийом ведення дискусії.
            sama пише:
            > Вашу агресію та в конструктивне б русло - ціни б їй не було.
            ...
            Просто для освіти зокрема і для України в цілому Вакарчук має більше позитиву, ніж інші названі разом взяті. Якщо ви зі мною не погоджуєтесь - шаную Вашу думку.Незгода - не привід когось обзивати примітивним демагогом.

            Я б сказав: "має менше негативу, ніж коли б МОНом командував сам Янукович", хоч і це спірне питання - був такий фільм "Фонтан" в роки перебудови, так там був якраз діалог про те, чи слід було підпирпти будинок, чи дати йому впасти, щоб скоріше збудувати новий...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.07.19 | sama

              Re: Ніякої агресії:

              псевдоквази пише:
              чи слід було підпирати будинок, чи дати йому впасти, щоб скоріше збудувати новий...

              Оце "до основания разрушим, а затем..." я вже десь чула. Цей, без сумніву, аварійний будинок підпирається з усіх боків іноді вдало, іноді не зовсім, бо впаде він на голови наших з вами дітей.І те що наступні діти вже матимуть кращий, нас тішитиме мало.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.07.20 | псевдоквази

                Подивимось от тут:

                http://blog.i.ua/user/359249/224831/ (якраз сьогодні випадково натрапив в мережі) - це вже впало на голову чи ще ні?


                sama пише:

                > ...бо впаде він на голови наших з вами дітей.І те що наступні діти вже матимуть кращий, нас тішитиме мало.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.07.20 | Сергій Вакуленко

                  Із цього виновок простий

                  Документи "юридичні в разі чого" слід заповнювати державною мовою.

                  У ній правопис далеко доконаліший.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.07.20 | псевдоквази

                    Re: Із цього виновок простий

                    Сергій Вакуленко пише:
                    > Документи "юридичні в разі чого" слід заповнювати державною мовою.
                    >
                    > У ній правопис далеко доконаліший.

                    А я не тільки і не стільки тут про мову.
                    Я про те, що вже "альтернативно обдаровані" мають дипломи. І в тій конторі, де я працюю, отаке є. Навіть вже є отаке серед кандидатів наук. А ще пара з таких пнеться в доктори. Це я до того, що впало вже чи не впало. Як на мене, то вже падає, десь вже впало, а десь скоро впаде. І ЗНО з Вакарчуками нічого не втримають, та й не можуть, та й не хочуть, та й не для того вони там.
                    Ну, це вже тут було сто разів. Хто зрозумів, той вже зрозумів, а хто не в змозі, то вже все...
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.07.20 | Сергій Вакуленко

                      Re: Із цього виновок простий

                      псевдоквази пише:

                      > Я про те, що вже "альтернативно обдаровані" мають дипломи. І в тій конторі, де я працюю, отаке є. Навіть вже є отаке серед кандидатів наук. А ще пара з таких пнеться в доктори. Це я до того, що впало вже чи не впало. Як на мене, то вже падає, десь вже впало, а десь скоро впаде. І ЗНО з Вакарчуками нічого не втримають, та й не можуть, та й не хочуть, та й не для того вони там.

                      Не знаю, в якій конторі Ви працюєте, але для освіти бачу механізм "зворотного зв'язку": до ліпших університетів ідуть ліпші абітурієнти та більшим числом. За кілька років це мало б призвести до боротьби між університетами й за кваліфіковані викладацькі кадри: самого лише липового диплому вже буде не досить.

                      Звичайно, потрібні й наступні кроки вже на етапі навчання, як-от можливість для студентів вибирати собі викладача.

                      І ще один крок насамкінець: незалежний контроль знань на виході (наприклад, державні іспити на кшталт незалежного тестування).

                      Це те, що можна зробити в межах самої системи освіти.

                      Инший аспект — суспільний запит на фахівця. Де "зворотний зв'язок" безпосередній, він уже дається взнаки. Скажімо, Вам не сподобалася якість роботи зубного лікаря — Ви до нього другий раз не підете.

                      Що більше проміжних ланок у цьому "зворотному зв'язку", то більше можливостей паразитувати з липовим дипломом (напркиклад, у державній стоматологічній поліклініці).
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.07.20 | псевдоквази

                        Re: Із цього виновок простий

                        Сергій Вакуленко пише:
                        ... до ліпших університетів ідуть ліпші абітурієнти та більшим числом. За кілька років це мало б призвести до боротьби між університетами й за кваліфіковані викладацькі кадри: самого лише липового диплому вже буде не досить.
                        >

                        Мало б... та нема того...

                        > Звичайно, потрібні й наступні кроки вже на етапі навчання, як-от можливість для студентів вибирати собі викладача.
                        >
                        В більшості випадків виберуть того, що буде розповідати еротичні анекдоти та всім оптом поставить залік\екзамен. Мєналітєт, як кажуть, не того...

                        > І ще один крок насамкінець: незалежний контроль знань на виході (наприклад, державні іспити на кшталт незалежного тестування).
                        >
                        Звичайно! Тільки зараз це - профанація, ьа ви самі про це знаєте. А щоб воно не було профанацією ніхто нічого не робить взагалі.

                        > Це те, що можна зробити в межах самої системи освіти.
                        >
                        Можна. А щось немає навіть натяків... иаюуть, не потрібно воно достойникам...

                        > Инший аспект — суспільний запит на фахівця. Де "зворотний зв'язок" безпосередній, він уже дається взнаки.

