МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Коли до України-Руси прийшли юдо-християни?

03/19/2003 | Горпина Пінчук
Коли прийшло християнство, ще можна зрозуміти. А то коли прийшли юдеї чи євреї? Чи можна Володимира-Хрестителя назвати першим юдо-християнином України?

Відповіді

  • 2003.03.19 | Augusto

    Чому гермафродит бореться з євреями та християнами?:)

    Гуро, ставайте скоріше під крило такої чудової людини! Бачите, людина хороша з усіх боків, і зпереду, і ззаду - стать міняється протягом доби, паталогічна брехливість - типовий продукт передової ідеології діалектичного матеріалізму!


    Горпинo Пінчук пише:

    > коли прийшли юдеї чи євреї? Чи можна Володимира-Хрестителя назвати першим юдо-християнином України?

    >цей термін не зовсім коректний, та його застосування може бути виправданим з тактичних причин боротьби з цими самими юдо-християнами. Справа у тому, що "юдо-" дозволяє використати той негативний заряд антиєврейства, який накопичився у суспільстві, - проти християн.

    > Наші здобутки у боротьбі з юдо-християнами.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.03.19 | Горпина Пінчук

      Мыняється не стать, а граматичний рід

      будь вже хоч ти мужнім, витримай таку халепу. Після трійки чи четвірки з Богоматір'юце повинно бути не так вже і важко. До тог ж іноді припускаю, що і стать міняється, але то мабуть Григорій Пінчук бавиться напідпитку. Але гемарфродитством тут і не пахне.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.03.19 | Augusto

        Ні, не вмовляйте.

        Нехай слово моє буде твердим: якщо "так", то "так", а якщо "ні", то "ні", нехай допоможе мені в тому Бог. Іншалла.

        Мені жінки подобаються, не треба мені іншого.

        А то отаке:
        Трохи стать міняється, пішла-пішов, трохи Бразілія, трохи нарвана брехня про др. Пінчука...

        Про тата вашого одна людина казала: він сам брехун та батько всякої брехні.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.03.19 | Гура

          Тільки хворий розум плутає жарти з брехнею (-)

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.03.20 | Augusto

            Тільки хворий розум називає брехню жартами.(-)

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.03.20 | Горпина Пінчук

              Це що ж Марк Твен теж брехав

              коли публыкував свої твори вигадки під вигаданим ім'ям. Чи ти теж брехун, бо використовуєш самоназву Augusto. Глюпо, як казали у Кавказській полонянці.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.03.20 | Augusto

                Воно не заразне.

                Я не можу пригадати, коли це Семюель Клеменс видавав себе за племінника др. Пінчука, вигадував, що він живе в Бразилії та ще не він, а вона.
                Освіжить мені пам'ять, коли Семюель Клеменс збирався використати "настрої проти євреїв" для самопроголошеної війни з християнами (мусульманами, індусами) та ін.
                Не тріться біля могили славного масона (те, що Марк Твен був масон, та таким чином щонайменше визнавав існування Бога, сподіваюсь не викличе диких корчів?), воно не заразне, на брехливих гермафродитів не перелазить і поготів.
                Цікаво, що я дійсно Аугусто Гладіо, так зірки стали.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2003.03.20 | Горпина Пінчук

                  Це значить іспанець періоду війни у Іспанії?

                  У СРСР жили такі іспанці і живуть. За одного моя сестра мало заміж не вийшла. Ій бо, не брешу :)
  • 2003.03.19 | Franko

    Ги :-) А цe вжe просто спам.

    Покличтe до комп'ютeра Горпину, яка задавала розумнi запитання. Або завeдiть собi рiзнi нiки.
  • 2003.03.19 | Георгій

    Re: Коли до України-Руси прийшли юдо-християни?

    Горпина Пінчук пише:
    > Коли прийшло християнство, ще можна зрозуміти. А то коли прийшли юдеї чи євреї?
    (ГП) Євреї жили в Україні-Русі дуже давно. Яким саме чином вони туди добралися, я не знаю, але точно знаю, що під час правління Ярослава Мудрого (11 сторіччя) біля стін Києва, приблизно там, де зараз площа Перемоги, було єврейське селище. Крім того, кочові племена хозарів (не-євреї в етнічному відношенні - швидше тюркського походження) десь у 7 чи 8 сторіччі прийняли єврейську релігію (юдаїзм). Ці племена кочували на південно-східних околицях України-Русі. Нащадками цих племен є сучасні караїми, які зараз мешкають переважно на Кримському півострові (особливо біля містечка Старий Крим) і також в Литві (місто Тракай). Караїми мали в Києві (на вул. Ярославів Вал) свій молитовний будинок, який вони називають кінасса. Потім в ньому зробили кінотеатр "Зоря," а зараз там, здається, Будинок українського актора.

    >Чи можна Володимира-Хрестителя назвати першим юдо-християнином України?
    (ГП) Та звичайно ж ні. Взагалі термін "юдо-християни," в якому його вживають пп. Анатолій і Вільнодум, а також Ви, безглуздий і нічого, крім ідіотського звірячого антисемітизму, не відображує.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.03.19 | Марко

      Про караїмів в Україні, євреї з'явились багато пізніше.

      Георгій пише:
      > (ГП) Євреї жили в Україні-Русі дуже давно. Яким саме чином вони туди добралися, я не знаю, але точно знаю, що під час правління Ярослава Мудрого (11 сторіччя) біля стін Києва, приблизно там, де зараз площа Перемоги, було єврейське селище.

      Ви певні що то були євреї, а не караїми ? Подайте джерело, де Ви це прочитали.

      > Крім того, кочові племена хозарів (не-євреї в етнічному відношенні -швидше тюркського походження) десь у 7 чи 8 сторіччі прийняли єврейську релігію (юдаїзм). Ці племена кочували на південно-східних околицях України-Русі. Нащадками цих племен є сучасні караїми, які зараз мешкають переважно на Кримському півострові (особливо біля містечка Старий Крим) і також в Литві (місто Тракай). Караїми мали в Києві (на вул. Ярославів Вал) свій молитовний будинок, який вони називають кінасса. Потім в ньому зробили кінотеатр "Зоря," а зараз там, здається, Будинок українського актора.

      Не зовсім воно так пане Георгію.

      Караїми - це народ семітського походження іудейської віри, що емігрував з території Палестини до Христа.

      Євреї - це народ семітського походження іудейської віри, що емігрував з території Палестини як правило після Христа здебільшого через Марокко і Іспанію до Європи.

      Можливо таке визначення не зовсім вірне - але принаймні таке чув від
      українських караїмів в поясненні хто вони такі та звідкіля вони взялися.

      На території стародавньої України (ще до Ярослава) найбільше караїмів було в Галичі, куди їх (саме караїмів, а не євреїв) запрошували галицькі князі та бояри, як і вірменів для розвитку міжнародної торгівлі. Під час занепаду Галицького князівства в середні віки більшість гальцьких караїмів мігрували в Львів, Луцьк, Київ, Тракай.

      Також чув, що караїмів під час другої світової війни німці не переслідували, як євреїв (точної причини не знаю). Цим скористалося багато євреїв, щоб врятувати своїх малолітніх дітей від переслідувань - вони часто підкидували їх саме до українських караїмів.

      Караїми свого часу мали дуже великий вплив на політику і торгівлю Кримського Ханства, де вони практично контролювали работоргівлю через Кафу в Оттоманську Імперію українськими полоненими, яких захоплювали в полон кримські кочові татарські племена. Біля Бахчисараю на відстані 2-3 км, в фортеці Чуфут-Кале збереглись тисячі характериних надгрібних каменів на караїмському цвинтарі. З якості і стану цього цвинтару в порівнянні до татарських поховань - помітна чітка соціальна різниця, і становище, яке караїми мали в Кримському Ханстві.

      На сьогодні - переважна більшість українських караїмів асимільовані в лінгвістичному сенсі, але вони не признають себе євреями і наголошують на цьому. Чув, що караїми в Україні зберегли свою
      релігійну ідентичність, яка дещо відрізняється від єврейського іудаїзму. Одноією з характерних ознак є назви їхніх церков "кінаси",
      а не "синагоги", як то є в євреїв.

