МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

У Київському університеті склалася "вкрай складна ситуація"

07/22/2009 | УНІАН
УНІАН [22.07.2009 00:13]

У Київському університеті склалася "вкрай складна ситуація"

Керівництво Київського національного університету імені Тараса Шевченка проситиме Міністерство освіти та науки України виділити для вузу додаткові місця для підготовки фахівців за державним замовленням.

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції проректор університету Володимир БУГРОВ.

За його словами, цьогоріч в їхньому вузі склалася “вкрай складна” ситуація зі вступною кампанією. Так, університет отримав 2 тис. 481 місце держзамовлення на 2009/2010 навчальний рік. При цьому до вузу загалом подано на вступ “на бюджет” 23 тис. 774 заяви. Серед них, зокрема, 852 заяви абітурієнтів (третина держзамовлення), які мають право на позаконкурсне зарахування. Тобто, якщо вони принесуть оригінали своїх документів – сертифікатів про незалежне зовнішнє оцінювання та атестат, то автоматично стають студентами.

Так, за інформацією В.БУГРОВА, на 15 бюджетних місць зі спеціальності “туризм” подано заяви від 28 осіб, які претендують на позаконкурсне зарахування; на економіку підприємства – 25 місць держзамовлення і 40 позаконкурсних заяв; на менеджмент – 25 і 29 відповідно; на міжнародну економіку – 25 і 25; на облік і аудит – 20 і 26, фінанси і кредит – 25 і 38. В цілому по економічному факультету на 170 місць держзамовлення - 185 осіб, які претендують на позаконкурсне зарахування.

Між тим, в Інституті міжнародних відносин, з усіх 150 бюджетних місць 133 фактично закриваються пільговиками, повідомив В.БУГРОВ. Загалом, згідно зі списками абітурієнтів, в університет подали заяви 1,5 тис. осіб пільгових категорій, в т.ч. призерів та переможців різних шкільних олімпіад, а також дітей-сиріт, дітей-інвалідів та ін.

За словами В.БУГРОВА, зараз виникла колізія, коли абітурієнт має при вступі 400 балів з 400 можливих і він не проходить до вузу, оскільки всі місця зайняті пільговиками, які мають приблизно 250 балів.

“Це було для нас вражаючою, шокуючою річчю і ми пішли на безпрецедентний крок. Вчора приймальна комісія прийняла рішення про таке: що на ті спеціальності, де пільговики становили 50% плану держзамовлення, встановити конкурс серед самих пільговиків. На тих же спеціальностях, де взагалі ситуація складна, тобто повністю закриваються пільговими категоріями вирішили все ж їх приймати, виконуючи соціальну місію держави, але просити Міністерство освіти та науки виділити додаткові місця під осіб з високими результатами, високими показниками”, - сказав В.БУГРОВ.

За його інформацією, вже були проведені попередні переговори з Міносвіти щодо зарахування студентів в цьому році до їх університету і отримали підтримку. “Вчора Іван ВАКАРЧУК телефонував під час засідання приймальної комісії і йому було повідомлено про це рішення і він сказав, що, мабуть це таки правильно”, - повідомив В.БУГРОВ

Передбачається просити збільшення на 100% місць держзамволення на спеціальність “туризм” географічного факультету; “економіка підприємництва” і “фінанси і кредит” економічного факультету; “реклама і зв’язки з громадськістю”, “видавнича справа і редагування” Інституту журналістики; “англійська мова і література” і “переклад” Інституту філології; на “інженерію” факультету кібернетики.

Виділення додаткових місць, за словами проректора, можливе, наприклад, за рахунок зменшення їх в інших вузах за спеціальностями, які не користуються там попитом, тобто перерозподілити вже затверджене держзамовлення.

“Ми розуміємо, що Міністерство освіти не може скасувати цих вимог щодо пільг, оскільки вони встановлені законодавством України... Система залишилась з радянських часів і в сьогоднішніх умовах, коли ми маємо зарахування на основі результатів зовнішнього незалежного оцінювання, ця ідея багато в чому перекручена”, - впевнений В.БУГРОВ. В той же час, за його словами, державі варто переглянути існуючу систему і запровадити інші пільги для зазначених категорій абітурієнтів, наприклад, соціальні додаткові стипендії, гранти на навчання чи довузівську підготовку забезпечити, щоб підтягнути в знаннях майбутніх абітурієнтів-пільговиків.

Відповідальний секретар приймальної комісії, професор Григорій СЕМЕНЮК у свою чергу додав, що цього року до їхнього вузу подали заяви на вступ понад 7,5 тис. дітей-медалістів. “Але зважаючи на всі пільгові категорії вони опинились десь на 5-6 місці (в черзі на зарахування – УНІАН). Це не правильно. Тому університет виходить з пропозицією, щоб у майбутньому просити міністерство увести зміни в правила прийому до вищих навчальних закладів, щоб на пільговиків відводилось до 25% місць на кожну спеціальність”, - озвучив Г.СЕМЕНЮК одну з пропозицій Національного університету ім. Шевченка зі вдосконалення системи вступу до вишів.

Крім того, університет пропонує на майбутнє розглянути пропозицію щодо скорочення термінів вступної кампанії, оскільки існує велике навантаження на працівників вузів; скоротити терміни конкурсу сертифікатів з 5 до 3 днів (у цей період студент має подати оригінали своїх документів до обраного вузу), бо це, за словами проректора, часто викликає нервозність у самих абітурієнтів. Також в університеті наголошують на необхідності ввести обов’язкове врахування середнього балу шкільного атестату при вступі до вищого навчального закладу, щоб “підняти школу” та зацікавити дітей добре навчатися під час отримання середньої освіти.

