МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

01/09/2003 | Анатолій
Шановні панове!
За ініціативою пана Пінчука, та і за моєю, відкриваємо цю тему, для того, щоби віруюча людина будь-якої віри та номінації, або атеїстична людина, виклали тут своє бачення щодо мети приходу та вчення Ісуса Христа.
З повагою та з очікуванням на цікаву дискусію,
Анатолій

Відповіді

  • 2003.01.09 | Лана

    Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина! Якось дивно звучить ...

    Що значить "спадщина"? Я би сказала "наслідки". Ісус прийшов на замлю з новин законом, не нищивши старого. Він приніс -ЛЮБОВ!
    В моєму розумінні, Бог є -ЛЮБОВ. Хто любить ближнього свого, той удостоїться Божої любові. На жаль, мало хто прийняв цей закон до свого серця. Так довго, як людина не навчиться по справжньому любити, так довго буде лихо на землі. Сатана панує на цьому світі, показуючи різні принади та спокуси. Так, як Сатана хотів спокусити Ісуса на горі, коли Він молився і це все відкинув Христос, так і людина мусить зрозуміти, що земні багатства є тимчасові і не збирати добро для себе тут. Нашим христіянським обовязком є допомогати ближньому, а Бог допоможе нам жити у Його ласці. І так вернуся до слова "наслідки".
    Христос прийшов і дав нам приклад, як жити. Не всі ідуть Його стежками, але більшість старається наближитись до Христа. Як сказано в біблії- "багато покликаних, та мало вибраних-" То ж стараймося бути ось тими "вибраними".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.01.09 | Вільнодум

      Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

      Дякую Анатолій за ініціативу початку цієї теми! Для мене це є найцікавіша тема, бо вона йде до СУТІ ВЧЕННЯ ХРИСТА. Більшість диспутів ведеться про НАСЛІДКИ його вчення, їх інтерпретацію, і дуже рідко хтось робить аналіз самого вчення. Я знаю тільки декілька таких зусиль. Найкраще, на мою думку, було зроблене Левом Товстим в його релігійних творах, як то: "В чём моя вера", "Краткое изложение Евангелия", "Царство Божие внутри нас", і інших. Ви пропонуєте учасникам цього форуму висловитися про те, як вони розуміють вчення Христа. Чудова пропозиція і я її підтримаю особисто, написавши моє розуміння. Для цього мені потрібен буде день, чи два. Я пропоную не робити дописи довгими, а писати коротко про саму суть. В моєму випадку це буде дві-три сторінки, не більше.

      До скорого.
  • 2003.01.09 | P.M.

    Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

    Голвна суть Христового вчення - отримання найбільшого божого дару ЛЮБОВИ.

    Головна мета Христового вчення - спасіння своєї власної душі і досягнення життя вічного у Раю.
    Також Христова наука допомагає владнати своє земне життя.

    Р.М.
  • 2003.01.09 | Рибалка

    Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

    Христос Рождається!
    Ось почитайте: http://www.krotov.org/library/i/iriney/ap_prop.html
    Тут про Ісуса багато сказано.
    Ця праця мені дуже сподобалась, думаю кожному треба це прочитати щоб зрозуміти хто Він і що Він вчив.
    Почитайте до кінця, думаю ви багато для себе візьмете.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.01.09 | orthodox

      Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

      Благодарю, Анатолий...
      Наследие, оставленное нам Господом нашим Иисусом Христом дейсвительно Велико.
      Бог соделался человеком для того чтобы человек мог стать богом, гласит мудрость великих учителей Церкви. Обрести плноту Бытия и единения с Отцом... Отцом Любви. Господин соделался рабом, пострадал за раба, разорвав фатальные цепи... оковы смерти. Тем показал рабу, что тот уже не раб а свободное чадо Любви, ибо Великой Жертвенной Любвью был искуплен от рабских пут некогда самовольно возложенных на себя. Наследие Христа - есть Христос, Его Откровение и Тайна. Воистину Тайна Любви... Аминь.
    • 2003.01.09 | Лана

      Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

      Вже сама назва насторожує про однобічність і не розуміння історії. Як можна ставити назву "Історія древньої Россії". А тоді починати говорити про княгиню Ольгу, княза Володимира. Ці князі були на РУСІ а не в РОССІЇ.
      Дальше читання вже мене не цікавило. Краще раджу таки читати біблію.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.01.10 | Рибалка

        Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

        Христос Рождається!
        Лана пише:
        > Вже сама назва насторожує про однобічність і не розуміння історії. Як можна ставити назву "Історія древньої Россії". А тоді починати говорити про княгиню Ольгу, княза Володимира. Ці князі були на РУСІ а не в РОССІЇ.
        > Дальше читання вже мене не цікавило. Краще раджу таки читати біблію.
        (Р)Я дав Вам конкретне посилання на конкретну працю і мені сподобалася ця праця Іларіонтія. Це що вона викладена на цьому сайті не применшує її вагу і силу. І це посилання стосується темі. Питання історії обговорюються на спецфорумі "Історія" тому я не буду розвивати тут цю тему.
        Лано будьте уважнішими, і не робіть швидких і необдуманих висновків.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.01.10 | Георгій Пінчук

          Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

          Рибалка пише:

          > (Р)Я дав Вам конкретне посилання на конкретну працю і мені сподобалася ця праця Іларіонтія.

          (ГП) Точніше, Іринея Ліонського (130-202 рр. н.е.). Це дійсно дуже цікавий твір (хоча я не розумію, чому б його авторам того сайту не перекласти на сучасну російську мову, заради ясності). Іриней був одним з найвидатніших вчителів ранньої християнської церкви. Про нього відомо, що він народився в Малій Азії (сучасна Туреччина), але ще в молоді роки перебрався до Галлії (сучасна Франція), і у 177 р. став єпископом Ліона (який тоді називався Лугдунум). Також відомо, що Іриней мав дуже м'який, лагідний характер, його називали миротворцем. Його головна праця називається "Проти єресей." В ній він полемізує головним чином з так званими гностиками, тобто людьми, які не визнавали зв'язку між Старим і Новим Завітами і намагалися пояснити вчення Христа і апостолів, використовуючи оккультні концепції. Іриней особливо сильно критикував гностиків за те, що ті не визнавали реального існування Христа як людини. В цьому він розвивав тезу Св. Івана, що християни повинні визнавати, що Христос "прийшов був у плоті" (2 Івана 7:1). (Але ні Св. Іван, ні Іриней не писали, що "БОГ прийшов був у плоті"). Іриней також багато зробив для організаційного зростання ранньої церкви, для зміцнення авторитету єпископів у справах віри. ("World Book Encyclopedia," 1994, vol. 10, p. 429).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.01.10 | Рибалка

            Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

            Георгій Пінчук пише:
            > Рибалка пише:
            >
            > > (Р)Я дав Вам конкретне посилання на конкретну працю і мені сподобалася ця праця Іларіонтія.
            >
            > (ГП) Точніше, Іринея Ліонського (130-202 рр. н.е.).
            (Р)Дяку за поправку.

            Це дійсно дуже цікавий твір (хоча я не розумію, чому б його авторам того сайту не перекласти на сучасну російську мову, заради ясності).
            (Р)Так, булоб добре його мати перекладеним на українську мову, бо я помітив, що Лана відчуває упередженість до російської.

            Іриней був одним з найвидатніших вчителів ранньої християнської церкви. Про нього відомо, що він народився в Малій Азії (сучасна Туреччина), але ще в молоді роки перебрався до Галлії (сучасна Франція), і у 177 р. став єпископом Ліона (який тоді називався Лугдунум). Також відомо, що Іриней мав дуже м'який, лагідний характер, його називали миротворцем. Його головна праця називається "Проти єресей." В ній він полемізує головним чином з так званими гностиками, тобто людьми, які не визнавали зв'язку між Старим і Новим Завітами і намагалися пояснити вчення Христа і апостолів, використовуючи оккультні концепції. Іриней особливо сильно критикував гностиків за те, що ті не визнавали реального існування Христа як людини. В цьому він розвивав тезу Св. Івана, що християни повинні визнавати, що Христос "прийшов був у плоті" (2 Івана 7:1). (Але ні Св. Іван, ні Іриней не писали, що "БОГ прийшов був у плоті"). Іриней також багато зробив для організаційного зростання ранньої церкви, для зміцнення авторитету єпископів у справах віри. ("World Book Encyclopedia," 1994, vol. 10, p. 429).
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.01.10 | orthodox

              Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

              Георгий... вас ничто не может остановить, но

              читаем 1 послание Апостола Иоанна Богослова (5:20): "Знаем также, что Сын Божий пришел и дал нам свет и разум, да познаем Бога истинного и да будем в истинном Сыне Его Иисусе Христе. Сей есть истинный Бог и жизнь вечная".

              Читаем труды священномученика Иренея
              (против ересей, глава XXI, Защищение пророчества Исаии (Ис. 7, 14) и история перевода семидесяти)
              1. Итак Бог сделался Человеком и Сам Господь спас нас, дав нам знамение Девы.

              ??? :-)

              Р.S.: "Иларионтий"... хит...:-)))
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.01.10 | Георгій Пінчук

                Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

                orthodox пише:
                > Георгий... вас ничто не может остановить, но
                >
                > читаем 1 послание Апостола Иоанна Богослова (5:20): "Знаем также, что Сын Божий пришел и дал нам свет и разум, да познаем Бога истинного и да будем в истинном Сыне Его Иисусе Христе. Сей есть истинный Бог и жизнь вечная".