      М.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.03.20 | Георгій

        Re: Про караїмів в Україні, євреї з'явились багато пізніше.

        Пане Марку, може Ви й маєте рацію про поселення під Києвом 11-го сторіччя. Я читав про це, здається, в Грушевського, але давно і точно не пам"ятаю, як він ідентифілує етнічність тих людей. Віри вони були "жидівської," це точно.

        А от щодо семітського походження караїмів - не знаю. Ось тут, на їх сайті, вони самі про себе говортять, що вони нащадки хозар і мають тюркське коріння, а не семітське:

        http://www.turkiye.net/sota/karaim.html

        --Георгій
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.03.20 | Георгій

          Ось ще один сайт про караїмів

          http://daugenis.mch.mii.lt/karaimai/history.htm

          Тут стверджується, що сучасні караїми є нащадками тюркських кочових племен, зокрема кипчаків, які жили на південно-східних околицях Європи (близько Каспію) вже близько тисячі років до нашої ери. З них у 8-9 сторіччях н.е. утворився Хозарський каганат, в якому завдяки єврейським місіонерам юдаїзм був прийнятий як державна релігія.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.03.20 | Марко

            Ще про караїмів і хозарів віри юдейсько-караїмської

            http://www.karamyayincilik.com/kitap4.htm

            Avraham Firkowicz never termed his people as Turks, but very carefully separated them from the Rabbanite Jews, as well.

            Якщо Грушевський каже, що українці-русини то не північні росіяни, то чому не вірити Авраму Фірковичу, що караїми то не тюрки ?

            Далі більше:

            After separating his community from the rest of the regional Jewry, he tried to show historical superiority of the Karaims over the Rabbanites. His visit to the Caucasus was associated with the Khazar Empire, an early Medieval Turkic state, whose upper layer converted to Judaism as a reply to the efforts of the Muslim Baghdat and the Christian Constantinople. He claimed that Khazar Turks received Judaism in Karaim format.

            Отже юдей Аврам Фіркович караїмської віри (а не талмудистської),
            вважає, що Хозарський каганат прийняв юдаїзм саме в караїмській
            версії. Мені здається, що Аврам Фіркович мав можливість вивчити ці питання трішки глибше ніж Грушевський. Якщо Аврам Фіркович правий, то всі юдеї Київської Русі часів Ярослава були виключно караїмської віри просто тому, що талмудисти жили або в Палестині, або на півночі Африки та Іспанії.

            Отже караїми (а не євреї) віри юдейської в караїмській версії (а не талмудистсько-рабаністичній) на Площі Перемоги пане Георгію ?

            http://www.eki.ee/books/redbook/karaims.shtml

            It is important to note that as recently as the beginning of this century literate Karaim priests regarded Hebrew as the Karaim language. Hebrew is the language in which sacred texts were written and it is still used during services of the sect in Egypt, Turkey and Israel.

            Отже вони не є тюркського походження, а перейшла на тюркську мову лише та частина караїмів, що жила в Криму, Україні і Трокаї, та й то лише за останні сторіччя, а не раніше. Відповідно частина українців в Росії наприклад втратила мову перейшовши на російську - але українців загалом не стали від цього називати народом російського
            походження, чи не так ?

            http://www.eki.ee/books/redbook/karaims.shtml

            Religion has played an important part in forming the Karaim people. Since the 8th century the Karaims have belonged to a sect of Karaism initiated by Anan ben David. This is a reformed Judaism which defends the religious doctrine as it is written in the Bible and rejects the Talmud, the oral tradition. From the 8th to the 10th centuries the Karaims were subjected to the rule of Khazar Kagan. This directly meant that the Khazars were or became Karaims. Firkowicz did not tell it, but later-coming researchers elaborated this issue.

            Виглядає, що саме караїмська віра була в Хозарії ?

            It is recorded in the 13th century that the Karaim congregation practised in Solkhat, the capital city of the Crimean Tatars. In the 14th to the 16th centuries a small number of the Karaim people from Middle Eastern countries were absorbed by the Crimean Karaim.

            Тут вони й втратили мову швидше за все - в Криму.

            http://www.jewukr.org/observer/jo17_36/p0401_e.html

            For example, Karaims didn't accept Talmud to be the Divine Law for them, as well as the hierarchical rabbi authorities. This is the reason why they were considered to be a separate ethno-confessional group. Nevertheless, despite their imperceptibility, by some estimates they are about 25-30 thousand and they played a significant role in spreading Judaism. Karaims' influence was dominant in Jewish-Berber communities, as well as in Western-African tribal communities, such as Malinka, Peul, Fulani, Mossi, Fanti, Sonhai, Yoruba and Haus. By the way, about 40 mln people speak the Haus language nowadays, whereas the entire population of Israel is 6 mln people.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.03.20 | Марко

              Релігія хозарів та їх віра караїмська

              http://www.ozturkler.com/data_english/0001/0001_12_09.htm

              According to some Islamic writers (el-Mes'udi), the Hazar's had entered a sect of the Jewish religion in the time of Harun'ur-Resid (786-809), the Abbasian chalif. This sect, that was called "Karay", did not pay much respect to "Talmud" of which it is believed to contain the teachings of Moses, and possibly had been a conviction mixed with some Islamic elements.
          • 2003.03.20 | Марко

            Караїми ближчі до християнської традиції ніж талмудисти.

            Георгій пише:
            > http://daugenis.mch.mii.lt/karaimai/history.htm
            >
            > Тут стверджується, що сучасні караїми є нащадками тюркських кочових племен, зокрема кипчаків, які жили на південно-східних околицях Європи (близько Каспію) вже близько тисячі років до нашої ери.

            Цю тезу Фіркович не поділяв, а Фіркович для караїмів - те, що для українців Грушевський.

            [Г]
            З них у 8-9 сторіччях н.е. утворився Хозарський каганат, в якому завдяки єврейським місіонерам юдаїзм був прийнятий як державна релігія.

            Ви мабуть це придумали самі, де таке написано ?

            Не було там "єврейських" місіонерів віри юдейсько-талмудистської і близько, бо вони в той час жили на півночі Африки та Іспанії. За теорією караїмського історика Фірковича - Хозарський каганат завдяки караїмським місіонерам прийняв віру юдейсько-караїмську, що відрізняється від юдейсько-талмудистсько-рабаністичної більше ніж протестантське вчення (чи Свідків) від православ'я.

            http://daugenis.mch.mii.lt/karaimai/index_en.htm
            ... site on Karaism put out by the Lithuanian Karaite community. One should keep in mind that Lithuanian Karaites consider themselves an ethnic, not a religious group.

            Дуже чітко підкреслено відмінність литовських караїмів від інших - вони вважають себе етнічною а не регігійною групою, в Єгипті, Ізраїлі, Персії наприклад, все навпаки.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.05.23 | Марко

              В Криму караїми проводять з’їзд, на який чекали 86 років

              http://ukr.for-ua.com/news/2003/05/23/143920.html

              В рамках святкування в Криму Днів караїмської культури в Євпаторії 23-24 травня пройде II Всенародний з’їзд кримських караїмів, організований асоціаціями караїмів України і Криму за фінансової підтримки уряду автономії, Міжнародного фонду «Відродження», Посольства Королівства Нідерланди і Турецького агентства співпраці і розвитку (ТИКА).

              За словами голови Асоціації кримських караїмів «Кримкарайлар» Володимира Ормелі, Всенародний з’їзд — це дуже важлива і знаменна подія в історії кримських караїмів. «Цього дня наш народ чекав 86 років, з 1917 року, після попереднього з’їзду, і переоцінити значення цієї дати просто неможливо, — підкреслив В. Ормелі.

              Як повідомив кореспонденту «Контекст-медіа» член оргкомітету — заступник голови Всеукраїнської Асоціації караїмів Геннадій Катик, в роботі з’їзду візьмуть участь делегати від караїмських громад з 10-ти областей України — всього близько 150-ти осіб. На з’їзді планується заслухати ряд доповідей, обговорити питання «Національне представництво кримських караїмів на Україні», сформувати вищий представницький орган кримськокараїмського народу, заслухати звіти і пропозиції регіональних громад.