Також В.БУГРОВ сьогодні на прес-конференції повідомив про цьогорічний конкурс балів до Національного університету ім.Шевченка: на деякі дисциплінах він становив понад 40 осіб на місце.

“Динаміка цьогорічної вступної кампанії дуже цікава: знову почали користуватися попитом ті спеціальності, які вже років 10-15 не мали такого конкурсу”, - додав він. Наприклад, на філософію на 40 місць держзамовлення було подано 647 заяв, тобто 15 осіб на місце. Востаннє такий конкурс на цей факультет був в університеті у 1983 році.


постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-327402.html

Відповіді

  • 2009.07.22 | Сергій Вакуленко

    Пожиток від "критичної ситуації"

    УНІАН пише:

    > Так, за інформацією В.БУГРОВА, на 15 бюджетних місць зі спеціальності “туризм” подано заяви від 28 осіб, які претендують на позаконкурсне зарахування; на економіку підприємства – 25 місць держзамовлення і 40 позаконкурсних заяв; на менеджмент – 25 і 29 відповідно; на міжнародну економіку – 25 і 25; на облік і аудит – 20 і 26, фінанси і кредит – 25 і 38. В цілому по економічному факультету на 170 місць держзамовлення - 185 осіб, які претендують на позаконкурсне зарахування.

    От і чудово! Може, бодай частина розумних дітей потрапить не на "модні", а на корисні спеціальності.


    > Між тим, в Інституті міжнародних відносин, з усіх 150 бюджетних місць 133 фактично закриваються пільговиками, повідомив В.БУГРОВ. Загалом, згідно зі списками абітурієнтів, в університет подали заяви 1,5 тис. осіб пільгових категорій, в т.ч. призерів та переможців різних шкільних олімпіад, а також дітей-сиріт, дітей-інвалідів та ін.

    А оце не дуже добре. Серед дипломатів хотілося б мати не тільки довбеників. Хоча переможці олімпіяд, якщо вони не липові, – то не найгірший варіянт.


    > За словами В.БУГРОВА, зараз виникла колізія, коли абітурієнт має при вступі 400 балів з 400 можливих і він не проходить до вузу, оскільки всі місця зайняті пільговиками, які мають приблизно 250 балів.

    Нічого страшного. Підуть до иншого університету. Нічого особливого в тому Київському національному нема.


    > Передбачається просити збільшення на 100% місць держзамволення на спеціальність “туризм” географічного факультету; “економіка підприємництва” і “фінанси і кредит” економічного факультету; “реклама і зв’язки з громадськістю”,

    Хочуть учитися цих "наук" — нехай платять гроші! Я б узагалі зробив на них держзамовлення 0.


    “видавнича справа і редагування” Інституту журналістики; “англійська мова і література” і “переклад” Інституту філології; на “інженерію” факультету кібернетики.

    А отут можна й збільшити.
  • 2009.07.22 | igorg

    Курчат по осені рахують, без паніки

    Те що подані заяви зовсім не означає що це така критична проблема. Про щось конкретно можна буде говорити лише коли почнуть подавати оригінали документів. Тобто коли почнеться реальний прийом. Отоді буде видно загальну картину. Можливо звідкісь місця заберуть й кудись передадуть. Можливо запропонують вступникам інші цікаві варіанти.
  • 2009.07.22 | псевдоквази

    Що симптоматично:

    МОН працює у ручному режимі точнісінько як увесь тимошенківський уряд! Коли машина (вступна кампанія) вже їде, то одночасно її "ремонтують" - знімають пільги "медалістам" (НМД, медалізм - лайно, але ж не в ручному режимі!!!), щось збільшують, щось зменшують, там крутять, тут тягнуть... А ПРАВИЛА, А ЗАКОНИ (оті, що одні для всіх)?!
    Про акаддемічні свободи ніхто вже й не згадує - Бобік здох в процесі боротьби з корупцією. Слава героїчному Бобіку, що загинув в бою з підступними ворогами!
  • 2009.07.22 | Калькулятор

    Re: У Київському університеті склалася "вкрай складна ситуація"

    Пусть меня простят те, кто посчитает себя обиженными, но как обстоят дела с мехматом, физфаком, радиофаком, биофаком и химфаком, то есть теми факультетами, на которых для обучения, кроме умения трепаться о неопределенном предмете, нужны фундаментальные знания и способности? Попали ли эти факультеты на сей раз в число престижных, или опять остались на задворках интересов нашего молодого поколения?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.07.22 | igorg

      А що випускникам цих факультетів робити після випуску?

      Топати в школи викладати?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.07.22 | псевдоквази

        Нехай одружуються з розрахунку - і все буде :)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.22 | igorg

          О! Для цього потрібно потрапити на мажорні спеціальності

      • 2009.07.23 | То Igorg

        А хто буде викладати згадані науки в ВНЗ?

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.23 | псевдоквази

          Это напоминает...

          старый анекдот (или быль?) об учителе латыни из Англии, который на вопрос: "А где же смогут Ваши ученики применить свои знания?" ответил: "Ну, они могут, например, стать учителями латыни!"
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.07.24 | To Псевдоквази

            Re: Это напоминает...