                (ГП) Річ у тому, що грецьке слово "естін" тут перекладене як "є." Але воно може бути також перекладене як "представляє, репрезентує" (згідно з книжкою Свідків "Роздуми над Св. Письмом," саме так це слово перекладене у Моффата (1934), Лефевра (1928), і в деяких інших сучасних перекладачів. Якщо це так, тоді цей вірш з 1 Івана читається, "цей (Христос) репрезентує істинного Бога і вічне життя."

                > Читаем труды священномученика Иренея
                > (против ересей, глава XXI, Защищение пророчества Исаии (Ис. 7, 14) и история перевода семидесяти)
                > 1. Итак Бог сделался Человеком и Сам Господь спас нас, дав нам знамение Девы.

                (ГП) Тут я не можу нічого сказати, оскільки я цієї праці Іринея ще не читав. Обов"язково прочитаю, дякую за посилання.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2003.01.10 | orthodox

                  греческая лингвистика

                  (ГП) Річ у тому, що грецьке слово "естін" тут перекладене як "є." Але воно може бути також перекладене як "представляє, репрезентує" (згідно з книжкою Свідків "Роздуми над Св. Письмом," саме так це слово перекладене у Моффата (1934), Лефевра (1928), і в деяких інших сучасних перекладачів. Якщо це так, тоді цей вірш з 1 Івана читається, "цей (Христос) репрезентує істинного Бога і вічне життя.

                  Репрезентация... вполне соответствует американскому восприятию тонких материй через призму, присущие этой нации предприимчивость и бизнесс "энгейджмент".
                  Я не знаток греческого, и поэтому стараюсь вести диспут сугубо с богословской точки зрения. Мне зачастую было странно слушать ваше толкование греческого текста основанное на европейских или американских переводах и я задавался вопросом: "Неужто православные греки настолько невежественны в знании собственного современного и ортодоксального языка, что позволяют себе исповедовать Бога - в Троице ипостасей, Боговоплощение, Евхаристию и т.д., по своему толковать Евангелие, вводя в заблуждение всю честную Вселенную..." Георгий, простите за нескромный вопрос, но в какой мере вы лично владеете греческим?;-)

                  "Аксион эстин" - Достойно есть... - такими словами начинается хвалительная молитва Богородице. "Есть" употребляется в смысле "is", инфинитив "to be". И в большинстве греческих религиозных текстов "эстин" употребляется именно для того, чтобы произвести идентификацию кого/чего-либо... определить: who/what IS it?

                  Аминь.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2003.01.10 | Георгій Пінчук

                    Re: греческая лингвистика

                    orthodox пише:
                    >
                    > Репрезентация... вполне соответствует американскому восприятию тонких материй через призму, присущие этой нации предприимчивость и бизнесс "энгейджмент".

                    (ГП) Я не впевнений, що переклади Моффата і Лефевра американські.

                    > Я не знаток греческого, и поэтому стараюсь вести диспут сугубо с богословской точки зрения. Мне зачастую было странно слушать ваше толкование греческого текста основанное на европейских или американских переводах и я задавался вопросом: "Неужто православные греки настолько невежественны в знании собственного современного и ортодоксального языка, что позволяют себе исповедовать Бога - в Троице ипостасей, Боговоплощение, Евхаристию и т.д., по своему толковать Евангелие, вводя в заблуждение всю честную Вселенную..."

                    (ГП) Може, річ не в "невежестве," а в тому, що після Вселенських Соборів просто *не можна* трактувати Біблію інакше. Імператор Констянтин оголосив Арія "єретиком." Все... при чому тут "вежество" чи "невежество?"

                    >Георгий, простите за нескромный вопрос, но в какой мере вы лично владеете греческим?;-)

                    (ГП) Не володію, але при чому тут я? Я ж посилаюся на відомих фахівців - Моффата, Лефевра. Вони ж володіли грецькою мовою - як інакше вони зробили б свої переклади Нового Завіту?

                    > "Аксион эстин" - Достойно есть... - такими словами начинается хвалительная молитва Богородице. "Есть" употребляется в смысле "is", инфинитив "to be". И в большинстве греческих религиозных текстов "эстин" употребляется именно для того, чтобы произвести идентификацию кого/чего-либо... определить: who/what IS it?

                    (ГП) Все вірно, але коли поліцейський каже злочинцеві під час арешту, "I am the law here, don't you dare resist the law!" - він же не має на увазі, що він дійсно, буквально Є закон.Тобто, дієслово "to be" МОЖЕ вживатися в розумінні "бути," а МОЖЕ і в розумінні "представляти." Очевидно, якщо Моффат і Лефевр праві, грецьке дієслово "estin" також може означати "є," а може й "представляє" (якщо Вам не подобається "репрезентує").

                    > Аминь.

                    (ГП) І Вам дякую.
                • 2003.01.10 | Лана

                  Re:Конкретне питання для пана Пінчука

                  Шановний пане Пінчук!

                  З Ваших дописів бачу, що ви належите до секти "Свідки Єгови". Це Ваш вибір і я не збираюся Вас переконувати в одну чи іншу сторону.
                  Просто маю питання, щодо Вашого вірування. Чи Ви рахуєте Ісуса Христа Богом, чи лише Божим представником? Чи Ви вірите у святих? Чи молитесь до них за поміччю? Чи Ви рахуєте гріхом, мати ікони і молитися дивлячись на них? Чи величаєте Матір Божу? Чи Вам залежить на національній церкві, чи будь яка задовольняє Вас? І останнє, чи Ви вірите в Святу Троїцю. Ось бачите, замісто одного питання поставила Вам декілька. Якщо Ви є щирий "Свідок", думаю, що відповіді я знаю. Але питання ставлю до Вас як людини, яка знає багато про релігії та вірування. Чекаю Вашої реакції.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2003.01.10 | Георгій Пінчук

                    Re:Конкретне питання для пана Пінчука

                    Лана пише:
                    > Шановний пане Пінчук!
                    >
                    > З Ваших дописів бачу, що ви належите до секти "Свідки Єгови".

                    (ГП) Ні, пані Лано, не належу! Але я дійсно зустрічаюся з ними один раз на тиждень (не я до них іду - вони до мене), і читаю разом з ними Біблію. Крім того, як особисто знайомий з кількома родинами Свідків.

                    >Це Ваш вибір і я не збираюся Вас переконувати в одну чи іншу сторону.
                    Просто маю питання, щодо Вашого вірування. Чи Ви рахуєте Ісуса Христа Богом, чи лише Божим представником?

                    (ГП) Я не можу сказати, що визначився в цьому питанні. Біблія дійсно кілька разів називає Христа "богом" або "божественним" (грецьке слово "теос" без визначального артиклю). Але вона, з іншого боку, називає Всемогутнім Богом тільки Отця Христа, а не його самого. Сам Христос ніколи не каже про себе, що він точно такий самий Бог, як і його Отець. І апостоли Павло, Петро і Іван, хоча вони багато разів кажуть, що Христос представляє Бога, ніколи не говорять про Христа як про "так само Бога, як його Отець Бог." Христос вчив своїх учнів вірити в Бога *І ТАКОЖ* в нього, Христа (Івана 14:2). Христос казав про свого Отця, що той є ЄДИНИМ істинним Богом (Івана 17:3), і що той є "його (Христа) Богом і вашим (людей) Богом" (Івана 20:17). Тому мені здається слушним уважно придивитися і подумати, що сам Христос (а не церковні авторитети) говорить про себе, чим він сам хоче, щоби ми його вважали.

                    >Чи Ви вірите у святих?

                    (ГП) Звичайно, я вірю, що вони існують. Перші християни, такі як апостоли, Св. Марія, євангелісти, перші проповідники Доброї звістки безумовно були святими.

                    >Чи молитесь до них за поміччю?

                    (ГП) Ні. Я молюся взагалі надзвичайно рідко (що погано), як правило разом з кимось, і, коли роблю це, звертаюся тільки до самого Бога, говорячи до нього "Боже" або "Отче." Думаю, що Христос саме так вчив робити своїх учнів.

                    >Чи Ви рахуєте гріхом, мати ікони і молитися дивлячись на них?

                    (ГП) Ні, не рахую. Я не засуджую людей, які щиро це роблять.

                    >Чи величаєте Матір Божу?

                    (ГП) Св. Марію я надзвичайно глибоко поважаю, вважаю святою жінкою, але не молюся до неї.

                    > Чи Вам залежить на національній церкві, чи будь яка задовольняє Вас?

                    (ГП) Я найкраще себе почуваю в українській церкві, де люди моляться українською мовою. Також найбільше люблю читати Біблію саме українською мовою (особливо дуже гарний, співучий переклад проф. Івана Огієнка). Але я також добре себе почуваю і в церквах, де люди говорять і моляться англійською мовою. Я цю мову також дуже люблю і непогано знаю, хоча вона мені й не рідна.

                    >І останнє, чи Ви вірите в Святу Троїцю.

                    (ГП) Я абсолютно вірю в реальність Отця, Сина і Святого Духа, але мені важко сприйняти положення, що вони є трьома особами одного Бога. (Див. вище про Христа.)

                    >Ось бачите, замісто одного питання поставила Вам декілька. Якщо Ви є щирий "Свідок", думаю, що відповіді я знаю. Але питання ставлю до Вас як людини, яка знає багато про релігії та вірування. Чекаю Вашої реакції.