                        Поки що той зв"язок або відсутній. або ж липовий.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.07.22 | Сергій Вакуленко

                          Re: Із цього виновок простий

                          псевдоквази пише:
                          > Сергій Вакуленко пише:
                          > ... до ліпших університетів ідуть ліпші абітурієнти та більшим числом. За кілька років це мало б призвести до боротьби між університетами й за кваліфіковані викладацькі кадри: самого лише липового диплому вже буде не досить.
                          > >
                          >
                          > Мало б... та нема того...

                          Це — не за один рік. Поки дійде...


                          > > Звичайно, потрібні й наступні кроки вже на етапі навчання, як-от можливість для студентів вибирати собі викладача.
                          > >
                          > В більшості випадків виберуть того, що буде розповідати еротичні анекдоти та всім оптом поставить залік\екзамен. Мєналітєт, як кажуть, не того...

                          У тому бачу користь. Вівці поділяться на білих і чорних. Хто хоче вчитися, той матиме значно ліпші умови навчання. Уявіть собі академічну групу, з якої самовідсіялися ті, хто прийшов до університету слухати еротичні анекдоти...


                          > > І ще один крок насамкінець: незалежний контроль знань на виході (наприклад, державні іспити на кшталт незалежного тестування).
                          > >
                          > Звичайно! Тільки зараз це - профанація, ьа ви самі про це знаєте. А щоб воно не було профанацією ніхто нічого не робить взагалі.

                          Можу запропонувати дуже простий перший крок для обмеження профанації: скасування заочної форми освіти.


                          > > Це те, що можна зробити в межах самої системи освіти.
                          > >
                          > Можна. А щось немає навіть натяків... иаюуть, не потрібно воно достойникам...

                          Через те ж і чуємо їхнє скавчання. Наразі істотно скорочується тільки перша годівничка.


                          > > Инший аспект — суспільний запит на фахівця. Де "зворотний зв'язок" безпосередній, він уже дається взнаки.
                          >
                          > Поки що той зв"язок або відсутній. або ж липовий.

                          Та чому ж? Уявімо, Ви шукаєте репетитора з англійської мови для своїх дітей. Візьмете випускницю заочного відділу з трієчним дипломом?
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2009.07.22 | псевдоквази

                            Re: Із цього виновок простий

                            Сергій Вакуленко пише:

                            > Це — не за один рік. Поки дійде...

                            Поки сонце зійде...
                            >
                            > > В більшості випадків виберуть того, що буде розповідати еротичні анекдоти та всім оптом поставить залік\екзамен. Мєналітєт, як кажуть, не того...
                            >
                            > У тому бачу користь. Вівці поділяться на білих і чорних. Хто хоче вчитися, той матиме значно ліпші умови навчання. Уявіть собі академічну групу, з якої самовідсіялися ті, хто прийшов до університету слухати еротичні анекдоти...
                            >
                            Якщо таких груп буде кілька з вільним переходом. А у нас перемагає більшість. Ну а якщо 3/4 студентів ото все непотрібно, то перемога - за анекдотами!
                            >
                            > > > І ще один крок насамкінець: незалежний контроль знань на виході (наприклад, державні іспити на кшталт незалежного тестування).
                            > > >
                            > > Звичайно! Тільки зараз це - профанація, ьа ви самі про це знаєте. А щоб воно не було профанацією ніхто нічого не робить взагалі.
                            >
                            > Можу запропонувати дуже простий перший крок для обмеження профанації: скасування заочної форми освіти.
                            >
                            Не все так просто. Є і серед заочників люди... хоч і мало. А, власне, професійний КВКшник, або ж і працюючий студент, що з"являються лише на сесії - це що таке, не ті ж заочники, тільки що вони на папері не на заочному відділенні, а на стаціонарі?
                            >
                            > > > Це те, що можна зробити в межах самої системи освіти.
                            > > >
                            > > Можна. А щось немає навіть натяків... иаюуть, не потрібно воно достойникам...
                            >
                            > Через те ж і чуємо їхнє скавчання. Наразі істотно скорочується тільки перша годівничка.
                            >
                            Нє, то просто централізація годівничок йде і все...
                            До речі, а як же легендарні академічні свободи?
                            >
                            > > > Инший аспект — суспільний запит на фахівця. Де "зворотний зв'язок" безпосередній, він уже дається взнаки.
                            > >
                            > > Поки що той зв"язок або відсутній. або ж липовий.
                            >
                            > Та чому ж? Уявімо, Ви шукаєте репетитора з англійської мови для своїх дітей. Візьмете випускницю заочного відділу з трієчним дипломом?

                            Ви плутаєте зв"язок для конкретного випускника зі зв"язком для ВНЗ. Якби потім та випускниця пішла до того ВНЗ та натовкла пику викладачам... а ще краще - подала б до суду на ВНЗ, що він не забезпечив її знаннями згідно умов контракту (або для бюджету - фактично вкрав бюджетні гроші) - ото був би зв"язок!
                            Але кругом вівці - я ще не чув ні одного подібного епізоду!
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2009.07.22 | Сергій Вакуленко

                              Re: Із цього виновок простий

                              псевдоквази пише:

                              > > У тому бачу користь. Вівці поділяться на білих і чорних. Хто хоче вчитися, той матиме значно ліпші умови навчання. Уявіть собі академічну групу, з якої самовідсіялися ті, хто прийшов до університету слухати еротичні анекдоти...
                              > >
                              > Якщо таких груп буде кілька з вільним переходом. А у нас перемагає більшість. Ну а якщо 3/4 студентів ото все непотрібно, то перемога - за анекдотами!

                              То вже питання конкретного механізму. Сама ж ідея вибору викладача студентами в наших умовах — мало не революційна...