            Странно, я по наивности всю жизнь думал, что без солидных, правда ограниченных, знаний по математике и физике не получится хороший инженер, а для врача нужна еще и биология с химией...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.07.24 | псевдоквази

              Оно конечно....

              To Псевдоквази пише:
              > Странно, я по наивности всю жизнь думал, что без солидных, правда ограниченных, знаний по математике и физике не получится хороший инженер, а для врача нужна еще и биология с химией...

              Кто ж спорти! Была бы только потребность в тех и других, особенно хороших...
  • 2009.07.23 | науковець

    Re: У Київському університеті склалася "вкрай складна ситуація"

    Ну почему у нас всегда так. Целый год говорили про проблему "пильговикив" и тут "неожиданно" она и возникла. Казалось бы - если ввели рейтинговую систему по модели США, посмотрите как там эта проблема решается. Так нет, все "изобретаем" сами. "Сократить сроки подачи..., принимать только оригиналы.." Это все совок.
    1. Проводить приемную компанию в течение 1 месяца - минимум 10-25 августа (а лучше 2 раза в год)
    2. Заявление на поступление и сопровождающие документы высылать по почте
    3. В заявлении указывать приоритетность (т.е. расставить выбранные вузы по ранжиру
    4. Если государство хочет помогать сиротам и инвалидам (и это правильно) пусть помогает (но не за счет пока здоровых детей). Делать это просто. Либо беспроцентный гос кредит на образование (который позволяет оплатить его с вузе средней руки) либо грант на образование того же размера.
    Т.е. все равны на рейтинге. Если льготник недотягивает - он идет на платный, за счет сердобольного государства.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.07.23 | Рюген

      Если на то пошло,

      то все должны учиться за деньги.
      Если ты умный или льготный - тебе денег дадут, если нет - плати сам.
      Тогда отпадет и проблема зарплат академиков: профессура будет получать настоящие деньги за настоящие знания. А академики - лучшие из лучших профессоров - лучшие из лучших зарплаты. Но тогда они должны будут не заискивать перед властью, а - взывать к обществу.
      А кому это надо?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.07.23 | псевдоквази

        Верная мысль!

      • 2009.07.23 | Skapirus

        Рюген, це на Вас не схоже

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.23 | Torr

          з ким поведешся, того й наберешся.

        • 2009.07.23 | Рюген

          1. Вы нарушаете правила:

          подменяете обсуждение темы обсуждением личности. Несмотря на то, что модератор.
          Я не удивлен, и тем более не возмущен, просто констатирую факт.
          2. Вы крайне невнимательны и предвзяты. Если бы Вы вспомнили, что я писал раньше (захотели вспомнить) Вы бы поняли, что я, как приверженец правоконсервативных взглядов, всегда был и есть против излишней социальной активности государства. В том числе и в области оплаты образования, мед. обслуживания, жилья(!) и пр. Кстати, невнимательность и предвзятость плохо вяжутся с профессиональными требованиями даже к самому завалящему наукарю. Не будем показывать пальцами, но здесь были примеры манипуляции с экспериментальными данными, которые не устраивали экспериментатора. Он даже не постеснялся об этом написать, видимо, считал нормальным.
          3. А теперь по теме. Начнем с того, что одно дело представлять, как должно быть, и совсем другое - этого добиться. И уж совсем третье - что получится в результате. Почему на Украине не проводятся никакие серьезные реформы? Это элементарно: реформа сродни операции над больным, а больной неоперабельный. Это понимают даже находящиеся у власти профаны. Или, по крайней мере, чувствуют задницей. У системы, при которой учащиеся не платят за обученье (за них платит государство), а преподаватели (включая академиков) не получают от них платы (им платит государство) есть своя внутренняя логика. Как перейти от одной логики к другой? Кто будет финансировать умных и льготников? Опять государство? Это широкое поле для коррупции. Да и результат понятен. Фонды как на Западе? Где вы наберете столько фондов? Надо признать очевидный факт: Украина - слишком бедная страна для массового высшего образования (нормального). Оно просто не по карману огромному большинству ее граждан. То же, кстати, касается и медобслуживания. А богатые, имеющие возможность заплатить, не будут ни учиться, ни лечиться на Украине. Да что богатые, у меня несколько знакомых, людей абсолютно умеренного достатка, учат детей за бугром. И правильно делают.
          Есть еще одна сторона, помимо педагогической. Академики - это не только ученые-педагоги. Эти люди облечены доверием государства принимать решения о дальнейшем существовании науки. Вам не нравится, какие они принимают решения? Мне тоже. Но то, что предлагают тут некоторые из майдановцев мне не нравится еще больше. Во-первых, потому что оно нереализуемо, а во-вторых, потому что глупо. Казалось бы, научные общества (Ирина_) - отличная идея. И где они? Физическое общество, которое тут приводили в пример, последний признак жизни проявило по-моему в 2007 году.
          А что касается Академии - я уже предлагал: самое достойное решение для академиков было бы - ее распустить, как структуру, не соответствующую стоящим перед обществом задачам. Имущество вернуть государству.
          4. И вообще, гораздо актуальней сейчас вопрос - будут облагать заробитчан налогами или нет? Я бы не облагал, кроме дорожных сборов и налога на недвижимость. Но и НИКАКИХ социальных выплат. Кроме, конечно, заработанных на Украине. 5 лет из сорока проработал на Украине - получаешь 12,5% пенсии. С того заработка.
          Спасибо за внимание.
      • 2009.07.23 | науковець