                    (ГП) Я не є Свідком Єгови, і готових твердих відповідей на ці дуже важливі запитання часто не маю. Але я знаю з історії, що суперечки фахівців про ту чи іншу галузь знання іноді досить брутально переривалися можновладцями. У 1948 році в Москві відбулася сумнозвісна 5-а сессія ВАСГНІЛ (Всесоюзної Академії сільськогосподарських наук імені Леніна), на якій Т.Д. Лисенко сказав: "Генетики думають, що ми будемо з ними дискутувати. Але я ось маю листа від товариша Сталіна, який підтримує мою точку зору, що ніяких генів не існує. Тому ми будемо не сперечатися з генетиками, а викривати їх як ворогів народу." Чи не те саме відбулося під час Нікейського Собору 325 року? Адже відомо, що на стороні прихильника догмату Трійці Афанасія виступив сам імператор Констянтин (як товариш Сталін...) Ось ми з того часу й не думаємо над тим, а що ж хотів сказати його опонент Арій, і чому, а тільки викриваємо його і Свідків Єгови як "ворогів народу..." Або продовжуємо розробляти аналогії - Бог один, як сонце, але він (вони?) також три, як саме сонце, тепло і світло, або Бог один, як якась деталь машини, але його (їх?) також три, як можуть бути три проекції цієї деталі на кресленні...
                • 2003.01.11 | Рибалка

                  Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

                  Георгій Пінчук пише:
                  > orthodox пише:
                  > > Георгий... вас ничто не может остановить, но
                  > >
                  > > читаем 1 послание Апостола Иоанна Богослова (5:20): "Знаем также, что Сын Божий пришел и дал нам свет и разум, да познаем Бога истинного и да будем в истинном Сыне Его Иисусе Христе. Сей есть истинный Бог и жизнь вечная".
                  >
                  > (ГП) Річ у тому, що грецьке слово "естін" тут перекладене як "є." Але воно може бути також перекладене як "представляє, репрезентує" (згідно з книжкою Свідків "Роздуми над Св. Письмом," саме так це слово перекладене у Моффата (1934), Лефевра (1928), і в деяких інших сучасних перекладачів. Якщо це так, тоді цей вірш з 1 Івана читається, "цей (Христос) репрезентує істинного Бога і вічне життя."
                  (Р)І знову припущення...Невже такі припущення дають підстави перекручувати вчення, на цих припущеннях будувати секти?

                  > > Читаем труды священномученика Иренея
                  > > (против ересей, глава XXI, Защищение пророчества Исаии (Ис. 7, 14) и история перевода семидесяти)
                  > > 1. Итак Бог сделался Человеком и Сам Господь спас нас, дав нам знамение Девы.
                  >
                  > (ГП) Тут я не можу нічого сказати, оскільки я цієї праці Іринея ще не читав. Обов"язково прочитаю, дякую за посилання.
                  (Р)Базуючись на незнанні ви зробили хибний висновок. Не гарно з вашої сторони, а ви ще дорікаєте Лисенку за те що він також незнаючи (а може спеціально), що є гени нищив генетику...
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2003.01.11 | Георгій Пінчук

                    Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

                    Рибалка пише:

                    > > (ГП) Річ у тому, що грецьке слово "естін" тут перекладене як "є." Але воно може бути також перекладене як "представляє, репрезентує" (згідно з книжкою Свідків "Роздуми над Св. Письмом," саме так це слово перекладене у Моффата (1934), Лефевра (1928), і в деяких інших сучасних перекладачів. Якщо це так, тоді цей вірш з 1 Івана читається, "цей (Христос) репрезентує істинного Бога і вічне життя."
                    > (Р)І знову припущення...Невже такі припущення дають підстави перекручувати вчення, на цих припущеннях будувати секти?

                    (ГП) Ні, це не припущення. Це констатація ФАКТУ (не мною, а фахівцями Моффатом і Лефевром), що слово "естін" може перекладатися або як "є," або як "представляє." Як я вже писав п. Ортодоксу, дієслово "to be" в англійській мові так само вживається або в значенні "бути," або в значенні "представляти." Наприклад, коли поліцейський або суддя каже, "I am the law here," ("я є закон"), він має на увазі, що він предcтавляє закон.

                    > > > Читаем труды священномученика Иренея
                    > > > (против ересей, глава XXI, Защищение пророчества Исаии (Ис. 7, 14) и история перевода семидесяти)
                    > > > 1. Итак Бог сделался Человеком и Сам Господь спас нас, дав нам знамение Девы.
                    > >
                    > > (ГП) Тут я не можу нічого сказати, оскільки я цієї праці Іринея ще не читав. Обов"язково прочитаю, дякую за посилання.
                    > (Р)Базуючись на незнанні ви зробили хибний висновок. Не гарно з вашої сторони, а ви ще дорікаєте Лисенку за те що він також незнаючи (а може спеціально), що є гени нищив генетику...

                    (ГП) Приймаю критику. Я дійсно поспішив з Іринеєм.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2003.01.11 | Рибалка

                      Re:A чим же Вам сподобався цей російській"сайт"

                      Георгій Пінчук пише:
                      > Рибалка пише:
                      >
                      > > > (ГП) Річ у тому, що грецьке слово "естін" тут перекладене як "є." Але воно може бути також перекладене як "представляє, репрезентує" (згідно з книжкою Свідків "Роздуми над Св. Письмом," саме так це слово перекладене у Моффата (1934), Лефевра (1928), і в деяких інших сучасних перекладачів. Якщо це так, тоді цей вірш з 1 Івана читається, "цей (Христос) репрезентує істинного Бога і вічне життя."
                      > > (Р)І знову припущення...Невже такі припущення дають підстави перекручувати вчення, на цих припущеннях будувати секти?
                      >
                      > (ГП) Ні, це не припущення. Це констатація ФАКТУ (не мною, а фахівцями Моффатом і Лефевром), що слово "естін" може перекладатися або як "є," або як "представляє." Як я вже писав п. Ортодоксу, дієслово "to be" в англійській мові так само вживається або в значенні "бути," або в значенні "представляти." Наприклад, коли поліцейський або суддя каже, "I am the law here," ("я є закон"), він має на увазі, що він предcтавляє закон.
                      (Р)Маю на увазі, що перекладачі Біблії знали як саме треба перекладати, і те що це слово може перкладатися і так і так не дає підстав для відкидання божественості Христа. Цікаво чи є тут фахівець, бо саме по собі слово може перекладатися по різному, а вреченні чи воно зберігає гармонію? Чи узгоджені форми слова?

                      > (ГП) Приймаю критику. Я дійсно поспішив з Іринеєм.
                      (Р)Вам плюс. А з Іваном?
  • 2003.01.09 | Георгій Пінчук

    Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

    Дійсно надзвичайно цікава тема. Дякую, п. Анатолію і інші, за її започаткування і розвиток.

    Я маю поки що тільки декілька дуже коротких коментарів.

    Безперечно, що суттю Христового вчення була і є любов до людей. Але, читаючи Біблію і особливо чотири канонічні Євангелії, не може не кидатися в очі, що Христос не тільки закликав нас любити один одного. Він також закликав своїх учнів, та й нас, мати сильну, міцну, непохитну ВІРУ. Іншими словами, людина, яка є дуже хорошою, чудовою, милою, доброю, праведною, робить всім добро, і так далі, все-таки його б не задовільнила, якщо вона агностик, атеїст, політеїст, пантеїст, тощо. Коли Христос казав, що він є Божим Сином, він мав на увазі не Велеса чи Брахму, а саме того Бога, про якого Буття 1:1 говорить, що він створив небо і землю. Коли він закликав своїх учнів "іти і навчити всі народи," він також мав на увазі навчання не просто доброті, чесності, сумирності, лагідності і самопожертві, а й вірі, знову ж таки, в отого самого Бога з Буття 1:1. Коли він просив людей "покаятися, бо наблизилося Царство Боже," він також мав на увазі не просто зміни на краще в людському серці (а-ля Лев Толстой), а й майбутній кінець безбожної людської історії, руйнування і зникнення сучасних людських "царств" і їх заміну на Боже Царство з Даниїла 2:44.

    Також Христос дуже багато говорив про учнівство. Він дуже хотів, щоби люди, які увірували в нього як у Божого Сина і Спасителя, вчилися в нього - причому не стільки якійсь книжній мудрості, скільки стилю життя, певному роду поведінки. Він хотів, щоби його учні жили просто, не обтяжуючи себе занадто хвилюваннями про матеріальні вигоди, і щоби вони були дуже високоморальними людьми - не брехунами, не шахраями, не злодіями, не розпусниками, не ненависниками інших. Мені особисто здається особливо вартим уваги, що Христос суммував свій моральний кодекс у вигляді так званого "золотого правила," але, на відміну від деяких стародавніх мудреців (наприклад, Конфуція), він сформулював це правило в ПОЗИТИВНОМУ, а не в негативному вигляді. Тоді як у деяких інших вчителів людства це правило звучить як "НЕ роби іншим того, чого б ти не хотів для себе," Христос сказав, "РОБИ іншим те, чого ти хотів би для себе" (Матв. 7:12). Таким чином, він закликав своїх учнів активно робити іншим добро, а не просто уникати злого.

    Нарешті, дуже важливим елементом вчення Христа була демонстрація того, що, згідно з Біблією, станеться з людьми, які житимуть в Божому Царстві. Христос зціляв хворих, воскрешав мертвих, здійснював повний контроль над силами природи (ходив по воді). При цьому, знову ж таки, він наголошував на тому, що люди повинні передусім ВІРИТИ - тоді все це стане для них реальністю. Тому він часто питав хворих, яких він зцілював, чи вони мають віру, і також казав, що той чи інший одужав тому, що вірив. Тому він також сказав Петрові, коли той ішов по воді і став потопати, що причиною його потопання є недостача віри.

