МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Перелік документів для реєстрації статуту релігійної громади

11/24/2002 | Горицвіт

1. Заява релігійної громади за підписом не менш як 10 осіб (що досягли 18-річного віку), які її утворили – 1 примірник.
2. Статут (зміни і доповнення статуту) – 3 примірники.
3. Протокол загальних зборів релігійної громади, на яких прийнято статут – 1 примірник.
4. Заява щодо юридичної адреси релігійної громади – 1 примірник.
Документи необхідно подавати у Відділ (Управління) у справах релігій відповідної обласної (або міської – у містах Києві та Севастополі) державної адміністрації.


http://www.risu.org.ua/content.php?page_id=155&l=ua

Відповіді

  • 2002.11.28 | Горицвіт

    а ось практична користь від реєстрації громади:


    Верховна Рада розглянула також у першому читанні проект Закону "Про внесення зміни до ст.ст. 17, 30 Закону України "Про загальний військовий обов'язок і військову службу", внесений народними депутатами України Олександром Турчиновим, Леонідом Черновецьким, Василем Онопенком. Законопроект передбачає: надання відстрочки від призову призовникам, які є священнослужителями і займають посаду в одній із зареєстрованих у встановленому порядку релігійних організацій, - на весь час роботи священнослужителями; звільнення від проходження навчальних зборів осіб, які мають духовний сан і посаду в одній із зареєстрованих у встановленому порядку релігійних організацій.

    (ukrop.com)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.11.28 | Анатолій

      Re: а ось практична користь від реєстрації громади:

      Це не користь, пане Горицвіт, а ще одна "лазєйка" щоби злиняти від армії. Раніше платили за довідку, котра давала змогу злиняти від армії, лікарям. А тепер будуть платити ще і попам. Ура, наші хлопці будуть мати ще одну можливість. Пізніше приймемо закони, що якщо хлопець входить до бандитської бригади -відстрочка, якщо педераст-відстрочка, якщо валютний кидала - відстрочка, якщо син попа - відстрочка, ну і так далі. Аж доки наша армія не стане професійною, доти і будуть прийматися такі закони. І депутатам робота, і юристам, і військовим. Всі при ділі. Клас.
      Анатолій
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.11.29 | Горицвіт

        Re: а ось практична користь від реєстрації громади:

        Анатолій пише:
        > Це не користь, пане Горицвіт, а ще одна "лазєйка" щоби злиняти від армії.


        Ну але ж користь для тих людей, які скористаються.


        Анатолій пише:
        > Це не користь, пане Горицвіт, а ще одна "лазєйка" щоби злиняти від армії. Раніше платили за довідку, котра давала змогу злиняти від армії, лікарям. А тепер будуть платити ще і попам. Ура, наші хлопці будуть мати ще одну можливість. Пізніше приймемо закони, що якщо хлопець входить до бандитської бригади -відстрочка, якщо педераст-відстрочка, якщо валютний кидала - відстрочка, якщо син попа - відстрочка, ну і так далі. Аж доки наша армія не стане професійною, доти і будуть прийматися такі закони. І депутатам робота, і юристам, і військовим. Всі при ділі. Клас.


        Бандити і так не ходять в армію.

        Мені здається, логіка в тому, що керівники релігійних громад -- це вчителі, і не повинні покидати своїх учнів, бо це було б жорстоко.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.12.02 | Анатолій

          Re: а ось практична користь від реєстрації громади:

          Все було б добре, пане Горицвіт, якби ці керівники були насправді вчителями. Але, як правило, це є закомплексовані юдеохристиянством спеціалісти з догматики. То чому ж, спитаю вони навчать україців, любити бога Ізраїлева? рівнятися на юдео-західні матеріальні принципи?
          Але ж учитель має давати знання, а не догмат, а тому сам має бути вільний від догмату. А Ви що думаєте про це?
          З повагою, Анатолій
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.12.02 | Горицвіт

            Re: а ось практична користь від реєстрації громади:

            Анатолій пише:
            > Все було б добре, пане Горицвіт, якби ці керівники були насправді вчителями. Але, як правило, це є закомплексовані юдеохристиянством спеціалісти з догматики.

            Пане Анатолій, кожен може утворити релігійну громаду. Якщо я правильно зрозумів законодавство, збираєте 10 чи скільки там людей, пишете статут і реєструєте. Отримуєте печатку, банківський рахунок і можливість не йти в армію (для тих, для кого це актуально).

            А щоб проповідувати, не треба навіть печатки. Було б що проповідувати. І стільки різної фіґні зараз проповідується ---

            Я вважаю, що це добре. Принаймні людина, яка хоче щоб їй проповідували, має вибір. Чи піти слухати цілительку Марфу, чи свідків Єгови, чи російських православних, чи тантричний секс, чи трансцедентальну медитацію, чи бахаїстів, чи оріянців. І кожна з цих релігій має свої привабливі риси.

            В першу чергу естетичні. Наприклад, в православних і в католиків величні храми. В католиків гарно співають і грають на органі. Тантричний секс я не пробував, але звучить заманливо. Свідки Єгови повинні подобатися жінкам, бо там проповідують молоді симпатичні хлопці в чорних відпрасованих костюмах. І так далі.

            У цьому ряду різні види українського неоязичництва привабливі тим, що практикують українські народні традиції: віночки там, пісні. Я дещо бачив, це справді гарно.

            > То чому ж, спитаю вони навчать україців, любити бога Ізраїлева?
            > рівнятися на юдео-західні матеріальні принципи?
            > Але ж учитель має давати знання, а не догмат, а тому сам має бути вільний від догмату. А Ви що думаєте про це?

            :-)). Тобто проповідник має не вірити в те, що він проповідує? Нагадує православних (християнських) священиків... вони й несуть знання?

            Пане Анатолію, а Ви вірите в ту всю... в те, що самі тут проповідуєте?


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".