        Re: Если на то пошло,

        Так действительно устроена система образования в США. Особенно мне нравиться обратная связь: уровень университета - зарплата профессоров - объемы финансирования науки = уровень университета.
        Поясню. В США, на сколько я знаю, университеты стараются привлечь наиболее талантливую молодежь именно к себе. Для этого они оплачивают проезд и ознакомление с университетом тем выпускникам школ, которые получили наибольший рейтинг, сами ездят по стране с информацией про университет. Тот университет, кому удалось заполучить несколько таких студентов (в нашем случае, студентов с 395-400 баллами по тестам), трубят об этом на всю страну. У нас мол учится будущее Америки. Понятно, что выпускники похуже тоже хотят в такой университет. Но они то платят и не мало. Т.е. с собой они приносят деньги. Если денег много, администрация начинает под них искать лучших ученых - преподавателей, предлагая им большую зарплату и условия труда. Идеально - нобелевского лауреата. Тот приезжает и, раз он нобелевский лауреат, то когда он подает запрос на научный грант, вероятность его получения очень высока. А это снова деньги и возможность финансовой поддержки аспирантов - основной силы научных исследований в США. Из всего этого собирается авторитет Университета и в него поступают лучшие молодые умы США.
        По моему, хорошая схема.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.23 | Георгій

          Трохи нe так "прямолінійно"

          Під "рівнeм" унівeрситeту можна розуміти різнe. У CША є малeнькі приватні ВНЗ, які зовсім нe знамeниті ніякими науковими досліджeннями, алe знамeниті своєю історією, традиціями і дійсно дужe високим рівнeм викладання - наприклад Amherst i Mount Holyoke в Новій Англії, або Bryn Mawr у Пeнсільванії, або USC у Каліфорнії. Плата за навчання там колосальна. З іншого боку, є дeржавні унівeрситeти, дe рівeнь наукових досліджeнь дужe високий, і кількість і якість публікацій, і кількість знамeнитих вчeних, лаурeатів різних прeмій вeлика - алe рівeнь викладання там нижчий і, головнe, увага до студeнтів, піклування про них нe такі вжe й сильні. Цe, наприклад, UCLA у Лос Анджeлeсі, або University of Chicago в Чікаго, і інші. Правда, є унівeрситeти, які поєднують супeр-дупeр-наукову роботу з супeр-дупeр-викладанням, наприклад Гарвард, Cтeнфорд, Бeрклі і ін. Алe цe нe однозначнe правило.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.07.25 | науковець

            Re: Трохи нe так "прямолінійно"

            Вы правы, но, в основном в том, что нельзя говорить о рейтинге университета вообще. Наверное правильнее, по направлениям науки. Например знаю, что Taxas A&M знаменит военным и сельскохозяйственным направлением (говорю о нем просто по тому, что там я только и был). Но знаю, что после того, как туда пригласили нобелевского лауреата по химии, сразу это направление стало развиваться.
            Т.е. для тупых абитуриентов нужно имя Университета вообще, а для умных - репутация конкретного факультета. Так или иначе, но существует конкретный механизм оценки рейтинга и его повышения. А у нас, почему красный университет лучший? Только по тому, что все об этом говорят? Или мы сами этого хотим?
          • 2009.07.25 | texas aggie

            Re: Трохи нe так "прямолінійно"

            Правильно, але мені трохи дивно було побачити USC у цьому списку, в крайньому разі із математики. Там є декілька дуже знаменитих вчених.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.07.25 | Георгій

              Re: Трохи нe так "прямолінійно"

              texas aggie пише:
              > Правильно, але мені трохи дивно було побачити USC у цьому списку, в крайньому разі із математики. Там є декілька дуже знаменитих вчених.
              (ГП) Вибачте, Ви праві, звичайно ж. Я зі своєї "біологічної дзвіниці" написав. :)
        • 2009.07.23 | псевдоквази

          Re: Если на то пошло,

          Только все это начинает портиться внедрением элементов социализма типа разнообразных квот и прочих разнообразных поощрений для всевозможных меньшинств и всякого рода гандикапнутых. Ну и то, что университеты эти - давно самые настоящие рассадники и заповедники левацкой профессуры, очень мощно прессующей любого с ними хоть в малейшей степени несогласного, тоже вносит свой вклад.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.07.23 | Torr

            і знову Рюген правий

            держзамовлення на юристів і економістів - це більше ніж цинізм.
          • 2009.07.28 | Трясця

            Re: Если на то пошло,

            Дуже слушні слова. Америка та й Європа теж прийде якщо не до нашого вітчизняного маразму, то все ж до маразму. Я колись полемізував з американцями щодо заохочення афроамериканців, геїв та жінок до вступу до кращих університетів. Так вони мене назвали фашистом. Як на мене, то мусить бути тільки професійний принцип відбору: політичні погляди, раса, каста, родичі, зв"язки, здоров"я або його відсутність, близькість до Чорнобиля - все до сміттєзбірника.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.07.28 | псевдоквази

              Ось і ілюстрація до теми -

              хоч ця стаття вже 7-річної давнини, але, можливо, хтось ще не бачив - http://www.ng.ru/ideas/2002-08-28/1_america.html

              і маленька цитата звідти:

              "Идет выпускной акт в университете. Вручают дипломы. И кто же, вы думаете, был самым знаменитым в этот вечер? Отличник-выпускник? Начинающий молодой ученый? Человек, известный всему университету своим талантом?