                              > >
                              > > Можу запропонувати дуже простий перший крок для обмеження профанації: скасування заочної форми освіти.

                              > Не все так просто. Є і серед заочників люди... хоч і мало.

                              Кому дуже треба вчитися, просто піде на стаціонар. Кому не треба — з Богом, Парасю!..


                              > А, власне, професійний КВКшник, або ж і працюючий студент, що з"являються лише на сесії - це що таке, не ті ж заочники, тільки що вони на папері не на заочному відділенні, а на стаціонарі?

                              1. Ставте їм двійки/незаліки.
                              2. Незалежне оцінювання "на виході" — наступна мета.


                              > Нє, то просто централізація годівничок йде і все...

                              Я б не був таким категоричним. Для конкретної людини з'явилося більше місця для маневру. Не взяли до КНУ, піду до ХНУ або до ЛНУ... Причому до того КНУ насправді нема чого пхатися, бо якщо там 90% пільговиків, то пристойної освіти серед них не набудеш.


                              > До речі, а як же легендарні академічні свободи?

                              Якщо академічну свободу розуміти як "нема Бога над Ректором", то це катастрофа. Автономізація університетів за теперішнього кадрового складу керівництва нічого доброго не принесе. Я ще кілька років тому писав на цьому форумі про ідеальний варіянт, де автономія починалася б із надання широких прав кафедрам і факультетам, з виборністю завідуваів і деканів та формальною забороною посідати посаду довше ніж один термін. Але то — фантастика.


                              > > Та чому ж? Уявімо, Ви шукаєте репетитора з англійської мови для своїх дітей. Візьмете випускницю заочного відділу з трієчним дипломом?
                              >
                              > Ви плутаєте зв"язок для конкретного випускника зі зв"язком для ВНЗ. Якби потім та випускниця пішла до того ВНЗ та натовкла пику викладачам... а ще краще - подала б до суду на ВНЗ, що він не забезпечив її знаннями згідно умов контракту (або для бюджету - фактично вкрав бюджетні гроші) - ото був би зв"язок!

                              Зв'язок у тому, що її молодша сестра двічі подумає, чи треба їй повторювати помилку старшої.


                              > Але кругом вівці - я ще не чув ні одного подібного епізоду!

                              Просто вівці знають, що то на 80% їхня власна провина. За всієї недосконалості програм, кадрового та матеріяльно-технічного забезпечення та ин. у нас ще й дотепер той, хто справді хоче, винесе з університету цілком пристойну освіту.

                              Проблема (організаційна) в тому, що наш диплом не ґарантує мінімально необхідної кваліфікації його пред'явника. Однакового папірця мають невіглас і цілком нормальний фахівець...
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2009.07.22 | псевдоквази

                                Re: Із цього виновок простий

                                Сергій Вакуленко пише:
                                > псевдоквази пише:
                                > > Якщо таких груп буде кілька з вільним переходом. А у нас перемагає більшість. Ну а якщо 3/4 студентів ото все непотрібно, то перемога - за анекдотами!
                                >
                                > То вже питання конкретного механізму. Сама ж ідея вибору викладача студентами в наших умовах — мало не революційна...
                                >
                                > > А, власне, професійний КВКшник, або ж і працюючий студент, що з"являються лише на сесії - це що таке, не ті ж заочники, тільки що вони на папері не на заочному відділенні, а на стаціонарі?
                                >
                                > 1. Ставте їм двійки/незаліки.
                                > 2. Незалежне оцінювання "на виході" — наступна мета.
                                >
                                > > Нє, то просто централізація годівничок йде і все...
                                >
                                > Я б не був таким категоричним. Для конкретної людини з'явилося більше місця для маневру. Не взяли до КНУ, піду до ХНУ або до ЛНУ... Причому до того КНУ насправді нема чого пхатися, бо якщо там 90% пільговиків, то пристойної освіти серед них не набудеш.
                                >
                                > > До речі, а як же легендарні академічні свободи?
                                >
                                > Якщо академічну свободу розуміти як "нема Бога над Ректором", то це катастрофа. Автономізація університетів за теперішнього кадрового складу керівництва нічого доброго не принесе. Я ще кілька років тому писав на цьому форумі про ідеальний варіянт, де автономія починалася б із надання широких прав кафедрам і факультетам, з виборністю завідуваів і деканів та формальною забороною посідати посаду довше ніж один термін. Але то — фантастика.
                                >
                                Все це, пане Сергію, цілком очевидні речі. Але постає одне запитання: І хто ж це буде робити і навіщо? Втім, питання риторичне, відповідь відома: ніхто, бо достойникам і так добре (про це тут колись пані Ірина добре і по пунктах викладала), і нічого того їм не треба. Ну от, можливо, коли вся ця система продажу дипломів вже остаточно згніє і впаде... тоді... може... є надія, що...

                                > Зв'язок у тому, що її молодша сестра двічі подумає, чи треба їй повторювати помилку старшої.
                                >
                                Такий зворотній зв"язок має величезний час запізнення, що дуже негативно позначається...
                                >
                                > > Але кругом вівці - я ще не чув ні одного подібного епізоду!
                                >
                                > Просто вівці знають, що то на 80% їхня власна провина. За всієї недосконалості програм, кадрового та матеріяльно-технічного забезпечення та ин. у нас ще й дотепер той, хто справді хоче, винесе з університету цілком пристойну освіту.
                                >
                                Буває і таке, але не завдяки, а всупереч.

                                > Проблема (організаційна) в тому, що наш диплом не ґарантує мінімально необхідної кваліфікації його пред'явника. Однакового папірця мають невіглас і цілком нормальний фахівець...