              Крім того, передає «Транс-М-Радіо», в програмі з’їзду — відвідування святині караїмського народу — Джуфт-Калі (Чуфут-Калі), богослужіння в кенасі Євпаторії, а також екскурсії, концерти і інш.
        • 2003.03.20 | Марко

          Re: Про караїмів в Україні, євреї з'явились багато пізніше.

          Георгій пише:
          > Пане Марку, може Ви й маєте рацію про поселення під Києвом 11-го сторіччя. Я читав про це, здається, в Грушевського, але давно і точно не пам"ятаю, як він ідентифілує етнічність тих людей. Віри вони були "жидівської," це точно.

          Та й віра в караїмів не зовсім "жидівська", але подібна. Можливо Грушевський помилився. Віра і етнічне походження мають суттєву відмінність. Подивлюсь Грушевського, що там написано про це.

          > А от щодо семітського походження караїмів - не знаю. Ось тут, на їх сайті, вони самі про себе говортять, що вони нащадки хозар і мають тюркське коріння, а не семітське:
          > http://www.turkiye.net/sota/karaim.html

          Це мабуть тюркські караїми з Туреччини, вони можливо отюрчилися, тому й вважають їх там тюркського походження і помилково те саме пишуть
          в Україні.

          http://www.eki.ee/books/redbook/karaims.shtml
          At the First Crimean Karaim Community Congress in 1924, the Karaims in the Crimea could not reach a consensus as to what their mother tongue was: Turkic Tatar or Hebrew. The latter was referred to as the ancient Karaim language in the congress materials....
          In the community schools (midrash) Karaim or Old Hebrew were used....
          At various times, they used Old Hebrew, Latin and Cyrillic scripts, depending on what was available in the locality....

          Караїми оригінально вважалися нащадками семітських нетюркських народів (скоріш за все євреїв, які емігрували з Палестини до Христа) що походять з Вавілону, Мідії та Персії. В ті часи там тюрків не було і близько. Тюрки з'явилися принаймні через тисячу років і більше.

          Наприклад караїми (семітського походження, які не потюрчилися в лінгвістиному сенсі, гол. осередок у Каїрі, після 1957 року емігрували до Ізраїлю в кількості приблизно 10-20 тис (що є в 5-10 разів більше за кількість караїмів на території СССР). Це і є нащадки тих оригінальних караїмів, що не потюрчилися під пресом тюркських народів Оттоманської Імперії і Хозарії, бо в Єгипті тюрків просто не було.

          Зовсім інша справа, що караїми Вавілону, Мідії та Персії поступово мігруючи на північ і схід пізніше зазнали дуже сильного впливу в культурному сенсі від тюркських або тюркомовних народів, (Хозарії і Кримських татар) і практично втратили мову запозичивши тюкські діалекти. Тому тепер караїми в Україні (Криму) і Туреччині вважаються тюркомовними і помилково вважаються тюркського походження. Так само наприклад, як Болгари не є русинського (руського) походження. Звичайно тут є багато запитань і суперечностей, які перевірити важко.

          Караїмська кенаса в Києві
          http://www.samson.com.ua/hist06.html

          Караїмська кенаса в Луцьку
          Цікавим памятником луцької архитектури з першої половини XVII віку є жидівська синагога, що стоїть над Стиром по дорозі на передмістя Гнидаву. Синагога ця служила для оборони, тому має грубі мури й оборону вежу. Недалеко синагоги також над Стиром знаходиться караїмська кенаса, збудована в XVII або XVIII віках.

          Тут не пише що караїми є тюркського походження:
          http://www.ukrop.com/ua/encyclopaedia/use/20650.html
          караїми (самоназва карай, давньоєвр. читці), народність, що невел. групами живе в Україні (Кримська АР, Одеська, Миколаївська обл., райони м. Луцька та Галича), Литві (Тракай, Панєвєжис); в Україні 1230 осіб; мова - караїмська, кипчацької групи тюркських мов, існує 3 діалекти: пн. (тракайський), галицький і кримський; віруючі пер. караїмісти (виникла у VIII ст. єресь ортодоксального юдаїзму, яка спирається на Старий Заповіт і відкидає Талмуд). У VIII-X ст. у складі Хозарського каганату; в XI-XIV cт. пер. у Криму, ос. фортеці Чуфут-Кале. До Литви та Зх. України потрапили як полонені під час укр.-литовсько-татарсько-тур. воєн і компактно оселилися. За матеріальною, духовною культурою і побутом близькі до татар або до населення, де проживають; використовують євр., лат. і кириличне письмо, яким записані релігійні тексти, світська література і фольклор.

          Тут цікаве про караїмів Волині:
          http://www1.coe.neu.edu/~mnosonov/kar/kar.htm

          Тут про тюркомовних кримських євреїв або кримчаків (сефардівського походження віри юдейсько-талмудистської, а не караїмської) вони міргували в Крим пізніше від караїмів, а саме коли їх предків "сефардів" почали переслідувати на півночі Африки та Іспанії http://www.eki.ee/books/redbook/crimean_jews.shtml

          Караїмське віросповідання визнає Старий Заповіт із десятьма заповідями, які входять і в інші монотеїстичні релігії (наприклад мусульманська), визнає Ісуса Христа й Магомета великими пророками і
          засноване на вченні Анана й стародавній тюркській традиції з елементом тенгріанства. Кодексом їх поведінки є книга "Аддерет" - збірник простих приписів; молитви склав їм Аарон в XVІ ст.
          Важливий принцип - необхідність самостійного осягнення мудрості Святого Письма, не покладаючися на думку інших (подібно до протестантів в християнстві). Вірують у безсмертя душі й у долю, яка визначається поведінкою людини. Зберігають елементи тенгріанства. Бога називають ім’ям стародавнього тюркського божества Тенорі, а не YHWH.

          Головні місця паломництва кримських караїмів - місто-фортеця Чуфут-Кале та цвинтар-святилище Балта Тіймез (“Сокира не торкнеться”), де біля Священних Дубів звертаються до Бога Тенорі, а також кенаса в Євпаторії.

          В кінці VIII ст. н. е. під тиском мусульман чимало євреїв з Ірану (Персії) переселилося до хозарського каганату, держави, яка займала простір від Каспію до Криму. Внаслідок цього євреї заселили цілі квартали хозарських міст, особливо в Криму. За кагана Булана була спроба запровадити в Хозарії юдейську релігію (мені незрозуміло чи то була версія караїмська чи талмудистська). Наприкінці VIII ст. Хозарський каганат прийняв юдейську релігію, що привабило семітів юдейської віри з різних країн. Серед юдеїв переселенців були й віруючі караїмської віри, адже в інших місцях, скажімо, на Близькому Сході, вони зазнавали подвійних утисків: і від мусульман і від своіх євреів-талмудистів.

          Польський король Стефан Баторійо надав караїмам право на проживання і на безмитну торгівлю всякими товарами, зокрема спиртними напоями.
          За Сігізмунда І в Литовському великому князівстві між караїмами та євреями виникла суперечка: єврейські лідери вимагали, щоб їм підлягали й караїми, проти чого ті категорично заперечували. Євреї-талмудисти вважали (можливо і дотепер) караїмів як закоренілих єретиків.

          Для широкої публіки караїми в Україні і Речі Посполитій були просто євреями (можливо так вважав і Грушевський). Такій помилці сприяли вже зазначені обставини: юдейська віра, хай і окрема течія; єврейский алфавіт; єврейсько-біблійні імена. Кримські татари і турки напиклад не відрізняли караїмів від євреїв. Не відрізняло їх також давнє литовське и польське, а згодом - австрійське законодавство. Тим більше не відрізняло їх місцеве українське населення, зокрема козаки (в часи Хмельницького наприклад). Але в Росії німка Катерина І (не знаю на яких підставах) звільнила караїмів від подвійного податку в 1795 р. В 1863 р. їм надано повноправний статус підданих Російської імперії (євреям - ні), що було підтверджено в 1881 р. В ХІХ ст. центром освіти караїмів стала Євпаторія, де для них відкрито Олександрівську духовну школу.