              Нет. Восторженный прием и речи относились к 28-летней негритянке, учившейся в университете 10 лет вместо четырех и с трудом, с общественной помощью набравшей минимум баллов, чтобы получить диплом бакалавра. (Замечу, что средний студент делает это при желании и за три года.) Кто же она?

              Почему такой восторг и почет? Вот ее краткий послужной список. Мать троих детей, никогда не имевшая мужа, бывшая наркоманка и алкоголичка, частый визитер кутузки. Она много раз бросала непосильное при такой жизни и интеллекте учение. Столько же раз водворялась обратно различными благотворительными и правозащитными организациями. Эта женщина является отражением всей современной американской идеологии."

              і ще:

              "Я с 1985 года работаю на физическом факультете Хьюстонского государственного университета. Моя область - сверхпроводимость, криогеника, сверхвысокий вакуум и космическая техника. ... Но ни разу не встретил я ни среди слушателей, ни среди докладчиков (их было тысячи за столько лет) ни одного черного или мексиканца. Их нет в числе студентов таких специальностей, как физика, математика, химия или механика. И это при том, что эту категорию студентов уже 20 с лишним лет буквально насильно тащат в университеты, давая им стипендии, завышая им отметки на экзаменах или создавая для них облегченную систему тестов. Теперь всерьез обсуждается на национальном уровне вопрос: а не сделать ли для них облегченные программы в школах и вузах? Не начать ли черных обучать на их далеком от правильного английского диалекте времен рабства, а мексиканцев (родившихся в Америке!) - на испанском языке? Какого качества специалистов на всех уровнях получит страна - это, похоже, мало кого интересует.

              Концентрация человеческого материала, способного воспроизводить западную культуру и технологию, в Америке катастрофически снижается. Я не употребил некорректного термина "ухудшение человеческого материала" сознательно. Этот растущий количественно, но не соответствующий западной культуре качественно человеческий материал был бы очень хорош в иной, присущей ему культуре, в которой "западоид" выглядел бы абсолютным болваном. Но в культуре западной единственное, что остается им делать, - это употреблять все силы на приспособление к ней. Их же политические лидеры при потворстве идиотов-либералов делают все возможное, чтобы западную культуру приспособить к их требованиям. Последствия будут катастрофическими и для тех, и для других."

              Саме останнє речення і є підсумком!
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.07.28 | черный профессор

                Re: Ось і ілюстрація до теми -

                Плохая иллюстрация

                псевдоквази пише:
                > хоч ця стаття вже 7-річної давнини, але, можливо, хтось ще не бачив - http://www.ng.ru/ideas/2002-08-28/1_america.html
                >
                > і маленька цитата звідти:
                ...
                > "Я с 1985 года работаю на физическом факультете Хьюстонского государственного университета. Моя область - сверхпроводимость, криогеника, сверхвысокий вакуум и космическая техника. ... Но ни разу не встретил я ни среди слушателей, ни среди докладчиков (их было тысячи за столько лет) ни одного черного или мексиканца. Их нет в числе студентов таких специальностей, как физика, математика, химия или механика. И это при том, что эту категорию студентов уже 20 с лишним лет буквально насильно тащат в университеты, давая им стипендии, завышая им отметки на экзаменах или создавая для них облегченную систему тестов...


                Roy A. Lacey

                Professor

                B.S., 1978, University of the West Indies;
                Ph.D., 1987, State University of New York at Stony Brook.
                Research Fellow, Commissariat a l'Energie Atomique (CEA) at the Centre d'Etudes Nucleaires de Saclay, France, 1988-1989 and at the Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS) GANIL, Caen, France, 1989-1990.
                Research Fellow, National SuperConducting Cyclotron Laboratory (NSCL), Michigan State University, 1990-1991.

                http://www.chem.sunysb.edu:81/faculty/rlacey.htm

                Total eligible papers analyzed: 182
                Total number of citations: 9848
                Average citations per paper: 54.11

                h-index: 51



                Azwinndini Muronga

                Seniour Lecturer

                Physics Department,
                University of Cape Town

                http://hep.phy.uct.ac.za/~amuronga/P352.html

                Total eligible papers analyzed: 11
                Total number of citations: 288
                Average citations per paper: 26.18

                h-index: 7
              • 2009.07.28 | texas aggie

                Re: Ось і ілюстрація до теми -

                Стаття настільки перебільшує реальність, що смілово можна назвати її неправдою. Стара (70-80-ті) хвиля радянської еміграції - політично дуже спеціальний народ.


                Ізольовані коментарі:

                "Белые теперь составляют меньшинство не только в Техасе."

                Білих у Техасі 82%. Якщо у число білих не включати латиноамериканців (а вони не чорніші багатьох українців), то таких буде майже 50%. У всій Америці білих у вузькому розумінні 66%. До речі, так як зараз до білих часом не включають латиноамериканців, так раніше окремо рахували євреїв, ірладців чи італійців. Принципової різниці я тут не бачу.

                "Ни у кого и в мыслях нет сказать: "Жрите поменьше". Нельзя, обжоры обидятся."

                Дурниця.

                "Профессор боится задать вопрос черному студенту, так как за двойкой может последовать обвинение в расизме, скандал, суд и расправа."

                Теж не правда. Мені один чорний студент жалівся, що якщо я йому поставлю двійку, він вилетить із університета. Я двійку не поставити не міг, і після цього ні від кого нічого не чув. Більше того, ніякого спеціального ставлення до чорних студентів у викладачів немає.