                                До речі, щодо контролю на виході. В деяких країнах для цілого ряду професій є такі собі професійні асоціації (їх ми принагідно згадували у зв"язку з Болонкою, пам"ятаєте?), без членства в яких за тими професіями практично працювати там не вийде. Там є своєрідні вступні іспити. Так що коли який дубасик купив диплома в рідному універі, а там провалився, то то йому нічого не дає, а тому універу потім вийде боком через прискіпливу увагу до нього таких асоціацій. Може, і в нас варто було б? Тільки щоб знову не вийшло по-нащому, тобто ще одна мертвонароджена бюрократична структура.
                                Але знову ж стикаємося з тим питанням: хто зробить і навіщо воно йому?
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2009.07.22 | Сергій Вакуленко

                                  Re: Із цього виновок простий

                                  псевдоквази пише:
                                  > Сергій Вакуленко пише:

                                  > Все це, пане Сергію, цілком очевидні речі. Але постає одне запитання: І хто ж це буде робити і навіщо? Втім, питання риторичне, відповідь відома: ніхто, бо достойникам і так добре (про це тут колись пані Ірина добре і по пунктах викладала), і нічого того їм не треба. Ну от, можливо, коли вся ця система продажу дипломів вже остаточно згніє і впаде... тоді... може... є надія, що...

                                  Навіщо, — відповідь проста. Зуби болять в усіх, і коли вони заболять, кожен хоче мати десь напохваті нормального зубного лікаря. З учителем середньої школи, наприклад, ситуація не така "животрепетна", але загалом зводиться до того самого: діти народжуються в усіх... ergo, etc., etc.

                                  > > Зв'язок у тому, що її молодша сестра двічі подумає, чи треба їй повторювати помилку старшої.
                                  > >
                                  > Такий зворотній зв"язок має величезний час запізнення, що дуже негативно позначається...

                                  Але так є в усьому світі. Йдеться про т. зв. "престиж". Спочатку його треба заробити, потім він на тебе працює, але знову з часом зійде нанівець, якщо його не підтримувати.


                                  > > > Але кругом вівці - я ще не чув ні одного подібного епізоду!
                                  > >
                                  > > Просто вівці знають, що то на 80% їхня власна провина. За всієї недосконалості програм, кадрового та матеріяльно-технічного забезпечення та ин. у нас ще й дотепер той, хто справді хоче, винесе з університету цілком пристойну освіту.
                                  > >
                                  > Буває і таке, але не завдяки, а всупереч.

                                  Усе добре виникає "всупереч".


                                  > До речі, щодо контролю на виході. В деяких країнах для цілого ряду професій є такі собі професійні асоціації (їх ми принагідно згадували у зв"язку з Болонкою, пам"ятаєте?), без членства в яких за тими професіями практично працювати там не вийде. Там є своєрідні вступні іспити. Так що коли який дубасик купив диплома в рідному універі, а там провалився, то то йому нічого не дає, а тому універу потім вийде боком через прискіпливу увагу до нього таких асоціацій. Може, і в нас варто було б? Тільки щоб знову не вийшло по-нащому, тобто ще одна мертвонароджена бюрократична структура.
                                  > Але знову ж стикаємося з тим питанням: хто зробить і навіщо воно йому?

                                  То є справді велика проблема. Зорганізувати наших людей напрочуд складно: в них совкові часи геть відбили розуміння того, який сенс є в професійних корпораціях/асоціяціях.

                                  Що цікаво, оті харківські політологи, що про них я згадував, вже надумали влаштувати протест проти їхнього впослідження. Як саме? Надсилатимуться звернення від обласних політологічних асоціяцій (вони щось там згадували про Чернівці та ще якісь міста — не пам'ятаю) за збереження обов'язкового вивчення політології. Отже, в пустобрехів є такі структури...
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2009.07.22 | псевдоквази

                                    Re: Із цього виновок простий

                                    Сергій Вакуленко пише:
                                    > псевдоквази пише:
                                    > > Сергій Вакуленко пише:

                                    > Навіщо, — відповідь проста. Зуби болять в усіх, і коли вони заболять, кожен хоче мати десь напохваті нормального зубного лікаря. З учителем середньої школи, наприклад, ситуація не така "животрепетна", але загалом зводиться до того самого: діти народжуються в усіх... ergo, etc., etc.
                                    >
                                    Та ви газет не читаєте про життя наших достойників, пане Сергію! Лікуються вони за кордоном, вчителів для елітної київської школи виписали з Англії і т.п. Ну, може, кому з наближеної прислуги оплатять навчання діток закордоном. Скільки там тих спеців на достойників треба?