    Ще раз дякую всім учасникам і з насолодою читатиму наступні повідомлення в цій гілці!

    --Георгій
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.01.09 | Лана

      Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина! Пане Пінчук!

      Ваші слова-
      "Іншими словами, людина, яка є дуже хорошою, чудовою, милою, доброю, праведною, робить всім добро, і так далі, все-таки його б не задовільнила, якщо вона агностик, атеїст, політеїст, пантеїст, тощо."

      Думаю, що це б стасувалось лише до людини, яка відверто відкидала віру в Бога.
      А скільки ви знайдете хороших, чудових,милих, добрих людей, які роблять добро для всіх і не вірять в Бога? Принайми, я таких не зустрічала. Люди, які не вірять в Бога в більшости є жадні, еґоестичні, не щирі, самолюби, бажають людині зла , а не добра. Як я вже і зазначила попередньо, Бог- це ЛЮБОВ. Легко вірити, коли Бог оселився у серці.Треба лише впустити Його. Христос залишив у "спадщину" себе. Він є вічно з нами, бо Він є вічно живий! Тому ж і ВІРА без діл мертва!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.01.09 | Георгій Пінчук

        Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина! Пане Пінчук!

        Лана пише:
        > Ваші слова-
        > "Іншими словами, людина, яка є дуже хорошою, чудовою, милою, доброю, праведною, робить всім добро, і так далі, все-таки його б не задовільнила, якщо вона агностик, атеїст, політеїст, пантеїст, тощо."
        >
        > Думаю, що це б стасувалось лише до людини, яка відверто відкидала віру в Бога.
        > А скільки ви знайдете хороших, чудових,милих, добрих людей, які роблять добро для всіх і не вірять в Бога? Принайми, я таких не зустрічала. Люди, які не вірять в Бога в більшости є жадні, еґоестичні, не щирі, самолюби, бажають людині зла , а не добра.

        (ГП) Так, є такі, але є ж і інші. Мої батьки, наприклад, чудові люди, але вони типові агностики. Моя мама, наприклад, завжди каже, "ну як можна знати, чи є Бог, чи нема, і який саме він є, якщо він є? І не кажи ти мені про ту Біблію, є ж і Коран, і писання Будди, і ще сотня тих релігійних книг... Не знаю, не вірю, і не хочу про це говорити, все, точка!" І мій батько таким був, хоча він для мене завжди є зразком доброти, щирості, доброзичливості і служіння іншим людям. І мій науковий керівник під час мого стажування в Сіетлі, доктор Ерік Мілнер, був абсолютно невіруючий, хоча я вважаю його теж одним з найдобріших, найщиріших і найбільш кришталево чесних людей з усіх, кого я зустрічав. А скільки видатних письменників були дуже хорошими людьми, але атеїстами? Антон Чехов, Леся Українка (вона була дуже агресивною анти-християнкою, згадайте її п"єсу "Катакомби")... А якою милою, доброю, самовідданою людиною був мій улюблений американський письменник, Джером Девід Селінджер! Але він теж був своєрідним агностиком, хоча й виріс у католицькій родині (він був ірландського походження). Він робив спроби наблизитися до християнства - це видно, наприклад, з його повісті "Френні і Зуї." Але не прийшов до віри, так і помер невіруючим.

        >Як я вже і зазначила попередньо, Бог- це ЛЮБОВ. Легко вірити, коли Бог оселився у серці.Треба лише впустити Його. Христос залишив у "спадщину" себе. Він є вічно з нами, бо Він є вічно живий! Тому ж і ВІРА без діл мертва!

        (ГП) Так, тут мені нема чого додати. Це дуже вірно. Цікаво, що грецька мова має аж чотири синоніми слова "любов," і найсильніший з них - "агапе" - вживається Христом і апостолами для позначення тієї Любові, якою є Бог. Ця любов нерозривно зв"язана з ділами, діяльністю. В заключній частині Євангелії від Івана Христос питає Івана, чи той його "любить" (вживаючи емоційну, афектовану форму слова "любов" - "філія"). Іван каже, що так; тоді Христос знову питає його, чи Іван "любить" або "кохає" Христа (цього разу вживаючи слово для позначення вищої форми любові, "агапе"). Іван знову каже, що так, а Христос на кожну його стверджувальну відповідь каже, "тоді паси мої вівці!" Дійсно, любов, як і віра, демонструється ділами.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.01.10 | Лана

          Re:Віру треба відчути в собі

          Ваша мама виховувалась в Совєтському Союзі. Їй не прищеплено пізнання Бога. В своєму житті у неї , напевно, не було потрясаючих моментів, як душевної розпачі, абсолютної безвиходности. Життя плило, хоч і не в розкошах, але і не трагічно. Це лише моє припущення. Але воно багато роз'яснить, коли в цьому є хоч крихітка правди. Наші церкви не могли дати людям вияснення, що це Бог, хто є Христос. Казали, це вже тоді коли було дозволено говорити про це, "ходи до церкви молися і багато не розпитуй". В той час навіть біблію не читалося. Поперше, вона не читається легко, бо треба думати над прочитаним. Пояснювати мало хто вмів. Я також не вірила в Бога. Вся наука була суха і не входила в серце. Знайшла я Бога сама. Знала, що щось є більше, ніж оце земне життя. Цю мою віру підтвердили молитви, які не раз і не два спасали мене від смерті.В моєму житті траплялися чуда, які підтвердили мою віру. І зараз, коли не можу знайти в чомусь розв'язки, Господь допомогає мені в цьому. Він завжди зі мною. Я не мушу шукати земної релігії. Вона в моїй душі. Дивуюся, коли людина міняє конфесіїї. Це не допоможе. Бог один, як сонце в небі. І так як сонце огріває нас і освічує день, так і Бог тримає нас у ясності віри і гріє нас своєю благодаттю.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.01.10 | Георгій Пінчук

            Re:Віру треба відчути в собі

            Лана пише:
            > Ваша мама виховувалась в Совєтському Союзі. Їй не прищеплено пізнання Бога.

            (ГП) Так, але я знаю і людей з так званих "християнських" країн, які теж виросли атеїстами. Ерік Мілнер, про якого я згадав, народився і виріс у дуже релігійній протестантській родині в штаті Монтана. Його 85-річна мати досі йому пише листи з проханням, щоби він одумався і пішов до церкви. Я також маю одну чудову приятельку з Франції, Жеральдін ("Жіжі") Груар, яка теж виросла в релігійному оточенні, але абсолютна і дуже агресивна атеїстка, нетерпима і ядуча до всього християнського. До речі, життя і в Еріка, і в Жіжі було дуже нелегким. Перша дружина Еріка захворіла на психічну хворобу і покінчила самогубством. В Жіжі склалися дуже непрості, напружені стосунки з її родиною, а також з її шефом на роботі. Але ці обставини не навернули цих двох дуже хороших, добрих людей до віри, так само як не навернуло їх і їх релігійне виховання в дитинстві.

            > Я також не вірила в Бога. Вся наука була суха і не входила в серце. Знайшла я Бога сама. Знала, що щось є більше, ніж оце земне життя. Цю мою віру підтвердили молитви, які не раз і не два спасали мене від смерті. В моєму житті траплялися чуда, які підтвердили мою віру. І зараз, коли не можу знайти в чомусь розв'язки, Господь допомогає мені в цьому. Він завжди зі мною. Я не мушу шукати земної релігії. Вона в моїй душі. Дивуюся, коли людина міняє конфесіїї. Це не допоможе. Бог один, як сонце в небі. І так як сонце огріває нас і освічує день, так і Бог тримає нас у ясності віри і гріє нас своєю благодаттю.

            (ГП) Дуже добре сказано, пані Лано. Я щиро радий за Вас. Дякую за цікаві думки. Пишіть сюди частіше, з Вами завжди приємно спілкуватися.
          • 2003.03.10 | Марко

            Віра починається з довір'я.

            Лана пише:
            > Наші церкви не могли дати людям вияснення, що це Бог, хто є Христос... Пояснювати мало хто вмів.

            Ваша правда.

            > Знайшла я Бога сама. Знала, що щось є більше, ніж оце земне життя. Цю мою віру підтвердили молитви, які не раз і не два спасали мене від смерті.В моєму житті траплялися чуда, які підтвердили мою віру. І зараз, коли не можу знайти в чомусь розв'язки, Господь допомогає мені в цьому. Він завжди зі мною. Я не мушу шукати земної релігії. Вона в моїй душі. Дивуюся, коли людина міняє конфесіїї. Це не допоможе.

            Дуже добре сказано пані Лано, назва церкви чи деномінаційна приналежність церкви не створює віри, а лише вказує де треба шукати Бога. Цекрва через спілкування пастора з прихожанами і між собою лише допомагає вказати дорогу до Віри, але кожна людина знаходить його
            особисто сама і по своєму. Деномінація мені здається не визначальна, хоча ліпше перебувати в одній. Але й заперечувати, що людям не потрібно дивитись на інші конфесії поглядом "збоку" та осуджувати це також невірно. Наприклад багато людей відвідували десятками років одну цекрву, в якій не дають пояснення що таке Віра, Любов, Бог, саме як Ви казали. Випадково вони попадають на проповідь іншої деномінації і їм відкриваються очі, що ж це таке - і вони знаходять Віру. Чи можна осуджувати таких людей - мені здається ні.