          Швед Густав Перінгер склав короткий нарис про караїмів. В Лейпцігу надруковано "Notitia karaerorum", де є відповіді Мордехая з Кукизова (здається тепер це Львівська область) за участю луцьких і галицьких караїмів про свій народ. Приблизно в 1700 р. Соломон з м. Трок (Трокай) написав "Аpпіріон" - нарис караїмських звичаїв, а також полемічні твори проти християн і талмудистів. Троцький караїм Ісаак написав "Хіззук Емуна" - полемічний твір проти християн, на який посилався Вольтер. Прізвища типу Троцький (від Трок - Трокай) дуже вірогідно караїмського походження.

          Караїмський діяч Авраам Фіркович написав працю "Про походження караїмів", де ототожнив караїмів з хозарами одночасно стверждуючи про появу караїмів в Криму до хозарів (як це може бути мені незрозуміло). Від імені караїмів Російської імперії він категорично заперечував спільність євреїв та караїмів, та стверджував, що предки караїмів емігрували з Палестини до Христа і тому не причетні дo розп'яття Ісуса Христа. Можливо завдяки його зусиллям, російський уряд надав караїмам повноправний статус на відміну від євреїв.

          Відомі українці караїмського походження :
          гетьман реєстрового козацтва Ілля Караїмович
          агроном, засновник Таврійського університету С. Крим
          поет Захap Абрагамович
    • 2003.04.02 | Анатолій

      Re: Коли до України-Руси прийшли юдо-християни?

      Пане Пінчук, по-перше, я не вживаю терміни, а використовую. І по-друге, коли даєте комусь оцінку, не забудьте себе витерти з гілки.
      Пані Пінчук (це якась белеберда, одні Пінчуки), юдео-християнство прийшло в Україну-Русь у середині 12 століття н.е.
      Як Ви пам"ятаєте, хрещення Русі князь Володимир провів у 988 році. Тоді це хрещення народ сприйняв практично без проблем, тому що це було посвящення у Спаса- Ісуса, бога Відо-Вістичного Православ"я, яке сповідували на Русі спокон віку. Пінчуки та Франки цього, нажаль, не знають, то дозвольте продовжити. Але після хрещення духовну владу під проводом юдейських жерців посали поступово захоплювати грецькі чорноризники і поступово почали творити терор у відношенні до українських волхвів. До церкви було внесено розп"яття Христа, прийнято юдейську Тору, вводилися сатанинські обряди сповіді та кодування на алкоголь - причастя тощо. У 1147 році князь Київський Святослав Мудрий дав цьому відпір, але вже було запізно, сатанисти захопили наші церкви. У 1169 році Андрй Боголюбський їз Суздалі вчинив похід на Київ, пограбував святині, порубав вільних киян та підкорив остаточно київську церкву сатанизму. От Вам коротка історія приходу юдео-християнства на Русь. Можу також надати Вам дату, коли почнуть виганяти юдео-християнство з русі - кінець 2003, початок 2004 року.
      З повагою, Анатолій
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.04.03 | Анатолій

        Для пані Горпини! Читайте.