                                    > > Такий зворотній зв"язок має величезний час запізнення, що дуже негативно позначається...
                                    >
                                    > Але так є в усьому світі. Йдеться про т. зв. "престиж". Спочатку його треба заробити, потім він на тебе працює, але знову з часом зійде нанівець, якщо його не підтримувати.
                                    >
                                    Воно так. Але якщо всі заклади більш-менш пагані, то ...
                                    До речі, найстрашніші люди - то не трієчники, а т.зв. відмінники, бо тепер вони начьотчики і самостійно думати нездатні, а з впровадженням итестів таких буде ще більше.
                                    >
                                    > > > > Але кругом вівці - я ще не чув ні одного подібного епізоду!
                                    > > >
                                    > > > Просто вівці знають, що то на 80% їхня власна провина. За всієї недосконалості програм, кадрового та матеріяльно-технічного забезпечення та ин. у нас ще й дотепер той, хто справді хоче, винесе з університету цілком пристойну освіту.
                                    > > >
                                    > > Буває і таке, але не завдяки, а всупереч.
                                    >
                                    > Усе добре виникає "всупереч".
                                    >
                                    Тоді треба в ВНЗ побільше політології, соціології, християнської етики та іншої талмудистики, щоб було більше всупереч, а звідси - більше доброго... Давайте серьйозніше, пане Сергію!
                                    >
                                    > > До речі, щодо контролю на виході. В деяких країнах для цілого ряду професій є такі собі професійні асоціації (їх ми принагідно згадували у зв"язку з Болонкою, пам"ятаєте?), без членства в яких за тими професіями практично працювати там не вийде. Там є своєрідні вступні іспити. Так що коли який дубасик купив диплома в рідному універі, а там провалився, то то йому нічого не дає, а тому універу потім вийде боком через прискіпливу увагу до нього таких асоціацій. Може, і в нас варто було б? Тільки щоб знову не вийшло по-нащому, тобто ще одна мертвонароджена бюрократична структура.
                                    > > Але знову ж стикаємося з тим питанням: хто зробить і навіщо воно йому?
                                    >
                                    > То є справді велика проблема. Зорганізувати наших людей напрочуд складно: в них совкові часи геть відбили розуміння того, який сенс є в професійних корпораціях/асоціяціях.
                                    >
                                    > Що цікаво, оті харківські політологи, що про них я згадував, вже надумали влаштувати протест проти їхнього впослідження. Як саме? Надсилатимуться звернення від обласних політологічних асоціяцій (вони щось там згадували про Чернівці та ще якісь міста — не пам'ятаю) за збереження обов'язкового вивчення політології. Отже, в пустобрехів є такі структури...

                                    Навіть пустобріхи частіше бувають у нових справах попереду всіх...
                                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                    • 2009.07.22 | Сергій Вакуленко

                                      Re: Із цього виновок простий

                                      псевдоквази пише:

                                      > Та ви газет не читаєте про життя наших достойників, пане Сергію! Лікуються вони за кордоном, вчителів для елітної київської школи виписали з Англії і т.п. Ну, може, кому з наближеної прислуги оплатять навчання діток закордоном. Скільки там тих спеців на достойників треба?

                                      Та не всі й не в усіх.


                                      > > > Такий зворотній зв"язок має величезний час запізнення, що дуже негативно позначається...
                                      > >
                                      > > Але так є в усьому світі. Йдеться про т. зв. "престиж". Спочатку його треба заробити, потім він на тебе працює, але знову з часом зійде нанівець, якщо його не підтримувати.
                                      > >
                                      > Воно так. Але якщо всі заклади більш-менш пагані, то ...

                                      І то правда. Але орієнтуватися все ж треба на менш погані.


                                      > До речі, найстрашніші люди - то не трієчники, а т.зв. відмінники, бо тепер вони начьотчики і самостійно думати нездатні, а з впровадженням итестів таких буде ще більше.

                                      Самостійне думання — від Бога. Цього не навчиш, але й не забереш. Навіть тестами.


                                      > > Усе добре виникає "всупереч".
                                      > >
                                      > Тоді треба в ВНЗ побільше політології, соціології, християнської етики та іншої талмудистики, щоб було більше всупереч, а звідси - більше доброго... Давайте серьйозніше, пане Сергію!

                                      А я серйозно. "Всупереч" означає свідому позицію того, хто суперечить. Оці люди й є рушіями поступу. Їх завжди й скрізь буває обмаль.

                                      У теперішніх гуманітарних науках усе, що "завдяки" (ВАКівським приписам, міністерському ґрифуванню та под.), — ніяке або й геть нікчемне; те, що можна читати, — "всупереч"...
                                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                      • 2009.07.22 | псевдоквази

                                        Тоді надія

                                        скоріше не на потребу у вчителях-медиках, а на те, що спорудити елітний трубопровід, лінію електропередач, водогін, повністю відірвані від "простого піпла" дуже важко... А ще є АЕС, АЗС, ГЕС, ... Тож коли почнуться техногенні катастрофи ... :)

                                        Сергій Вакуленко пише:
                                        > псевдоквази пише:
                                        >
                                        > > Та ви газет не читаєте про життя наших достойників, пане Сергію! Лікуються вони за кордоном, вчителів для елітної київської школи виписали з Англії і т.п. Ну, може, кому з наближеної прислуги оплатять навчання діток закордоном. Скільки там тих спеців на достойників треба?
                                        >
                                        > Та не всі й не в усіх.
                    • 2009.07.20 | sama

                      Re: Із цього виновок простий

                      псевдоквази пише:
                      Як на мене, то вже падає, десь вже впало, а десь скоро впаде. І ЗНО з Вакарчуками нічого не втримають, та й не можуть, та й не хочуть, та й не для того вони там.
                      > Ну, це вже тут було сто разів. Хто зрозумів, той вже зрозумів, а хто не в змозі, то вже все...

                      Я вчителюю ну вже дуууже довго. Бачила всяке. При всіх недоліках ЗНО дало звичайним дітям без крутих батьків надію, що вони зможуть самі почати цю дорогу. Повільно повертається думка, що все таки треба щось знати. Звичайно, все не так швидко і гарно, як ми любимо. Ми ж бо максималісти. Але злам почався. До мене вперше за багато років за знаннями почали звертатися студенти всяких вузів, які хочуть так навчитися, щоб у вузі було зрозуміло, про що йдеться. НЕ ПРОСТО ЗАПЛАТИТИ ЗА ЗАЛІК, а навчитися..А те що в наших конторах над нами сидять тупі безграмотні начальники - так ми ж їм дозволяєм.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.07.20 | псевдоквази

                        Re: Із цього виновок простий

                        sama пише:

                        > Я вчителюю ну вже дуууже довго. Бачила всяке. При всіх недоліках ЗНО дало звичайним дітям без крутих батьків надію, що вони зможуть самі почати цю дорогу. Повільно повертається думка, що все таки треба щось знати.