                " Где прежняя свобода слова? Публично признавать за черными все мыслимые добродетели и таланты можно свободно. Поносить белых, китайцев, русских, евреев - пожалуйста. Но вот вам моя любимая логическая задачка, повергающая в столбняк всех моих либеральных знакомых. Сказать, что черным спортсменам нет равных в боксе или легкой атлетике среди других рас, - это расизм или нет? "Нет, - бодро говорит либерал. - Это правда". Ну а сказать, что среди черных нет ни одного шахматиста или минимально заметного ученого, инженера или дирижера, - это расизм? И глупый либерал тут же орет: "Расизм!"

                Нічого подібного. Про те, що немає чорних вчених говорять. Інша справа, чим це пояснюють. "Поносить" білих, китайців ітд. як таких (а не окремих представників) так само не прийнято, як і чорних.


                "Стало неприлично, а в социальном плане и опасно говорить, что шлюха - это шлюха, а не sex-worker, что наркоман и алкоголик отвратительны, опасны и сами виноваты в своих поступках. Попробуй скажи про гомосека что-нибудь кроме того, что он человек "нетрадиционной сексуальной ориентации"."

                Теж неправда, все залежить від контексту. Девід Летерман, чи Джей Лено спокійно такі слова по телебаченню вживають, а останній і жарти про гомосексуалістів собі дозволяє, і це не одинокі випадки. А на AM станціях не тільки жарти можна почути.


                "И еще одна запретная для открытого обсуждения в Америке тема - расовая."

                Обговорюється расова тема дуже активно.

                "И это на фоне молчащего "западоидного" населения страны, запуганного словом "расист" до такой степени, что вместо слова "черный" давно уже говорят African American (и это после 10 поколений предшественников, родившихся в Америке!), а белый стал каким-то неизвестным Caucasian."

                Теж неправда black абсолютно спокійно вживається. Багатші і освіченіші чорні навіть надають цьому терміну перевагу. Caucasian - старий термін, придуманий тим само першим теоретиком рас, що придумав слово "монголоїд". Так що казати, що білий ним "став" - абсолютно неправильно. "Білий" теж спокійно вживається.


                "Но ни разу не встретил я ни среди слушателей, ни среди докладчиков (их было тысячи за столько лет) ни одного черного или мексиканца. Их нет в числе студентов таких специальностей, как физика, математика, химия или механика."

                Чорних математиків я теж практично не бачив, а от мексиканців (як із США, так і з Мексики) - повно, і часто дуже хороших.

                " Ведь профессор убеждает студентов, что разные народы стоят на разных ступенях одной и той же лестницы развития, тогда как очевидно, что они стоят на разных лестницах."

                Ми, як українці, повинні розуміти, що подібні речі можуть говорити і говорили про нас. Дехто настільки ж аргументовано може говорити, що Україна стоїть і очевидно стоятиме на низькому ступені розвитку, бо такий народ. Звичайно, для мене це було б образливо.

                Я дуже не люблю розвішувати ярлики, але автор статті - класичний приклад расиста. Не сприймайте це як емоційно забарвлений термін.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.07.28 | Рюген

                  Процитированная статья

                  написана советским евреем, который пищал о якобы его дискриминации в СССР, а сам с легкостью готов дискриминировать кого угодно, непохожего на себя. Не будем показывать пальцами, на кого это смахивает на майдане. Кстати, по уровню образованности основные "этнические" группы в США ранжируются следующим образом (по убыванию): 1. Asian (mainly Indian and Chinese) 2. European 3. African-American, 4. Latinos. Как видим, раса не играет роли, т.к. в азиатов записали монголоидов китайцев и ЮВА, почти белых северных индийцев и пакистанцев, и почти черных дравидов Южной Индии. Кто такие Латинос - тоже вопрос. Там есть и креолы и индейцы и негры, и самбо, кто угодно.
                • 2009.07.29 | псевдоквази

                  Re: Ось і ілюстрація до теми -

                  texas aggie пише:
                  > Стаття настільки перебільшує реальність, що смілово можна назвати її неправдою. Стара (70-80-ті) хвиля радянської еміграції - політично дуже спеціальний народ.

                  > Я дуже не люблю розвішувати ярлики, але автор статті - класичний приклад расиста. Не сприймайте це як емоційно забарвлений термін.

                  Ви що, єврей не може бути расистом за визначенням, щоб він там не сказав! :-) Вам самому такий за це ярлик приклеють, що ой!

                  Загнув автор, звичайно, місцями... мабуть, начитався статей, де пишуть, що все в гамериках кльово (а таких, погодьтеся, переважна більшість) і кинувся гнути в іншу сторону...
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.07.29 | Брэндон

                    Не загнул, а недогнул

                    В США и Европе все эти явления, о которых с блеском много лет назад написал охаянный здесь профессор, усилились, а не ослабели. Так что статья актуальна, хотя на ихнюю действительность и не повлияет. Но не надо далеко ходить: ведь бабушки Черновецкого и азербайджанская мафия на рынках - это те же американские негры. Конечно, есть "хорошие" бабушки и "хорошие" азербайджанцы. Но почему им привилегии? Могут ли захватить, скажем, Владимирский рынок англичане? Нет. Так как подымут вой все слои образованщины от националистов украинских до националистов русских. А азербайджанцам -зеленый свет.

                    Адресная компенсация за подорожавшие коммунальные услуги столь же вредна, как и потворство мафии. Просто трудящиеся люди должны получать нормальные пенсии, а бывшие секретари райкомов, воры в законе и престарелые шлюхи, которые никогда не работали и не платили налогов (у секретарей супчик в их столовке стоил 5 копеек, так что их налоги были фикцией) должны получать маленькое пособие и не считаться пупом земли.