        ЄВАНГЕЛІЄ ІСУСА ХРИСТА ВІД OРІЇВ.
        Дві тисячі років тому Богиня УСА )(Уранішня Зоря)(За Відичною традицією, котра живе на Вищій Райській планеті Сонце, послала возвишеного учителя ІСУСА (ІС-УСА) в Юдею, народ котрої, очолюваний фарисеями (санкскр. вихідці від того що проходить мимо Великої та Малої Ведмедиці Змія), вибрав шлях підкорення інших народів, підкорення Природи та господства над нею. Про прихід Ісуса було відомо зарані. А саме, в відичних текстах Бхавійша Пурана (санскр.Зафіксовані події майбутнього), з посиланням на пророцтво Махаража Шалевахина, за три тисячі років до пришестя Ісуса з прямим посиланням саме цього імені, зпрогнозовано його явлення на Землю, місце його народження, імена його батьків, його діяння, його страждання від “амалекітів” –юдейських фарисеїв. В збережених до цього часу текстах “Євангелія” також є рядки, котрі дають посилання на це пророцтво,
        “Євангеліє від Матвія”, (26: 23-24)
        “Він же сказав у відповідь: той що опустив зі мною руку у страву, цей продасть Мене; байдуже, Син Людський іде як написано про Нього”.
        Откровення пророка Магомета хоча і зроблені вже після розп”яття Ісуса, але теж ні у кого з авторитетних містиків не викликають сумнівів.
        “Коран”. (Сура 3. Сімейство Імрана, 40-43);
        “І сказали янголи “О Мар”ям! Ось Аллах радує тебе вістю про слово від Нього, ім”я якого месія Іса, син Мар”ям...” “Сказав він: “Так! Аллах творить, що бажає. Коли він вирішить якусь справу, він тільки скаже йому: “Будь!”- і воно буває.” “І навчить він його писанням та мудрості, и Торі, і Євангелії, і зробить посланником до синів Ізраїла”.
        Отже, його чекали.
        Висвітимо три історичних факта, що збереглися в древніх документах для тих українців, котрі сьогодні приймають себе як наступники Ісуса:
        По-перше, Ісус народився на 7 років раніше, ніж це приймає офіційна Церква. Це легко перевірити, бо саме правлячий в часи цезаря Августа Єрусалимський цар Ірод Актина, від котрого батьки Ісуса тікали до Єгипту бо він видав розпорядження щодо вбивства дитини Ісуса, відповідно до багатьох збережених історичних документів, вмер за 4 роки до офіційного Різдва Христового.
        По-друге, фарисеї, що заховали від свого народу містичні Знання і старанно ховають ці Знання від нас зараз, внесли до Біблії небелиці щодо непорочного зачаття Ісуса Дівою Марією. Нагадуємо читачам, що мати Ісуса названа Дівою, що означає Богиня і, як написано в Академічному санскритсько-російському словнику, ім”я її Марія, що свідчить до її відношення до Бога любові. Значить, вона була інкарнацією на Землі Богині Любові. Істина в тому, що навіть якщо її син не був зачатий її чоловіком Йосипом, а Богом любові, то у відповідності з Відами, статися це могло тільки природним шляхом за всіма законами матеріального світу. Щодо слів, що Ісус цнотливо народжений говорить, що він народжений Богинею.
        По-третє, біографія Ісуса з 12 до 30 років просто заборонена до вивчення всіма Християнськими церквамі і сектами. Заборонено будь-який погляд християнина в бік Сходу. Якщо грамотна людина навіть поверхово ознайомиться з Відичними текстами, а особливо з санскритсько-російським (нажаль українського не знайшлося) словником, як зразу ж відкриються всі руйнівні для Юдо-християнства таїни.
        Але це вже не таїни. Ми розкриваємо їх вам на сторінках цього Євангелія.
        Ісус, коли ще був дитиною, тихенько пробирався до тих мандрівників, котрі відрізнялися містичними знаннями. Маючи Бежественне походження та призначення, він вивчав ці науки з таким успіхом, що на юдійському святі песах в Єрусалимі, найвидатніші вчені та вчителі закону Ізраїля, в т.ч. глава Синедріону Галліл, проти традиції почитування старості та підлеглості юнацтва, з глибокою повагою вислухали лекцію Ісуса, котрому було всього 10 з половиною років. Після цього Галліл упросив Йосипа та Марію залишити їх сина Ісуса на один рік для освіти в Єрусалимському храмі. Через рік Ісус повернувся до Назарету. Коли Ісусу виповнилося 12 років, мандруючий по Близькому Сходу Раввана (принц індійського штату Орісса) почув як він сперечається з фарисеями у храмі і запросив його до себе в Індію. Ісус помандрував до Пенджабу, ненадовго зупинився у джайнів, а потім на чотири роки залишився у храмі, названого одним з епітетів Вишня –Владика Світу (Джаган-натха). Сьогодні місто, в якому знаходиться цей храм на березі Індійського океану, називається Джаганнатхапурі.
        Інформація про візити Ісуса зберігається в багатьох монастирах Сходу в формі рукописів та документів того часу. Тисячі древніх свитків та книг про Ісуса мовою палі зберігається в монастирях Тибету у Лхасі. Найбільше відомий текст мовою палі, котрий зберігається в бібліотеці ламаїстського монастира Хеміс в Ладаці, що на півночі Індії, з котрого приходили волхви до немовляти Ісуса. Під назвою “Тибетське Євангеліє” ці тексти опубліковані в Харківському журналі “Вєра і разум” в 1910 році і в тому ж році окремою брошурою в Петербурзі, видавництвом “Вєстнік знанія”.
        “Тибетське Євангеліє” (Гл.V, вірш 1-5):
        “Чотирнадцяти років молодий Ісса, благословенний Богом, переправився на другий берег Інду і поселився у Орійців, в благословенній Богом країні”.
        В храмі Владика Світу Ісуса навчав жрець Ламас Брам. Там розумний учень вивчив Віди а також містичну йогу. Він оволодів декількома містичними сідхами – вмів ходити по воді, перетворювати одні матеріальні речі в другі, проходити кріз стіни, зменшувати розміри свого тіла до тих меж, щоби вільно входити всередину каменя, зберігати та контролювати життя в своєму тілі навіть тоді, коли тіло знаходиться у стані клінічної смерті.
        Покинувши храм, Ісус ще два роки проповідував у Індії в містах Раджгир, Варанаси та ін. Трохи згодом йому прийшлося рятуватися від брахманів, котрі почали своє брахманське положення передавати у спадщину і за його викриття хибності цього задумали його вбити.
        Ісус іде в Непал, де проводить ще 6 років, вивчаючи Відичні Священні тексти і ознайомлюючись з виниклим за 500 років до його візиту, буддизмом. В Бенаресі його вчителем був видатний цілитель Індії Удрака. В Гімалаях в м. Капилавасту –Учитель Менгесте , найвидатніший мудрець всього Сходу. І скрізь після Ісуса залишилася слава та документальні свідчення.
        В архівах Ватикану до сьогоднішнього дня зберігаються, але заборонені для вивчення близько 60 древніх рукописів, котрі розповідають про Іссу (так Ісус названий у всіх Східних текстах, включаючи Коран), котрі за різних часів привезені з Єгипту, Китаю, Індії, Тибету, Аравії християнськими місіонерами.
        З Гімалаїв двадцятирічний Ісус іде в Персію. Між ним та зороастрійськими священниками Авістійцями виникає ворожнеча. Зороастрійські жерці виганяють Ісуса в пустелю в розрахунку, що на нього нападуть дикі звірі. Але Ісус, знаючи свою долю, добирається до Палестини. Коротка зустріч з матір”ю і він іде до явсеїв (ессеїв) до Єгипту. А в 30 років повертається знову на свою Земну Батьківщину.
        Про всі ці факти його біографії говорять і сховані в запасниках Ватикану свитки та фрагменти, знайдені археологами після 1947 року буля Мертвого моря в Ізраїлі та в Наг-хамаді в Єгипті.
        Юдеї знаходилися тоді (як між іншим, знаходяться і зараз) на рівні “карма міманса”-служками Богу Шиві, котрий надів на себе личину Диявола в епоху Калі-Юга. Через це загалом найзаслуженіші з них можуть попасти лише на рівень (планету) Вітала до Бога Шиви і його Дружини Бавані та інші нижчі Райські рівні, котрі описані в “Книзі Бога В”яза” і де проживши до кінця Сварожого Дня, вони обов”язково будуть знищені часом разом зі своїм матеріальним світом.
        Щоби дати ім можливість узнати шлях назад на Вищі Райські рівні, Богиня УСА прислала до них Ісуса (що прилетів від (із) Уси), але перед цим до них прийшов його двоюрідній брат –Іван, син Єлизавети, сестри Марії та праведника Захарї. Іван вісімнадцять років виховувався у явсеїв в Єгипті у Учителя Мафіно і отримав прозвище Предтеча., Іван Христитель. Це своє прозвище він мав задовго до катування Ісуса і виникло воно не від знаряддя вбивства- хрест, а від імені енергії любові Всевишнього- Харі, обряд запрошення пригостити котрою (любов”ю) мовою Богів звучить “їсти”. Таким чином, використовуючи санскритську (та українську), в якій голосні звуки після приголосних не пишуться і не оголошуються, отримуємо Христ-итель – що буквально означає “той, котрий пропонує пригоститися Харі”. Харі- це відповідність енергії любові Всевишнього.
        Іван Христив водою конкретних юдеїв- слуг Диявола, котрі покаялися, готуючи іх до прийняття Відичних Знань і повернення до раніше вірним Богам. Прийняття деякими з юдеїв хрещення від Ісусового брата Івана –це перехід на рівень “карма-канди”, “карма-йоги”, де людина озброєна Відичними Знаннями першого ступеня , свідомо покращує свою карму доброчинними справами і отримує можливість попасти на Вищі Райські рівні.
        Опис древнього обряду хрещення, очищення водою, котрий проводив Іван навіть з Ісусом, закарбовано в “Євангеліє світу від явсеїв”, котре заховане від людей Ватиканом. Цей обряд складається з семиденного посту серед природи, спеціальні дихальні практики та повітряні ванни. Потім багаторазове промивання шлунку чистою водою, обмивання в річці, сонячні ванни. Це процес очищення тіла, проходження перших аскез для підготовки свідомості з метою переходу на другий ступінь самосвідомості “дж”яна-канда”. Цьому вчили явсеї – древнє релігійне Братство.
        У Івана єговісти, котрі покаялися, Христилися і таким чином, готувалися до обряду вогневого посвячення (ініціації вогнем), котре мав проводити очікуваний Учитель, котрий ніс знання рівня Анти “бхакти-йоги” –Знання про особисту концепцію Бога, про особисті взаємовідношення любові до Всевишнього. Про можливість перестати бути нематеріальною іскрою в матеріальному тілі, розвинути цю іскру в матеріальному тілі і пішовши до Світу Безмежжя, зберегти індивідуальну свідомість, залишившись особою і продовжуючи там своє вічне, повне щастя життя.
        Цей третій етап навчання завершується Відичним обрядом посвячення (ініціації), прийняттям Учителя і Відичного ім”я учнем. Проходить спалювання на вогнищі карми і навоводиться містичний зв”язок з Богом .
        “Євангеліє від Матвія”
        “Я охрещую вас у воді в покаяння, але той що іде за мною сильніший від мене, я не достоїн понести взуття Його”.
        Зверніть увагу також на те, що 11 апостолів Ісуса були галілеянами (яфетичними, білими), крім одного семіта і всім одинадцяти він дав арійські імена, крім Юди тільки тому, що він мав його продати.
        З Біблії ми знаємо і те, що після повернення Ісуса на Близький Схід, його брат Іван Христитель був закатований царем Іродом на прохання Іродіади, дочки його коханки Соломії. Соломія затамувала злість на Івана за відмову від порушення ним целібату, обов”язкового для містиків-явсеїв і котрий не вступив з нею у статевий зв”язок. А згодом, за вимогою фарисейського Синедріону, римський намісник Пілат вув змушений закатувати і того, котрий прийшов від Богині Уранішньої Зорі –Ісуса.
        На відміну від Будди, Ісус не засновував нової релігії. Він лише хотів повернути юдеям (а попутно і іншим симітським народам) “Євангеліє”, тобто втрачені ними Древньоорійські Відичні Знання – про культурну традицію котрою ідуть для досягнення найвищої любові. В самих текстах “Євангелія” постійно підкреслюється, що до євреїв і тільки до євреїв прийшов Ісус і тільки до них посилав своїх учнів- Апостолів, бо всі інші народи ще жили відповідно до настанов Від, були язичники- в край котрих сходять Боги.
        “Євангеліє від Матвія” (10: 5-6):
        “Цих дванадцять послав Ісус і заповідав їм, говорячи: на шлях до язичників не ходіть, і у місто Самарянське не заходьте, а ідіть до загиблих овець дома Ізраілева”.
        “Євангеліє від Матвія” (9: 12-13):
        “...не здоровий має нужду у лікарі, але хворі.... Бо я прийшов призвати не праведників, а грішників до каяття.
        Гадаю ясно, що Ісус не міг дати для масової юдейської свідомості Анту, Вищий рівень Знань світогляду про любов до Всевишнього. Тому, навіть для найкращим своїм учням він втаїні давав Знання найвищого рівня, котрі не входять в сьогоднішню нашу редакцію.
        “Євангеліє від Івана” (16:12)
        “Ще багато маю сказати вам, та тепер не можете все вмістити”
        Обряд пропозиції їсти Харі (пожертва іжі, хліба) є вкрай важливим, бо в пропозиції пригостити конкретного Бога зашифровано ключ до отримання бажаного результату, досягнення конкретної мети життя.
        В Україні, наприклад, будь-яка мати , даючи освячену нею їжу дитині, каже-
        “Їж, їж, ням, ням”.(санскрит- шукай, шукай там Вищу істину)
        Ісус поступово давав освіту (просвітлював) своїм учням, бо Найвище знання це Найкраща зброя. І передача його в руки тих, чия свідомість не готова до цього, подібна до передачі в руки дитині чи нерозумному бактеріологічної чи ядерної зброї.
        Ісус відмінив обрізання, як містичний обряд вбивства Всевишнього Хайя. Він власноручно виганяв торгашів з храму. З мужністю заперечував заповіді, залишені юдеям тим, котрий прийшов щоб зв”язати з Майєю (Мойсей).
        “Євангеліє від Івана” (8: 38,49)
        “Я кажу те, що бачив у Отця Мого, а ви робите те, що бачили у отця вашого”.
        “Ваш отець диявол; і ви хочете виконувати похоті отця вашого. Він був людиновбивцею від початку і не встояв у істині, бо не має в нього істини. Коли він бреше, він говорить своє, бо він брехун і батько брехні”.
        Ці слова Ісуса настільки однозначні, що будь-яка спроба шукати в них іншу, приховану думку розрахована тільки на невігласів.
        “Ваш отець” -це сказано не про конкретного батька, а про містичного покровителя синів Ізраїлевих. Між іншим, ще ніхто не осудив великого італійського художника XVI сторіччя Мікеланжело, котрий виліпив скульптуру Мойсея з рогами. Бо він, ліплячи його, опирався на ще досить відомі в його час древнєіндуїстські тексти. Саме так, з рогами, малювали Мойсея всі художники середньовіччя. Під час розкопок древньошумерських поселень знайдені статуетки, що показують шумерів та древніх семітів. І там семіти зоображені з рогами.
        В «Корані» Мойсея названо “Мусса” –“той що дає красти, грабувати, знищувати”. Заповіді –“Знання для тих хто контролюється та захищається обособленим цифрою шість”, про це він продиктував зі слів постійно являючогося йому з неба “Сущого”. Зауважимо – не Всюдисущого, а просто Сущого. І про це однозначно свідчать слова Ісуса, не підкоректувавшого, а відмінившого всі десять заповідей Мойсея і надавшого взамін сім своїх. Пряму протилежність заповідей Мойсея та Ісуса не може побачити тільки той, хто не бажає бачити, або сліпий.
        “Євангеліє від Матвія” (5: 33-34,37)
        “Сказано древнім: не преступай клятви, виконуй перед Господом клятви твої. А Я кажу вам: не клянись зовсім... Але хай буде слово ваше:да,да; ні,ні; а що поверх цього, те від лукавого”. “Поверх цього”, як ясно із тексту- клятва. “Лукавий” -то Сатана. І Мойсеєва вимога дати клятву, заключити заповіт (угоду) і дотримуватися цієї угоди, за словами Ісуса – це від Сатани. Ісус знав, що юдаїзм з самого початку був не релігією, а одною з форм демонізму. Бажаючи повернути в Юдею орійський світогляд, він називав лицемірних ідеологів єврейських соціально-культових структур так, як їх називали Боги і як вони себе називали- фарисеї (санскр. ті що вийшли від Змія, що між Великою та Малою Ведмедицями)
        Деякі сьгоднішні політикани, прочитавши наше пояснення, назвуть і після цього юдаїзм та його похідну- Християнство одними з Богоцентричних релігій, що говорить про прості масонські виверти, або, пробачте, про останню стадію спотворенності розуму. Зміст слів Ісуса пояснюється в них самих і немає потреби в додатковому тлумаченні: “Сатанинське зборище, що називає себе Юдеями”.
        На заміну фарисейського вчення Ісуc відновив втрачену на Близькому Сході і принесену їм туди з Індії та Гіперборії вчення про особисті відношення любові з Всевишнім.
        І ще. Одним з імен Бога Сонця є РА. Тому учні Ісуса, неодноразово звертаючись до нього, кажуть Раві. Ра-ві (санскр. Птиця від Бога Сонця)
        Всім відомо також, хто вимагав від Пілата катування Ісуса –раввини. Рав-вин (санскр. Той, хто проходить мимо Бога Сонця).
        За Індійською традицією Ісус залишився живий і пішов до Індії. Проживши 108 років він пішов зі свого тіла. І до цього часу в селищі Роза-Балт, в штаті Кашмір, зберігається його могила. Ось уже близько 2000 років до цієї могили нескінченним потоком ідуть відвідувачі і несуть Ісусу квіти. Нажаль, це паломництво постійно замовчується всими масмедіа, котрі, як правило, знаходяться в руках у юдеїв. Шкода.
        Слава Ісусу Христу.

