МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Христ НЕ РОЗПЯТИЙ, а живий, вчив...

04/29/2003 | Вільнодум
St. Ambrose:
"Every believing soul conceives and gives birth to the Word of God; Christ, by means of our faith, is the fruit of us all, thus we are all mothers of Christ."

Переклад
Св. Амброзій:
"Кожна жива душа запліднює і породжує Слово Бога; Христос, способом віри, є продукт нас всіх, таким чином ми всі є матерями Христа."

Цією цитатою я розпочинаю другий цикл обговорення вчення Христа. Його істинного вчення, а не того, яким запудрила мізки юдо-християн церква(и). Давайте домовимося, -- поменше цитат з Біблії і побільше своїх власних думок. Будь ласка!

Відповіді

  • 2003.04.29 | Вільнодум

    Про що вчив Христос (повторення)

    Я переніс сюди мою позицію, яку подав раніше

    http://maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_rel&key=1042410983&first=1047384586&last=1046936348
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.04.29 | Вільнодум

      Що я про це думаю (повторено)

      Пане Вільнодуме, я і погоджуюся з ВАми, і ні. Для мене Христос дійсно був великим вчителем і реформатором людської свідомості, людського "серця." Тут ми з Вами, як мені здається, повністю збігаємося. Але Христос для мене і для всіх християн був чимось значно більшим, ніж тільки це. Ваш аналіз його вчення повністю випускає з поля зору такі речі:

      - Христос закликав своїх учнів вірити в об'єктивно існуючого, зовнішнього по відношенню до них (людей) Бога. Він ніколи не казав їм, що Бог є тільки частиною їх свідомості, або сумою частинок свідомості окремих людей, як це стверджують пантеїсти, толстовці і деякі нео-паганісти.

      - Христос дуже серйозно пропагував ідею "кінця" людської історії, кінця того, що він і його учні називали "віком" (грецьке "айон," що можна перекласти також як "лад," "устрій," "система речей"). Ніде і ніколи він не пропагував ідею вічного "колоподібного" розвитку людства і людських суспільств. Він завжди гаряче відстоював ідею кульмінації людської історії в тому, що християни називають Останнім Судом.

      - Христос також дуже серйозно попереджав своїх учнів про їх особисту, індивідуальну підсудність, неминучість моменту оцінки всіх їх дій їх Творцем і Суддею, Богом, причому оцінки такої, що означатиме кінець-кінцем або вічне життя, або вічну загибель. У цьому теж дуже глибока розбіжність між вченням Христа і вченнями інших духовних вчителів людства (Будди і інших).
  • 2003.04.29 | Георгій

    Re: Христ НЕ РОЗПЯТИЙ, а живий, вчив...

    Вільнодум пише:
    > St. Ambrose:
    > "Every believing soul conceives and gives birth to the Word of God; Christ, by means of our faith, is the fruit of us all, thus we are all mothers of Christ."
    >
    > Переклад
    > Св. Амброзій:
    > "Кожна жива душа запліднює і породжує Слово Бога; Христос, способом віри, є продукт нас всіх, таким чином ми всі є матерями Христа."
    (ГП) Очевидно, Св. Амброзій розглядає герменевтику як творчий процес, де автор і читач активно взаємодіють, ведуть діалог, у процесі якого витворюється нова реальність. Як я вже писав, цієї концепції "діалогізму" дотримувався, зокрема, надзвичайно цікавий російський літературознавець, філософ і релігійний мислитель Михайло Михайлович Бахтін (працював у 1920-і - 1960-і роки, автор багатьох праць з творчості Пушкіна, Достоєвського і інших рос. письменників, а також монументальної, на жаль не закінченої монографії під назвою "Автор і герой"). Маленьке уточнення: to conceive означає не запліднити, а зародити, створити зародок чогось, започаткувати щось(запліднити було б inseminate).

    > Цією цитатою я розпочинаю другий цикл обговорення вчення Христа. Його істинного вчення, а не того, яким запудрила мізки юдо-християн церква(и). Давайте домовимося, -- поменше цитат з Біблії і побільше своїх власних думок. Будь ласка!
    (ГП) Будь ласка, я вже давно пропонував почати це обговорення з аналізу Христових притч. Що Ви і інші думаєте про такі притчі, як притча про сіяча, притчі про загублене і знайдене, притчу про доброго самарянина, і інші?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.04.30 | Вільнодум

      Re: Христ НЕ РОЗПЯТИЙ, а живий, вчив...

      >"Every believing soul conceives and gives birth to the Word of God; Christ, by means of our faith, is the fruit of us all, thus we are all mothers of Christ."
      >"Кожна жива душа запліднює і породжує Слово Бога; Христос, способом віри, є продукт нас всіх, таким чином ми всі є матерями Христа."
      (ГП)...Маленьке уточнення: to conceive означає не запліднити, а зародити, створити зародок чогось, започаткувати щось(запліднити було б inseminate).