            >Бог один, як сонце в небі. І так як сонце огріває нас і освічує день, так і Бог тримає нас у ясності віри і гріє нас своєю благодаттю.

            Саме так і тому конфесійна приналежність не відіграє жодної ролі
            в посередництві між людиною і Богом. Не має жодного значення де людина молиться - чи в церкві серед сотень інших людей тієї самої чи іншої деномінації, чи сама в куточку кімнати. Церква відіграє дуже важливу роль в поясненні що таке Бог, Віра, і як їх знайти, але кожна людина сама повинна цю дорогу (духовний катарсис) до нього пройти сама.
    • 2003.01.10 | orthodox

      Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!


      >
      > Нарешті, дуже важливим елементом вчення Христа була демонстрація того, що, згідно з Біблією, станеться з людьми, які житимуть в Божому Царстві. Христос зціляв хворих, воскрешав мертвих, здійснював повний контроль над силами природи (ходив по воді). При цьому, знову ж таки, він наголошував на тому, що люди повинні передусім ВІРИТИ - тоді все це стане для них реальністю. Тому він часто питав хворих, яких він зцілював, чи вони мають віру, і також казав, що той чи інший одужав тому, що вірив. Тому він також сказав Петрові, коли той ішов по воді і став потопати, що причиною його потопання є недостача віри.

      Любовью было сотворено мир все. Поэтому основой и фундаментом мироздания является именно Любовь. Святой Апостол Иоанн утверждает: Кто не любит, тот не познал Бога, потому что Бог есть Любовь. (кстати, Георгий... все тот же "эстин":-) Поэтому "Если я говорю языками человеческими и ангельскими, а любви не имею, то я -- медь звенящая или кимвал звучащий. Если имею дар пророчества, и знаю все тайны, и имею всякое познание и всю веру, так что могу и горы переставлять, а не имею любви, -- то я ничто. И если я раздам все имение мое и отдам тело мое на сожжение, а любви не имею, нет мне в том никакой пользы". Вера есть ключ к познанию Любви - познанию Всевышнего - естественно никак иначе, только как через Сына Единородного и Его заповеди. Сатана упраздняет любовь. И современный термин "любовь" уже непонятен человеку в полной мере. У каждого своя, неподдельная "любовь". Но какой же любовью спасаемся мы? Святой Апостол Павел определяет, что "Любовь долготерпит, милосердствует, любовь не завидует, любовь не превозносится, не гордится, не бесчинствует, не ищет своего, не раздражается, не мыслит зла, не радуется неправде, а сорадуется истине; все покрывает, всему верит, всего надеется, все переносит". Бог есть Любовь, Тайна, а открыл нам эту Тайну - Господь наш и Бог Иисус Христос. Именно Он "явил делом, что, возлюбив Своих сущих в мире, до конца возлюбил их".

      "Любовь никогда не перестает, хотя и пророчества прекратятся, и языки умолкнут, и знание упразднится" не перестает как и Бог-Сущий.
      "А теперь пребывают сии три: вера, надежда, любовь; но любовь из них больше" - говорил Святой Апостол Павел. Акцентирую внимание на любви, Апостол назидал коринфян в том что Вера есть ключ к Сокровищнице Любви. И эта вот самая Сокровищница внутри нас есть.
      "Все у вас да будет с любовью", Воистину Тайна Любви, Аминь.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.01.10 | Георгій Пінчук

        Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

        > основой и фундаментом мироздания является именно Любовь. Святой Апостол Иоанн утверждает: Кто не любит, тот не познал Бога, потому что Бог есть Любовь. (кстати, Георгий... все тот же "эстин":-)

        (ГП) Правильно, але ж я не заперечував, що "естін" МОЖЕ бути перекладене як "є."
  • 2003.01.10 | Вільнодум

    Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

    Шановні!
    Тема цієї гілки є "ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!"
    Поки що НІХТО по темі НІЧОГО не сказав.
    Як завжди, і це типово, всіх "понесло" в ліс по дрова...
    (у нашої церкви навчилися, не інакше,
    бо вона теж про ВЧЕННЯ нічого путнього не каже...)
    Я працюю над моєю відповіддю, але читаючи вас у мене пропадає
    інтерес продовжувати, - це як кидати перли... (вибачаюсь).

    Ну..., хто-небуть, про ВЧЕННЯ ІСУСА ! Своїми словами, будь ласка.

    Щиро
    Вільнодум
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.01.10 | Георгій Пінчук

      Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

      Пане Вільнодуме, тут ЗАВЖДИ виникають бокові відгалуження. Тому я не розумію, чого Ви так хвилюєтеся. А що ніхто нічого не говорив про вчення Христа - неправда. Всі учасники говорили саме про це. Якщо Ви хочете коротеньке резюме мого власного розуміння вчення Христа, своїми словами, будь ласка: Христос вчив людей вірити в Бога, бути покірними Божій волі, і виконувати цю волю любов"ю до самого Бога і до "ближнього." Він також вчив, що людська історія завершиться загальним "судом," коли вороги Бога будуть знищені, а Божі слуги одержать вічне життя в Божому Царстві, де він сам буде Царем і Суддею. Це Царство включатиме в себе не тільки євреїв, а й представників усіх народів Землі. Нарешті, Христос вчив, що ті люди, які хочуть називатися його учнями і послідовниками, повинні проповідувати, розповсюджувати "Добру Звістку" про Боже Царство "аж до останнього краю землі" (Дії 1:8).
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.01.10 | Лана

        Re:Це Царство включатиме в себе не тільки євреїв, а й представни

        Це яких євреїв? Тих хто прийняли Христа, як Мессію, чи всіх, бо вони "вибраний народ"7 Христос сказав " Ті хто увірують в мене будуть спасенні-" -Я є дорога життя і лише ті, які підуть нею будуть у царстві Небеснім"- Ці речення не точно передані, але концепція така ж сама.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.01.10 | Георгій Пінчук

          Re:Це Царство включатиме в себе не тільки євреїв, а й представни

          Лана пише:
          > Це яких євреїв? Тих хто прийняли Христа, як Мессію, чи всіх, бо вони "вибраний народ"7 Христос сказав " Ті хто увірують в мене будуть спасенні-" -Я є дорога життя і лише ті, які підуть нею будуть у царстві Небеснім"- Ці речення не точно передані, але концепція така ж сама.

          (ГП) Я мав на увазі представників усіх народів, як євреїв (етнічних євреїв), так і всіх інших. Звичайно, не "всіх" євреїв. Щодо їх "вибраності," то вона з християнської точки зору вже давно минула.
      • 2003.01.10 | Вільнодум

        Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

        Георгій Пінчук пише:
        > Христос вчив людей вірити в Бога, бути покірними Божій волі, і виконувати цю волю любов"ю до самого Бога і до "ближнього." Він також вчив, що людська історія завершиться загальним "судом," коли вороги Бога будуть знищені, а Божі слуги одержать вічне життя в Божому Царстві, де він сам буде Царем і Суддею. Це Царство включатиме в себе не тільки євреїв, а й представників усіх народів Землі. Нарешті, Христос вчив, що ті люди, які хочуть називатися його учнями і послідовниками, повинні проповідувати, розповсюджувати "Добру Звістку" про Боже Царство "аж до останнього краю землі" (Дії 1:8).

        [V] Дуже дякую, пане Георгію! Будемо вважати вищенаписане Вашим "резюме" вчення Христа. Коротко, але ясно сказано, і по темі. Дякую.
      • 2003.03.10 | толя дейнека

        Re: спадщина

        досить часто буває, коли з плином часу власні назви мандрують. Згадати хоча б Росію, Румунію, Саксонію тощо
        я до того, що перекладати слова "несть елінів та юдеїв" як "евреїв та інших народів Хемлі" є деяка вольність.

        і справа навіть не в тому, що обгрунтування належності імен "євреї", "ізраїль", "юдея" сучасному народу євреів не є тривіальною (адже така міграція/приватизація назв відбулася майже на наших очах, протягом останніх ста років).
        Але, наприклад, існує інтерпретація згаданих слів Христа як звертання до прибічників як монотеїстичної, так і політеїстичної віри. І я знахожу таке розуміння більш природнім.
  • 2003.01.13 | Вільнодум

    Про що вчив ІСУС ХРИСТОС?

    Про що вчив Ісус Христос?

    Що таке Бог не має однозначного розуміння серед людей, так само як немає однаозначного розуміння про те, що є дух-овним. Ми можемо згодитися лише в тому, що кожна релігія, чи секта, чи духовна система завжди має свого засновника, який був людиною. Таким був і Ісус Христос, іменем якого названа релігія Християнство. Про цю релігію написано тони книг, але до сьогоднішого дня нема згоди про те, що Ісус Христос вчив? Дивно також, що про суть його вчення мало хто розмовляє, досліджує, або хоче зрозуміти. Більшість напряавляють зусилля на НАСЛІДКИ його вчення, тобто прикладну науку, як то, що буде, якщо увірую, чи не увірую, на мораль, на правила поведінки, на обряди, на символи, молитви, поклоніння і т.д. І мало хто думає прямо – а ЩО Христос вчив? Тобто, які Основи Христового Вчення?

    Сказати, що я зараз відкрию вам тайну вчення Христа було б зухвальністю, і я не збираюсь робити таку заяву. Я просто хочу написати мої власні думки про те, що вчив Христос, як я бачу його спадщину.