        Ні в Біблії ні в інших, заслуговуючих довір”я, джерелах Ісуса та його маму Марію ніхто ніколи не називав євреями. “Ісус галілеянин” чи просто “Галілеянин” – так він фігурує у Євангеліях. Між іншим, зовнішність Ісуса була зовсім не єврейська. Як відомо, у ХХ столітті дослідникам, шляхом сканування так званої Туринської площаниці, вдалося створити найточніший портрет Ісуса, котрий широко публікувався у масмедія. Русяве волосся, очі світлі і в них не побачиш застиглої, типово юдейської “світової скорботи”; ніс невеликий, прямий, правильний; чітко окреслені шляхетні губи. Саме таким він зоображе-
        ний на багатьох іконах у старих українських традиційних, не синодоїдальних храмах.
        Про те, що Ісус не єврейського походження, що він душею і тілом був орієм, свідчить і його східне паломництво.
        Зважуючи на те, що Ісус після паломництва та навчання повернувся саме в Галілею, говорить про те, що тільки там він міг отримати підтримку, тільки там була його паства. Саме тут у Галілеї він прочитав основні свої проповіді та здійснив основні чудеса.
        Церковні ієрархи савеліянської церкви, особливо католицькі, національне питання Ісуса не вважають суттєвим. На їх думку, оскільки Ісус народився в Ізраїлі, то він єврей. А його матері Марії вони навіть приписали родовід від самого царя Давида. Але це не відповідає істині. Марія народилася у 19 році до н.е. від батьків галілеян Якима та Анни у Віфлеємі. Вмерла у 48 році н.е. в Ефесі. Ісус народився в 5-7 році до н.е. від Діви Марії і Святого Духа в Назареті, як повіствують Євангелії. Названим батьком його був єврей Йосип Пантер (28-е коліно роду царя Давида). У Біблії сказано: “А Яків породив Йосипа, Маріїного чоловіка, у котрої народився Ісус, званий Христосом” (Мт.1.16)
        Ремарка. Насправді ж це досить гостра проблема, що дає безпосередній вихід на расову проблему та політику. Як відомо, походженням Ісуса дуже серйозно цікавилися німецькі етнологи. У цьому напрямку активно працював духовний батько німецьких расистів Х.Чемберлен. У процесі своїх досліджень, які охоплювали і Україну, він отримав багато доказів про орійсько-галілейське походження Ісуса. Це надало йому підставу рішуче заявити, що Ісус та його Апостоли не мали жодної краплі єврейської крові. Однак профашистська орієнтація вченого не дозволила йому бути відвертим до кінця і визнати, що плем”я Ісуса генетично і духовно пов”язане із галілеянами, пращури яких північнопонтійські сколоти (кельти, як іх називають пізніше), прийшли в ІІІ ст. до н.е. в Палестину із Прикарпаття.
        До них у Північній Палестині вже багато століть жили нащадки гіксів, скіфів, троянців, сарматів, котрі приходили сюди з Припонтиди, сьогоднішньої України. Тут було багато міст і селищ з “руськими” назвами (Скіфополь, Рама) та й назва річки Йордан запозичена з однієї з річок Дніпровського басейну. Фактично Палестина на той час виглядала як клаптикова ковдра. Головними тут були три “провінції” –Іудея, Самарія та Галілея. Вони мали автономний статус (між ними навіть інколи спалахувала міжнаціональна ворожнеча), хоча політично це була єдина Юдейська держава. Причому, галілеяни настільки не вписувалися в Ізраїль, що навіть цар Соломон віддає (20 міст Галілеї) Хіраму- язичницькому царю Тира. Але і Хіраму ці міста не сподобалися – своїм високим духовним Відо-Вістичним Православ”ям та гордими людьми вони не вписувалися в уже з вихолощеним язичництвом Фінікію. І це цілком закономірно. Адже Галілея славилася своїм знаменитим Відо-Вістичним Православ”ям, мала висого рівня жерців-волхвів та великих провидців. Ще і досі галілейські гороскопи та пророцтва дуже цінуються не тільки на Сході, а й в Європі. Відомо, що духовне вчення придніпровського Гелона (Відо-Вістичне Православ”я)-столиці скіфів сколотів, про яку писав Геродот, і всього Трипілля були передані палестинським явсеям (ессеям) – громаді, до якої належали батьки Матері Марії і в якій виховувалися Іван Христитель та Ісус. Галілея тоді була ніби діаспорою Галичини і Борисфенії.
        Ця обставина, до речі, і ускладнила становище Ісуса в Ізраїлі, особливо в Єрусалимі, його вважали іноплеменником і навіть расово неповноцінним. Коли “чистокровні євреї” кричали Пилатові: “Розіпни його!”, ними якоюсь мірою рухало почуття патріотизму (як це іноплеменник оголошує себе царем Юдейським). А от заступається за Ісуса дружина Пилата- галілеянка.
        Як відомо з історії, галілеяни у І сторіччі н.е. пішли з Палестини на півнч. Адже відомо, що після галілейського повстання в 66 році н.е. римляни вирішили стерти навіть пам”ять про непокірних назореїв та галілеян, перейменували галілейські топоніми та і сам етнос, давши йому ім”я, від тодішнього римського імператора Тиберія- тиверці (у біблії Тувал). Вигнані зі своєї батьківщини галілеяни пішли cпочатку у малу Азію (в етнічно близьку їм Кападокію), а звідти на Припонтиду до річок Дністер, Буг, Дніпро. Тут, асимілювавшися з місцевими аборигенами (нащадками сколотів та кімерійців) створили Тиверію-об”єднання племен, що входило до антського союзу слов”ян. Тиверія позначена на старих мапах подніпров”я.
        За біблійною етнологією, чисельність і питома вага зайшлих у корінному населенні країни можуть бути не великими, а проте достатніми для домінуючого впливу на весь етнос та його історію. Тиверці були меншиною на землях Північної Припонтиди, але їхній духовний вплив визначив склад усього племінного союзу. І трансформуючи антське об”єднання, тиверці створили етнічну основу для формування Галичини, що стала українським сакралом, духовним коренем Київської Русі.
        Цим напевно зумовлений і особливий інтерес окультних антропологів до галичан (серед останіх широко практикувалися виміри черепа, вивчення форм вуха, носа тощо) у генетичних галичан та палестинських галілеян.
        Нам, українцям, особливо галичанам, нащадкам трипільських оріїв, треба пам”ятати і пишатися тим, що наші пращури дали світові найвідомішу особистісь- ІСУСА ХРИСТА !!
        І ще одне. У біблії є дивне пророцтво Ісаї (VIII.23-IX.1):”Перша пора злегковажила край Завулонів та край Нефталимів (Галілея), а остання прославить дорогу приморську, другий бік Йордану, округу поганів (язичників, православних). Народ який у темряві ходить, Світло велике побачить і над тими, хто сидить у краю тіні смерті, світло засяє над ними”. Як бачимо біблійний пророк підкреслює, що Галілея не була у пошані у юдеїв, оскільки була поганською-православною, жила у темряві. І це не дивно, адже відо-вістичне Православ”я прибульців з півночі не вписувалося в “істинну” з погляду юдаїстів, релігію. Також зверніть увагу, йдеться про приморський шлях (смуга вздовж Середземного моря, якою йшли народи з півночі). Усе це благословляється пророком, що передбачає велич землі Галілейської, на якій засяє світло велике, тобто Відо-Вістичне Православне вчення Ісуса.
        Гордіться ж своєю нацією, нашадки Ісуса-українці !
        З повагою, Анатолій
  • 2003.03.23 | Анатолій