                    В науке те же тенденции. Человек никому не известен как исследователь, ничего не публикает в престижных журналах, а получает поддержку и становится профессором и академиком.

                    Вообще, надо оценивать работу и человека по результатам. Кстати, я знаю одного очень толкового американского негра-исследователя. И ему не нужны подачки, он вполне вписался в истеблишмент. А тянуть за уши какую-либо группу людей (шлюх, негров, геев, молодых, старых, больных) аморально и экономически катастрофично.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.07.29 | texas aggie

                      Re: Не загнул, а недогнул

                      Назвіть мені хоча б одного вченого (бажано професора), якого "витягнули" за те, що він негр, чи гомосексуаліст. Мені було б цікаво знати такі приклади.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.07.29 | псевдоквази

                        Надо примеров:

                        Мартин Лютер Кинг. Про то, что "доктор Кинг" плагиатор - смотрите на американских сайтах, мне про это попадалось уже не раз при том, что я специально эту тему не исследовал.

                        texas aggie пише:
                        > Назвіть мені хоча б одного вченого (бажано професора), якого "витягнули" за те, що він негр, чи гомосексуаліст. Мені було б цікаво знати такі приклади.

                        Или Вы про Украину?
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.07.29 | texas aggie

                          Re: Надо примеров:

                          Я хотів прикладів із academia (не у нашому, а західному розумінні). Мартіна Лютера Кінга ніхто вченим не називає. Ось перше речення, наприклад, Вікіпедії

                          Martin Luther King, Jr. (January 15, 1929 – April 4, 1968), was an American clergyman, activist and prominent leader in the African-American civil rights movement.

                          Він був доктором теології, що є дуже специфічною галуззю "науки". І кар'єри він у науці не робив.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2009.07.29 | псевдоквази

                            Re: Надо примеров:

                            Ну как же, везде пишут "Доктор Мартин Лютер Кинг", не иначе. Ну и в Америках да Европах теология - нормальная наука, как при СССР известные идеологические супернауки.

                            Ну и , как водиться, можно пойти от обратного: назовите, в самом деле, более-мение известного негра-ученого не из гуманитарной области. За 50 лет affirmative action уже можно было бы и вырастить... да только кроме "афро-лесбиянской социологии" (выражение одного американского блоггера на одном консервативном сайте) почему-то не очень и выходит.

                            А как Вы вообще полагаете, affirmative action - это здорово?
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2009.07.29 | texas aggie

                              Re: Надо примеров:

                              псевдоквази пише:
                              > Ну как же, везде пишут "Доктор Мартин Лютер Кинг", не иначе. Ну и в Америках да Европах теология - нормальная наука, как при СССР известные идеологические супернауки.

                              Клічка теж називають доктор (після захисту кандидатської), але вченим його не називає ніхто.

                              > Ну и , как водиться, можно пойти от обратного: назовите, в самом деле, более-мение известного негра-ученого не из гуманитарной области. За 50 лет affirmative action уже можно было бы и вырастить...

                              Я не впевнений, що affirmative action 50 років. Але це деталі.

                              > А как Вы вообще полагаете, affirmative action - это здорово?

                              Скоріше ні. Але логіка в ньому теж є. Майбутнє дітей, і їх інтелект дуже залежить від матеріального та освітнього рівня батьків (можливо більше ніж із генетичних причин), і якщо нічого взагалі не робити, це замкнене коло розірвати не вдастся.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2009.07.29 | псевдоквази

                                Вчений Х чи Доктор Х?

                                texas aggie пише:

                                > Клічка теж називають доктор (після захисту кандидатської), але вченим його не називає ніхто.
                                >
                                Візьмемо, наприклад, Фейнмана. Ви ж погодитесь, що він - вчений. Але його називали "Доктор Фейнман", а не "Вчений Фейнман". Вас, мабуть, теж ніхто "Вченим ХХХ" не кличе...
                                Якщо той же ж Клічко для своєї дисертації робив якісь дослідження - то він таки вчений (про калібр поки помовчимо), і це логічно випливає з того факту, що він - доктор (кандидат), а якщо ні - то плагіатор або ж покупець дисертації.
                        • 2009.07.31 | MacMacLeod

                          Захід одурів остаточно

                          Ось ot одна божевільна стаття гендерно оскаженілої дурепи про те, що британських учених Вікnоріанської ери з вусами, бакенами та бородами не треба прославляти, бо вони не чорношкірі та не жінки.

                          MacLeod: Nature V 460 N 7255 page 572 (2009)

                          The invention of heroes. The Western public’s misapprehension that genius in science is always male and caucasian is partly a legacy of Victorian politics, says Christine MacLeod.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2009.07.31 | черный профессор

                            дочитывать надо

                            MacMacLeod пише:
                            > Ось ot одна божевільна стаття гендерно оскаженілої дурепи про те, що британських учених Вікnоріанської ери з вусами, бакенами та бородами не треба прославляти, бо вони не чорношкірі та не жінки.
                            >
                            > MacLeod: Nature V 460 N 7255 page 572 (2009)
                            >
                            > The invention of heroes. The Western public’s misapprehension that genius in science is always male and caucasian is partly a legacy of Victorian politics, says Christine MacLeod.

                            Там наоборот написано, дочитывать надо.