    Мій підхід буде починатися не з розум-іння Христа, а з розум-іння Людини, її свідомості. Віра пов’язана з людською свідомістю. Без людської свідомості релігій би не було. Тобто, людська віра є в людській свідомості, а людська свідомість проходить постійно четез етапи історичних перетворень. Кінцева ціль цього розвитку нам невідома. Людська свідомість творить усе на світі, що творить людина. Людська свідомість є тільки у людини. Людська свідомість є від Бога, або споріднена з Богом, якщо під Богом розуміти всю реальність світу. Бог тоді діє через реальність людської свідомості. Буде дуже нелогічним вважати, що Бог, чи боги, є повністю відділені від нас, тому що, якщо Бог існує, він існує в усьому навкруги, як Всесвітнє Єство і тому має бути одночасно і нашою свідомістю, яка, таким чином, є частиною нас і частиною Бога, і яка здатна змінювати світ. Людську свідомість можна назвати Рухом і Дією Розуму, який постійно розвивається, ускаладнюється, піднімається від нижчого до вищого рівнів. В світі одночасно живуть люди, які мають різні рівні свідомості. Одні мають вищу свідомість, більший розум, такі є ближче до Бога, а інші ні. Існувало приблизно три (3) рівні свідомостей людини, які вона пройшла в своєму історичному розвитку, як людина розумна. Від примітивного мислення, появи мови-слова (спочатку було слово), через наступний рівень так-званого «двухкамерного» мислення, коли людина не відчувала простір і час а керувалась «голосами» в голові, і до сучасного рівня мислення, на якому людина отримала здатність відчувати простір і час. Сучасна Людина-людство стоїть на порозі нового Переходу до ще вищого рівня свідомості, який вже отримав назву «космічної свідомості». Розвиток рівнів свідомості людини є предмет дослідження таких наук, як психологія, біологія і інших. Це є окрема цікава розмова, але тема зараз про Христа. Зазначимо тільки, що кожен рівень свідомості був повязаний з на-буттям людиною нової форми спілкування або передачі інформації. Перший – дика людина, другий - поява слова і розвиток мови, третій – поява письма, і четвертий – поява інтернету (?). Перехід від одного рівня до іншого був обумовлений тим, що по-яв-лялася людина, яка була попереду інших в рівні своєї свідомості і ця людина давала поштовх розвитку свідомостей інших, якщо такі були обставини її життя.

    Такою людиною і був Ісус Христос. В нашому випадку він вже був людиною «космічної свідомості» до якої людство тільки доростає. Усе вчення Ісуса Христа є по суті бажання роз'яснити людям нижчої свідомості те, в чому суть вищої свідомоість, яка їх чекає, і як її досягти. Христос вчить, що Вища свідомість є тим царством Божим, тим рівнем розуму, коли Бог і Людина зливаються. Христос вже мав це майже 2000 років тому назад, коли сказав: “Я - в Отці, а Отець - у Мені” (Ів.14.10). Якщо ми поставимо себе на місце Христа, то стає зрозумілим, що навчити людей тому, до чого вони не були здатні, неможливо, як неможливо навчити дитину, яка тільки-но навчилась розмовляти, вищій математиці. Тому Христос вибрав шлях Його власного персонального життя, як приклад для подальшого наслідування, і цим закодував основні принципи свого вчення, залишивши память про те, що людині потрібно робити пізніше, як розвинути свою свідомість, щоб наблизитись до Бога. Своїм вченням, суть якого - приклад власного життя - Христос роз’яснив нам правильне розуміння Бога, тобто нашого Буття, яке Сам бачив.

    Коли Він сказав: “Я - дорога, і правда, і життя” (Ів.14.6), то мав на увазі приклад Свого власного життя, як відповідь для кожного із нас. Він опередив нашу здатність зрозуміти те, що йому було зрозумілим, на тисячоліття. Той, хто дійде до Христового розуміння світу, тобто підніметься до Його рівня свідомісті, до Його розуміння Світу, той побачить Бога, бо стане як Христос. Він ясно дав нам знати про те, що Бог є частиною нашої свідомості, коли на відповідь про те, де є Отець, сказав: “Його знаєте ви, бо при вас перебуває, і в вас буде Він” (Ів.14.17).
    Воля Бога і воля Людини є єдині в нашій свідомості. Та як воно може бути інакше? Якщо все є від Бога, то людина теж є від Бога. Якщо Бог є Всесвітній Розум, який відкривається нам через нашу свідомість, то свідомість окремої людини є частиною свідомості Бога. Свідомість може бути тільки особистою. Наше єднання з Богом може бути тільки особистим. Тільки через нашу особисту свідомість іде звязок до свідомості Бога.
    Це розуміння появилось і розвивалось з проблиском першої свідомої людини. Воно було продовжено багатьма духовними вчителями, як то Заратустрою, Будою, і цей самий шлях показує нам Христос, який вчить, що кожна людина потенційно може досягти рівня свідомості, яку Він сам мав. Він був попереду нас, і розумів де є шлях “спасіння” для людства, тому що вчив, що коли світ прийде до рівня Його свідомості, тоді прийде Спасіння, або Мир на Землю, бо прийде Новий Рівень Свідомості, на якому Зло Світу буде неможливим. Тому Він сказав: “До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене” (Ів.14.6).

    Українська Духовна Мудрість завжди споріднювала розуміння Бога з розумінням Власної Свідомості. Ця концепція завжди була частиною Українського світогляду, духовного мислення, як до Християнста, так і пізніше. Увійти в Царство Небесне можна тільки через власну свідомість! Це може стати можливим тільки через безмежну любов до інших, через знищення зачатків зла в своїй душі, через повну довіру власного життя - власній свідомості, тобто Богу. Цей рівень Вищої Свідомості можна назвати “Я є Христос!”.

    Як нам досягти рівня свідомості Христа? Чи вчим Він цьому? Аякже. По-перше, вчив прикладом свого власного життя, як пожертви заради інших людей, моральної поведінки, боротьби за свою правду. Додатково, Христос приніс Новий Закон, нові 5-ть Заповідей, в які вчення Ісуса Христа можна зсумувати. Назвемо їх:
    1. Вижени злість із свого життя.
    2. Одружись раз, ніколи не розлучайся.
    3. Не клянись ніколи.
    4. Не викорінюй зло злом (насильством).
    5. Люби свого ворога.

    В реальному сучасному людському житті дуже важко, навіть неможливо дотримуватися цих П’яти Заповідей. Але як ідеали, 5-ть заповідей Христа, можуть бути дуже потужні і служити дороговказом для людини на шляху до вищого рівня її свідомості під назвою -- “Я є Христос”.

    З повагою,
    Вільнодум
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.03.10 | Георгій

      Re: Про що вчив ІСУС ХРИСТОС?

      Пане Вільнодуме,

      Я все-таки хочу продовжити дискусію про об'єднуючі моменти...

      Ви писали:

      >Як нам досягти рівня свідомості Христа? Чи вчив Він цьому? Аякже. По-перше, вчив прикладом свого власного життя, як пожертви заради інших людей,

      (ГП) Прекрасно. То Ви згоджуєтеся, що служіння іншим (а що таке самопожертва, як не найвищий ступінь служіння) є чеснотою, а не проявом морального занепаду?

      >моральної поведінки, боротьби за свою правду. Додатково, Христос приніс Новий Закон, нові 5-ть Заповідей, в які вчення Ісуса Христа можна зсумувати. Назвемо їх:
      1. Вижени злість із свого життя.
      2. Одружись раз, ніколи не розлучайся.
      3. Не клянись ніколи.
      4. Не викорінюй зло злом (насильством).
      5. Люби свого ворога.

      (ГП) Тут я і згоден, і не згоден. Христос дійсно приніс Новий Закон, як це і було передбачено пророками Старого Завіту, зокрема Єремією (див. Єремії 31:31-34). Але зверніть увагу, що він сам ніколи не перераховував заповідей цього закону, так би мовити, по пунктах, по параграфах. Він говорив тільки про ОДНУ заповідь, яку він називав новою - заповідь любити один одного (Ів. 13:34, 35). Всі ті пункти, які Ви перерахували і які взяті головним чином з Нагірної проповіді, насправді ВКЛАДАЮТЬСЯ в цю ОДНУ заповідь! Взагалі найцентральніша, найважливіша тема Нового Завіту (тобто вчення Христа, про яке Ви говорите) полягає як раз у тому, що не потрібно ніяких пунктів і параграфів. Що не треба говорити про 5, чи 6, чи 4, чи 10 "заповідей." Натомість, треба говорити про те, чи любимо ми Бога і ближнього, чи ні; чи наше власне серце змінене цією любов'ю, чи ні; чи спрямований весь курс нашого життя на таку зміну, чи ні. Якщо так - ми милі Богу і спасені. Якщо ні - ми самі відокремили себе від Бога і гинемо.

      > В реальному сучасному людському житті дуже важко, навіть неможливо дотримуватися цих П’яти Заповідей.

      (ГП) Абсолютно згоден. НІЯКИХ заповідей людина повністю дотримуватися не може. Людина складна, суперечлива, дисгармонійна, часто слабка, грішна. Але Бог любить цю складну, суперечливу, дисгармонійну, часто слабку і грішну людину. КОЖНУ.

      >Але як ідеали, 5-ть заповідей Христа, можуть бути дуже потужні і служити дороговказом для людини на шляху до вищого рівня її свідомості під назвою -- “Я є Христос”.