    Re: Коли до України-Руси прийшли юдо-християни?

    Пані Горпино, та кусаючі її специ від релігій.
    Якщо спитати, коли євреї прийшли на Русь - то це період становлення Хозарської держави з її столицею Ітиль, сьогодні Астрахань.
    Якщо спитати, коли прийшло християнство на Русь, то я бачу три етапи-
    1. подорож Апостола Андрія Первозванного по Русі у 55-60 роках н.е.
    Але то було незабруднене чисте Православ"я, яке пропагував Ісус та його найближчий Апостол Андрій.
    2. десятий вік, коли почалося масове хрещення Русі. Але тоді на Русі прививалася чиста та спрощена модель ортодоксального християнства.
    3. дванадцятий вік - ВІК ТОРЖЕСТВА ЮДЕО-ХРИСТИЯНСТВА, коли владу у церкві захопили жерці Чорнобога, коли у чисті християнські обряди були введені сатанизм та дияволізм, коли у догмат церкви булла введена юдейська Тора (до цого були тільки Євангелія та Віди), коли церква почала використовувати прийоми зомбування пастви - страх через пропаганду розіп"ятого тіла Ісуса, страх перед Богом, рабство перед Богом і пропаганда Раю у майбутньому, якщо ти будеш добрим рабом, коли дохристиянське Православ"я було назване язичництвом.
    Таким чином, юдео-християнство на Русі при владі є з 12 століття.
    Анатолій
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.03.23 | Горпина Пінчук

      Цікавий аналіз.

      Анатолій пише:
      > Пані Горпино, та кусаючі її специ від релігій.
      > Якщо спитати, коли євреї прийшли на Русь - то це період становлення Хозарської держави з її столицею Ітиль, сьогодні Астрахань.

      Кто такі ті хозари? Це семіти чи євреї чи їх родичі чи що? Який термін існування цієї держави, чому вона зникла.


      > 3. дванадцятий вік - ВІК ТОРЖЕСТВА ЮДЕО-ХРИСТИЯНСТВА, коли владу у церкві захопили жерці Чорнобога, коли у чисті християнські обряди були введені сатанизм та дияволізм, коли у догмат церкви булла введена юдейська Тора (до цого були тільки Євангелія та Віди), коли церква почала використовувати прийоми зомбування пастви - страх через пропаганду розіп"ятого тіла Ісуса, страх перед Богом, рабство перед Богом і пропаганда Раю у майбутньому, якщо ти будеш добрим рабом, коли дохристиянське Православ"я було назване язичництвом.
      > Таким чином, юдео-християнство на Русі при владі є з 12 століття.

      Чи підтвердить племінник присутність Від у християнських обрядах 10-12 віків та їх подальшу заміну юдейською Торою. Чи можна сказати, що дійсно чисте до 12 віку християнство у 12 віці певною мірою змішалось з юдаїзмом у вигляді Тори і таким чином набуло рис, які сьогодні дозволяють опонетам називати це вчення юдео-християнством.
      Але тоді і Ісуса можна б було назвати юдео-християнином, бо він здається визнавав Тору, хоч і критикував її. Так чи ні?
      Як вважає Анатолій - повністю Ісус відкидав Тору чи ні?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.03.23 | Анатолій

        Пані Горпино, вивчайте історіію -

        і тоді будете знати хто такі були ХОЗАРИ і чому їх наш Київський, а не франківський князь розбив у 10 віці. Ну а вивчаючи історію, ви пізнаєте і про Тору і про інше. Жорже-франківська династія на форумі наврядчи опуститься до історії України, бо для них історія юдейського народу є цікавішою, тому можете не питати, а сама сідайте за книжки.
        Для них Україна та українці - поганини, а юдеї -боговибрані. Отакої.
        Анатолій
      • 2003.03.23 | Георгій

        Re: Цікавий аналіз.