                        Нічого такого бачити не довелося. А надія... її породили ЗМІ, що розписують великі вакарчуковсько-зношні прориви. Не більше, ніж ілюзія, як на мене.
    • 2009.07.19 | Соломія

      Re: Мощная логика:

      Насправді Вакарчук нарешті робить конкретні і добрі справи!!! може б російськомовне населення, яке живе на Україні, вивчили б нарешті українську мову і не калічило душі своїх дітей, які не вмітимуть говорити державною мовою і матимуть комплекс меншовартості!!!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.07.19 | псевдоквази

        Блажен, кто верует...

        Соломія пише:
        > Насправді Вакарчук нарешті робить конкретні і добрі справи!!! може б російськомовне населення, яке живе на Україні, вивчили б нарешті українську мову і не калічило душі своїх дітей, які не вмітимуть говорити державною мовою і матимуть комплекс меншовартості!!!

        Це по першому реченню.

        А по другому... невже Ви вірите в те, що можна вирішити окремо мовну проблему без вирішення проблем України в цілому?! Поки в Україні неукраїнська влада (або, скажемо так, влада, що лише імітує свою українськість) ця проблема не буде вирішена. От візьміть країни Балтії - там молодь, що народилася після 1989-1991 років, вже пагано знає російську, але майже вся знає державну. а це від того, що без знання державної будеш на узбіччі розвитку, а це - від того, що влада там не НЕ... .
        А в наших умовах примус до вивчення НЕПОТРІЮНОЇ у житті мови сприймається як знущання збоченців, і не без підстав.
        Не вийде вирішити цю проблему без вирішення основної, от і все, а комплекси - це не з тої опери... і вакарчуки тут нічого не зроблять і не роблять.
  • 2009.07.19 | igorg

    А вм просто уявіть скільки людей лишилися

    гарних доходів.
    2)Виходить так що неможливо (або вкрай складно) влаштувати дитину в потрібний ВНЗ за потрібним фахом. Нє по-понятіям! Одна знайома сказала з цього приводу наступне: "Ваш Ющенко заставляєт дєтєй при жівих родітєлях ставать сіротамі!". От такі страсті аби вступити на бюджет на стоматологію :). До речі гроші в знайомої є, але очевидно що стати сиротою вийде значно дешевше ніж вчитися платно :).
    3)Виявляється що деякі речі таки можуть реально працювати на всіх. Тобто зростає авторитет влади й закону. А ето нє по-понятіях. Бо авторитет мають мати лише пацани.
    4)А загальнообов'язковий тест з української мови й літератури це взагалі бєзпрєдєл. Бо авторитет цих дисциплін ніколи так не зростав за усі віки. Це ж вони начитаються української літератури і що? А мало що, але нічого хорошого то це точно.
    5)Реформування вищої освіти остаточно її викине із совка.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.07.19 | псевдоквази

      А скільки набуло?

      igorg пише:

      > 2)Виходить так що неможливо (або вкрай складно) влаштувати дитину в потрібний ВНЗ за потрібним фахом. Нє по-понятіям! Одна знайома сказала з цього приводу наступне: "Ваш Ющенко заставляєт дєтєй при жівих родітєлях ставать сіротамі!". От такі страсті аби вступити на бюджет на стоматологію :). До речі гроші в знайомої є, але очевидно що стати сиротою вийде значно дешевше ніж вчитися платно :).

      Легендарна корупція лише перейшла з одного місця в інше. Мої вітання боротьбистам!!!

      > 3)Виявляється що деякі речі таки можуть реально працювати на всіх. Тобто зростає авторитет влади й закону.

      А як з ефективністю освіти?

      > 4)А загальнообов'язковий тест з української мови й літератури це взагалі бєзпрєдєл. Бо авторитет цих дисциплін ніколи так не зростав за усі віки. Це ж вони начитаються української літератури і що? А мало що, але нічого хорошого то це точно.

      Хоч щьось... Але поцікавтеся змістом - це ж начьотнічєство... втім, як і на екзаменах з русьої в РФ...

      > 5)Реформування вищої освіти остаточно її викине із совка.

      Як би ще за іншим не на той совок... з якого викинуть до смітника...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.07.20 | sama

        Re: А скільки набуло?

        Що б там не говорили, але я на власні очі бачила дітей які ПРОСТО ТАК, БЕЗКОШТОВНО, БЕЗ ПІЛЬГ, НА БЮДЖЕТНІ МІСЦЯ проходять цього року на такі круті факультети, про які ще кілька років тому простий смертний не міг і мріяти.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.20 | igorg

          От в цьому напевно і є найбільша проблема

      • 2009.07.20 | igorg

        Ніщо не відбувається ідеально

        Стати інвалідом, сиротою чи сином шахтаря звісно можна, але це значно складніше ніж заплатити за вступ і до того ж такі речі досить просто можуть виплисти на загал.
        І тести не досконалі і процедури, але в цілому набагато краще ніж до того. Й здається суспільством сприймається як безумовний позитив.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.20 | псевдоквази

          Re: Ніщо не відбувається ідеально

          igorg пише:
          > Стати інвалідом, сиротою чи сином шахтаря звісно можна, але це значно складніше ніж заплатити за вступ і до того ж такі речі досить просто можуть виплисти на загал.