      (ГП) Про дороговказ згоден на 100%. Про досягнення "рівня" - не думаю, тому що я завжди залишуся я, і Христом ніколи не стану. Проте, я, так само як і Ви, вірю, що кожне моє ЗУСИЛЛЯ поводити себе так, як повів би себе в тій чи іншій ситуації Христос, є чимось надзвичайно важливим. Різниця між нами полягає тільки в тому, що Ви цю важливість зводите до підняття на вищий рівень свідомості. Я ж вважаю зусилля людини бути, як Христос, передусім важливим тому, що це добре в очах того зовнішнього, об'єктивного Бога, в якого я вірю.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.03.10 | Вільнодум

        Re: Про що вчив ІСУС ХРИСТОС?

        Георгій пише:
        > (ГП) Про дороговказ згоден на 100%. Про досягнення "рівня" - не думаю, тому що я завжди залишуся я, і Христом ніколи не стану.
        > Різниця між нами полягає тільки в тому, що Ви цю важливість зводите до підняття на вищий рівень свідомості. Я ж вважаю зусилля людини бути, як Христос, передусім важливим тому, що це добре в очах того зовнішнього, об'єктивного Бога, в якого я вірю.

        (V) Я думаю, що Ви зрозуміли і означили різницю між нами дуже чітко. Для Вас Христос є або тим "зовнішнім" Богом, або якось з ним пов'язаний. Для мене Христос є людиною особливого, вищого духовного рівня, до якого ми всі з часом дійдемо. Він для мене не Бог, а Вчитель. Один із багатьох. Тому я і шукаю "Про що вчив Ісус Христос?", бо церква це не розказує, так само як і Біблія. Вони його Вчення подають, як мені бачиться, в спотвореному виді.

        Я вірю, що більшість людей будуть, як Христос, з часом. Тобто будуть мати його рівень свідомості і світобачення і розуміння Бога. Як сказав колись, здається Демокрит,- "мізерний той ученик, який не перевершив свого вчителя!". Христос - наш Вчитель.
    • 2003.04.29 | Адріана

      Re: Про що вчив ІСУС ХРИСТОС? -ЧУДОВО СКАЗАНО!

      Пане Анатолію!

      Ви перевершили мої розуміння про Вас. От якби Ви і трималися цього тону. Одне змінила б, а саме Вашу цитату-" Я Є ХРИСТОС"-
      Я б не могла цього сказати. Краще б звучало-" Я буду стреміти до осягнення заповітів Христа. Жити по Його законам, удосконалювати себе, своїм розумом осягати найвищі ідеали і знання, яке дав нам Бог
      і цим зближити і з'єднати себе з Творцем Всесвіту по всі віки"-
      Також маю розбіжність з Вашою думкою, а саме що Христос це "космічна людина". Для мене Він все таки є і буде Післанець Божий,Син Божий, який прийшов на землю грішників спасти і виконати волю свого Отця.
      А про удосконалення свідомости, згідна на 100.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.04.29 | Вільнодум

        Re: Про що вчив ІСУС ХРИСТОС? -ЧУДОВО СКАЗАНО!

        Адріана пише:
        > Пане Анатолію!
        (V) Скільки Вам попи не кажуть в церкві "Будьмо уважними!", Ви так уважними і не навчились бути уважними :) Це не Анатолій писав, а ВІЛьНОДУМ ! Не до того звертаєтесь.

        > Ви перевершили мої розуміння про Вас. От якби Ви і трималися цього тону. Одне змінила б, а саме Вашу цитату-" Я Є ХРИСТОС"- Я б не могла цього сказати.
        (V) Звичайно, що ні, бо Ви до цього ще не доросли! ВИ є нікчемна рабиня юдо-християнського ЙОГО-ВИ!

        > Краще б звучало-" Я буду стреміти до осягнення заповітів Христа. Жити по Його законам, удосконалювати себе, своїм розумом осягати найвищі ідеали і знання, яке дав нам Бог
        (V) Так які ті знання? І який Бог? Вся суть тих знань - ПОКОРИСь І ПРОСИ ПОМИЛУВАННЯ ! Ви ніколи над цим не задумувались?

        > і цим зближити і з'єднати себе з Творцем Всесвіту по всі віки"-
        (V) Не гнівіть справжнього Бога, який хоче Вас бачити Людиною, а не рабинею!

        > Також маю розбіжність з Вашою думкою, а саме що Христос це "космічна людина". Для мене Він все таки є і буде Післанець Божий,Син Божий, який прийшов на землю грішників спасти і виконати волю свого Отця.
        (V) Про те, що таке "космічна свідомість" і що Христос її мав, читайте Morris Backh (sp) "Cosmic Consiousness". На жаль Українською цієї книжки немає.

        > А про удосконалення свідомости, згідна на 100.
        (V) Ну от хоть щось маємо спільне. Проте, я впевнений, що моє і Ваше розуміння, що таке "свідомість" є різні.

        З повагою,

        Микола Вільнодум.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.04.29 | Рибалка

          Re: Про що вчив ІСУС ХРИСТОС? -ЧУДОВО СКАЗАНО!

          Вільнодум пише:

          > (V) Звичайно, що ні, бо Ви до цього ще не доросли! ВИ є нікчемна рабиня юдо-християнського ЙОГО-ВИ!
          (Р)Що ви хотіли цим сказати? Гарно ж ви пропагуєте свої погляди...

          > (V) Так які ті знання? І який Бог? Вся суть тих знань - ПОКОРИСь І ПРОСИ ПОМИЛУВАННЯ ! Ви ніколи над цим не задумувались?
          (Р)Совкова наука гарно далася Вам в знаки. А для мене суть цих знань - воля, воля від гріха. Це для мене справжня воля!

          > > і цим зближити і з'єднати себе з Творцем Всесвіту по всі віки"-
          > (V) Не гнівіть справжнього Бога, який хоче Вас бачити Людиною, а не рабинею!
          (Р)Тут з Вами напевне ніхто сперечатися не буде.

          > > А про удосконалення свідомости, згідна на 100.
          > (V) Ну от хоть щось маємо спільне. Проте, я впевнений, що моє і Ваше розуміння, що таке "свідомість" є різні.
          (Р)І все ж вам більше подобається протиставлення. Цей допис виглядає зверхнім, не гарно з вашого боку так писати.

          > З повагою,
          >
          > Микола Вільнодум.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.04.29 | Вільнодум

            До Рибалки

            Ваші коментарії показали, що ми розмовляємо на різних підрівнях свідомості, тому нема розуміння. Щоб не гаяти час, я Вам більше нічого не скажу.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.04.29 | Рибалка

              Re: До Рибалки

              Вільнодум пише:
              > Ваші коментарії показали, що ми розмовляємо на різних підрівнях свідомості, тому нема розуміння. Щоб не гаяти час, я Вам більше нічого не скажу.
              (Р)Я чудово розумію, що Ви хотіли сказати, мені не сподобався тон з яким ви "розмовляли" з дівчиною, треба прояти більше такту, це більше показує на якому підрівні свідомості Ви зараз знаходитесь.
  • 2003.01.15 | Анатолій

    Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

    Що людство отримало у спадок від Ісуса Христа!?
    Дуже цікаве запитання. З точки зору Православ"я та знань, можу стверджувати-
    1. Сім заповідей Ісуса.
    2. Знання про енергії ЛЮБОВИ.
    3. Знання про реінкарнацію (будете мати безліч братів та сестер...)
    3. 11 волхвів, яким Ісус передав містичні знання. Одні з цих знань, про які ми знаємо, він практикував - це цілительство. Але ми знаємо також, що він мав знання з матеріалізації предметів (вино з води), зміни гравітаційного поля землі (ходіння по воді), левітацію, йогу.

    Що людство засвоїло від Ісусової спадщини?, теж цікаве запитання.
    1. Люди думають, що Ісус залишив 10 заповідей.
    2. Люди знають, що Ісус проповідував Любов і що Любов збереже світ.
    3. Люди своїми руками знищили 11 волхвів і таким чином знищили і містичні знання, яким учив Ісус і через них передавав його людям.
    Таким чином, людськими руками було вихолощене вчення Ісуса, а потім деякими самозванними апостолами викривлене до тої міри, що люди сьогодні практично НЕ ЗНАЮТЬ ВЧЕННЯ ІСУСА. Нажаль. Завдання високодуховних та відповідальних людей - ПОВЕРНУТИ ЦІ ЗНАННЯ ЛЮДЯМ.
    З повагою, Анатолій
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.01.15 | orthodox

      Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

      Анатолію, і яких само 11 волхвів було знищено людськими руками?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.01.16 | Анатолій

        Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина! Ортодоксу персонально.

        Пане Ортодокс, читайте.
        Дасть Бог, і побачите, і зрозумієте. А не дасть, Ваші проблеми.