        >Чи підтвердить племінник присутність Від у християнських обрядах 10-12 віків та їх подальшу заміну юдейською Торою.
        (ГП) Я не спец в історії обрядів - мабуть, пан Ортодокс краще відповість на це питання. Наскільки мені відомо, у 10-11 сторіччях в Україні-Русі будувалося багато церков і правили в них спочатку переважно грецькі і болгарські православні священики. Мені важко уявити собі, щоби ці люди використовували в церковному обряді Віди чи будь-які інші елементи не-християнського релігійного спадку. Тоді ще була дуже сильною Візантійська імперія, в якій християнська церква була дуже ієрархічною, дисциплінованою. Старші чини тієї церкви навряд чи дозволили б правити в церквах служби з використанням не-християнських обрядів чи не-християнських літургічних текстів.

        >Чи можна сказати, що дійсно чисте до 12 віку християнство у 12 віці певною мірою змішалось з юдаїзмом у вигляді Тори і таким чином набуло рис, які сьогодні дозволяють опонетам називати це вчення юдео-християнством.
        (ГП) Повний абсурд. Християнство ніколи не змішувалося з юдаїзмом. Головні доктринальні принципи, сформульовані в Євангеліях і апостольських посланнях Св. Павла, Петра, Івана і Якова - що Христос є Господом і Спасителем людства, що спасіння дається не через Закон, а через благодать і віру - дуже радикально відрізняються від принципів юдаїзму. Щодо Тори і інших книжок Старого Завіту, вони названі "богонатхненними" і рекомендовані для "навчання, докору, направи, виховання в праведності" (2 Тимофія 3:16) не у 12-му сторіччі, а в 1-му.

        >Але тоді і Ісуса можна б було назвати юдео-християнином, бо він здається визнавав Тору, хоч і критикував її. Так чи ні?
        (ГП) У канонічних Євангеліях, Христос цитував Тору сотні разів. Він постійно підтверджував, що головним принципом життя тих, хто хоче спасіння, повинно бути служіння Богові усією душею, всім серцем і всіма помислами, і любов до цього Бога і до ближнього (при цьому він буквально, слово у слово, повторював такі вірші Тори, як Повторення Закону 6:4,5 і Левит 19:18). Євангелія також свідчать, що Христос читав у синагогах фрагменти з таких книг Старого Завіту, як книга Ісайї, і пояснював аудиторії зміст цих фрагментів. Критикував же він не Тору і не Старий Завіт, а людей, які неправильно його розуміють, або перекручують його і змішують його зі своїми власними вигадками заради самопрославлення, як фарисеї. Наприклад, Христос критикував фарисеїв за те, що вони перекрутили принцип святкування суботи. Цей принцип передбачав приділення певного часу кожного тижня для радісного відпочинку і восхвалення Бога словами і діями (наприклад, добродійництвом, зціленням хворих тощо). Фарисеї ж вигадали сотні різноманітних дріб'язкових регуляцій відносно того, що саме є "роботою," яку не можна робити в суботу. Наприклад, десь у Мішні перераховується біля 300 таких видів "роботи." Один з них - дивитися у дзеркало. Жінкам фарисеї пояснювали, що ті в суботу можуть, наприклад, вищипувати брови (це не робота), але не можуть при цьому дивитися у дзеркало (це робота). Христос протестував саме проти такого дріб'язкого легалізму, тобто проти СПОТВОРЕННЯ Старого Завіту, а не проти самого Старого Завіту. Він також уточнив - не замінив, а саме уточнив - такі Мойсеєві заповіді, як "не вбивай" і "не чини перелюбу," кажучи, що вони по суті означають "не май ненависті в серці" і "не будь хтивим навіть у думках." Знову ж таки, критики самого Старого Завіту тут нема - є критика людей, які розуміють його поверхнево, по-буквоїдськи.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.04.07 | Анатолій

          А чи відомо Вам, пане Пінчук -

          Що з чотирьох канонізованих Євангелій тільки одна, від Івана, є оригінальною. Інші були написані у 3 віці і не мають ніякого відношення до апостольських послань та самих апостолів. І що Ви думаєте щодо достовірності фактів, викладених у канонізованих, але не оригінальних Євангеліях? І чи знаєте Ви, як канонізували Євангелія?
          Чекаю.
          Анатолій
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.04.07 | Георгій

            Re: А чи відомо Вам, пане Пінчук -

            Анатолій пише:
            > Що з чотирьох канонізованих Євангелій тільки одна, від Івана, є оригінальною. Інші були написані у 3 віці і не мають ніякого відношення до апостольських послань та самих апостолів.
            (ГП) Доказ?

            >І що Ви думаєте щодо достовірності фактів, викладених у канонізованих, але не оригінальних Євангеліях?
            (ГП) Історичні факти, наведені Лукою у Лк. 2:1-3, підтверджені світськими істориками. Є і інші приклади такого роду.

            >І чи знаєте Ви, як канонізували Євангелія?
            (ГП) Я не фахівець з еклезіястичної історії - запитайте п. Ортодокса.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.04.07 | Анатолій

              Re: А чи відомо Вам, пане Пінчук -

              Про що доказ?
              Я питаю, чи відомо Вам?
              А Ви доказ?
              Ну чисто по-юдейськи, на питання питанням.
              Якщо Ви українець, Ви б мали сказати так чи ні, а потім спитати.
              Вибачте, але мені важко із з"юдизованою особою розмовляти.
              Дайте відповідь на запитання, чи відмовтеся відповідати. Це буде найкраще.
              Анатолій
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.04.07 | Георгій

                Re: А чи відомо Вам, пане Пінчук -

                Анатолій пише:
                > Про що доказ?
                > Я питаю, чи відомо Вам?
                > А Ви доказ?
                > Ну чисто по-юдейськи, на питання питанням.
                > Якщо Ви українець, Ви б мали сказати так чи ні, а потім спитати.
                > Вибачте, але мені важко із з"юдизованою особою розмовляти.
                > Дайте відповідь на запитання, чи відмовтеся відповідати. Це буде найкраще.
                > Анатолій
                (ГП) Те, що синоптичні Євангелії були написані нібито після Євангелії від Івана, мені НЕ ВІДОМО. Я знаю, що є ціла купа версій про те, коли, ким, і як був написаний Новий Завіт - є навіть і така, що насправді він був нібито скомпільований десь аж у 11 чи 12 сторіччі н.е. Але ЖОДНА З ЦИХ ВЕРСІЙ НЕ ДОВЕДЕНА! Якщо Ви хочете мене переконати, що те, що Ви говорите, не повна брехня, дайте, будь ласка, якісь посилання. Говорю це Вам не як "юдеізований," а як просто твереза людина, яка не схильна одразу вірити будь-якій маячні.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2003.04.08 | Анатолій

                  Re: А чи відомо Вам, пане Пінчук -

                  Знову ля-ля.
                  Пане Пінчук Я ПИТАЮ ВАС ЧИ ВІДОМО, ЧИ НІ?. І БІЛЬШЕ НІЧОГО.
                  Якщо невідомо, попробую пояснити, якщо відомо, то розмови не буде.
                  Ось що я питаю. А Ви на запитання запитанням. Як на Євбазі.
                  А коли Ви вже такий, то підготуюся і дам пояснення.
                  Анатолій
    • 2003.03.23 | Franko

      Wow! Просто вражаe наукова обгрунтованiсть автора! Браво!

      I звiдки у Вас було стiльки часу, щоб так вагомо обгрунтувати Вашe твeрджeння? Аргумeнтацiя збиваe з нiг... А бiблiографiя!.. Який християнин встоiть пeрeд таким сeрйозним постингом!

      Ви знаeтe, нiколи б нe повiрив, що Ви маeтe рацiю! Алe тe, з якою сeрйознiстю Ви вкотрe поставилися до обгрунтування Ваших контравeрiйних тeз, - мeнe щоразу просто вражаe.

      "1+1=3! Бо я так думаю крапка!"

      :)


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".