                            It's unreasonable to heap serious blame on the white, whiskered Victorians — immortalized in stone and marble — for well-known gender and ethnic biases in recruitment.
                      • 2009.07.29 | Брэндон

                        Re: Не загнул, а недогнул

                        А как я вам эти примеры достану? Я знаю американских ученых, а не американских бездельников. Они существуют, эти дяди и тети, но не на ведущих конференциях и страницах ведущих журналов.

                        То же самое в Украине. Я случайно знаю даму, которая на одной (не своей) формуле существует в науке больше 30 лет. Но в науке-то она не светится. И она не лесбиянка, и не негритянка. Правда, у нее муж профессор. Это наш родной отбор "лучших". Ну, а про Патриляк уже многие тут писали.
                      • 2009.07.29 | Брэндон

                        Re: Не загнул, а недогнул

                        Да, вот еще, специально для вас. Я несколько раз порывался поехать, а иногда и ездил на так называемые гордоновские конференции. Так там задают в анкетах вопросы о расе и при отборе участников дают преференции людям "небелой" расы, которую эти дебилы называют кавказской (для наших скинхедов, в аккурат). Прорвавшись пару раз, я видел там смуглых льготников: серые мышки, молчат, не выступают, даже постер не вешают. А еще они пива не пьют, что меня от них отвратило окончательно.
            • 2009.07.28 | Рюген

              Если на то пошло,

              то если бы власти в этой стране следовали Вашим же принципам, Вы бы из Вашей клуни никогда за пределы 4 класса бы не выбрались.
  • 2009.07.25 | Ігор

    Re: У Київському університеті склалася "вкрай складна ситуація"

    Вступ до університету - це ж не гарантія його закінчення? Хай позбавляють стипендії, виганяють після першого семестру, наступного року пільговиків буде менше.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.07.25 | псевдоквази

      Ще чого!

      Ігор пише:
      > Вступ до університету - це ж не гарантія його закінчення? Хай позбавляють стипендії, виганяють після першого семестру, наступного року пільговиків буде менше.

      В моїй конторі керівники відкрито розповідали, що міністерство ставить задачу досягти такого - скільки зайшло, стільки ж вийшло. Обгрунтування начебто в раціональному використанні бюджетних коштів.
      Крім того, хай Вам буде відомо, що більшості пільговиків (ті ж сироти!) неможливо позбавити стипендій, аби трояки які були, то буде й стипендія. Та й в кого піднімиться рука вигнати сиротинку (хай навіть з купленою довідкою - а ну, спробуй довести, що вона куплена - у ВНЗ не передбачено слідчих відділів).

      Так що оте все не спрацює. Як воно туди потрапило, так всьо..

      А ще дивіться тут - http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_osvita&trs=-1&key=1248498581&first=1248508935&last=1247673593 :)
    • 2009.07.25 | Студент 70-х

      Старческие воспоминания о студенчестве в КГУ

      Время -- вторая половина 70-х.
      Место -- один из естественных факультутов КГУ.
      Конкурс на место 4-5.
      Набор -- 120. Закончили 90. Дипломы с отличием -- до 10.
      Из доживших до наших дней (кстати, некоторые принимали участие в ликвидации Чернобольской катастрофы) -- до 10 докторов (разных наук), около 20 кандидатов. За рубежом на Западе -- 8.
      Спилось, кажется, четверо, из которых один начал это дело еще в армии до поступления.И даже два известных "политолога", вещающих по ящику. Один, правда, исчез из медийного пространства. Но зато другой ого-го! Но это, как говорится, ошибка эксперимента.
      В этом году появился один член-корреспондент, который на порядок превосходит по показателям ISI всех своих новых коллег по отделению.
      Замечу, что в те времена теперешний ректор был комсомольским боссом и с тех пор спешно перелезал из одного начальствующего кресла в другое. Настоящий аккадемик двух академий.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.07.25 | псевдоквази

        Re: Старческие воспоминания о студенчестве в КГУ

        Студент 70-х пише:
        > Время -- вторая половина 70-х.
        > Замечу, что в те времена теперешний ректор был комсомольским боссом и с тех пор спешно перелезал из одного начальствующего кресла в другое. Настоящий аккадемик двух академий.

        А есть ли где-нибудь еще ректор не из бывших комсюков? Как в песне поется: "Г...о не тонет ни в воде, ни в крови..." (ГО)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.28 | киевлянин

          Re: Старческие воспоминания о студенчестве в КГУ

          псевдоквази пише:
          > Студент 70-х пише:
          > > Время -- вторая половина 70-х.
          > > Замечу, что в те времена теперешний ректор был комсомольским боссом и с тех пор спешно перелезал из одного начальствующего кресла в другое. Настоящий аккадемик двух академий.
          >
          > А есть ли где-нибудь еще ректор не из бывших комсюков? Как в песне поется: "Г...о не тонет ни в воде, ни в крови..." (ГО)

          узнайте прошлое ак Згуровского (ректора КПИ). Мне кажетсЯ - это Партком, прошлое Таланчука - это Профком. Не понимаю, как мог такой вопрос возникнуть. Их же тысячи и тысячи - администраторы а ранее деятели разных мастей.
      • 2009.07.25 | 2

        Re: Старческие воспоминания о студенчестве в КГУ

        Студент 70-х пише:
        > В этом году появился один член-корреспондент, который на порядок превосходит по показателям ISI всех своих новых коллег по отделению.

        Речь идет о Зайце?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.07.27 | Студент 70-х

          To 2 -- нет



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".