        CАВЕЛІЯНСТВО- ЩО ЦЕ?
        За 18-20 років після розп»яття Ісуса один молодий єврей на ім”я Савел отримав релігійну фарисейську освіту і, досягнувши посади Єрусалимського первосвященника, став найбільшим гонителем послідовників Ісуса. Савел походив з юдейської аристократичної родини і отримав ортодоксальне фарисейське виховання. Відомо, що Савел отримав Римське громадянство, за котре його батько заплатив дуже великі гроші. Попутно, подібно до майбутніх юдейських комуно-більшовитських вождів, він змінив своє юдейське ім”я Савел на псевдонім Павел. Маючи фанатичні погляди, він навіть отримав у головного юдейського священника спеціальний дозвіл на переслідування послідовників Ісуса за межами своєї єпархії- Єрусалима.
        Пізніше Павел-Савел умовив корумпованих Римських правителів у тому, що учення Ісуса, як Нововедійське знання Вищого рівня, підриває Ведичну ж, але уже матеріального рівня, релігію Рима і що “якщо повстання не можна зупинити, то його треба очолити”. Отримавши дозвіл деградованих Римських можновладців, він придумав красиве оповідання, що ніби-то по дорозі до Дамаску йому було явлення Ісуса, котрий уповнова-жив його стати головним розповсюджувачем свого вчення.
        Терміново фарисеями, на чолі з тим же Савлом, але вже перейменованим у Апостола Павла, для масового обдурення гоїв було винайдене псевдорелігійне вчення , котре з самого початку офіційно називалося християнство. Християнство з санскриту перекладається як- відміна канону Христа, пряма протилежність тому, що навчав Ісус.
        Прочитайте “Євагеліє від Матвія”, та й інші також. Ісус не просто відмінив всі заповіді Мойсея, він навіть процитував кожну з них і дав прямо протилежні настанови. Наприклад (Глава 5: 43-47) “Ви чули, що сказано: Любіть ближнього свого і ненавидьте ворога свого. А я говорю вам: любіть ворогів ваших, благословляйте проклинаючих вас, благотворіть ненавидячих вас і моліться за скривджуючих вас і гонителів ваших, да будете синами Отця вашого Небесного, бо він повелеває сонцу Своєму сходити над злими і добрими і посилає дощ на праведних та неправедних. Бо якщо ви будете любити люблячих вас, яка вам нагорода? Не теж саме роблять і митарі? І якщо ви вітаєте тільки братів ваших, що особливого робите?”
        З цих рядків добре видно, що настанови, які Ісус давав своїм учням, з котрих готував верству волхвів, в результаті умілого цензурування юдеями і підступно виконаного ними напівперекладу, подаються як обов”язкові для кожної людини. А між іншим, для інших соціальних верств Ісус давав інші, відповідно до їх обов”язків, настанови. Засвідчитися в цьому легко навіть на прикладі раніше приведеної цитати. За санскритським словником звукоутворення “зич” має декілька значень, в тому числі і “військовий підрозділ”, а слово “ники” -“убиваючі” . Виходячи з цього, Ісус говорить потенційним волхвам-священнослужителям: “І якщо ви вітаєте тільки братів ваших, що особливого робите?Чи не так роблять язичники?, вказуючи цим на протилежні вимого до верстви витязів, обов”язок котрих саме вбивати ворогів.
        Крім того, що створивший Християнство Савел, як і всі його соплеменники, картаво розмовляв, він мав на собі ще дві печаті Диявола – був рижим і косооким. При цьому, він неухильно слідував прикладу Мойсея, рахуючи себе розумнішим від Бога, підправляв Святе Письмо. Саме Савел викривив з точністю до навпаки все головне у вченні Ісуса, а його самого підступно возвеличив, створивши з Ісуса такого кумира, котрим той не збирався бути.Саме за це у Петра та у Павла була перманентне несприйняття і конфлікт.
        Сам же Савел прекрасно знав, що за Відами Всевишнім Богом є Крішна. Знайомим він був також і з десятою Піснею “Книги Бога В”яза”, в котрій розповідається билина (на той час тритисячерічної давнини) про те, як одного разу Бог Агонь вирішив спалити ліс. Але Крішна, котрий на той час був втілений у маленького хлопчика, рятуючи людей і показуючи їм свою могутність, просто з”їв вогонь.
        Коротка ремарка- Крішна, крім того, мав ім”я Гал, що означає чорний. Галом також називали і Мойсея. В ранньому іудаїзмі, котрий багато в чому базувався на Відах, Крішна- Гал- Мойсей – є однією особою. Але в пізньому юдаїзмі ці особи фарисеями розмежовуються.
        Далі щодо Апостола Павла. Як тільки 67-річний Савел в “Посланні до євреїв” згадав про те, що “Бог наш є огонь поїдаючий”, співплеменники зразу відрубали йому голову. Та ще так старано, що вона покотившись, тричі підстрибнула, а Бог зробив так, що в цих місцях із землі забили три джерельця, засвідчуючи волю Божу та правдивість цієї інформації.
        А для обдурених гоїв юдеї об”явили Ісуса Богом і створили культ його матері. В Корані, як відомо, Ісуса називають Учителем.
        А що сталося з учнями Ісуса, з котрих він готував волхвів (всі були яфетичні-білошкірі).
        Апостола Матвя – спалено на хресті.
        Апостола Яківа Заведеєва (брата Івана) – вбито мечем за наказом Ірода.
        Апостола Симона Зилоста – прийняв смерть у Персії в місті Суанир.
        Апостола Хому – догнали в Індії і вбили списами.
        Апостола Андрія – розіп”яли на косому хресті у Греції.(ходив в Яви до Нави через Київ)
        Апостола Іуду Фаддегея – вбито у Вірменії.
        Апостола Петра – В Римі розіп”яли на хресті вниз головою.
        Апостола Якова – скинули з даху храма і добили на землі.
        Апостола Івана – пробували отруїти, отрута не діяла; кинули в котел з киплячим маслом, вижив; зіслали на острів Патмос.
        Лука не був Апостолом, але постійно супроводжував Івана і був повішений на дереві.
        Апостол Іуда Іскаріот – тільки він один юдей, сам повісився після зради Ісуса.
        Взамін святих, чистих, ініційованих Ісусом волхвів, на простори Європи були кинуті виродки-ієрархи Християнської церкви. Описати документовану історію злодійств та розпусти кожного з отців церкви є можливість, але для цього потрібно видати великий багатотомний твір. І все це продовжується і в наші часи. Гадаю, що тільки сліпий цього не баче.
        Робіть висновки, панове українці.
    • 2003.01.15 | Вільнодум

      Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина!

      Анатолій пише:
      > Що людство отримало у спадок від Ісуса Христа!?
      > 1. Сім заповідей Ісуса.
      > 2. Знання про енергії ЛЮБОВИ.
      > 3. Знання про реінкарнацію (будете мати безліч братів та сестер...)
      > 4. 11 волхвів, яким Ісус передав містичні знання.

      Анатолій, я б добавив до цього списку ще один пункт, який я детально описав в моєму листі до форуму.

      5. Знання про рівні Людської Свідомості, як познання Божественної суті і Шлях до її досягнення.

      А тепер запитання.
      Перерахуйте 7 заповідей Христа, будь ласка.

      З повагою,

      Микола Вільнодум
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.01.21 | Анатолій

        Re: ІСУС ХРИСТОС та його спадщина! Короткий ВМСНОВОК!

        Панове!
        Хотів би зробити короткий висновок щодо поставленого запитання. Я гадаю, що маю на це право, бо я поставив це питання на форумі.
        - На це запитання, як казали у школі, своїми словами відповіло тільки дві особи - пан Вільнодум та Ваш покірний слуга. Всі інші, НАЖАЛЬ, відповіли не словами зі своєї ДУШІ, а словами завчених книг. Панове, ВАМ УСІМ ТРЕБА ЗГАДАТИ, ЩО ІСУС КАЗАВ КНИЖНИКАМ, бо, нажаль, Ви такими стали.
        Любові Вам, Добра та відкритого розуму.
        Анатолій
  • 2003.01.25 | Георгій Пінчук

    Дуже цікава книжка про це

    Раджу всім, хто читає англійською мовою, почитати чудову книжку американського філософа, теолога і популяризатора християнства Філіпа Єнсі (Philip Yancey) під назвою "Ісус, яким я його ніколи не знав" ("The Jesus I Never Knew"). Книга захоплює вже з перших сторінок, де Єнсі згадує, як він був у відрядженні і зупинився на ніч в якомусь готелі. Вирішив прочитати на ніч кілька своїх улюблених біблійних сторінок. Відкрив Біблію на Нагірній проповіді. Прочитав, як завжди, з почуттям глибокої заспокоєності, радості в серці: "примирись з братом... віддай і плаща... люби ворогів..." Потім вирішив зазирнути в телевізійні новини, що там у світі робиться. Вмикнув телевізор, а там репортаж про початок операції "Буря в пустелі." На кількох каналах відомі красномовністю коментатори аж захлиналися, розповідаючи з палаючими очима, як американські ракети і танки знищили за якусь добу 100 000, 200 000, 300 000 іракських солдатів. Єнсі каже, що в нього раптом виникло якесь майже шизофренічне почуття роздвоєнності: з одного боку, цей дивакуватий тесля з Назарету, з другого - наймогутніша у світі держава, яка називає себе заснованою на його принципах, але така, де його вже, здається, ніхто не слухає... А чи в СВІТІ чи хтось його слухає? А чи в світі хтось РОЗУМІЄ його, вірить йому, іде його дорогою?

    Далі іде розділ, який називається "Ісус, яким я його думав, що знаю" ("The Jesus I Thought I Knew"). Там Єнсі послідовно аналізує популярні уяви людей про Христа як про доброго захисника слабких, мудрого вчителя, чарівника, законодавця, реформатора, тощо. Він показує на підставі біблійного тексту, що всі ці іпостасі нашого Спасителя дуже однобокі і неповні. Він є і добрим захисником, і мудрим вчителем, і могутнім чудодієм, і цілителем, але він водночас і більший, ніж усі ці ролі і функції.

    Далі, у наступних розділах і аж до кінця, Єнсі показує Христа водночас з позиції пророцтв Старого Завіту і з позиції тих людей сьогодення, які бажають бути вірними Божими слугами. У заключних рядках автор ще і ще раз підкреслює, що Христос прийшов у цей світ служити, і, служачи з любов"ю, показав нам істоту самого Бога, який, як відомо, "є любов."
    згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".