      (V) Я думаю, що перекласти "soul conceives and gives birth to the Word" як "душа зароджує Слово" неправильно, губиться думка. Мій переклад "душа запліднює і породжує Слово" більш точний, на мою думку, хоча технічно Ви праві.

      Як по мені, то ця думка "душа запліднює і породжує Слово" має дуже глибокий зміст, який я б хотів освітити глибше. Як відомо, мова рухає, розвиває свідомість. Я про це писав раніше. Таким чином вираз "спочатку було слово" набирає ще глибший зміст ніж дає йому Біблія. Та це і не дивно, бо цей зміст існував набагато раніше за Біблію. Цей зміст був у СЛОВО-ян, вибраного народу, який ніс світу Слово. Цей зміст мав Прав-о, і вчення було ПРАВО-СЛАВ'я, бо СЛАВИЛО ПРАВО, можливо навіть СЛОВИЛО ПРАВО? Тоді імя йому ПРАВО-СЛОВ'Я (?)

      Як бачите, навіть юдо-християнський "святий" щось про це знав, чи думав?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.04.30 | Анатолій

        Re: Христ НЕ РОЗПЯТИЙ, а живий, вчив... Додаток!

        Я гадаю, панове, і у мене на це є підстави, що слово СЛОВ"ЯНИ означає ту когорту людей, які знали СЛОВА ЩО ПРАВЛЯТЬ СЛАВУ. Тобто слова, якими творилися божественні егрегори. Бо Правити Славу - це значить творити богів, чи творити божественні егрегори, що є однаково. Саме тому, що слов"яни знали слова, якими Правити Славу, вони називаються Православними. Ну а чисто по москальськи, які вкрали собі назву від Русі, юдео-християни вкрали і назву Православ"я, бо цю назву закріпив над юдео-християнством саме москальський єрарх Никон у 1654 році.
        Слово СЛОВ"ЯНИ в усіх слов"янських мовах (за винятком російської) пишеться через О, тобто слОв"яни. Бо російською славянє. Що цікаво, америкоси і іже з ними, беручи за основу саме російську версію цього слова та своє слав, говорять, що слов"яни це раби. Розумова відсталість америкосів нам відома, але вони ще й мають і мовну відсталість. Нічого не поробиш.
        Пана Пінчука прошу цей постинг не коментувати.
        Анатолій
      • 2003.04.30 | Георгій

        Re: Христ НЕ РОЗПЯТИЙ, а живий, вчив...

        Вільнодум пише:

        > Як по мені, то ця думка "душа запліднює і породжує Слово" має дуже глибокий зміст, який я б хотів освітити глибше. Як відомо, мова рухає, розвиває свідомість. Я про це писав раніше.
        (ГП) Так, це дуже справедливе твердження! Мова дійсно є активним чинником, який приймає безпосередню участь у ТВОРЕННІ нової реальності. Від того, як люди називають те чи інше, як вони зв'язують слова в речення, і т.д., залежить хід їх думок, їх оцінки, а значить і відношення до реальності, а значить і той напрямок, в якому піде перебудова або добудова цієї реальності. Як Ви, можливо, знаєте, я маю деякий досвід у перекладі англомовної литератури з сучасної молекулярної і клітинної імунології на українську мову. Коли я роблю ці переклади, я часто про це думаю.

        >Таким чином вираз "спочатку було слово" набирає ще глибший зміст ніж дає йому Біблія.
        (ГП) Ну, глибший, це, мабуть, занадто сміливо сказано. Вступні вірші Євангелії від Івана, де йдеться про Слово-Логос, достатньо глибокі. Там Христос описується як втілення Божої волі в усе раціональне, осмислене, побудоване певним чином, за певними визначеними Богом законами. Саме тому він називається Логос. Це не просто те чи інше людське слово, а дуже широке і глибоке поняття, за яким лежить, так би мовити, "актуалізація" Божої волі в раціональний, упорядкований Всесвіт.

        >Та це і не дивно, бо цей зміст існував набагато раніше за Біблію. Цей зміст був у СЛОВО-ян, вибраного народу, який ніс світу Слово. Цей зміст мав Прав-о, і вчення було ПРАВО-СЛАВ'я, бо СЛАВИЛО ПРАВО, можливо навіть СЛОВИЛО ПРАВО? Тоді імя йому ПРАВО-СЛОВ'Я (?)
        (ГП) Так, мабуть, в усіх народів існували і існують досить глибокі, базисні поняття про право, слово, і співвідношення між ними.

        > Як бачите, навіть юдо-християнський "святий" щось про це знав, чи думав?
        (ГП) Так, Св. Амвросій був дуже цікавим мислителем і впливовою людиною в ранній Церкві, одним із вчителів і друзів Св. Августіна. Він був, здається, архієпископом італійського міста Мілан.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".