          Водичка знайде, куди протекти...

          > І тести не досконалі і процедури, але в цілому набагато краще ніж до того. Й здається суспільством сприймається як безумовний позитив.

          Пропаганда - велика річ. От і Ющенко підключився - назвав ЗНО якимось там небувалим досягненням. Така реклама багато тягне...
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.07.20 | igorg

            До чого тут реклама, в мене дитина вчиться у випускному

            класі. І я працюю у ВНЗ. Тож я безпосередньо в процесі :).
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.07.21 | псевдоквази

              Про рекламу.

              Я сейчас в отпуске. А в стране идет вступительная компания. Не осталась в стороне и та контора (по простому ВУЗ... или университет... а точнее "университаз", как говорит один мой молодой коллега), где я работаю. По местным телеканалам щедро крутят ролик, рекламирующий сие заведение. Так вот, смотрю я его и думаю: "Какое чудное заведение! Какие джостижения! Какая мощная база, наука!" и т.д. и .т.п. А потом запоздало вспоминаю, что я ж именно в той замечательной конторе и работаю... и, мягко говоря, не все так замечательно... и многое вообще не так... и не замечательно... А есть, кстати, конторы ии похуже - сам видал...

              Это я к чему? - Это к тому, что зря Вы думаете, что лично на Вас, т.к. Вы работаете в системе, эта самая пропаганда и реклама не влияет.

              igorg пише:
              І я працюю у ВНЗ. Тож я безпосередньо в процесі :).
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.07.22 | igorg

                І до чого тут реклама ВНЗ до ЗНО?

                І яким чином вона на мене має впливати.
                Я принципово не реагую на рекламу. Всякий ВНЗ має свої плюси й мінуси. Є різні кафедри й різні викладачі, професори. Певно що й той в якому Ви працюєте також має не лише негативи. Бо як же інакше там можна працювати :).
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.07.22 | псевдоквази

                  До того, що ЗНО теж рекламується...

                  як велике досягнення і т.д.


                  igorg пише:
                  > І яким чином вона на мене має впливати.
                  > Я принципово не реагую на рекламу. Всякий ВНЗ має свої плюси й мінуси. Є різні кафедри й різні викладачі, професори. Певно що й той в якому Ви працюєте також має не лише негативи. Бо як же інакше там можна працювати :).

                  Є позитив:
                  Соціальний: довга відпустка, з/п дещо вище середньої у регіоні, в перспективі - "наукова" пенсія...
                  Якби скоротити кількість студентів разів в 5-6, то ще сказав би, що той фах потрібний для економіки та суспільства.
                  Ті предмети, що я викладаю, мені цікаві і самому подобаються.
                  І основні закони того фаху, який повинні були б набувати студенти, не залежиать від ідеології, суспільного устрою, політичних сил та моди. :)
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.07.22 | igorg

                    А що ж Ви хотіли, конкуренція однако

                    нема студентів нема того що Вам так подобається (й мені теж :) )
  • 2009.07.20 | sama

    Ну і проти кого тут боротися?

    Це Вакарчук у цьому винен , чи ми просто хворе суспільство безчесних людей?
    "Пільговики та переможці олімпіад «забронювали» собі бюджетні місця на престижних факультетах, – «Опора»

    http://www.zik.com.ua/ua/news/2009/07/20/189169
  • 2009.07.22 | Сергій Вакуленко

    Оце вчора я дістав неабияку насолоду

    Увімкнув один із харківських місцевих телеканалів, а там двійко викладачів політології бідкаються-падкаються (звичайно ж, па-опщіпанятному) й на всі заставки лають Вакарчука за злочинний наказ:
    скоротити викладання "загальногуманітарних" дисциплін на 50% у технічних вишах і на 30% у гуманітарних.

    Зокрема, на політологію залишено 81 год., але переведено її до категорії факультативних дисциплін.

    А я оце собі порівняв, скільки годин я маю на профільні курси, які читаю:

    Загальне мовознавство — 52
    Історія української мови — 58
    Теоретична граматика польської мови — 71
    Лексикологія польської мови — 57

    Якщо Вакарчук доможеться того, що задумав, — chapeau!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.07.22 | псевдоквази

      Хоч трохи позитиву...

      Сергій Вакуленко пише:
      > Увімкнув один із харківських місцевих телеканалів, а там двійко викладачів політології бідкаються-падкаються (звичайно ж, па-опщіпанятному) й на всі заставки лають Ваккарчка за злочинний наказ:
      > скоротити виклидання "загальногуманітарних дисциплін на 50% у технічних вишах і на 30% у гуманітарних.
      >
      > Зокрема, на політологію залишено 81 год., але переведено її до категорії факультативних дисциплін.
      >
      Якщо тільки студенти не піддадуться на тиск деканатів щодо обов"язкового відвідування тих факультативів...
    • 2009.07.22 | igorg

      О так! Це класний крок, нарешті, бо ці тріпачі

      просто заїдають. Оті всі політ... традиційно мають великий вплив у ВНЗ (туди зливали партійних і радянських функціонерів) і на тобі, такий облом :).
    • 2009.07.22 | Сергій Вакуленко

      Сьогодні вже без насолоди

      Ця публіка зорганізувала на кількох харківських телеканалах замовні репортажі про "заборону обов'язкового навчання" політології міністерством. Їм таки є, що втрачати...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.07.23 | igorg

        Я ж кажу, що це відставні політпрацівники

        Бачите як одразу заворушилися.
        Треба щоб принаймні один рік без них обійшлися й тоді вони познаходять нові теплі нірки :).
        Здається ця наука в Україні абсолютно неконвертована у світ.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.23 | Сергій Вакуленко

          Є й позитив

          У дебілізорі з натяком говорилося: "зате, мовляв, залишено обов'язковими курси історії України та української культури".

          Натяк, звісно, на "насильницького українізатора Вакарчука", але "в реалі" йдеться про їхніх же колишніх "братів" — істориків КПСС, які тепер поробилися іториками України.

          Боротьба на взаємознищення між колишніми істориками КПСС та колишніми науковими комуністами — це приємно.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.07.23 | igorg

            З історіє не так однозначно. Вже є багато

            наших істориків. Принаймні не гірше ніж 50/50. Можете глянути монографію Шайкан на форумі Історія. Стецкевич обіцяв дати монографію з істореографії для доступу. На заході кафедри історії відійшли від КПСС.
            От Дніпропетровськ, Луганськ, Донецьк і певно Харків також залишаються.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.07.23 | Сергій Вакуленко

              Я знаю

              igorg пише:
              > наших істориків. Принаймні не гірше ніж 50/50. Можете глянути монографію Шайкан на форумі Історія. Стецкевич обіцяв дати монографію з істореографії для доступу. На заході кафедри історії відійшли від КПСС.

              Звичайно, з'являються нові люди, й вони вже не (всі) такі, які були старі. Але старі виховують собі зміну на власний образ і на власну подобу. Звісно, велика частина зі старих "переорієнтувалися". На практиці це означає: поміняли в оцінках знак "+" на знак "–", а знак "–" на знак "+". Та від того їхня "наука" не стає науковішою.

              > От Дніпропетровськ, Луганськ, Донецьк і певно Харків також залишаються.

              Оце тижнів зо два тому я мав дискусію на цю тему з двома харківськими істориками нової генерації. Їхня думка: краще ту історію України зовсім не викладати, бо в теперішньому вигляді це чиста профанація.

              Я сам не надто обізнаний у тому, як воно справді виглядає, але маю підозру, що добрі книжки та практика викладання існують у різних площинах.
        • 2009.07.23 | То Igorg

          Re: Я ж кажу, що це відставні політпрацівники

          "Здається ця наука в Україні абсолютно неконвертована у світ" пише пан Igorg.

          Не зрозуміло, чому „здається”. Так воно й є.
          Див. на nauka.in.ua показники вітчизняних гуманізаторів за стандартами ISI та “Таємниці вітчизняної неприродної науки” www.nauka.in.ua/news/tayemnytsi-vitchyznyanoyi-nepryrodnoyi-nauky-70
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.07.23 | Сергій Вакуленко

            Політологи всюди однакові. Тому наші — конвертовані (л)

            http://www.utoronto.ca/ceres/associates2.html
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.07.23 | igorg

              То це вже прогрес. Отже все правильно, нехай

              шукають гранти, тягнуть гроші з партій, одним словом нехай знайомляться з реальним світом і вчаться заробляти на життя.
    • 2009.07.24 | Skapirus

      Тут ще Шенцев їм підспівує (л)

      Цитую: "Це рішення позбавить підростаюче покоління цілого пласта знань, необхідних для формування його цивільної культури і розвиненої політичної свідомості. Особливо гостро це буде відчуватися в Харкові, який є студентською і інтелектуальною столицею України"

      Повністю - http://www.osvita.org.ua/news/45289.html
  • 2009.07.22 | igorg

    А ось тут гляньте, на форумі, що саме їм не подобається

    дуже повчально. http://www.ut.net.ua/art/166/0/2804/ В коментарях читачів.
  • 2009.07.24 | псевдоквази

    Довга цитата і актуальні питання

    хоч йдеться про ЄГЕ в РФ.
    Взяв тут - http://fmsh.miem.edu.ru/Statya1.html

    Нужно намного лучше учить простым вещам, школьники должны четко понимать основы и правильно решать задачи, причем много задач. Только на базе твердого знания и умения решать задачи может учить вуз. Нам не нужен человек, который обо всем "что-то слышал", нужен человек, который "что-то знает и умеет". Только тогда его можно учить дальше. У того, кто обо всем слышал, нет базы, и его приходится учить сначала, вдобавок у него есть самомнение, которое плохо влияет на дальнейшую учебу. Кроме того, обучение в школе теперь будет еще дальше ухудшаться, потому что начнется натаскивание на ЕГЭ - вместо обучения математике, физике, химии и т.д.

    Пять вопросов министру

    1. На какие деньги проводится эксперимент с экзаменами? Кем, когда, сколько, с какой формулировкой выделено? Какая предусмотрена отчетность, как выделитель контролирует процесс и как будет определять правильность расходования? Какие предусмотрены последствия для тех, кто проводит эксперимент, при положительном и отрицательном заключении?

    2. Кто, когда, как рассматривал альтернативные варианты реформ экзаменационной системы? Кто, когда, как определял: нужна ли она вообще? Кто, когда, как анализировал потери и минусы новой системы и сравнивал их с плюсами?

    3. Кто, когда, как изучал экзаменационные системы других стран, их плюсы и минусы, когда и почему они вводились, сколько стоило их введение и применение, как они оцениваются сейчас, что и почему предполагается изменить и что - нет?

    4. Какой гениальный пиар-манипулятор придумал вместо "реформы экзаменов" талдычить про ЕГЭ? Любой психолог скажет, что это сильно уменьшает вероятность услышать вопрос "А какая именно реформа экзаменов нужна и нужна ли она?"

    5. Кому нужно менять систему экзаменов? Вузам? Предприятиям? Чиновникам? Родителям? Ученикам? Подчеркните правильный ответ.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".